Oud 06-01-2016, 17:27
Verwijderd
Bot van de duim naar de elleboog, daarvan is de kop bij de elleboog gebroken. Ik weet niet meer of dar de ellepijp is of die andere.
Advertentie
Oud 06-01-2016, 17:28
Verwijderd
Jos was heel schattig "ik dacht, er steekt niks uit, dus het zal wel niet gebroken zijn."
Oud 06-01-2016, 17:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb superveel honger maar ik heb echt alleen pasta in huis en ik moet zo nog trainen. Nog maar een keer pasta eten?
Oud 06-01-2016, 17:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bot van de duim naar de elleboog, daarvan is de kop bij de elleboog gebroken. Ik weet niet meer of dar de ellepijp is of die andere.
Dat is het spaakbeen. Wat een kutplek Beterschap voor hem!
Citaat:
Jos was heel schattig "ik dacht, er steekt niks uit, dus het zal wel niet gebroken zijn."
Ahw
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 17:41
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Bot van de duim naar de elleboog, daarvan is de kop bij de elleboog gebroken. Ik weet niet meer of dar de ellepijp is of die andere.
Auw!
Oud 06-01-2016, 17:46
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
"Bionade" klinkt als limonade, maar dan duurder.
Oud 06-01-2016, 17:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb superveel honger maar ik heb echt alleen pasta in huis en ik moet zo nog trainen. Nog maar een keer pasta eten?
Kan je niets lenen van die huisgenoten die ook jouw eten pakken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-01-2016, 17:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kan je niets lenen van die huisgenoten die ook jouw eten pakken?
Ze zijn er niet! Heb aardappels gegeten. Nu snel trainen
Oud 06-01-2016, 18:36
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Succes met wachten! Ik zal voor hem duimen.

Potverdorie bijna twee en een half uur door de stad gesjouwd en nog geen nieuwe jas gevonden
Ik deed er een kwartiertje korter over en ben nu eindelijk, met jas, onderweg naar huis.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-01-2016, 18:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dan ben je sneller dan ik
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 19:33
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Dankje! Afgelopen weekend is het hartstikke uitgebreid gevierd met z´n allen. We hadden hem naar hier gelokt en hij mocht een gitaar uitzoeken. Zijn oude is al 25 jaar oud en hij was totaal verrast. Heel schattig


Dat is helemaal niet herkenbaar Maar misschien ga ik nog even naar de dokter, mijn vriend is vanochtend gevallen met rennen en is nu onderweg naar de huisarts.


Als je het niet verwacht en leuk vindt, is het wel mooi klote! Ik woon in Enschede, maar kom uit een dorpje in Limburg. Jos komt uit hetzelfde dorp en we gaan elk jaar terug om carnaval te vieren. Maar nu dus niet.

Oh zo! Ja ik kan me wel voorstellen dat je afzakt naar het zuiden voor carnaval vieren als je uit een leuk en gezellig dorp komt. Maar ik kom uit een naar dorpje met veel onaardig volk en dat vond ik als kindje ook al dus het carnavallen heb ik niet echt meegekregen.

Ocharme voor de botbreuken! Vanwege de ijzel?
Oud 06-01-2016, 19:33
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Morgen mag ik de proefdruk van een kinderboek bekijken bij de uitgever spannend joh.
Oud 06-01-2016, 19:36
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Heb je die geïllustreerd? Of gewoon een meekijkuitje?
Oud 06-01-2016, 19:36
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Dat dus.
Oud 06-01-2016, 19:36
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
geïllustreerd! Zo'n 110 tekeningen voor gemaakt!
Oud 06-01-2016, 19:37
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Wauw, Nice.
Oud 06-01-2016, 19:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Naar aanleiding van dit topic heb ik zelf ff pindasaus gemaakt voor bij de bami, smaakte goed maar nu de vraag, kan ik het restant invriezen of gaat dat schiften?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-01-2016, 19:46
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Naar aanleiding van dit topic heb ik zelf ff pindasaus gemaakt voor bij de bami, smaakte goed maar nu de vraag, kan ik het restant invriezen of gaat dat schiften?
Oef, dat weet ik niet! Ik doe de saus er altijd los bij en dan gewoon helemaal opeten en als ik dat kliekje bami / nasi opeet maak ik er even snel weer pindasaus bij.
Oud 06-01-2016, 19:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kan vast wel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 19:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, ik wist niet zo goed verhoudingen en ik had geen melk maar wel kookroom light en toen ging er steeds meer bij en werd het veel te veel heb het maar apart van de bami in de vriezer gedaan. Als het dan toch niet kan, is de bami in elk geval niet ook verpest.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-01-2016, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Oh zo! Ja ik kan me wel voorstellen dat je afzakt naar het zuiden voor carnaval vieren als je uit een leuk en gezellig dorp komt. Maar ik kom uit een naar dorpje met veel onaardig volk en dat vond ik als kindje ook al dus het carnavallen heb ik niet echt meegekregen.

Ocharme voor de botbreuken! Vanwege de ijzel?
Ik kom ook uit een vervelend dom dorp met veel achterlijke mensen. Ik ben op mijn veertiende een keer met.mijn zus mee gegaan en bij die mensen blijven hangen. Elk jaar met de carnaval zien we elkaar en is het tof. Inmiddels is de groep wat kleiner, maar des te gezelliger. En carnavalszaterdag gaat mijn moeder altijd mee. Geen beter carnavalsmaatje dan mijn moeder
Citaat:
Morgen mag ik de proefdruk van een kinderboek bekijken bij de uitgever spannend joh.
Oeh, wat leuk!
Oud 06-01-2016, 19:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Morgen mag ik de proefdruk van een kinderboek bekijken bij de uitgever spannend joh.
Superleuk Veel plezier!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 19:52
Verwijderd
Citaat:
geïllustreerd! Zo'n 110 tekeningen voor gemaakt!
Wat gaaf! Lijkt me zo bijzonder als je je werk zo ziet.
Citaat:
Naar aanleiding van dit topic heb ik zelf ff pindasaus gemaakt voor bij de bami, smaakte goed maar nu de vraag, kan ik het restant invriezen of gaat dat schiften?
Ik doe altijd de saus altijs bovenop de nasi en dat gaat prima als ik het invries.
Oud 06-01-2016, 19:53
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Superleuk Veel plezier!
Ja

Ik kwam er achter dat hij al op bol.com staat joh, terwijl hij nog niet uit is. Mensen die mijn voor en achternaam weten kunnen spieken naar het omslag (dat inmiddels al wel een beetje aangepast is!)
Oud 06-01-2016, 19:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omg Is het een prentenboek? Of zitten er gewoon heel veel illustraties in?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 19:57
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Het is geen prentenboek, maar de tekst beeldverhouding is ongeveer 50/50. Dus het heeft wel weer meer tekeningen dan een gemiddeld boek met illustraties.
Oud 06-01-2016, 19:59
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ja

Ik kwam er achter dat hij al op bol.com staat joh, terwijl hij nog niet uit is. Mensen die mijn voor en achternaam weten kunnen spieken naar het omslag (dat inmiddels al wel een beetje aangepast is!)
Gevonden. Ik ben verrukt!

Laatst gewijzigd op 06-01-2016 om 20:07.
Oud 06-01-2016, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ja

Ik kwam er achter dat hij al op bol.com staat joh, terwijl hij nog niet uit is. Mensen die mijn voor en achternaam weten kunnen spieken naar het omslag (dat inmiddels al wel een beetje aangepast is!)
Oud 06-01-2016, 20:40
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Morgen mag ik de proefdruk van een kinderboek bekijken bij de uitgever spannend joh.
wow
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-01-2016, 22:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja

Ik kwam er achter dat hij al op bol.com staat joh, terwijl hij nog niet uit is. Mensen die mijn voor en achternaam weten kunnen spieken naar het omslag (dat inmiddels al wel een beetje aangepast is!)
!!!!!!!!

Zo vet! Ik vind jouw tekenstijl serieus zo mooi. Ik wil dit boek in mijn leven.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-01-2016, 23:03
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik kan ook echt echt echt niet wachten
Oud 07-01-2016, 01:31
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ja, ik wist niet zo goed verhoudingen en ik had geen melk maar wel kookroom light en toen ging er steeds meer bij en werd het veel te veel heb het maar apart van de bami in de vriezer gedaan. Als het dan toch niet kan, is de bami in elk geval niet ook verpest.
Gewoon 1 op 1. En als dat te dik is voor jouw smaak, iets meer vocht (1,25 op 1 of 1,5 op 1).
__________________
Forumnist.
Oud 07-01-2016, 01:35
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ja

Ik kwam er achter dat hij al op bol.com staat joh, terwijl hij nog niet uit is. Mensen die mijn voor en achternaam weten kunnen spieken naar het omslag (dat inmiddels al wel een beetje aangepast is!)
Ziet er mooi uit.

Hoe zit het verdiensysteem in elkaar, althans als ik dat mag vragen? Is het een vast bedrag voor de klus, of een percentage/bedrag per boek, of combinatie?
__________________
Forumnist.
Oud 07-01-2016, 01:35
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ziet er mooi uit.

Hoe zit het verdiensysteem in elkaar, althans als ik dat mag vragen? Is het een vast bedrag voor de klus, of een percentage/bedrag per boek, of combinatie?
Allebei, voorschot plus royalty's.
Oud 07-01-2016, 01:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ha, pip, n.a.v. theetopic: vind je mij een raar mens ja?
Oud 07-01-2016, 01:39
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ah ok. Spannend.
__________________
Forumnist.
Oud 07-01-2016, 01:39
Abby.
Abby. is offline
Supergaaf Ecnelis! Ik wil hem wil hebben als ie uitkomt denk ik
En dan maak ik er toneellessen over ofzo
Oud 07-01-2016, 01:57
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Supergaaf Ecnelis! Ik wil hem wil hebben als ie uitkomt denk ik
En dan maak ik er toneellessen over ofzo
ik moest heel hard lachen en als je ooit de gelegenheid hebt om het verhaal te lezen zou je ook moeten lachen! Het is tegelijk briljant en onmogelijk voor op toneel denk ik
Oud 07-01-2016, 01:57
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Stelletje nachtbrakers hier
Oud 07-01-2016, 02:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niets is onmogelijk op het toneel
Oud 07-01-2016, 02:03
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
ik moest heel hard lachen en als je ooit de gelegenheid hebt om het verhaal te lezen zou je ook moeten lachen! Het is tegelijk briljant en onmogelijk voor op toneel denk ik
Ik ben benieuwd. Gekke stukjes verhaal of tekeningen kunnen ook al inspiratiemateriaal voor een toneelles zijn hè Het is niet dat we alleen maar het verhaal kunnen naspelen ofzo.
Oud 07-01-2016, 02:16
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik ben benieuwd. Gekke stukjes verhaal of tekeningen kunnen ook al inspiratiemateriaal voor een toneelles zijn hè Het is niet dat we alleen maar het verhaal kunnen naspelen ofzo.
Heel gaaf idee. Overigens, de moeilijkheid, ik bedoelde niet verhaaltechnisch, maar vooral omdat het Roald Dahl-achtig grof is! En echt. Behoorlijk grof!
Oud 07-01-2016, 02:18
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Heel gaaf idee. Overigens, de moeilijkheid, ik bedoelde niet verhaaltechnisch, maar vooral omdat het Roald Dahl-achtig grof is! En echt. Behoorlijk grof!
Ok Nog meer benieuwd
Oud 07-01-2016, 11:20
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ha, pip, n.a.v. theetopic: vind je mij een raar mens ja?
dat valt best mee, maar theeleuten zijn wel heel anders ingesteld dan ik. Niet iedereen natuurlijk, maar ik zie wel overeenkomsten. Ze zijn vaak verstandig en rustig van aard dan ikzelf. Maar ook een beetje geitenwollensokken.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 07-01-2016, 11:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Laatst kwam ik erachter dat ik eigenlijk best wel een stereotype bloemen/beestjes struinende, bergtee drinkende, ecologisch geobsedeerde geitenwollensokkenbioloog ben/word De sokken heb ik zelfs al heel lang, ook al draag ik ze alleen in mijn kisten Gelukkig zien de meeste mensen me niet zo
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-01-2016, 11:59
Verwijderd
Damn. Was ik braaf aan het samenvatten geraakt, sluit m'n laptop ineens weg. Weer opnieuw beginnen, zucht.
Oud 07-01-2016, 12:24
Abby.
Abby. is offline
"Laptop sluit weg"? Van die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord
Oud 07-01-2016, 12:47
Verwijderd
Uhm ja ik ook niet

Ik bedoelde iets van opnieuw opstarten haha!
Oud 07-01-2016, 12:50
Verwijderd
Hij moest iets updaten maar /bleh. Aub niet op het moment dat ik aan het typen ben.
Oud 07-01-2016, 13:23
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Kun je automatisch herstarten niet uitzetten?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.