Oud 09-08-2011, 14:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Misschien al honderd keer gevraagd, maar bij deze dan nog een keer.

Als ik een bericht verwijder uit mijn pm-inbox, dan keer ik na het verwijderen steeds terug naar pagina 1 van mijn inbox. Kan het zo worden ingesteld dat je op de pagina blijft waar je op dat moment aan het werk was? Dezelfde vraag voor de verwijderfunctie in pm's zelf. Als je die gebruikt keer je ook weer terug naar pagina 1. Zelf zou ik het handiger vinden als je dan automatisch naar het daaropvolgende bericht springt i.p.v. naar pagina 1, zeker omdat je toch vaak oude berichtjes opruimt en het dan niet handig is als je helemaal naar het begin terug moet.

En nog een vraagje over de lay-out. Zou het mogelijk zijn dat de berichten om en om een ander kleurtje krijgen? Dat maakt het gebruik van het selectievakje voor verwijderen/verplaatsen van berichten wat makkelijker, nu kun je in een lange lijst berichten makkelijk per ongeluk het verkeerde bericht selecteren, met alle rampzalige gevolgen van dien.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2011, 14:42
Verwijderd
Helemaal eens. Heel fijn als dit mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 15:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Helemaal eens. Heel fijn als dit mogelijk is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Helemaal eens. Heel fijn als dit mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 16:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben met iedereen in deze
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 19:00
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik ben met iedereen in deze
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 15:43
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik ben met iedereen in deze
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 23:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat fijn dat iedereen met mij is in deze. Maar de hamvraag is natuurlijk of het mogelijk is!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 01:31
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dat is wachten op M@rco en/of Jon.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 12:25
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik zal in ieder geval even kijken hoe dat met die kleuren zit, volgens mij moet dat wel mogelijk zijn. Dat andere vergt een aanpassing in de code en dat kan ik niet doen.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 15:55
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Beter zo?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 22:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Misschien een klein tikje meer in de nieuwe skin?

Verder prima

Gaan jullie nog kijken of er nog mogelijkheden betreffende de code zijn of doen we er niks meer aan?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 00:05
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dat zijn gewoon de kleuren van de skin, daar kan ik helaas niet van afwijken.

En dat is aan Jon of hij daar iets mee wil doen. Als hij dit leest: volgens mij is het een kwestie van een kleine toevoeging aan private.php regel 752.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 12-08-2011 om 00:29.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 02:20
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Zijn die code-aanpassingen de reden voor waarom eerder vandaag (nou ja, gisteravond, technisch gezien) de forum-layout voor mij opeens helemaal op wit ging (terwijl ik altijd de gele layout heb), en tóch nog steeds ingelogd was (met de optie 'Mij onthouden?' altijd aangevinkt)? Ik moest speciaal ervoor uitloggen en dan weer inloggen, en toen was de layout weer gewoon het normale geel voor mij.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 08:17
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Zou moeten werken.

Citaat:
En dat is aan Jon of hij daar iets mee wil doen. Als hij dit leest: volgens mij is het een kwestie van een kleine toevoeging aan private.php regel 752.
Het was een toevoeging aan regel 752, 616, 617 en twee templates, maar dan heb je wel wat!
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 08:17
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Zijn die code-aanpassingen de reden voor waarom eerder vandaag (nou ja, gisteravond, technisch gezien) de forum-layout voor mij opeens helemaal op wit ging (terwijl ik altijd de gele layout heb), en tóch nog steeds ingelogd was (met de optie 'Mij onthouden?' altijd aangevinkt)? Ik moest speciaal ervoor uitloggen en dan weer inloggen, en toen was de layout weer gewoon het normale geel voor mij.
Neen.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 14:20
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Neen.
Zeker weten? Want met 'op wit' bedoelde ik dus de witte standaard layout, niet een daadwerkelijk wit scherm ofzo.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 22:44
Verwijderd
Ah nice
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-08-2011, 13:20
Verwijderd
Ja, much better.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 15:41
Verwijderd
O, nu het hier toch over de privéberichten gaat. Altijd als mijn PM-box een tijdje aan z'n limiet zat werd de hoeveelheid berichten die je mag hebben opgehoogd. Maar nu is dat al een tijdlang niet het geval geweest. Dus, eh, Jon Mogen we er misschien 1500? Of, durf ik het te zeggen - 2000?

Of kan dat niet vanwege technische redenen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 22:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De database wordt al tot z'n maximum gepusht op dit moment geloof ik, hoewel meer wat mij betreft ook best welkom zou zijn.

Wat wel vervelend is is dat de inbox nog steeds best traag is, helemaal als 'ie wat meer berichten moet laden. Nou heb ik het al naar een andere map gegooid, maar het blijft zich wel voordoen. Oh well.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.