Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2010, 11:04
inge123
inge123 is offline
Ik vind mijn buik niet zo mooi. Ik ben vrij slank, maar juist rond mijn buik houd ik veel vet vast. Wat kan ik hier het beste aan doen?

Ik heb al een aantal verschillende buikspieroefeningen gedaan, maar ik heb niet het idee dat dit helpt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2010, 14:32
Verwijderd
nog slanker worden.
de buik is de laatste plek waar je je vet verliest, het klopt ook dat de buikspieroefeningen niet helpen, vet wordt gelijkmatig over je hele lichaam verbrandt.
dus als je maar super veel hardloopt en andere duursporten gaat doen wordt je vanzelf perfect plat. maar dat kan nog heel lang duren want ik ben zelf ook bijna helemaal slank op een heel mini klein buikje na terwijl ik 2 keer in de week 2 uur hardloop.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 14:33
Verwijderd
regelmatiger trainen werkt trouwens ook een beetje mee als je elke dag een half uur intensief duursport dan zal je je buikje sneller verliezen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 16:40
Verwijderd
Hoe oud ben je? Als je nog in de groei bent moet je absoluut niet gaan diëten (naja, een snack overslaan kan wel maar minder eten bij de maaltijden moet je niet doen).

Als je je buikspieren gaat trainen, train dan ook je rugspieren anders raakt dat uit balans.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 18:40
Verwijderd
sowieso nooit diëten gewoon meer bewegen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 20:06
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
sowieso nooit diëten gewoon meer bewegen.
als je al slank bent niet nee, maar als je ziet wat sommige mensen eten op een dag maarja dat is niet van invloed op dit topic, want dan heb ik het echt over mensen die (veel) te dik zijn.

@TS
zoals eerder al vermeld werd, gewoon lekker gaan/blijven sporten. plaatselijk vet verbranden bestaat niet dus specifiek oefeningen voor je buikspieren doen om het vet weg te krijgen gaat niet werken. je buikspieren kunnen er wel sterker van worden. je buikspieren zijn echter sterk en kunnen qua spier niet zo snel groeien als andere spieren (biceps, rug) omdat je ze eigenlijk altijd al gebruikt en ze dus minder makkelijk erg op de proef kan stellen als het ware.

succes
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
als je al slank bent niet nee, maar als je ziet wat sommige mensen eten op een dag maarja dat is niet van invloed op dit topic, want dan heb ik het echt over mensen die (veel) te dik zijn.

@TS
zoals eerder al vermeld werd, gewoon lekker gaan/blijven sporten. plaatselijk vet verbranden bestaat niet dus specifiek oefeningen voor je buikspieren doen om het vet weg te krijgen gaat niet werken. je buikspieren kunnen er wel sterker van worden. je buikspieren zijn echter sterk en kunnen qua spier niet zo snel groeien als andere spieren (biceps, rug) omdat je ze eigenlijk altijd al gebruikt en ze dus minder makkelijk erg op de proef kan stellen als het ware.

succes
@ jouw opmerking over mensen die teveel eten. dan heb je mij nog niet zien eten, maar omdat 2 keer in de week 2 uur hardloop zie je dat amper bij mij.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 22:11
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
@ jouw opmerking over mensen die teveel eten. dan heb je mij nog niet zien eten, maar omdat 2 keer in de week 2 uur hardloop zie je dat amper bij mij.
ik had het over mensen die te dik waren doordat ze te veel eten en niet sporten?
niet over iemand die aan sport doet en om in zijn behoefte te voorzien veel eet om zijn lichaam bij te vullen nadat hij gesport heeft

zelfde geval hier trouwens: ik kan zoveel eten als ik wil, maar ik word er nou niet bepaald zwaarder op omdat ik het allemaal weer weg sport.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 10:29
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik snoep heeeel veel, maar ik eet weinig vethoudende dingen als chips. Ik heb het geluk dat ik zowieso niet snel aankom door eten, maar ik loop ook hard, maar niet in een club ofzo. Ik heb in de dag voordat de sneeuw er ligt gerend maar ik ga pas weer harlopen als de sneeuw weg is! (en het misschien wat warmer is). Ik doe dan ook push-ups, sit-ups en pull-ups in m'n kamer.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 22:46
Audi0
Audi0 is offline
Op letten met dierlijke vetten.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Op letten met dierlijke vetten.
Bullshit.

JE kan alles eten en zoveel je wilt. je moet op de totale hoeveelheid caloriën letten.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 08:36
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Bullshit.

JE kan alles eten en zoveel je wilt. je moet op de totale hoeveelheid caloriën letten.
Buikspieren is all about vetverlies. Als jij 2500 calorieën aan suiker of onverzadigd vet binnenkrijgt ga jij geen buikspieren krijgen.

- 20% onder je onderhoud.
- Sport. Krachttraining en in een later stadium cardio toevoegen.
- Gevarieerd eten, schijf van 5 etc.
- Om te cutten zul je op een gegeven moment moeten gaan carb cyclen, google is your friend.
- Discipline.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid buikspieroefeningen!
littlegurl
34 06-03-2016 19:41
Vrije tijd Buikspieroefeningen bij rugproblemen
Balance
13 15-01-2011 13:09
Vrije tijd Buikspieroefeningen
Balance
11 27-09-2008 13:04
Lichaam & Gezondheid Buikspieroefeningen
Stefanie
15 17-03-2004 16:00
Lifestyle dikke buik - buikspieroefeningen
Zazoo
1 23-10-2003 14:58
Vrije tijd Buikspieroefeningen
Balance
4 04-10-2003 11:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.