Oud 11-10-2018, 17:13
Youknow_
Youknow_ is offline
Ik heb afgelopen zomervakantie een heel leuk meisje ontmoet, ik vond haar vanaf het begin dat ik haar zag al leuk en ik had het idee dat ze mij ook leuk vond. Ze kwam altijd tegen mij aan zitten en staan, maar helaas moest ze na een paar dagen weer naar huis. Het toevallige was dat ze dus bij mij in de buurt woonde zonder dat ik het wist. We hebben na de zomervakantie nog een keer afgesproken en het was echt gezellig🤗 en ze zei dat ze vaker af wilde spreken. Maar nu zegt ze heletijd dat ze geen tijd heeft(ze geeft wel een reden waarom), maar ze maakt ook geen tijd voor mij vrij.

Nu komt het aparte aan het verhaal.😬
Nadat ze weg was op vakantie ben ik bevriend geraakt met een paar andere en daar zaten ook een paar leuke meiden tussen. En eentje in het bijzonder maar ik heb haar bijna niet gesproken omdat ze ook al naar huis ging en ik daarvoor geen oog voor haar had omdat ik bezig was met het meisje waar ik het aan het begin over had. Op de dag dat ze vertrok, wilde ze opeens mijn nummer hebben, dus ik heb haar mijn nummer gegeven (terwijl ik haar eigenlijk niet echt gesproken had). We hebben vanaf de dag dat ze mijn nummer vroeg, eigenlijk elke dag wel gepraat met elkaar via whatsapp/snap. Toen bleek het dus dat ze me leuk vond(dat heeft ze letterlijk gezegd) ik heb toen tegen haar gezegd dat ik dat andere meisje leuk vond(mijn domste fout ooit&#128555. Maar we hebben wel elke dag nog gepraat, op een gegeven moment zijn we met de vriendengroep (3 meiden, 2 jongens) een dagje weg geweest, en omdat ik van ver moest komen kon ik slapen bij het meisje dat me leuk vond. Met de andere 2 meiden erbij, het was zeer gezellig, en sinds toens ben ik volgensmij wat gaan voelen voor haar, maar had het nog niet zo door ofzo. We zijn toen nog meer gaan praten met elkaar, en laatst hebben we weer wat gedaan, nu alleen savonds met andere erbij. Maar ik heb alleen bij haar geslapen en de volgende dag ook alleen met haar geweest. Ik ben haar echt leuk gaan vinden, maar ondat ik het andere meisje ook nog wel leuk vond wist ik niet wat ik nou wilde. Dus het meisje dat me leuk vond, is me gewoon gaan zien als goede vriend. Maar jah op een gegeven moment was ik toch echt overtuigd dat ik haar leuker vond, maar ik was dus al te laat, want ze ziet me nu als een vriend en niet meer.

Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2018, 20:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoe weet je dat meisje twee jou niet meer leuk vindt? Heb je het er meer haar over gehad?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2018, 21:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Op zich had je inderdaad een fout gemaakt, door haar gelijk af te wijzen in het begin. Maar ja, ik zou op zich gewoon doorgaan van meisje 1, gewoon echt loslaten, want wat heb je nou aan iemand die geen tijd voor je maakt? En anders blijf je maar zitten met die tweestrijd. Zeg tegen meisje 2 dat na wat meer tijd te hebben gespendeerd met haar dat je nu wel wat voor haar bent gaan voelen, en vraag of het wederzijds is. Waarschijnlijk wel, de meeste mensen verwateren het contact gelijk als ze zijn afgewezen. Daardoor hebben ze vaak ineens helemaal niks meer met dat persoon. Dus ik denk dat ze je stiekem nog steeds leuk vindt, maar het niet durft te zeggen vanwege het feit dat je haar eerder hebt afgewezen, en ze de vriendschap niet kapot wilt maken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.