Oud 23-04-2004, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Arun schreef op 23-04-2004 @ 02:34 :
haha ja vd meyde buiten de lijnen of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2004, 16:21
Verwijderd
Volledige selectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham FC), Ronald Waterreus (PSV)
Verdediging: Frank de Boer (Glasgow Rangers), Wilfred Bouma (PSV), John Heitinga (Ajax), Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona), Michael Reiziger (FC Barcelona), Jaap Stam (Lazio Roma), Boudewijn Zenden (Middlesbrough)
Middenveld: Mark van Bommel (PSV), Phillip Cocu (FC Barcelona), Edgar Davids (FC Barcelona), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax)
Aanval: Pierre van Hooijdonk (Fenerbahce), Patrick Kluivert (FC Barcelona), Roy Makaay (Bayern München), Andy van der Meyde (Internazionale), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Marc Overmars (FC Barcelona).

Opvallende afwezigen in vergelijking met vorige wedstrijden: Nigel de Jong, Mario Melchiot en Paul Bosvelt. Dat zijn dus 3 rechtsbacks
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 21:00
Verwijderd
iig wel goed dat Bosvelt eruit is
Melchiot doet het de laatste weken toch ook nog aardig? Beetje vreemd dat ie er uitgelaten is. Daarnaast vind ik het ook vreemd dat Kluivert er weer bij zit, want die heeft de laatste weken niet gespeeld en heeft niet bewezen dat ie eindelijk uit zijn vormcrisis is.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 23:22
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 19-04-2004 @ 21:23 :
loop jij warm voor griekenland?
is er hier uberhaubt iemand die warmloopt voor griekenland?
Ja, ik!

Voor een vakantie in Griekenland dan
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 01:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik vind Bosvelt eigenlijk meer een middenvelder maar idd in het NL11-tal is ie rechtsback maar daar speelt ie in clubverband volgens mij nooit.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 02:47
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 22-04-2004 @ 18:23 :
Linksvoor? Sikora

neej em kunnen ze van persie niet eens minuten geven?
Het lijkt mij persoonlijk niet nodig om Van Persie minuten te geven, iig niet in Oranje. Dan krijgen we in de 3 poulwedstrijden 1 goeie actie die misschien tot een goal leidt. Maar de overige minuten zijn beroerd. Ik zeg niet dat die Van Persie slecht is, maar wat laat ie nou eigenlijk zien?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 10:04
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
FAFA schreef op 24-04-2004 @ 02:47 :
Het lijkt mij persoonlijk niet nodig om Van Persie minuten te geven, iig niet in Oranje. Dan krijgen we in de 3 poulwedstrijden 1 goeie actie die misschien tot een goal leidt. Maar de overige minuten zijn beroerd. Ik zeg niet dat die Van Persie slecht is, maar wat laat ie nou eigenlijk zien?
Vind ik een beetje hetzelfde verhaal als andere spelers die wel in de basis staan...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 19-04-2004 @ 21:23 :
loop jij warm voor griekenland?
is er hier uberhaubt iemand die warmloopt voor griekenland?
Ik niet, ga lekker bier drinken. De eerst volgende wedstrijd die ik kijk van Oranje is tijdens het EK.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:44
Verwijderd
Bosvelt opgeroepen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:57
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Nixje schreef op 26-04-2004 @ 18:44 :
Bosvelt opgeroepen
Das dan weer minder
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 19:41
Verwijderd
cocu, davids, van der meyde en van nistelrooy doen niet mee.

Misschien tijd voor een oproep van Bosschaart?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 20:24
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 26-04-2004 @ 19:41 :


Misschien tijd voor een oproep van Bosschaart?
dat roep ik toch al maanden?
maar goed, de toppers melden zich weer ziek, dus het word nog minder dan niets...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 20:32
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 26-04-2004 @ 20:24 :
dat roep ik toch al maanden?
maar goed, de toppers melden zich weer ziek, dus het word nog minder dan niets...
iedereen zegt dat bosschaart opgeroepen moet worden, incl. de media, maar advocaat wil er niet aan
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 21:46
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Een beetje raar dat Advocaat alleen Bosvelt oproept als vervanger voor 3 afvallers... Ik weet wel dat hij met een vaste spelersgroep wil werken, en dat andere jongens er niet zomaar bij worden gehaald... Maar toch voor zo'n oefen interland kun je toch wel wat jongens aan het Nederlands Elftal laten ruiken die het verdienen door hun prestaties van dit seizoen...

Ik denk dan aan:
Bosschaart, Opdam, Van Galen en Kromkamp...


En zeker niet dat verwende nest Van Persie, die met zijn arrogante kop voor het grote geld van Arsenal gaat kiezen... Ik ben bang dat hij door deze houding zijn carriere aan diggelen gooit. Ik zie hem daar in Londen niet zomaar een basisplek afdwingen.
Dat joch had naar PSV moeten gaan. Ik denk dat Hiddink nog wel het gedult op had kunnen brengen om hem weer een nieuwe start te laten maken... Die kans gaat ie bij Arsenal niet krijgen.
__________________
Zuur...

Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 21:57.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 22:14
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Niet weer dat gezeik om middelmatige AZ spelers

En Jantje Kromkamp was ook naar Arsenal gegaan hoor
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 22:23
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-04-2004 @ 22:14 :
Niet weer dat gezeik om middelmatige AZ spelers

En Jantje Kromkamp was ook naar Arsenal gegaan hoor
Kromkamp bewijst iedere week een topper te zijn, die heel constant presteert, en heeft geen grote smoel... Dat zijn al genoeg redenen waarom Jantje eerder in aanmerking zou komen voor Oranje...

En dat Kromkamp ook naar Arsenal zou gaan is simpelweg niet aan de orde.
Waar het nu om gaat is dat een heel groot talent, de heer van Persie, de grootste misstap gaat maken die hij op dit moment kan maken... Tenminste dat idee heb ik.
Maar goed, als hij daar in Londen over een jaar of 2 de sterren van de hemel speelt hoor je mij niet meer. Al zie ik dat op dit moment dus echt niet zomaar gebeuren.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 22:28
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-04-2004 @ 22:23 :
Ik begrijp wat je wil zeggen maar voor Van Persie is bij Arsenal voetballen blijkbaar een jongensdroom en zo'n kans wil hij niet laten lopen. Begrijpelijk toch?

En dat gezeur over Az spelers in oranje daar word ik zo moe van 2 weken geleden verloren ze nog met 2-0 bij Zwolle, en ze staan maar 4de en strijden niet mee voor de titel voor zover ik weet.

Toen Willem 2 en Heerenveen CL voetbal haalde(hoger dan AZ) was dat gezeik er ook niet constant dacht ik.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 22:31
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-04-2004 @ 22:28 :
En dat gezeur over Az spelers in oranje daar word ik zo moe van 2 weken geleden verloren ze nog met 2-0 bij Zwolle, en ze staan maar 4de en strijden niet mee voor de titel voor zover ik weet.

Toen Willem 2 en Heerenveen CL voetbal haalde(hoger dan AZ) was dat gezeik er ook niet constant dacht ik.
Vergeef me als AZ supporter...
Al zie ik toch in Kromkamp wel degelijk een potentieel toekomstig international...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 23:30
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Seedorf mag eindelijk weer eens in de basis starten morgen...
Ik hoop dat hij nu die vrije rol krijgt waarin hij zo fantastisch uit de voeten kan. We spelen morgen iig met hetzelfde systeem als AC Milan. (4-4-2 met ruit op het middenveld)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 07:36
Verwijderd
Jammer dat Davids niet meedoet
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 09:10
number9
number9 is offline
Code:
                      Van der Sar


Heitinga         Stam              Cocu       Bouma


Overmars       Van Bommel      Sneijder     Van der Vaart


                 Kluivert            Makaay

Beetje vreemde opstelling ik weet t. Maar Van der Meyde en Davids hebben bij mij altijd vaste plek dus dan moet ik ff denken

Tog lijkt t me beter las Nederland omschakelt naar 3-5-2 met Cocu als verdedigende mid.
Hij is snel terug en bij balbezit extra man op middenveld
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 10:07
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
ik ga er heen ik weet eigenlijk niet eens waarom
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 10:42
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
De opstelling was toch al bekend?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 19:42
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Nou veel plezier met de wedstrijd allemaal...ik ga toch maar de kroeg in om hem te kijken...hopelijk wordt het toch nog leuk!
__________________
getrouwd Š
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 19:45
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Hoelaat begint ie?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 22:24
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Ik zeg het jullie nog een keer: Nederland wordt Europees Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 22:32
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik heb maar delen gezien maar goed, dat was wel OK. (op andere zenders waren er leukere dingen, heh 100%Nikos )
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 23:04
Verwijderd
Van wat ik gezien heb vond ik de best man Seedorf. Hij hield het simpel, had goed overzicht en alles kwam rustig over. Ik heb helaas alleen de vierde goal gezien, de rest zie ik morgen wel
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 23:16
Agamemnon
Avatar van Agamemnon
Agamemnon is offline
Nee joh seedorf schoot weer lekker mis
__________________
"War is a crime. Ask the infantry and ask the dead."
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:18
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Zenden, Van Bronckhorst de beste vond ik..

En Sneijdertje viel goed in, mag ie ook wel weer s voor Ajax doen..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 09:06
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Ik vond de beste Makaay, gebeurt niet vaak dat ik een spits de beste vind. Hij speelde zó simpel en zó doeltreffend, echt goed!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 10:11
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik vond Seedorf een van de betere... Hij is wat mij betreft ruim geslaagd voor zijn 'examen'.

Sneijder viel weer goed in. En ook die linker kant functioneerde erg prettig in de 2e helft.

Maar het beste vond ik om te zien dat de spelers elkaar vrij gemakkelijk vonden... Ik heb maar weinig foute passes gezien, en ook weinig kansen voor de Grieken.
Ik denk dat het een goeie test was, met een positief resultaat.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:36
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-04-2004 @ 10:11 :
Ik vond Seedorf een van de betere... Hij is wat mij betreft ruim geslaagd voor zijn 'examen'.

Sneijder viel weer goed in. En ook die linker kant functioneerde erg prettig in de 2e helft.

Maar het beste vond ik om te zien dat de spelers elkaar vrij gemakkelijk vonden... Ik heb maar weinig foute passes gezien, en ook weinig kansen voor de Grieken.
Ik denk dat het een goeie test was, met een positief resultaat.
Als ik eerlijk mag zijn, vond ik de passes van Seedorf nogal slap. Maar hij herstelde zich idd goed
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 13:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Heb er niks van gezien.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 13:23
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-04-2004 @ 13:02 :
Heb er niks van gezien.
ik was in 't stadion
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:41
Verwijderd
Ik vond Zenden de beste man van het veld met 2 assist en een doelpunt. Alleen volgende keer moet Davids weer op zijn positie
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:44
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik heb wel een paar heerlijke acties van Seedorf gezien
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:33
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
houn schreef op 29-04-2004 @ 14:44 :
ik heb wel een paar heerlijke acties van Seedorf gezien
Die ene op de achterlijn Leek verdacht veel op een panna
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 17:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Duitsland 5-1 ingemaakt

Met een publiekswissel voor Kahn

(keb alle voetbal gemist had feest, maar dan verdwijnt je kater snel als je teletekst kijkt en Nederland 4-0 ziet staan en Duitsland 5-1 achter )
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 23:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb niet ontzettend veel van de wedstrijd meegekregen. Het stond bij ons wel op, maar ik heb meer met ouders, zusje en mijn vriendin gekletst. Maar het komt erop neer: slechte eerste helft, goede tweede...
Ik zag wel nog tijdens de eerste helft een shot van het Griekse publiek. Maakten veel lawaai, iedereen daar springen en vuurwerk... zozo, daar kunnen wij met ons duffe leipe publiek met die harmonietjes, schmink en kroontjes wel iets van leren.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 23:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 29-04-2004 @ 17:11 :
Duitsland 5-1 ingemaakt
Hehe ja eigelijk wel lachen ja maar goed zoals ik volgens mij al eerder in dit topic gaat: het gaat niet om nu, het gaat om wat er in juni gaat gebeuren. En Duitsland blijft een toernooiploeg en als zij dan van ons winnen lachen ze ons 10 keer harder uit dan wij hun op dit moment.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 21:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 29-04-2004 @ 17:11 :
Duitsland 5-1 ingemaakt

Met een publiekswissel voor Kahn
Kahn is in de rust vast in de bus gaan zitten. Vond ik wel een gave actie
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 21:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 29-04-2004 @ 13:23 :
ik was in 't stadion
Kut voor je...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 21:27
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-04-2004 @ 23:08 :
Hehe ja eigelijk wel lachen ja maar goed zoals ik volgens mij al eerder in dit topic gaat: het gaat niet om nu, het gaat om wat er in juni gaat gebeuren. En Duitsland blijft een toernooiploeg en als zij dan van ons winnen lachen ze ons 10 keer harder uit dan wij hun op dit moment.
Jah das waar...maar dat zouden wij ook bij hen doen
maar dit hebben wij niet eens gepresteerd. We verliezen met 1-0 van Schotland, maar daar blijft het ook bij. wahha! maar Duitsland maakt er echt een show van
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 21:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 30-04-2004 @ 21:27 :
Jah das waar...maar dat zouden wij ook bij hen doen
maar dit hebben wij niet eens gepresteerd. We verliezen met 1-0 van Schotland, maar daar blijft het ook bij. wahha! maar Duitsland maakt er echt een show van
Ach er zijn vast wel soort gelijke uitslagen tegen dergelijke tegenstanders te vinden van Nederland.]

Groningen heeft vorig jaar ook gewonnen van Valencia in een oefenwedstrijd terwijl ze met 8 internationals speelden.

Oefenwedstrijden hecht ik totaal geen waarde aan.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 21:36
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-04-2004 @ 21:31 :
Ach er zijn vast wel soort gelijke uitslagen tegen dergelijke tegenstanders te vinden van Nederland.]

Groningen heeft vorig jaar ook gewonnen van Valencia in een oefenwedstrijd terwijl ze met 8 internationals speelden.

Oefenwedstrijden hecht ik totaal geen waarde aan.
nee....maar ze zijn wel handig
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 23:01
number9
number9 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 29-04-2004 @ 17:11 :
Duitsland 5-1 ingemaakt

Met een publiekswissel voor Kahn
En de Duitsers scoren weer in de laatste minuut

Citaat:
MartenZ schreef op 29-04-2004 @ 09:06 :
Ik vond de beste Makaay, gebeurt niet vaak dat ik een spits de beste vind. Hij speelde zó simpel en zó doeltreffend, echt goed!
Makaay moet elke wedstrijd basis staan , Van Nistelrooij en Makaay diep met VDV erachter
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 11:45
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Ik snap niet waarom advocaat toch steeds weer van Bommel in de basis zet. Hij is maar in een paar wedstrijden belangrijk geweest, maar voor de rest laat hij weinig zien.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 12:03
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hij zet van Bommel erin omdat je het met een middenveld met Van der Vaart en Sneijder en Seedorf het niet gaat redden tegen een team dat een beetje kan aanvallen.

Dat laten VDV en Sneijder elke week weer zien in de eredivisie dat, dat niet kan. En als Davids dan ook nog eens er niet bij is dan heb je het middenveld helemaal niet in handen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 12:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 01-05-2004 @ 11:45 :
Ik snap niet waarom advocaat toch steeds weer van Bommel in de basis zet. Hij is maar in een paar wedstrijden belangrijk geweest, maar voor de rest laat hij weinig zien.
Nigel de Jongh heeft ook nog bar weinig laten zien in het 1ste.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Debat Griekenland moet uit de EU
xohottie
12 09-08-2012 20:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Financiën: Griekenland gaat failliet
Verwijderd
56 01-11-2011 10:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Extra financiële steun aan Griekenland: Ja of Nee?
T_ID
8 29-06-2011 22:04
Vrije tijd WK Honkbal 2005 in Nederland!!!
phmpruim
6 18-12-2003 13:58
Vrije tijd Nederland Verliest Champions League Plaats
DJ Incompetent
16 13-03-2002 09:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.