Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2005, 14:36
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Het is moeilijk uit te leggen maar wat ik wel weet is dat het zwaar klote gaat tussen mn vriend en mij. We zijn nu zo'n 6 maanden bij elkaar en het ging altijd heel goed, tot n maand geleden. Hij sliep bij mij en ik had geen zin in gesex o.i.d. en toen ik half lag te slapen, lag hij in een keer met zn paal tussen mn benen, ik schrok me kapot. Ik ben sowieso niet aan de pil dus moeten we vet uitkijken. Omdat ik nare ervaringen heb op seksueel gebied was ik er altijd al niet de makkelijkste in, maar het wordt alleen maar erger. Sinds hij dat tegen mijn wil in heeft gedaan n maand geleden, en me afgelopen weekend in me slaap is gaan vingeren terwijl ik het niet wilde en ik me kapot schrok toen ik wakker werd, gaat t zo kut. Het lijkt wel of ik vies van m ben, ik wil niet dat hij mij aanraakt, wil hem niet aanraken, het lijkt wel of ik echt vies van hem ben en ik wil helemaal niet zo doen maar ik hoef hem maar n zoen te geven of hij is alweer zooo geil, ik kan daar echt niet mee omgaan... Ik weet echt niet meer wat ik ermee moet, wilde het gister uitmaken maar dat wil ik helemaal niet. Klinkt lekker vaag maar ik weet t gewoon niet meer. We hebben al n maand geen sex gehad, moet er ook niet aan denken maar hij staat deste meer op springen en we hadden afspaken gemaakt dat hij niet meer maar zo van alles zou doen en dat ik het aan zou geven als ik wat wilde o.i.d. maar hij kan zich er schijnbaar niet aan houden... Wat moet ik nu, onze relatie gaat echt kapot...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2005, 14:40
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Hij heeft overduidelijk andere behoeftes als jou. Waarom slik je de pil niet meer? Was dit een bewuste keuze? Als jullie behoeftes anders liggen zal het niet gaan werken. Wat hij gedaan heeft is natuurlijk ongepast, maar het lijkt me dat de oorzaak duidelijk is.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:43
Verwijderd
Ja hallo, als iemand mij tegen mijn wil in zou vingeren of seks zou proberen te hebben, helemaal als ik slaap, dan zou ik ook vies van hem worden. Waar haalt hij het lef vandaan? Kijk, een keer, als je niet weet dat je vriendin dat niet leuk vindt, okee. Maar het gewoon nóg een keer doen?

Zo een hoefde ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:48
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
Door die afgelopen 2 ervaringen met je vriend, lijkt het wel of je een beetje bang bent voor intiem contact. Ik snap heel goed dat jij, na wat hij heeft gedaan, het een beetje raar vind om weer sex te hebben, maar aan de andere kant bégrijp ik niet waarom je zo schrok van de dingen die hij deed? Hij is je vriend, jullie zijn al vaker intiem geweest. Natuurlijk had hij het niet vaker moeten doen dan die eene keer, als hij wist dat jij het niet fijn vond. Ik zou het geen ramp vinden als mijn vriend zoiets zal doen bij mij, hij is tenslotte zo vertrouwd, en de sex is altijd fijn. Maar dat is míjn situatie.

Ik snap je vriend ook wel, hij bedoelde er waarschijnlijk geen kwaad mee.. En sex hoort bij een relatie, dus als jij hem nu zoent en hij staat al een tijdje op springen, snap ik dat hem moeilijk voor hem is om niets bij jou te kunnen doen, je bent tenslotte zijn vriendin.

Je moet eens heel goed na gaan denken over wat je nu wilt met je relatie. Je wilt hem iig niet kwijt, en hij jou niet Denk is aan al die fijne (sex)momenten die je met hem hebt gehad, probeer je langzaam weer aan te laten raken, ookal is het maar een knuffel, kus, of een aai over je rug.. Als jullie van elkaar houden, komen jullie er wel uit!

Succes ermee
__________________
Juist, en wie ben jij.

Laatst gewijzigd op 13-07-2005 om 14:51.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:53
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 13-07-2005 @ 15:40 :
Hij heeft overduidelijk andere behoeftes als jou. Waarom slik je de pil niet meer? Was dit een bewuste keuze? Als jullie behoeftes anders liggen zal het niet gaan werken. Wat hij gedaan heeft is natuurlijk ongepast, maar het lijkt me dat de oorzaak duidelijk is.
Een keer aan de pil geweest maar toen kwam ik direct aan. En dat wil ik niet een aangezien we het toch niet doen... Zal de hele relatie dan niet werken bedoel je? Hoe bedoel je dat de oorzaak duidelijk is? Omdat hij niet aan zn trekken komt bij mij??
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:54
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2005 @ 15:43 :
Ja hallo, als iemand mij tegen mijn wil in zou vingeren of seks zou proberen te hebben, helemaal als ik slaap, dan zou ik ook vies van hem worden. Waar haalt hij het lef vandaan? Kijk, een keer, als je niet weet dat je vriendin dat niet leuk vindt, okee. Maar het gewoon nóg een keer doen?

Zo een hoefde ik niet meer.
Zo dacht ik dus ook, ik was echt boos of teleurgesteld of wat dan ook... Maar hij zei dat hij het idee had dat ik zin had...NIET DUS...IK SLIEP !!!! Ik voel me ergens wel schuldig dat ik hem niet aan zn trekken kan laten komen, best zielig toch!?
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:57
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Whateverrr schreef op 13-07-2005 @ 15:48 :
Door die afgelopen 2 ervaringen met je vriend, lijkt het wel of je een beetje bang bent voor intiem contact. Ik snap heel goed dat jij, na wat hij heeft gedaan, het een beetje raar vind om weer sex te hebben, maar aan de andere kant bégrijp ik niet waarom je zo schrok van de dingen die hij deed? Hij is je vriend, jullie zijn al vaker intiem geweest. Natuurlijk had hij het niet vaker moeten doen dan die eene keer, als hij wist dat jij het niet fijn vond. Ik zou het geen ramp vinden als mijn vriend zoiets zal doen bij mij, hij is tenslotte zo vertrouwd, en de sex is altijd fijn. Maar dat is míjn situatie.

Ik snap je vriend ook wel, hij bedoelde er waarschijnlijk geen kwaad mee.. En sex hoort bij een relatie, dus als jij hem nu zoent en hij staat al een tijdje op springen, snap ik dat hem moeilijk voor hem is om niets bij jou te kunnen doen, je bent tenslotte zijn vriendin.

Je moet eens heel goed na gaan denken over wat je nu wilt met je relatie. Je wilt hem iig niet kwijt, en hij jou niet Denk is aan al die fijne (sex)momenten die je met hem hebt gehad, probeer je langzaam weer aan te laten raken, ookal is het maar een knuffel, kus, of een aai over je rug.. Als jullie van elkaar houden, komen jullie er wel uit!

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:58
juno
Avatar van juno
juno is offline
Zolang jij nog sexuele problemen hebt, gaat die relatie niet werken. Bij een normale relatie hoort sex. De mijne mag best in mijn slaap beginnen met me te vrijen, ik schrik me dan niet dood, ik vind dat een hele fijne wekker!

Tijd voor een paar gesprekjes bij een psycholoog, want jij komt er duidelijk zelf niet uit.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:58
Verwijderd
Ja, eigenlijk wel. Ik neem aan dat hij wel weet dat jij vervelende ervaringen hebt gehad in het verleden, dan is dus voor hem alleen nog maar meer voorzichtigheid geboden. Als je dan allerlei dingen gaat doen met een meisje dat slaapt ben je gewoon een primitieve aap.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:59
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
Whateverrr schreef op 13-07-2005 @ 15:48 :
Door die afgelopen 2 ervaringen met je vriend, lijkt het wel of je een beetje bang bent voor intiem contact. Ik snap heel goed dat jij, na wat hij heeft gedaan, het een beetje raar vind om weer sex te hebben, maar aan de andere kant bégrijp ik niet waarom je zo schrok van de dingen die hij deed? Hij is je vriend, jullie zijn al vaker intiem geweest. Natuurlijk had hij het niet vaker moeten doen dan die eene keer, als hij wist dat jij het niet fijn vond. Ik zou het geen ramp vinden als mijn vriend zoiets zal doen bij mij, hij is tenslotte zo vertrouwd, en de sex is altijd fijn. Maar dat is míjn situatie.

Ik snap je vriend ook wel, hij bedoelde er waarschijnlijk geen kwaad mee.. En sex hoort bij een relatie, dus als jij hem nu zoent en hij staat al een tijdje op springen, snap ik dat hem moeilijk voor hem is om niets bij jou te kunnen doen, je bent tenslotte zijn vriendin.

Je moet eens heel goed na gaan denken over wat je nu wilt met je relatie. Je wilt hem iig niet kwijt, en hij jou niet Denk is aan al die fijne (sex)momenten die je met hem hebt gehad, probeer je langzaam weer aan te laten raken, ookal is het maar een knuffel, kus, of een aai over je rug.. Als jullie van elkaar houden, komen jullie er wel uit!

Succes ermee
Bedankt voor je reactie. Sex vind ik sowieso moeilijk doordat ik daar vroeger een slechte ervaring mee heb gehad, en dat heb ik hem verteld nadat hij die ene keer tegen me zin in ging... Ik was toen heel erg geschrokken en dacht dat hij het snapte, we hadden toen hele duidelijke afspraken gemaakt maar ben het vertrouwen nu weer even helemaal kwijt!!!
En die 1e zin van jou klopt helemaal, dat ik bang ben voor intiem contact. Zodra ik het idee heb dat hij wat wil ofzo, ben ik al weg en dat terwijl ik helemaal niet zo wil doen... Echt verwarrend maar ik ben mezelf echt niet meer bij hem, TOTAAL NIET!!! Maar het is zo raar, het ging echt super goed tussen ons en ik was echt super gek op hem maar nu weet ik het echt niet meer. En soms vind ik de sex op het moment zelf niet erg, maar daarna wel... Tsjah...het is allemaal misschien een beetje vaag....
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:01
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 15:58 :
Zolang jij nog sexuele problemen hebt, gaat die relatie niet werken. Bij een normale relatie hoort sex. De mijne mag best in mijn slaap beginnen met me te vrijen, ik schrik me dan niet dood, ik vind dat een hele fijne wekker!

Tijd voor een paar gesprekjes bij een psycholoog, want jij komt er duidelijk zelf niet uit.
Ik ben bang dat ik er idd zelf niet uitkom maar snap er niks van, ik had het nooit zo extreem. Hij is gewoon TE geil en wil zo vaak en veel, dat beangstigd me echt... K*tzooi...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:01
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hij is een ongelikte beer, die precies verkeerd reageert op jouw probleem, maar dat is het probleem niet. Het echte probleem...is jouw probleem met seks in het algemeen.

In het begin van een relatie is het normaal dat je helemaal niet genoeg van elkaar kunt krijgen, ikzelf kon pas na anderhalf jaar weer normaal zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:03
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2005 @ 15:58 :
Ja, eigenlijk wel. Ik neem aan dat hij wel weet dat jij vervelende ervaringen hebt gehad in het verleden, dan is dus voor hem alleen nog maar meer voorzichtigheid geboden. Als je dan allerlei dingen gaat doen met een meisje dat slaapt ben je gewoon een primitieve aap.
Ja dat weet hij en hij reageerde ook heel lief en we hadden duidelijke afspraken maar helaas hield hij zich er dit weekend niet aan... En misschien gaf ik wel aanleiding, maar kan het me niet voorstellen omdat ik sliep en hij weet dat als het aan mij ligt we helemaal geen sex hebben en ik het af en toe voor hem doe... Maar aan de andere kant snap ik wel dat hij een jongen is en sex wil/nodig heeft.... :-(
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:05
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 16:01 :
Hij is een ongelikte beer, die precies verkeerd reageert op jouw probleem, maar dat is het probleem niet. Het echte probleem...is jouw probleem met seks in het algemeen.

In het begin van een relatie is het normaal dat je helemaal niet genoeg van elkaar kunt krijgen, ikzelf kon pas na anderhalf jaar weer normaal zitten.
ongelikte beer ??? haha... En tsjah...misschien is hij wel gewoon gekker op mij als ik op hem, al had ik tot een maand terug echt het idee dat ik mega verliefd was maar dat is nu helemaal weg... vaag...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:06
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Bedankt voor jullie reacties btw Heb ik zeker wat aan !!!
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:06
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ieder normaal mens wil sex, en ieder normale relatie van twee volwassen mensen heeft een sexueel aspect dat net zo belangrijk is als de romantiek en de vriendschap.

dat jij geen sex wilt, is een afwijking, en daar moet je wat aan doen, anders zul je er je hele leven mee zitten, en dat gaat je je relatie kosten. Of hij maakt het uit, of hij zoekt het ergens anders.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Gheh, je hebt 'm nog geen flinke mep verkocht?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:09
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 16:06 :
Ieder normaal mens wil sex, en ieder normale relatie van twee volwassen mensen heeft een sexueel aspect dat net zo belangrijk is als de romantiek en de vriendschap.

dat jij geen sex wilt, is een afwijking, en daar moet je wat aan doen, anders zul je er je hele leven mee zitten, en dat gaat je je relatie kosten. Of hij maakt het uit, of hij zoekt het ergens anders.
Of ik maak het uit... En op dat punt sta ik nu...maar iets houdt me tegen omdat ik echt super gek op hem WAS... Voordat dit allemaal begon te spelen. Maar ik snap niet waarom ik ineens zo extreem reageer, heb het zelf ook echt niet in de hand, ik wil niks, niet aan hem zitten, niet dat hij aan mij zit, niet intiem worden, niet te lieve dingen zeggen, niet samen douchen, slaat toch nergens op...

Maar je hebt gelijk dat ik er wat aan moet doen, weet alleen niet wat...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2005, 15:10
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
@juno, ze zegt niet ze ze absoluut geen sex wil. ze wil alleen niet ineens de paal van dr vriend tussen dr benen vinden als ze wakker wordt, en dat kan ik me best voorstellen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:10
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
grl schreef op 13-07-2005 @ 16:08 :
Gheh, je hebt 'm nog geen flinke mep verkocht?
Nee haha dat nog niet, misschien moet ik dat eens proberen

*grapje*
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:12
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
*~*SaN*~* schreef op 13-07-2005 @ 15:53 :
Een keer aan de pil geweest maar toen kwam ik direct aan. En dat wil ik niet een aangezien we het toch niet doen...
Ze wil geen sex, zegt ze hier.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:13
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 13-07-2005 @ 16:10 :
@juno, ze zegt niet ze ze absoluut geen sex wil. ze wil alleen niet ineens de paal van dr vriend tussen dr benen vinden als ze wakker wordt, en dat kan ik me best voorstellen.
niet als ik al aangegeven heb niet te willen en hij daar rekening mee zou houden en dan ineens zn boxer uit heeft en met die paal loopt te pushen.... maar sowieso heb ik op t moment lliever helemaal NIX... maar ik weet niet hoe het voor jongens zit, is de drang dan zo groot dat je MOET ofzo?? of hoe gaat dat??? wilde dat ik het begreep...

hoe belangrijk is sex voor een jongen???

Oja nog zoiets, dan zegtie telkens, we hebben al dik n maand geen sex gehad, we hebben nooit echt sex gehad (onzin) maar de laatste maanden als we het deden deed het vet pijn en kwam hij binnen 1 min klaar voordat hij erin zat, om t maar ff recht voor zn raap te zeggen...tsjah....dan kan ik er ook weinig aan doen toch!?
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:14
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
*~*SaN*~* schreef op 13-07-2005 @ 16:03 :
en hij weet dat als het aan mij ligt we helemaal geen sex hebben en ik het af en toe voor hem doe...
Nog zo'n uitspraak.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:15
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 16:12 :
Ze wil geen sex, zegt ze hier.
het is niet zo zeer niet willen denk ik, eerder was het best leuk, niet dat het mijn hobby ooit wordt ofzo, maar nu, ik weet het niet...nu wil ik het miss idd niet nee, maar ik zou willen dat ik het wel wilde.... btje vaag maar miss snap je t?
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:15
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
maar hoe zouden jullie jongens hierop reageren, op bovenstaande dingen enzo?
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2005, 15:16
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als-ie MOET heeft hij altijd zijn rechterhand nog.

Wat hij bij jou doet is fout, dwingen mag niet. Hij heeft duidelijk weinig respect voor jouw gevoelens, en ik zou het uitmaken als ik jou was.

Aan de andere kant kun jij hem dan toch effe aftrekken of afzuigen, als je geen penetratie wilt? Net een kaartje: kleine moeite, groot plezier. Want een jongen op een sexloos dieet laten staan....dat is ook niet gezond.

Laatst gewijzigd op 13-07-2005 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:17
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 16:16 :
Als-ie MOET heeft hij altijd zijn rechterhand nog.

Wat hij bij jou doet is fout, dwingen mag niet. Hij heeft duidelijk weinig respect voor jouw gevoelens.
Denk je?? Als we praten lijkt het wel zo namelijk, maarja...woorden zijn geen daden idd...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:20
Verwijderd
Niet iedereen is een nymfomaan. Over het algemeen wordt het door mensen niet op prijs gesteld als er in hun slaap aan hun lichaam gefrunnikt wordt. Wat het in dit geval nog erger maakt is niet alleen dat hij al op de hoogte was van haar toestand, zodat hij rekening had moeten houden met haar angst op dat punt, maar ook nog eens dat zijn woorden en daden nu niet meer met elkaar in overeenstemming zijn.

Als hij nu blijft volhouden dat hij het nooit meer zal doen, hoe kan ze hem dan nog vertrouwen? Blijkbaar zei hij de vorige keer ook al dat hij rustig aan zou doen maar doet hij toch dingen die zij niet wil. Het lijkt me trouwens geen gezonde situatie. Wat dat betreft was het misschien nog galanter geweest als hij gewoon vantevoren had gezegd dat hij niet zonder echte seks kan en misschien daarom wel aan uitmaken denkt, net zoals jij nu.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2005 @ 15:43 :
Ja hallo, als iemand mij tegen mijn wil in zou vingeren of seks zou proberen te hebben, helemaal als ik slaap, dan zou ik ook vies van hem worden. Waar haalt hij het lef vandaan? Kijk, een keer, als je niet weet dat je vriendin dat niet leuk vindt, okee. Maar het gewoon nóg een keer doen?

Zo een hoefde ik niet meer.
Ik ben met Morgan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-07-2005 @ 16:20 :
Ik ben met Morgan.
Jij smiecht
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:22
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*~*SaN*~* schreef op 13-07-2005 @ 16:10 :
Nee haha dat nog niet, misschien moet ik dat eens proberen

*grapje*
Grapje? Ik meende het serieus hoor. Je hebt al slechte ervaringen en dan gaat hij je ook nog eens ongewild aanraken bovendien met een risico aangezien je niet aan de pil bent.

Een mep zou m'n eerste reactie zijn. En bij de 2e keer, had ik 'm op straat gezet. Nacht of geen nacht.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:25
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2005 @ 16:20 :
Niet iedereen is een nymfomaan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-07-2005 @ 16:25 :
Het fijn vinden als je 's morgens in je warme bedje opeens een lief vriendje aantreft die alvast begonnen is...is dat nymfomanie? Ik bedoel: blijf jij daar koel onder?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:29
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 16:28 :
Het fijn vinden als je 's morgens in je warme bedje opeens een lief vriendje aantreft die alvast begonnen is...is dat nymfomanie? Ik bedoel: blijf jij daar koel onder?
Je mist het punt, schat.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:30
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nee hoor, ik weet best dat haar situatie wel heel erg anders is. In feite wordt ze aangerand.

Maar over het algemeen is er met iemand opvrijen in zijn/haar slaap niks mis.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 15:58 :
Zolang jij nog sexuele problemen hebt, gaat die relatie niet werken. Bij een normale relatie hoort sex. De mijne mag best in mijn slaap beginnen met me te vrijen, ik schrik me dan niet dood, ik vind dat een hele fijne wekker!
Inderdaad Maargoed ik denk ook dat het inderdaad geen kwaad zou kunnen wanneer jij eens hulp gaat zoeken. Het schrikt je af door klote ervaringen in het verleden, en als het afschrikt is het niet goed en duidt het op onverwerkte en pijnlijke ervaringen. Tijd om er misschien eens met iemand over te gaan praten. Maak nogmaals afspraken, en begin weer rustig aan. Als ik jou was zou ik überhaupt geen uitzondering voor hem maken, omdat hij persé seks wil, maar jij eigelijk helemaal geen zin hebt. Dit werkt voor jou namelijke averechts, want de eerstvolgende keer ben je bang dat je weer móet. Misschien is er iets dat je niet zo erg vind om te doen? Manuele handelingen misschien? Dat hij voorlopig van jou afblijft bijvoorbeeld.. en jij alleen iets bij hem doet (als je dat wel wil) en anders rest hem niets anders dan zichzelf te helpen.. Hij dient het te accepteren en alle tijd en geduld met je te hebben om weer plezier te krijgen in seks. Persoonlijk had ik nu hij al 2x dezelfde fout is begaan er allang en breed een punt achter gezet, bedoel een beetje respect voor jou en je verleden mag ook nog wel. Ik zou het er nog eens met hem overhebben. En doe niets tegen je zin in..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2005, 15:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2005 @ 16:21 :
Jij smiecht
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 16:30 :
Nee hoor, ik weet best dat haar situatie wel heel erg anders is. In feite wordt ze aangerand.

Maar over het algemeen is er met iemand opvrijen in zijn/haar slaap niks mis.
Maar het gaat hier om haar situatie, nietwaar?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
grl schreef op 13-07-2005 @ 16:34 :
Maar het gaat hier om haar situatie, nietwaar?
Ik gaf het verschil weer tussen mijn situatie en de hare, en dan vind ik het aanrandende vriendje nu niet het in het cruciale springende verschil. Het verschil is dat ik geen problemen heb met sex, en zij wel.

Dat het niet goed gaat tussen die twee in bed komt door haar verleden, daarom kan zij niet genieten van sex met haar eigen vriendje, en is haar fysieke afkeer voor hem nu zo groot dat het haar gevoel voor hem overschaduwd. Foute boel. Tijd voor een psycholoog..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:48
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2005 @ 16:20 :
Niet iedereen is een nymfomaan. Over het algemeen wordt het door mensen niet op prijs gesteld als er in hun slaap aan hun lichaam gefrunnikt wordt. Wat het in dit geval nog erger maakt is niet alleen dat hij al op de hoogte was van haar toestand, zodat hij rekening had moeten houden met haar angst op dat punt, maar ook nog eens dat zijn woorden en daden nu niet meer met elkaar in overeenstemming zijn.

Als hij nu blijft volhouden dat hij het nooit meer zal doen, hoe kan ze hem dan nog vertrouwen? Blijkbaar zei hij de vorige keer ook al dat hij rustig aan zou doen maar doet hij toch dingen die zij niet wil. Het lijkt me trouwens geen gezonde situatie. Wat dat betreft was het misschien nog galanter geweest als hij gewoon vantevoren had gezegd dat hij niet zonder echte seks kan en misschien daarom wel aan uitmaken denkt, net zoals jij nu.
Dat vond ik idd niet leuk, dat zijn woorden en daden niet in overeenstemming zijn en toen ik zei dat ik hem daardoor nu moeilijker kon vertrouwen of het vertrouwen dat ik net weer had opgebouwd (klinkt miss heel dramatisch maar dan snap je t tenminste) nu weer helemaal weg is... Maar NU zou het echt NIET MEER gebeuren... JAJAH...?!?!?!
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:48
Verwijderd
Dumpen want hij luistert niet en jij geen relatie meer nemen totdat je eroverheen bent (of zeker weten dat je iemand hebt die erop kan wachten)
Simpel toch.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:51
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
grl schreef op 13-07-2005 @ 16:22 :
Grapje? Ik meende het serieus hoor. Je hebt al slechte ervaringen en dan gaat hij je ook nog eens ongewild aanraken bovendien met een risico aangezien je niet aan de pil bent.

Een mep zou m'n eerste reactie zijn. En bij de 2e keer, had ik 'm op straat gezet. Nacht of geen nacht.
Ow nou...nee ik heb m dus geen klap gegeven... Ik zei alleen: gatverdamme, dacht ik het niet, waar ben je mee bezig en blabla en toen ben ik gaan slapen en ging hij tegen zichzelf zeggen: wat ben je toch klootzak, eikel, enz nou toen irriteerde ik me helemaal en of t nog niet genoeg was is hij 's nachts ook nog mn smsjes gaan lezen...tjsha...toen had ik m helemaal zitten maar dat vond ik nog n stuk minder erg...had toch niets te verbergen dus jah... Maar slaan of op straat zetten, dat doe ik denk ik niet zo gauw...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:53
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 16:28 :
Het fijn vinden als je 's morgens in je warme bedje opeens een lief vriendje aantreft die alvast begonnen is...is dat nymfomanie? Ik bedoel: blijf jij daar koel onder?
nymfomanen zijn toch mensen die geobsedeerd zijn door sex zeg maar, die echt ALTIJD willen en moeten...??
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 16:42 :
Ik gaf het verschil weer tussen mijn situatie en de hare, en dan vind ik het aanrandende vriendje nu niet het in het cruciale springende verschil. Het verschil is dat ik geen problemen heb met sex, en zij wel.

Dat het niet goed gaat tussen die twee in bed komt door haar verleden, daarom kan zij niet genieten van sex met haar eigen vriendje, en is haar fysieke afkeer voor hem nu zo groot dat het haar gevoel voor hem overschaduwd. Foute boel. Tijd voor een psycholoog..
Mwah, dat ze er misschien hulp voor moet zoeken zou kunnen. Maar als zij aangeeft dat ze het niet wil, moet hij het gewoon niet doen. Zo simpel is het. Ik hou ook van seks en heb ook regelmatig seks, maar als ik zeg dat ik niet wil, dan wil ik dus ook niet. Klaar.
En als haar vriend wel seks wil en het als een te groot probleem ziet dat ze geen seks hebben, dat moet hij dat maar zeggen en het evt. uitmaken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:55
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
HvJ schreef op 13-07-2005 @ 16:32 :
Inderdaad Maargoed ik denk ook dat het inderdaad geen kwaad zou kunnen wanneer jij eens hulp gaat zoeken. Het schrikt je af door klote ervaringen in het verleden, en als het afschrikt is het niet goed en duidt het op onverwerkte en pijnlijke ervaringen. Tijd om er misschien eens met iemand over te gaan praten. Maak nogmaals afspraken, en begin weer rustig aan. Als ik jou was zou ik überhaupt geen uitzondering voor hem maken, omdat hij persé seks wil, maar jij eigelijk helemaal geen zin hebt. Dit werkt voor jou namelijke averechts, want de eerstvolgende keer ben je bang dat je weer móet. Misschien is er iets dat je niet zo erg vind om te doen? Manuele handelingen misschien? Dat hij voorlopig van jou afblijft bijvoorbeeld.. en jij alleen iets bij hem doet (als je dat wel wil) en anders rest hem niets anders dan zichzelf te helpen.. Hij dient het te accepteren en alle tijd en geduld met je te hebben om weer plezier te krijgen in seks. Persoonlijk had ik nu hij al 2x dezelfde fout is begaan er allang en breed een punt achter gezet, bedoel een beetje respect voor jou en je verleden mag ook nog wel. Ik zou het er nog eens met hem overhebben. En doe niets tegen je zin in..
Is ook zo en bij ieder ander vriendje had ik dat ook zeker gedaan maar ik ben/was echt heel gek op hem... En eerder deed ik het nog wel voor hem maar als ik dat nu doe heb ik idd het idee dat hij denkt, ohhh ze is er overheen dus nu kunnen we weer TADAMMMMMM *niet dus*
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:57
juno
Avatar van juno
juno is offline
Zeg San, nou moet je toch eens uitleggen wat er zo vreselijk is aan het feit dat de jongen die gek op je is met je wil vrijen?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:58
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 13-07-2005 @ 16:48 :
Dumpen want hij luistert niet en jij geen relatie meer nemen totdat je eroverheen bent (of zeker weten dat je iemand hebt die erop kan wachten)
Simpel toch.
ja het klinkt idd heeeel simpel zo.... maja.... en ik dacht dat hij er echt op wilde wachten en dat zegt hij nog steeds maar het blijkt er niet uit... ik heb afgelopen nacht nog n uur met hem erover gepraat en ik denk dat dit dan zijn laatste kan si s... maar schijnbaar doe ik ook iets fout als hij wel het idee heeft dat ik wil en nu heb ik hem gezegd dat hij er vanuit kan gaan dat ik nooit aanleiding zou geven nu dus dat het dan ook niet meer zo verwarrend hoeft te zijn... nu doe ik niets meer omdat ik dan denk dat hij denkt...ohhh schiet niet op dus...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:59
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
grl schreef op 13-07-2005 @ 16:55 :
Mwah, dat ze er misschien hulp voor moet zoeken zou kunnen. Maar als zij aangeeft dat ze het niet wil, moet hij het gewoon niet doen. Zo simpel is het. Ik hou ook van seks en heb ook regelmatig seks, maar als ik zeg dat ik niet wil, dan wil ik dus ook niet. Klaar.
En als haar vriend wel seks wil en het als een te groot probleem ziet dat ze geen seks hebben, dat moet hij dat maar zeggen en het evt. uitmaken.
heb ik hem ook gezegd en ook die keuze gegeven maar hij zegt dat hij het ervoor over heeft en wil wachten maar eraan moet wennen en dus soms de fout ingaat maar dan is het al te laat... als er zulke fouten gemaakt worde wordt ik nog veel erger onbewust...

maar wat zouden jullie doen (jongens) als n meisje zo over seks deed, uitmaken of tijd geven??? hoe belangrijk is sex voor jullie?
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 16:00
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 16:57 :
Zeg San, nou moet je toch eens uitleggen wat er zo vreselijk is aan het feit dat de jongen die gek op je is met je wil vrijen?
Omdat hij misschien iets tč vaak wil neuken?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 16:01
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 16:57 :
Zeg San, nou moet je toch eens uitleggen wat er zo vreselijk is aan het feit dat de jongen die gek op je is met je wil vrijen?
ik weet t niet, het idee dat hij geil wordt van/door mij ofzo en tsjah...ik kan het niet uitleggen....het benauwd me gewoon ofzo... en ik vraag mezelf ook super vaak af wat er noou zo erg aan is, ik weet het niet.... ik klap dan echt dicht ofzo, hij zegt ook telkens dat ik dan net een plank wordt en zo veranderlijk ben als het weer...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Jouw WC-lifestyle
Verwijderd
21 26-05-2010 11:11
Liefde & Relatie Eerste Zoen
Sade
94 03-05-2006 22:58
Seksualiteit Pijpen, jouw mening
Shitonya
165 21-05-2005 16:53
Seksualiteit kan poepsex en plassex?
RiCkY-bOy
116 08-10-2003 19:04
Liefde & Relatie verwarde gevoelens!
lieve
6 20-04-2003 21:36
Liefde & Relatie Irritante kerels in de kroeg :o
Iotje
48 18-12-2002 10:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.