Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2010, 11:41
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
De wolf moet net zo goed de geliefdes dood hebben, anders wint 'ie nooit. Plus een redelijke kans dat daarmee gelijk ook de tovenaar, wolfsbane of ziener dood gaat.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Oud 05-06-2010, 11:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En die zijn niet echt meer van belang voor ons, alleen de ziener misschien. Behalve als de ziener een geliefde is (zou een magisch duo zijn, ziener en tovenaar )

Dus, goed, als de wolf nou even zegt wie hij/zij probeerde op te eten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Wat nou als een van de geliefden de tovenaar is, de wolf de andere geliefde op probeerde te eten en die dan natuurlijk elke ronde beschermd wordt?
Dit zou best kunnen inderdaad. Tijdens mijn eerste spel was ik geliefde/tovenaar en toen hebben de wolven er ook een aantal keer naast gehapt. Maar we moeten niet vergeten dat één van deze keren ook de Wolfsbane kan zijn geweest.

Citaat:
Dp: vraag maar aan de spelleider als je me niet gelooft. Hij pm'de dat ik niet gestemd had, maar later zei hij dat hij mijn pm over het hoofd had gezien.

Siorin het is niet zo dat ik wil dat lp perse blijft leven hoor
maar omdat de geliefden blijkbaar zo goed spelen ga ik denken aan iemand die de touwtjes in handen heeft,
en dan denk ik aan jou. Geen belediging
Ik was niet aan het proberen de touwtjes in handen te nemen, maar vorige ronde was ik bijna zelf op Bretlow gaan staan om mezelf te redden, en toen pas werd het me duidelijk dat zij de laatste wolf moet zijn.

Citaat:
Van alles doorlezen word ik nog niks wijzer.
Het laatste stemlijstje snap ik al helemaal niet. Blijkbaar zijn de geliefden niet samen onder 1tje gaan staan?
En ja, dat snap ik dus ook niet. Ze hadden gewoon kunnen winnen als ze Bretlow hadden gestemd.

Citaat:
De wolf moet net zo goed de geliefdes dood hebben, anders wint 'ie nooit. Plus een redelijke kans dat daarmee gelijk ook de tovenaar, wolfsbane of ziener dood gaat.
Ja, maar als je even gaat tellen, dan zijn er nog te veel dorpelingen over en het zou best kunnen dat de wolf dat niet wil riskeren en dus lekker dorpelingen probeert op te eten tot er genoeg dood zijn.
Oud 05-06-2010, 14:12
Bright Blue
Bright Blue is offline
Stemlijstje:

Dark Phoenix
Abzg
Oud 05-06-2010, 16:28
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Oké, dus iig Wolter voorlopig niet stemmen, tot de geliefdes eruit zijn. Ik geloof tenminste dat iedereen het er wel over eens is dat hij de laatste wolf is? Het is wel zaak om nu de geliefdes er heel snel uit te krijgen, want hun invloed wordt steeds groter. En als zij het voor elkaar krijgen Bretlow eruit te spelen hebben ze gewonnen.

Nu alleen nog, wie is geliefde?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 05-06-2010, 17:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
@Siorin: Daar hou ik rekening mee, maar ja, aangezien we niks weten, kan het dus net zo goed twee keer de geliefde zijn geweest (in de trant van: wolf eet, valt geen dode, eet dan later maar nog eens, want wie wordt nou elke ronde beschermd). Ik hoop niet dat de bane zijn enige kracht al heeft moeten gebruiken, eerlijk gezegd.

Ik hou er niet van om naar conclusies te springen, als Bretlow is de wolf, zoals jullie bij mij deden en er ook naast zaten.

Dan, lijstje met verdachten, from my part.

DP, voor duidelijke redenen die ik al eerder heb genoemd, ik geloof gewoon níet in zijn onschuld.
Queasy, ze speelt raar dit spel en stelt ontzettend veel vragen. In het vorige spel waren er ook geliefden (hoewel die redelijk snel doodgingen, snap ik ook hoe het werkt nu ze langer leven) en daarin speelde ze briljant. Nouja, ík had niet door dat ze toen ziener was, dus speelt ze nu alsof ze het niet snapt of heeft ze vorige keer maar op goed geluk gespeeld?
Bretlow, aangezien ze (nu hij dan) niet echt moeite heeft gedaan om ons op andere gedachten te brengen.
Abzg, omdat ze absoluut geen eigen mening heeft en meeschaapt met alles en iedereen, misschien omdat ze haar geliefde wil steunen en dat zo opvalt als ze steeds met 1 persoon meeschaapt?

Siorin is momenteel van de lijst af, maar daar ben ik niet zeker van. Hanneke heb ik nog niet genoeg zien spelen en Toddish was ook geen open boek.
Ben ik iemand vergeten, behalve mezelf?

En weten we al wat we gaan stemmen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 17:28
Verwijderd
Ik ga voor Abzg. En dat komt voornamelijk door het stemlijstje en deze post:

Citaat:
Dark Phoenix, er klopt werkelijk niks van wat je op dit moment aan het zeggen bent. Ik vind het veel te ver gezocht.
Bovendien denk ik dat je het aan het gebruiken bent dat ik wat minder kan reageren,
Want wat DP zegt klopt volgens mij wel, en het is helemaal niet vergezocht. Eigenlijk is het heel logisch. Kijk maar naar dit lijstje (van vorige ronde dus):

Dark Phoenix
Queasy
Bretlow

Bretlow
Dingaantouwtje
Abzg

Dingaantouwtje
Siorin
Toddish
Dark Phoenix
Little Phoebe

Als beide geliefden buiten het Bretlow-rijtje hadden gestaan, dan hadden ze stiekem op Bretlow kunnen stemmen en hadden ze op die manier de wolf eruit gespeeld, want dan was het 4-2-2 voor Bretlow geweest.

Aangezien DaT geen geliefde was, blijft Abzg over.

En ook vond ik het nogal een zwaktebod om haar 'inactiviteit' nu als verdediging te gaan gebruiken. Ik bedoel, ze heeft wel aangegeven dat ze druk was, maar dat spreekt haar natuurlijk niet meteen vrij.

Plus, dan is er nog dit: haar stem op DP is heel slim gekozen, want zij weet zelf ook dat DP al het hele spel verdacht is als geliefde en ze dus makkelijk mensen op hem mee kan krijgen, terwijl ik het idee heb dat-ie helemaal geen geliefde is.

Ik ga voor Abzg.


Hangronde 7.


Dark Phoenix
Abzg

Abzg
Siorin
Oud 05-06-2010, 17:36
Verwijderd
Ik zag opeens dat je gepost had

Citaat:
@Siorin: Daar hou ik rekening mee, maar ja, aangezien we niks weten, kan het dus net zo goed twee keer de geliefde zijn geweest (in de trant van: wolf eet, valt geen dode, eet dan later maar nog eens, want wie wordt nou elke ronde beschermd). Ik hoop niet dat de bane zijn enige kracht al heeft moeten gebruiken, eerlijk gezegd.
Dat hoop ik ook, maar er is twee keer niet gegeten, dus het zou eventueel ook een keertje de Bane kunnen zijn geweest. Maar dit blijft altijd een beetje gissen.

Voor het gemak moeten we maar van het ergste uit gaan denk ik dan.

Citaat:
Ik hou er niet van om naar conclusies te springen, als Bretlow is de wolf, zoals jullie bij mij deden en er ook naast zaten.
Dit is natuurlijk waar, maar we kunnen we zeker zijn dat Queasy, DP en ik sowieso geen wolf zijn. En dat blijkt uit dit lijstje van Hangronde 5.

Dark Phoenix
Little Phoebe
Dingaantouwtje
Bretlow

ggcy8
Dott
Siorin
Queasy
Dark Phoenix

Als één van de 4 DP-stemmers de laatste wolf was geweest, dan was het gelijkspel geworden. Ik heb heel lang jou verdacht, door hoe opvallend je speelde en omdat ik dacht je Soija wilde beschermen in hangronde 4. Maar juist omdat je zo opviel en zoveel risico nam om jezelf verdacht te maken, denk ik dat jij het niet bent. En Bretlow is juist het hele spel al heel onopvallend en stemt de hele tijd 'subtiel' en 'toevallig' hetzelfde als jij. En dit kon ze makkelijk doen, want jij was toch al verdacht en zou zij niet opvallen (ik zeg nog 'zij', omdat het toen nog Lisa was, sorry ).

Dus wat mij betreft ben jij het niet. Maar dan kan ik er alsnog naast zitten, natuurlijk, al lijkt het me sterk.

Citaat:
Dan, lijstje met verdachten, from my part.

DP, voor duidelijke redenen die ik al eerder heb genoemd, ik geloof gewoon níet in zijn onschuld.
Queasy, ze speelt raar dit spel en stelt ontzettend veel vragen. In het vorige spel waren er ook geliefden (hoewel die redelijk snel doodgingen, snap ik ook hoe het werkt nu ze langer leven) en daarin speelde ze briljant. Nouja, ík had niet door dat ze toen ziener was, dus speelt ze nu alsof ze het niet snapt of heeft ze vorige keer maar op goed geluk gespeeld?
Bretlow, aangezien ze (nu hij dan) niet echt moeite heeft gedaan om ons op andere gedachten te brengen.
Abzg, omdat ze absoluut geen eigen mening heeft en meeschaapt met alles en iedereen, misschien omdat ze haar geliefde wil steunen en dat zo opvalt als ze steeds met 1 persoon meeschaapt?

Siorin is momenteel van de lijst af, maar daar ben ik niet zeker van. Hanneke heb ik nog niet genoeg zien spelen en Toddish was ook geen open boek.
Ben ik iemand vergeten, behalve mezelf?

En weten we al wat we gaan stemmen?
Heb het net gepost. Voor mij wordt het Abzg.

En voor mij is ook iedereen verdacht. Bretlow als wolf en de rest als geliefde, maar hiermee schiet ook niemand iets op.
Oud 05-06-2010, 17:38
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Waarom gaan de meeste opeens weer naar DP en Siorin als geliefden, terwijl juist zij het spel in zoverre konden beïnvloeden dat áls ik de wolf zou zijn, zij mij de vorige ronde opgehangen hadden en in hun theorie het spel zouden hebben kunnen winnen. Waardoor ik dus als één van hen of zij beiden de geliefden zijn niet de wolf kan zijn aangezien ik dan zeker al dood was en zij gewonnen hadden

Daarbij is er ook naar bijvoorbeeld Abzg gewezen als geliefde en ik geloof zelfs naar Queasy en die stonden de vorige ronde allebei onder iemand anders, dus ook dat zou dan weer nergens op slaan. Vorige ronde is DaT opgehangen, juist omdat DP/Siorin onschuldig zouden zijn, en nu heeft plots iedereen zich bedacht. Als de geliefden ervan overtuigd zouden zijn dat ik de wolf was, zouden ze allebei op mijn gestemd hebben en opgeteld bij de stemmen die ik kreeg van DaT (die dood ging en gewoon dorpeling was) en Abzg zou ik echt wel opgehangen zijn, als de échte geliefden ook ervan overtuigd waren dat ik de laatste wolf zou zijn. Zij geloven dus niet dat ik de laatste wolf ben, misschien wel doordat ze weten wie de wolf heeft proberen op te eten (die tovenaartheorie) of via zienerskrachten.

Siorin, zou je vanmiddag (liefst ruim voor het einde van de hangronde ) nog een samenvatting van jouw theorie kunnen geven en uitleggen hoe je er in hemelsnaam bij komt dat ik de wolf ben, want ik snap je conclusie gewoon niet. Ik heb deze stem zelfs nog gecontroleerd bij de verzonden berichten, die stem is gewoon naar Soija gegaan. Ik snap het niet, en als jij inderdaad een soort lek vindt, moet iemand anders in die ronde gelogen hebben. Misschien dat dat nog makkelijker naar de geliefden kan wijzen, als zij ook in die ronde de boel gesaboteerd hebben.

Ik weet nog niet op wie ik deze ronde ga stemmen, vind het echt lastig. Ik neig naar Toddish/Hanneke als geliefde op het moment, maar als dat het een risico voor een gelijkspel zou betekenen ga ik dat niet zo stemmen, want dat is alleen maar in het voordeel van de wolf.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 05-06-2010, 17:41
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Bretlow, aangezien ze (nu hij dan) niet echt moeite heeft gedaan om ons op andere gedachten te brengen.
Beetje jammer dat je zo snel je conclusies trekt, niet iedereen is elk uur van de dag online. Heb van 12 tot net bij scouting gezeten en ben gelijk toen ik thuis was gaan kijken hoe het hier zat

(zie mijn post die ik net geplaatst heb )

En ik ben pas net een dag actief, ging erg veel tijd zitten in mezelf inlezen en met een beetje fatsoenlijk onderbouwde reacties komen die ergens op slaan
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 05-06-2010, 17:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Beetje jammer dat je zo snel je conclusies trekt, niet iedereen is elk uur van de dag online. Heb van 12 tot net bij scouting gezeten en ben gelijk toen ik thuis was gaan kijken hoe het hier zat

(zie mijn post die ik net geplaatst heb )

En ik ben pas net een dag actief, ging erg veel tijd zitten in mezelf inlezen en met een beetje fatsoenlijk onderbouwde reacties komen die ergens op slaan
Ik trek geen conclusies hoor, ik zeg erboven juist dat ik daar niet van hou. ik zeg gewoon dat je verdacht bent.

En oh, ik blijf je gewoon een 'zij' noemen, want als ik dit spel nog meer moet verwerken, ga ik debiel doen
(Toddish = Hanneke, ggcy8 = Geel, confusing as hell allemaal)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaan de meeste opeens weer naar DP en Siorin als geliefden, terwijl juist zij het spel in zoverre konden beïnvloeden dat áls ik de wolf zou zijn, zij mij de vorige ronde opgehangen hadden en in hun theorie het spel zouden hebben kunnen winnen. Waardoor ik dus als één van hen of zij beiden de geliefden zijn niet de wolf kan zijn aangezien ik dan zeker al dood was en zij gewonnen hadden
Of ze stonden niet allebei buiten het Bretlow-lijstje. Dan zouden ze je er niet uit hebben kunnen spelen, aangezien het dan 3-3 zou zijn geworden.

Citaat:
Daarbij is er ook naar bijvoorbeeld Abzg gewezen als geliefde en ik geloof zelfs naar Queasy en die stonden de vorige ronde allebei onder iemand anders, dus ook dat zou dan weer nergens op slaan.
Natuurlijk wel, want in het topic zeggen ze dan toch iets anders dan wat ze daadwerkelijk stemmen? Het is juist slim om in het topic niet bij elkaar te gaan staan, zodat je samen niet opvalt. Maar in de PM naar de Spelleider stem je dan samen.

Citaat:
Vorige ronde is DaT opgehangen, juist omdat DP/Siorin onschuldig zouden zijn, en nu heeft plots iedereen zich bedacht. Als de geliefden ervan overtuigd zouden zijn dat ik de wolf was, zouden ze allebei op mijn gestemd hebben en opgeteld bij de stemmen die ik kreeg van DaT (die dood ging en gewoon dorpeling was) en Abzg zou ik echt wel opgehangen zijn, als de échte geliefden ook ervan overtuigd waren dat ik de laatste wolf zou zijn. Zij geloven dus niet dat ik de laatste wolf ben, misschien wel doordat ze weten wie de wolf heeft proberen op te eten (die tovenaartheorie) of via zienerskrachten.
Ik geloof wel dat jij de laatste wolf bent. En ik had op jou moeten stemmen uit lijfsbehoud (in de vorige ronde), als ik er niet op tijd achter was gekomen.

Citaat:
Siorin, zou je vanmiddag (liefst ruim voor het einde van de hangronde ) nog een samenvatting van jouw theorie kunnen geven en uitleggen hoe je er in hemelsnaam bij komt dat ik de wolf ben, want ik snap je conclusie gewoon niet. Ik heb deze stem zelfs nog gecontroleerd bij de verzonden berichten, die stem is gewoon naar Soija gegaan. Ik snap het niet, en als jij inderdaad een soort lek vindt, moet iemand anders in die ronde gelogen hebben. Misschien dat dat nog makkelijker naar de geliefden kan wijzen, als zij ook in die ronde de boel gesaboteerd hebben.
Nou in het kort kwam het hier op neer: LP is al meerdere rondes verdacht als de laatste wolf. Dit komt voornamelijk omdat zij in hangronde 4 plotseling heel fel Soija ging beschermen en de aandacht van hem af probeerde te leiden door vol op DP te springen. Maar zulk soort gedrag is veel te opvallen voor een wolf om te doen. Je hebt zelf gezien wat er is gebeurd: Iedereen dacht dat zij de laatste wolf was. En gezien de stemlijstjes kan LP ook de laatste wolf zijn, maar haar gedrag (haar opvallende spel, haar -in mijn ogen- oprechte manier van ontkennen dat ze wolf is) spreekt dat gewoon tegen.

En toen ben ik gaan kijken naar de lijstjes. In de eerste drie hangrondes stond jij (Lisa dus) heel veilig. In eenzame rijtjes en ook in een rijtje met zoveel stemmen dat het toch niet opviel. Veilig dus.

In hangronde 4 ben jij 'plotseling toevallig' toch op Soija gaan staan, maar als je naar dat stemlijstje kijkt, was je eigenlijk gewoon gedwongen om daar te gaan staan, want allebei de andere wolven stonden onder DP. En drie wolven in één rijtje zou veel te veel opvallen.

In hangronde 5 ging je toch onder DP staan, en ik neem aan dat dit met het doel was mensen mee te trekken, zodat ggcy8 (wolf) zou worden gered.

En in hangronde 6 ben je onder DP gaan staan en kwam dat pas na de uitslag vertellen (nu snap ik dat jij haar over hebt genomen en dat dit misschien door de switch zo is gebeurd, maar toch is het convenient).

Wat gewoon vervelend is, is dat je in 3 van de 6 hangrondes ook nog eens in hetzelfde rijtje stond als LP, dus wij hebben niet echt een manier om er 100% zeker van te worden wie van jullie twee de wolf is.

Het lijkt mij gewoon dat jij (met 'bedoel' ik dus Lisa) heel veel moeite hebt gedaan om onopvallend te blijven en dat is ook heel lang gelukt, want iedereen vond LP verdacht en jij bleef steeds buiten schot. Jij bent op geen enkel moment in het spel verdacht gevonden en dat komt omdat jij ook niets hebt gepost waardoor de verdacht zou worden. Het is allemaal heel veilig en under the radar.

Ik zeg dus niet dat dit waterdicht is, want jij en LP kunnen beiden de laatste wolf zijn. Ik bedoel, bij andere mensen (Queasy, DP en ik) kunnen we met zekerheid zeggen dat we geen wolf zijn. LP en jij zouden allebei wolf kunnen zijn, maar ik neig meer naar jou omdat LP ontzettend veel atypisch gedrag heeft vertoond (als ze wolf zou zijn). En dat kan natuurlijk wel, het zou goede tactiek zijn, maar ik denk niet dat zij dat risico zou nemen.

Edit: Dit is nog geen samenvatting, sorry. Ik weet nooit goed hoe ik dingen kort en bondig moet uitleggen, dus dan ga ik alles stapje voor stapje vertellen, omdat ik anders bang ben dat mensen niet snappen waar ik het vandaan haal.
Oud 05-06-2010, 18:48
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dames en heren, vergeten we niet te stemmen? Ik mis nog het e.e.a.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 05-06-2010, 18:57
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Of de geliefdes hebben geprobeerd Bretlow op te laten hangen, maar een andere stem is niet eerlijk doorgegeven. Alles kan nog! Maar toch, kans is misschien net groter dat er een geliefde in het Bretlowrijtje zit, dus ik ga ook maar voor Abzg
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 05-06-2010, 19:06
Verwijderd
Er heeft dus iemand gelogen over zijn laatste stem in de stemronde, of de geliefdes hebben niet goed nagedacht.
Ik ga mee met DP. Hij heeft een paar keer op mr soija gestemd, omdat hij dacht dat hij wolf was wat ook klopte. Maar als geliefde wil je de wolven er ook uit hebben, dus kun je mooi fel tegen de wolven gaan! Terwijl het lijkt alsof je een gewone dorpeling bent, maar niemand was toen écht bezig met de geliefdes
Oud 05-06-2010, 19:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heeft iemand een snel stemlijstje zodat ik het kan zien?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niemand? Het is misschien handig, dat ik zie op wie ik moet stemmen maar ik geloof dat de meerderheid voor Abzg gaat?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:18
Verwijderd
Ik heb nog maar 2 stemmen gezien? eentje op abzg en eentje op DP
en dan die van mij op DP
Oud 05-06-2010, 19:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sheißeeeeeeeee ik wil een stemlijstje

Edit: Ik wil namelijk geen gelijkspel veroorzaken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:22
Verwijderd
Lijstje is hier:

Hangronde 7.


Dark Phoenix
Abzg
Queasy
Little Phoebe

Abzg
Siorin
Hanneke
Dark Phoenix

Hanneke
Bretlow

Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 19:50.
Oud 05-06-2010, 19:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kuhut

Edit: Dan blijf ik bij DP.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Kuhut

Edit: Dan blijf ik bij DP.
Niet om het één of het ander, hoor. Maar als DP nog gaat stemmen, dan moet-ie wel op Abzg uit lijfsbehoud en dan wordt het wel gelijkspel.

Maar dat is misschien ook wel interessant.

Edit: Gelijkspel dus.
Oud 05-06-2010, 19:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hey mensen, excuses voor mijn stilte vandaag, ik moest vandaag de hele dag schilderen en vloeren leggen. Ik heb vanmiddag met mijn mobiel op Abzg gestemd en wilde dat ook posten, maar ik had bijna geen bereik meer en de pagina's werden niet meer geladen. Ik heb nu eindelijk weer 1 streepje bereik en post dit dus nu even snel, hopend dat het aankomt.
Oud 05-06-2010, 19:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tenzij Bretlow niet op Toddish/Hanneke stemt, wat ze (ja ik blijf hem gewoon een ze noemen, confusing) eerder naar leunde.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:28
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Dat probleem heb ik dus ook ja, voorlopig staat mijn stem zoals eerder gezegd op Toddish/Hanneke vanwege het geliefdegedoe, maar ik heb nog 2 minuten om dat te veranderen

edit:
Stemlijstje al gepost
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 05-06-2010, 19:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stembus gesloten?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:30
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Eten om 8 uur is niet zo'n goed plan, ik zie nu pas de lijstjes
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 05-06-2010, 19:31
Verwijderd
Nouja, het is wel handig zo.

Als het gelijkspel is, dan moet Bretlow de wolf zijn.
Gaat Abzg eruit, dan is LP de wolf.

Hebben we dat ook weer opgelost.
Oud 05-06-2010, 19:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb, om geen gelijkspel uit te lokken, gewijzigd naar Abzg.

En ik zeg dat nu de stembus gesloten is, zodat dat geen verdere invloed had op de laatste stemmer, en of die persoon gelijkspel wilde hebben.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb, om geen gelijkspel uit te lokken, gewijzigd naar Abzg.

En ik zeg dat nu de stembus gesloten is, zodat dat geen verdere invloed had op de laatste stemmer, en of die persoon gelijkspel wilde hebben.
Uhm. Ja, maar dit zou je ook kunnen hebben gedaan omdat je WIST dat Abzg er sowieso al uit ging, omdat jij de wolf bent.

ALS jij de wolf bent.

Nu begin ik weer te twijfelen.

Dat gelijkspel was JUIST zo handig geweest om voor zekerheid te zorgen over wie de wolf is..
Oud 05-06-2010, 19:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Uhm. Ja, maar dit zou je ook kunnen hebben gedaan omdat je WIST dat Abzg er sowieso al uit ging, omdat jij de wolf bent.

ALS jij de wolf bent.

Nu begin ik weer te twijfelen.
hahahaha ik wist dat dit concequenties zou hebben, maar daar leef ik dan maar mee. Ik hou niet van gelijkspel en de wolf de macht geven over wie er dood gaat, daar heeft ie zijn eigen avond voor.
Als het alsnog gelijkspel is, kun je erop rekenen dat een Abzg stemmer de wolf is. En als jullie dan weer denken dat ik het ben, so be it

Edit op je edit: Als je dat dan had gezegd had, had ik niet gewijzigd! Ik dacht dat we over het algemeen liever niet wilden dat de wolf mocht kiezen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:38
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het lijkt wel een sprookje. Met de Uitslag!

Het verhaal
Op een dag, ging zij uit wandelen.
Een mand met koekjes in haar hand.
“Volg het pad” had moeder haar nageroepen.
‘F*ck mijn moeder’ dacht het meiske, en was het bos in gewandeld.
‘We noemen onszelf niet voor niets een “snelle” bezorgservice’ dacht ze ‘als ik via het pad ga dan doe ik er 20 minuten langer over’.

Vastberaden huppelde ze verder.
Het was toch wel koud in het bos.
Uit haar mandje pakte zij haar rode capeje en sloeg deze om.
In haar ooghoek zag ze iets uit de bosjes schieten.
Ze schrok.
‘Muts, het was maar een muisje’.
Om zichzelf gerust te stellen begon ze een liedje te zingen.
“ Ben niet bang voor de Dabomahan, in het bos, ben niet bang.
Ben niet bang voor de Dabomahan, ben niet bang”.
Nou dat hielp tenminste iets.

Na nog eens 10 minuten flink huppelen, wist het meisje niet meer welke kant ze op moest.
Al kauwend op een koekje, pakte ze haar mobiel met navigatiesysteem erbij.
“K*T” was er door heel het bos te horen.
Uiteraard, zul je zien, batterij leeg.
Als haar moeder niet elke 5 minuten had willen weten of ze er al was, dan had ze nu geweten WAAR ze was.
“Iet wiet waait is eerlijk weg”
Oke, naar rechts gaan we dus.

Na dit rijmpje kreeg het meisje zin in wiet.
Na wat gerommel tussen de koekjes, vond ze haar voorraadje.
Verdwaald was ze nu toch al, ze kon het maar beter gezellig voor haarzelf maken.
Na de eerste hijs voelde ze zich wat meer ontspannen, ze werkte ook veel te hard.
Dat ze al 9 was, wilde niet zeggen dat zij alle rotklussen maar op moest knappen.
Stevig stapte ze door.
Hoe sneller ze er was, hoe sneller ze geld had voor het ‘echte spul’.

Kennelijk was rechts een goede keuze, want verderop zag ze een huisje van snoep.
Hier moest mevrouw Veenstra wonen.
Snel drukte ze haar joint uit, gooide het restant in de bosjes, veegde de kruimeltjes van haar capeje en klopte aan.
“Binnen” gromde mevrouw Veenstra.
‘Nou, die mag wel eens wat aan d’r stem doen’ dacht het meisje.
“Waar bent u?” riep ze “Ik heb uw koekjes, van Roodkapjes Road Runner Service”.
“In de slaapkamer, kom binnen kind”

“Maar mevrouw Veenstra, wat heeft u een grote ogen”
“Dat is zodat ik je beter kan zien kind”
“Maar mevrouw Veenstra..”
Opeens stopte ze, midden in de zin.
Ze kende dit ritueel..
Maar waarvan?
De joint maakte haar gedachten wazig, het enige wat ze kon denken was: ‘Dit is niet goed, ik moet rennen’.
En dat deed ze.
Maar ze was niet de enige die dit ritueel kende, ook ‘mevrouw Veenstra’ was hier eerder geweest, en was dit keer voorbereid.
Het was algemeen bekend dat dit meisje de beste wiet van het bos had, en ze moest en zou dit proberen.
Ze had haar rollator precies goed geparkeerd, en het meisje ging vol onderuit, koekjes door de hele slaapkamer achterlatend in haar val.
Mevrouw Veenstra werkte zich uit haar lastige pyjama, en ging grommend boven het meisje staan.
“Maar.. u bent Daboman, de meest gevreesde wolf van het bos” mompelde het meisje.
“Correct, nou, waar is je voorraad? Misschien spaar ik je dan”
Het meisje wees naar haar mandje, verbaasd over wat de wolf haar zojuist had gevraagd.

Een uurtje later zaten de 2 lachend en koekjes vretend op het bed.
Stoned als een garnaal, en met een ontzettende vreetkick.
“Weetje?” zei het meisje “Je bent zo slecht nog niet”.
“Weetje?” zei Daboman “Jij ruikt zo slecht nog niet”.
Waarna het meisje niet meer bij kwam van de slappe lach.
Tot ze merkte dat Daboman niet mee lachte…

1 grote hap!
En weg was Abzg.
Eindelijk was Daboman verzadigd, dit had hij toch weer netjes opgelost.
Tijd voor een welverdiend dutje…




De uitslag
Abzg is opgehangen. Ze was een zuivere dorpeling

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott - Dorpeling
4. Queasy
5. ggcy8/geel - Weerwolf
6. fizzle fluffy - Leerling (verrader)
7. Dingaantouwtje - Dorpeling
8. Abzg - Dorpeling
9. Snoopy - Dorpeling
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija - Weerwolf
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

De nacht doet zijn intrede. Het is spannend. Wat zal er gebeuren? Wolf, tovenaar en ziener mogen hun ding doen tot half 9. Het verhaal wordt om 9 uur verwacht.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 05-06-2010, 19:39
Verwijderd
Citaat:
hahahaha ik wist dat dit concequenties zou hebben, maar daar leef ik dan maar mee. Ik hou niet van gelijkspel en de wolf de macht geven over wie er dood gaat, daar heeft ie zijn eigen avond voor.
Als het alsnog gelijkspel is, kun je erop rekenen dat een Abzg stemmer de wolf is. En als jullie dan weer denken dat ik het ben, so be it

Edit op je edit: Als je dat dan had gezegd had, had ik niet gewijzigd! Ik dacht dat we over het algemeen liever niet wilden dat de wolf mocht kiezen?
Citaat:
Nouja, het is wel handig zo.

Als het gelijkspel is, dan moet Bretlow de wolf zijn.
Gaat Abzg eruit, dan is LP de wolf.

Hebben we dat ook weer opgelost.

Ik heb het ook gezegd, maar iets te laat.

En dat is ook zo, als je de wolf laat kiezen, dan geef je die een voordeel, maar in dit geval zou het wel handig zijn geweest. Je had je eigen naam kunnen zuiveren, doos.
Oud 05-06-2010, 19:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja kahak. Nou ben ik dus zuur

Citaat:
Ik heb het ook gezegd, maar iets te laat.

En dat is ook zo, als je de wolf laat kiezen, dan geef je die een voordeel, maar in dit geval zou het wel handig zijn geweest. Je had je eigen naam kunnen zuiveren, doos.
Ja, nou, dan maar niet hoor. Ik was in de veronderstelling dat gelijkspel liever vermeden werd, sue me
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ja kahak. Nou ben ik dus zuur



Ja, nou, dan maar niet hoor. Ik was in de veronderstelling dat gelijkspel liever vermeden werd, sue me
Ja, maar we kunnen jou niet ophangen, want we weten nog steeds niet wie van jullie twee nou wolf is. Dus echt zuur ben je (nog) niet.
Oud 05-06-2010, 19:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar we kunnen jou niet ophangen, want we weten nog steeds niet wie van jullie twee nou wolf is. Dus echt zuur ben je (nog) niet.
Zuur over dat ik gewijzigd heb, bedoelde ik (ik ben zuur = ik ben vertyft, basicly ).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Zuur over dat ik gewijzigd heb, bedoelde ik (ik ben zuur = ik ben vertyft, basicly ).
Ja, die stemwijziging was echt gewoon zwaar verdacht. Vooral op dat moment.
Oud 05-06-2010, 21:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wtf, ik ben eindelijk thuis en wilde even bijlezen, heb ik een waarschuwing ontvangen voor niet stemmen, terwijl ik gewoon ruim op tijd heb gestemd. Ik heb ondertussen een pm teruggestuurd om om opheldering te vragen en ik hoop dat het gewoon een foutje was van de Spelleider zoals bij Queasy blijkbaar gebeurd is, maar ik vind het wel behoorlijk lame.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-06-2010, 22:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jezus. Net antwoord gekregen, blijkbaar heeft hij mijn pm nooit gezien, staat hij in geen enkel mapje en is er kortom geen pm van mij te vinden en de waarschuwing dus mijn eigen probleem. Dat ik 100% zeker die pm heb gestuurd doet er blijkbaar niet toe, want dat kan iedereen wel zeggen. Ik vind dit dus echt heel erg kansloos, ik doe speciaal m'n best om toch nog te stemmen terwijl ik vandaag eigenlijk helemaal geen tijd en internet heb, en dan krijg ik een waarschuwing als beloning. En ik weet bijna zeker dat er niks fout is gegaan, want ik kwam gewoon terug in mijn inbox zoals altijd. Ik ben even echt heel erg kwaad nu. Pffff.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 10:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
Jammerrr. Nouja, succes dorpelingen
Oud 06-06-2010, 14:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeg wolf, eet DP vanavond even op
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 15:29
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Klote.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 06-06-2010, 16:30
Verwijderd
Ik zeg het met de kans opgegeten te kunnen worden, maar dan is dat maar zo.
Siorin of DP is echt een van de geliefden. Vanaf hangronde 4 stemmen ze beiden op dezelfde personen.

Eerst even over de wolf:
als je er vanuit gaat dat iedereen de eerste ronde eerlijk stemt, en dat denk ik ook echt.
Het was 5 stemmen voor mean en 5 stemmen voor DP

Mean
Dark Phoenix
snoopy
Mr Soija = wolf
Siorin
Absinthe

Dark Phoenix
Mean
testout.com
Queasy
ggcy8 = wolf
Little Phoebe

Dan staat het 4-4 Mean is eruit gegaan Dus MOET er wel een andere wolf onder DP staan, dan blijven LP en ik over.
Siorin kwam heel leuk aan dat bretlow de wolf moest zijn, en ze haalden er allebei stemlijstjes bij,maar de kans dat iemand liegt in de 1e ronde acht ik kleiner dan in de rondes daarop.

LP moet dus de wolf zijn.

Als siorin ervoor zorgde dat wij dachten dat bretlow de wolf was, en niet LP, dan zouden wij eerder LP (wolf) eruit stemmen, en dan had zij en haar geliefde gewonnen.
Oud 06-06-2010, 16:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zeg het met de kans opgegeten te kunnen worden, maar dan is dat maar zo.
Siorin of DP is echt een van de geliefden. Vanaf hangronde 4 stemmen ze beiden op dezelfde personen.
Euhm ja. Alleen is het voor geliefden veel handiger om juist niet op dezelfde mensen te zeggen te stemmen, want dan kunnen ze extra stemmen op iemand geven en vallen ze bovendien niet zo op.

Citaat:
Eerst even over de wolf:
als je er vanuit gaat dat iedereen de eerste ronde eerlijk stemt, en dat denk ik ook echt.
Ik niet.

Citaat:
Dan staat het 4-4 Mean is eruit gegaan Dus MOET er wel een andere wolf onder DP staan, dan blijven LP en ik over.
Je vergeet de verrader. En jij zou dus ook wolf kunnen zijn.

Citaat:
Siorin kwam heel leuk aan dat bretlow de wolf moest zijn, en ze haalden er allebei stemlijstjes bij,maar de kans dat iemand liegt in de 1e ronde acht ik kleiner dan in de rondes daarop.
De kans dat iemand liegt als de verrader er nog in zit acht ik groter dan als die er niet in zit. Ze zou gemakkelijk hebben kunnen stemmen op Mean om bijvoorbeeld de valse stem van Soija te coveren. Waarom vergeet je dit soort dingen zo makkelijk? En waarom ga jij ervan uit dat dorpelingen liegen over hun stem?

Citaat:
LP moet dus de wolf zijn.
Zou kunnen. Hoeft echter niet.

Citaat:
Als siorin ervoor zorgde dat wij dachten dat bretlow de wolf was, en niet LP, dan zouden wij eerder LP (wolf) eruit stemmen, en dan had zij en haar geliefde gewonnen.
Behalve dan dat ze Little Phoebe juist niet meer heeft aangevallen sindsdien. Dit is nou al de tweede keer dat ik dat post. Het zou logisch zijn als ze sindsdien Little Phoebe aanviel. Dat deed ze echter nergens, ze ging achter hele andere spelers aan. Kortom, waarom denk je dat?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 16:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dus we willen Siorin eruit? ik ben voor.

En hey, als jullie willen geloven dat ik de wolf ben, go nuts.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Euhm ja. Alleen is het voor geliefden veel handiger om juist niet op dezelfde mensen te zeggen te stemmen, want dan kunnen ze extra stemmen op iemand geven en vallen ze bovendien niet zo op.

Ik niet.

Je vergeet de verrader. En jij zou dus ook wolf kunnen zijn.

De kans dat iemand liegt als de verrader er nog in zit acht ik groter dan als die er niet in zit. Ze zou gemakkelijk hebben kunnen stemmen op Mean om bijvoorbeeld de valse stem van Soija te coveren. Waarom vergeet je dit soort dingen zo makkelijk? En waarom ga jij ervan uit dat dorpelingen liegen over hun stem?

Zou kunnen. Hoeft echter niet.

Behalve dan dat ze Little Phoebe juist niet meer heeft aangevallen sindsdien. Dit is nou al de tweede keer dat ik dat post. Het zou logisch zijn als ze sindsdien Little Phoebe aanviel. Dat deed ze echter nergens, ze ging achter hele andere spelers aan. Kortom, waarom denk je dat?
Zou een beetje verdacht lijken als ze achter little phoebe aanging vind je niet?
Ik kan geen wolf zijn, zie eerdere posts van siorin.
Wie stel jij voor als geliefde dan?
Oud 06-06-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Dus we willen Siorin eruit? ik ben voor.

En hey, als jullie willen geloven dat ik de wolf ben, go nuts.
sorry dat ik denk dat je wolf bent hoor
Ja siorin eruit.. of dp.

edit: siorin heeft de laatste 2 rondes allebei op onschuldigen gestemd. Zelfde geldt voor DP
Oud 06-06-2010, 16:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dus we willen Siorin eruit? ik ben voor.

En hey, als jullie willen geloven dat ik de wolf ben, go nuts.
Ik geloof niet dat jij wolf bent, eigenlijk. Siorin heeft heel uitgebreid met stemlijstjes erbij uitgelegd waarom jij haast geen wolf kunt zijn en ik vond die post best geloofwaardig. Des te vreemder vind ik het dat Queasy het afdoet als een theorie zonder enige argumentatie, terwijl ze zelf aan komt zetten met een theorie over haar (hee, doet ze nu niet hetzelfde, de aandacht verplaatsen naar Siorin?) waar ze voor het gemak dingen als de verrader vergeet, met matige argumenten aankomt en stelt dat Siorin per se jou dood moet willen hebben, terwijl ik dat in ieder geval nergens terug heb gevonden. Jij wel?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat jij wolf bent, eigenlijk. Siorin heeft heel uitgebreid met stemlijstjes erbij uitgelegd waarom jij haast geen wolf kunt zijn en ik vond die post best geloofwaardig. Des te vreemder vind ik het dat Queasy het afdoet als een theorie zonder enige argumentatie, terwijl ze zelf aan komt zetten met een theorie over haar (hee, doet ze nu niet hetzelfde, de aandacht verplaatsen naar Siorin?) waar ze voor het gemak dingen als de verrader vergeet, met matige argumenten aankomt en stelt dat Siorin per se jou dood moet willen hebben, terwijl ik dat in ieder geval nergens terug heb gevonden. Jij wel?
Heb ik gezegd perse?
en je mag mijn theorieën matig vinden hoor.
Alles is gebaseerd op aannames
Oud 06-06-2010, 16:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zou een beetje verdacht lijken als ze achter little phoebe aanging vind je niet?
Ik kan geen wolf zijn, zie eerdere posts van siorin.
Wie stel jij voor als geliefde dan?
Juist niet. Als ze met zo'n post aan kwam zetten dat Bretlow wel wolf moest zijn (wat redelijk voor waar aangenomen werd) had ze makkelijk kunnen doen alsof LP geliefde was en die eruit kunnen proberen te spelen. Dat deed ze alleen niet.

Ik weet niet wie ik als geliefden heb. Ik vond jou eigenlijk vrij onschuldig, maar door deze post stijg je eigenlijk nogal op mijn verdachtenlijstje. Ik denk dat Little Phoebe of Bretlow weleens geliefde zou kunnen zijn. Maar aangezien Bretlow voor mijn gevoel eerder wolf is en ik niet het idee heb dat Little Phoebe echt iemand verdedigt vind ik ook dat niet erg duidelijk. Siorin komt me te oprecht over (maar ik kan er naast zitten) en Hanneke / Toddish zijn tot nu toe eigenlijk compleet niet opgevallen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 19:18
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 06:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.