Oud 09-09-2011, 20:53
Miepza
Miepza is offline
Ik heb echt iets heel bizars, ik dacht het van de week al te zien maar nu kon ik het echt goed zien en ja ik heb gevoeld want het was raar,
Ik was naar de wc gegaan want ik lek op een of andere manier,
en dan veegde ik mn zooitje af en toen zat er een dikke bluberige draad aan mn vagina,
Het leek wel pudding maar dan nog dikker echt een grote klont en ik kreeg het niet uit elkaar,
het was wel gewoon klaarhelder geen kleur eraan maar ik voel me er niet echt goed bij,
Ik ben sinds 2 weken tot half 3 op msn met een jongen en dan praten we over seks enzo
en daarbij vinger ik mijzelf best veel kan het hier door komen??

En sinds vorrige week heb ik echt het gevoel dat ik gewoon lek ik heb ineens enorm veel afscheiding misschien wel gewoon omdat ik geil ben want overdag stuurt hij ook berichtjes.

Helpp!!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 20:57
RiRi95
Avatar van RiRi95
RiRi95 is offline
Misschien heb je een vaginale schimmelinfectie?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 21:00
Miepza
Miepza is offline
Ja maar ik heb helemaal geen jeuk ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 10:02
Verwijderd
Afscheiding is vaak wat dikker rond je eisprong en dan kan het ook meer zijn. Als je de hele dag sexy smsjes krijgt kan de hoeveelheid idd ook gewoon van opwinding komen. Zo lang het helder of wit is, neutraal ruikt en geen brokjes bevat, en je hebt geen jeuk of pijn, is er geen reden om je zorgen te maken
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 18:35
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Klinkt vrij normaal hoor. Weet niet hoe oud je bent maar het hoort gewoon bij het vrouw zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 19:30
Verwijderd
Mja, het is eigenlijk al gezegd, maar het is dus heel normaal. Mocht het gaan jeuken, pijn gaan doen of bv gaan stinken, dan kun je waarschijnlijk beter naar de huisarts, maar zo te horen is dat bij jou dus niet nodig.

Overigens kun je het beste geen inlegkruisjes oid gaan gebruiken om het op te vangen en is katoenen ondergoed het beste. Als je nu inlegkruisjes gaat gebruiken, gaat het broeien en krijg je daardoor juist meer afscheiding. Meestal heb je gedurende je cyclus een aantal momenten waarop je meer afscheiding hebt (rond je eisprong bijvoorbeeld, dat noemen ze vaak 'vruchtbaar slijm' en sommigen hebben ook vlak voor hun menstruatie meer afscheiding).
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 20:57
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
En als het gelig is als het zeg maar opgedroogd is? Ik heb er nooit zo bij stilgestaan maar is dat ook normaal?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 09:12
Verwijderd
Citaat:
En als het gelig is als het zeg maar opgedroogd is? Ik heb er nooit zo bij stilgestaan maar is dat ook normaal?
Ja, dat is ook normaal Zolang je geen jeuk of pijn hebt en het niet stinkt, is er niets aan de hand wanneer het wittig of gelig is. Verschilt vaak ook weer met waar je in je cyclus bent, het ene moment is het waterig en doorzichtig, dan juist vrij dik en wittig of gelig. Allemaal volkomen normaal
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Squirten
3rikj3
88 02-04-2007 18:07
Seksualiteit De eerste keer...hoe?!
Nunzio
62 24-05-2003 17:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.