Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2006, 16:39
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
Ik heb al 2 jaar een relatie met mijn vriendje,
alles gaat goed en we houden echt super veel van elkaar.
Alleen er is een ding, hij wilt veel minder vaak sex dan ik.

Het eerste jaar dat we hadden wilde we gewoon even vaak sex, soms wel 3 keer per dag. Maar dat is nu dus allemaal geleidelijk minder geworden. Het is zelfs zo ver dat we nu maar 3 keer per week sex hebben, en als we bij elkaar slapen dat we dan soms gewoon helemaal geen sex hebben.

Ik voel me afgewezen en hij voelt zich gepushed, laatst zij hij dat hij nooit sex heeft als hij niet wilt, want het is natuurlijk wat anders om iets te doen wat je niet wilt dat iets niet te krijgen wat je wel wilt.
Maar ondertussen vraag ik me toch ernstig af waarom zijn sex drive zo is verminderd. Als we sex hebben is het wel altijd goed en gevarieerd, ik zie dus echt niet waar het aan ligt!

Heeft iemand tips of suggesties wat er aan de hand is en hoe ik deze situatie kan verbeteren?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 16:49
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Eeeuhm, ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat er in elke relatie wel een punt is (vooral als deze langer duurt) dat de zin in seks zoals die er in het begin was toen alles nog nieuw en spannend was, vermindert. Jullie zijn al 2 jaar samen, da's al erg lang, de nieuwigheid is er wel af nu. Ik denk dat het voor jullie belangrijk is dat je hem laat zien dat je hem ook waardeert en van hem blijft houden zonder dat er seks aan te pas hoeft te komen. Push hem vooral niet om wel vaker seks met je te hebben dan hij wil, daarmee zou je een (onbedoeld) signaal uit kunnen zenden dat je hem juist niet meer waardeert. En een seksloze periode kan heel goed zijn, dan geniet je alleen maar weer meer van de seks straks. Maak je in ieder geval geen zorgen, ik zie hier niets abnormaals in.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 16:51
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Als je langer bij elkaar bent is het helemaal niet zo vreemd hoor dat de seks wat minder vaak aanwezig is. Je leert immers ook steeds meer andere dingen van elkaar kennen en de seks hoeft niet meer het belangrijkste te zijn wat je met elkaar kunt delen.

Dat de behoefte aan seks soms wat minder is, betekend echt niet gelijk dat je minder behoefte aan je partner hebt. Mijn vriend en ik zijn nu bijna 2 jaar samen en de behoefte aan seks verandert ook regelmatig bij ons. We hebben perioden dat we amper van elkaar af kunnen blijven, maar ook dat het even wat minder is. Gewoon omdat we druk zijn met andere dingen bijvoorbeeld.

Het is iig goed dat jullie er wel over praten, anders zouden er heel veel frustraties ontstaan. Je kunt hem nog vragen waarom hij er minder behoefte aan heeft, misschien dat je je dan minder afgewezen voelt. Maar ik denk dat jullie daar gewoon een middenweg in moeten vinden samen. Je kunt nou eenmaal niet van elkaar verwachten dat jullie behoeften altijd exact gelijk zijn.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 17:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Pff wees blij, wij wonen samen maar veel vaker dan eens per week zit er niet in (tot grote spijt van ons beide) Wij hadden in het begin ook vaak meermalen per dag seks, maar dat is langzamerhand afgenomen en met een drastische mindering sinds in een opleiding volg naast mijn werk.
Je kunt ook niet verwachten dat je tot in alle eeuwigheid elke dag seks hebt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 17:06
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
tot spijt van jullie beide? als jullie het alletwee jammer vinden dat jullie niet meer elke dag sex hebben wat is het probleem dan?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 17:20
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 19-02-2006 @ 18:06 :
tot spijt van jullie beide? als jullie het alletwee jammer vinden dat jullie niet meer elke dag sex hebben wat is het probleem dan?
Vermoeidheid, timing, het kan van alles zijn. Je kunt er een probleem van maken, je kunt ook gewoon denken: volgende keer beter. Ik hoop toch werkelijk niet voor je dat je relatie gebaseerd is op seks.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 17:22
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
Nee dat is het zeker niet, maar ik vind het wel belangrijk.
En om te weten dat in de loop ter jaren seks minder belangrijk voor hem is geworden dan voor mij doet pijn. Ik voel me afgewezen en vraag me af of het aan mij ligt.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 17:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 19-02-2006 @ 18:22 :
Nee dat is het zeker niet, maar ik vind het wel belangrijk.
En om te weten dat in de loop ter jaren seks minder belangrijk voor hem is geworden dan voor mij doet pijn. Ik voel me afgewezen en vraag me af of het aan mij ligt.
Je kunt ook accepteren dat dat punt zich in iedere relatie een keer voor zal doen en dat er periodes zullen zijn waarop 1 van de 2 of beiden minder zin zal hebben. Ga je pas zorgen maken als jullie helemaal GEEN seks meer hebben en geniet nu van je 3 keer per week. Lang niet iedereen komt daaraan toe.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 18:21
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Bij mijn vorige relatie had ik dat ook, eerst soms meerdere keren per dag seks, na anderhalf/twee jaar steeds minder en soms maar 1 of 2 keer per week. Dat komt omdat de relatie zo normaal lijkt en je behalve seks veel andere dingen doet samen. In het begin is alles nieuw en daarna is alles zo normaal..

Nu heb ik een vriend waarmee ik in t begin slechts 1 keer per week seks had, soms 1 keer per twee weken. Maar dat wordt juist steeds meer. Ik snap ook niet echt hoe dit komt maar ik heb hier geen problemen mee!

Maar goed, je moet je vriend echt niet dwingen om vaker seks te hebben, het is iets wat je samen doet en als de een niet wil, jammer dan, de ander dus ook niet. Misschien ligt het wel aan de 'sleur' binnen de seks. Constant hetzelfde, dezelfde standjes, dezelfde plaats waar je seks hebt enz. Misschien kun je hem een keer verrassen met iets nieuws, een speeltje, handboeien, noem maar op. Of hem proberen op te geilen op een plaats die jullie niet normaal vinden, een kroeg, discotheek, op de bank bij zijn ouders of iets anders.. Wie weet helpt het, baat t niet dan schaadt t niet he!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 18:23
Verwijderd
aaah zelfs nog maar drie keer per week hij is frigide

Nee serieus, stel je niet zo aan. Als jij seks wil en hij niet, kun je nog altijd masturberen. Dat hij minder vaak wil dan eerst, betekent niet dat hij het niet belangrijk vindt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 18:24
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-02-2006 @ 18:26 :
Je kunt ook accepteren dat dat punt zich in iedere relatie een keer voor zal doen en dat er periodes zullen zijn waarop 1 van de 2 of beiden minder zin zal hebben. Ga je pas zorgen maken als jullie helemaal GEEN seks meer hebben en geniet nu van je 3 keer per week. Lang niet iedereen komt daaraan toe.
Idd. Er kunnen zoveel meer redenen zijn voor minder seks dan alleen de behoefte daaraan (weinig tijd, met je gedachten bij je werk/studie, veel sociale contacten, noem maar op). Door het jezelf zo persoonlijk aan te trekken, maak je er alleen maar een steeds groter probleem van.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 18:43
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
Alles verandert, seks ook
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 19:16
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
tering, ik zou in me vuistje knijpen mocht mijn vriendin 3x per week seks met me hebben .


(niet dat ik nu nog een vriendin heb, maar bij wijze van .. )
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 19:24
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
je kunt ook gewoon ff bij mij langskomen
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 19:30
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 19-02-2006 @ 20:16 :
tering, ik zou in me vuistje knijpen mocht mijn vriendin 3x per week seks met me hebben .


(niet dat ik nu nog een vriendin heb, maar bij wijze van .. )
Nu heeft je vuistje het druk met andere bezigheden.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 19:33
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 19-02-2006 @ 20:30 :
Nu heeft je vuistje het druk met andere bezigheden.
ja, echt leuke en vooral niet-afgezaagde grap
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 19:38
Verwijderd
Dank je
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 19:42
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
Ja ik begrijp wel dat ik hem niet mag pushen en dat doe ik ook niet. Maar ja ik neem wel altijd initatief en het is ook niet zo dat we geen nieuwe dingen proberen, het ligt meer aan hem dat de sex hetzelfde blijft. Hij houd niet van spelletjes of sex op gekke plekken oid.
Maar moet ik me er dan maar bij neerleggen dat ik vaker sex wil dan hem?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 19:45
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 19-02-2006 @ 20:42 :
Maar moet ik me er dan maar bij neerleggen dat ik vaker sex wil dan hem?
Ja
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 19:47
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
Zucht ja dat is ook wel waar idd. Maar ik vind t allemaal maar lastig hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 19:52
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Geniet gewoon extra van de seks die jullie hebben en daarbuiten we alle andere fijne dingen die jullie samen doen. Als de lichamelijike behoefte bij jou echt heel hoog blijft, kun je af en toe ook jezelf een plezier doen toch? Of eventueel in het bijzijn van hem als dat het voor jou meer seks-achtig maakt en jij wel de behoefte heeft maar hij niet. Moet je er alleen wel voor oppassen dat hij zich dan niet gekwetst of alsnog gepuched voelt, ik weet natuurlijk helemaal niet hoe hij het zou vinden als je masturbeert in zijn bijzijn.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 20:53
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Jemig man, waar je je al niet druk om kunt maken. Jij legt elke keer een knoop in je zakdoen (om bij te houden of je wel op t gemiddelde zit) ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 21:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 19-02-2006 @ 17:06 :
tot spijt van jullie beide? als jullie het alletwee jammer vinden dat jullie niet meer elke dag sex hebben wat is het probleem dan?
Ik geloof dat ik jouw vriend ben... om het zo uit te drukken. Ik heb gewoon niet vaker zin, al zou ik dat wel willen. Als er seks is is dat heerlijk. Maar mijn libido wil niet wat ik wil en als mijn lichaam zich niet klaarmaakt voor seks wordt het niks (dus vandaar dat we het beide jammer vinden, maar we kunnen er bar weinig aan veranderen)
Dat hij niet meer zo vaak seks wil, wil niet zeggen dat hij niet meer gek op je is. Ik heb exact dezelfde situatie als jij maar dan van de andere kant.
Praten is heel goed, veel praten en open en eerlijk zijn.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 21:04
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Sarah schreef op 19-02-2006 @ 19:23 :
Nee serieus, stel je niet zo aan. Als jij seks wil en hij niet, kun je nog altijd masturberen. Dat hij minder vaak wil dan eerst, betekent niet dat hij het niet belangrijk vindt ofzo.
woord
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 19-02-2006 @ 19:23 :
aaah zelfs nog maar drie keer per week hij is frigide
Dat dacht ik dus ook... 3 keer in de week is helemaal niet weinig hoor.

3x per week seks? Dat is 156 x per jaar.
Volgens durex heeft de Nederlander gemiddeld 115 keer per jaar seks. Kortom: qua frequentie zit je echt niet laag ofzo. (ter info )

Vervelend voor jou is wel dat je vaker wil dan hij. Maar voor hem kan ik me voorstellen dat het ook heel vervelend wordt. Ik denk toch dat hij zich daardoor onder druk gezet voelt. En druk is geen goede combinatie met seks! Kan me niet voorstellen dat dat je bedoeling is. Het is goed om het kenbaar te maken, maar ellenlange gesprekken zou ik er niets constant over voeren, alleen maar meer druk.
Knuffelen is toch ook erg fijn?

Verder sluit ik me aan bij de rest. In het begin van onze relatie wou ik mijn vriend ook de hele tijd bespringen, nu hebben we iets van om de dag seks. Het komt met vlagen: de ene dag kunnen we niet van elkaar afblijven, maar als we allebei veel moeten doen voor werk en school wordt het al weer wat minder. Heel normaal.

Wat Kimz zegt heeft ook wel iets van waarheid: als je altijd hetzelfde doet, wordt het al snel normaal. Je hoeft natuurlijk niet meteen de viberators uit je la te trekken terwijl je jezelf in het leer hijst, maar een keer hem verassen met een leuk lingeriesetje, sjaaltjes, kaarsjes, aardbeien, fantasieën uitwisselen en dergelijke kunnen het wel weer wat anders maken. Afwisseling is belangrijk!
Ook wat Theemuts zegt is een goede: Ga in de tijd die je in het begin in bed doorbracht andere leuke dingen doen en geniet daar van en van elkaar. Je hebt alle tijd!

Maar vooral: geloof hem op zijn woord. Als hij zegt dat hij jou nog steeds belangrijk vindt, dan mag je dat gewoon van hem aannemen (zeker na twee jaar) Hoe vaak je seks hebt met elkaar hoeft niets te zeggen over hoeveel hij om je geeft.

Ha, wat ben ik het eens met iedereen zeg
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 21:39
hola
hola is offline
Ik had dit bij mijn ex. Maar dan in veel ergere mate. Ik denk zelfs dat we de laatse maanden minder dan 10x sex hebben gehad. Juist omdát hij er zo dik boven op legde dat hij wel wilde. Bij mij werkte dat afremmend.
Ik zou zeggen: niet pushen! Dat werkt averechts.

Ik hoop voor je dat het weer bij hem terug komt. Bij mij was dat niet het geval, het is niet de reden geweest dat het uit ging, maar eerlijk gezegd denk ik achteraf wel: goh.. dat klopte natuurlijk niet helemaal. Maar zoals al eerder gezegd, 3x per week is niet weinig! Dus daar zou ik me verder niet druk om maken.
__________________
8-)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 23:26
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
Okee dus het beste is gewoon om het absoluut niet te pushen.
Misschien zelfs een maandje het initatief bij hem laten liggen, en dan kijken of zijn zin vanzelf terug komt als hij er wat meer moeite voor moet doen.
Ik weet dat ik het niet personelijk moet opvatten, maar ik vind t wel lastig. Heb het idee dat zoiets het begin van het einde is.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 23:53
Verwijderd
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 21-02-2006 @ 00:26 :
Okee dus het beste is gewoon om het absoluut niet te pushen.
Misschien zelfs een maandje het initatief bij hem laten liggen, en dan kijken of zijn zin vanzelf terug komt als hij er wat meer moeite voor moet doen.
Ik weet dat ik het niet personelijk moet opvatten, maar ik vind t wel lastig. Heb het idee dat zoiets het begin van het einde is.
Moet je ook niet denken. Als dat zo zou zijn, zou denk ik iedere relatie stranden na 2 jaar, want dan is het niet meer zoals het in het begin was.
Toch zijn er relaties die langer dan 2 jaar duren. Dus inderdaad: hoeveel seks je met iemand hebt hoeft echt niet een indicatie te zijn voor hoeveel liefde er in een relatie is.

Ik heb het idee dat jij het hebben van seks ziet als een bevestiging... klopt dat? (misschien in hoeveel hij van je houdt of in de bevestiging dat je het waard bent ofzo)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 12:38
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Uhm.. ik zie mijn vriend één keer in de week. In het begin deden wij het ook wel eens twee keer op een dag, of vaker. Maar na een tijdje wordt dat toch altijd wel minder?! Nu doen wij het dus ook maar één keer als ik bij hem slaap, wat is daar mis mee? Jij zegt dat je drie keer in de week seks hebt, als je dat te weinig vindt, denk ik dat je je een beetje aanstelt
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 14:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik snap bij dit soort situaties nooit waarom iedereen altijd maar vindt dat degene die vaker wil zich aan moet passen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 14:59
Experiment
Experiment is offline
Het lijkt mij anders knap vervelend hoor! Niet dat 3x zo weinig is, maar ik denk dat het meer gaat om het feit dat het eerst (veel) meer was.

Om nou te zeggen dat dat vanzelf gebeurt, vind ik een beetje fatalistisch. Je hoeft je toch niet neer te leggen bij een verslechtering? (wat het voor de TS is).

Tips heb ik verder niet, geen ervaring mee
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 16:46
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 21-02-2006 @ 15:22 :
Ik snap bij dit soort situaties nooit waarom iedereen altijd maar vindt dat degene die vaker wil zich aan moet passen.
Simpel omdat je een ander niet gaat dwingen iets te doen wat hij niet wil. Dat geldt voor allerlei dingen en ook voor seks vind ik. Bovendien zou ik niet van de seks kunnen genieten als mijn partner tegen zijn zin bezig is, want dit uit zich uiteraard ook tijdens de seks. Dus dan maar gewoon liever niet.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 17:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 21-02-2006 @ 14:22 :
Ik snap bij dit soort situaties nooit waarom iedereen altijd maar vindt dat degene die vaker wil zich aan moet passen.
Omda je niet tegen je zin in seks kan hebben (kan wel maar voelt beroerd en doet pijn) de gene die meer wil heeft altijd nog handjes!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 21-02-2006 @ 18:42 :
Omda je niet tegen je zin in seks kan hebben (kan wel maar voelt beroerd en doet pijn) de gene die meer wil heeft altijd nog handjes!
juist
geen seks hebben terwijl je wel seks wil = tijdelijk frustrerend
wel seks hebben terwijl je geen seks wil = verkracht worden
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 21:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 21-02-2006 @ 00:26 :
Okee dus het beste is gewoon om het absoluut niet te pushen.
Misschien zelfs een maandje het initatief bij hem laten liggen, en dan kijken of zijn zin vanzelf terug komt als hij er wat meer moeite voor moet doen.
Ik weet dat ik het niet personelijk moet opvatten, maar ik vind t wel lastig. Heb het idee dat zoiets het begin van het einde is.
Dan denk ik dat je iets te veel waarde hecht aan seks dan als je dat er meteen achter gaat zoeken.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 22:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik denk dat hij een ander heeft en daarom ineens veeeeeel minder seks wil (tjeez, nog maar 3 keer per week... jullie relatie is vast ook klote)...

Kom op zeg...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 13:37
Supreme Dutch
Plaats een topic hierover bij contact gezocht en je weet zeker dat minimaal 50 rukkers zich aanmelden..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 17:04
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
Okee ik geef toe dat 3 keer per week niet super weinig is, maar ik heb gewoon behoefte aan meer. En in het begin was het super om iemand gevonden te hebben die dat ook heeft, maar zijn interesse is nogal verslapt. En dat is mijn probleem, want ik weet niet hoe dat komt.
En ik kan me ook niet zo goed indenken waarom dat zo is want mij is het nog nooit overkomen. Maar wat jullie zeggen over dat in bijna elke relatie de sex minder wordt hoelanger je hebt is ook wel waar.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 17:16
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 22-02-2006 @ 18:04 :
Okee ik geef toe dat 3 keer per week niet super weinig is, maar ik heb gewoon behoefte aan meer.
pm.
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 17:17
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
Sorry ik zit hier nog niet zo lang, wat bedoel je met pm?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 17:27
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 22-02-2006 @ 18:17 :
Sorry ik zit hier nog niet zo lang, wat bedoel je met pm?
personal message --> hij stuurt je een privé bericht
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 17:29
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Experiment schreef op 22-02-2006 @ 18:27 :
personal message --> hij stuurt je een privé bericht
En ik kan al raden wat erin staat....
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 17:33
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
Haha ja dat had ik kunnen verwachten.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 20:11
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 22-02-2006 @ 18:04 :
Okee ik geef toe dat 3 keer per week niet super weinig is, maar ik heb gewoon behoefte aan meer. En in het begin was het super om iemand gevonden te hebben die dat ook heeft, maar zijn interesse is nogal verslapt. En dat is mijn probleem, want ik weet niet hoe dat komt.
En ik kan me ook niet zo goed indenken waarom dat zo is want mij is het nog nooit overkomen. Maar wat jullie zeggen over dat in bijna elke relatie de sex minder wordt hoelanger je hebt is ook wel waar.
meid, I KNOW YOUR PROBLEM! Ik heb ook een hoog libido, en in al mijn relaties had ik meer zin in seks dan mijn partner. Niet omdat hij geen zin in MIJ had, maar ofwel moe was, of seks duurt lang, of hij heeft andere dingen aan zijn hoofd, of hij wil even knuffelen, of ...etc....etc.

Ik baal er wel van, dat het nou eenmaal zo is dat seks minder word. In het begin is het erg belangrijk, maar naarmate worden andere dingen belangrijk. NOU BULLSHIT ik heb ook mijn behoeftes. Ja ik kan me hier ook erg boos over maken, vooral omdat vrouwen bekend staan er vaak 'geen zin in te hebben' en dat mannen het 'wel op ieder moment van de dag zouden kunnen doen'. Nou mooi niet helaas
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 22:45
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
Fijn, eindelijk iemand die mij begrijpt!!!! Waarom mannen hier openlijk over mogen zeuren dat hun vriendinnen geen sex willen, en vrouwen niet is mij ook niet duidelijk. Ik wil niet horen dat ik me er maar bij neer moet leggen, maar ik wil tips en idees om zijn libido weer gelijk aan de mijne te maken!!!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 23:50
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 22-02-2006 @ 23:45 :
Fijn, eindelijk iemand die mij begrijpt!!!! Waarom mannen hier openlijk over mogen zeuren dat hun vriendinnen geen sex willen, en vrouwen niet is mij ook niet duidelijk. Ik wil niet horen dat ik me er maar bij neer moet leggen, maar ik wil tips en idees om zijn libido weer gelijk aan de mijne te maken!!!
Tegen die mannen wordt ook gezegd dat ze niet moeten zeiken als ze alsnog 3 keer in de week krijgen, dus tegen jou zeggen we dat net zo hard.

Sorry, maar je hebt je er echt maar bij neer te leggen, libido's krik je niet zo makkelijk op als hij echt in een periode zit dat 3 keer meer dan genoeg voor hem is. Wees blij met de 3 keer per week die je nog krijgt, ga je zorgen maken als het 3 keer per 2 maanden wordt. Niet eerder.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 06:53
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 21-02-2006 @ 15:22 :
Ik snap bij dit soort situaties nooit waarom iedereen altijd maar vindt dat degene die vaker wil zich aan moet passen.
Stel je haar is te kort geknipt. Er nóg een stukje afknippen gaat hartstikke makkelijk, maar een stukje erbijplakken daarentegen wordt een stuk moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 07:13
Verwijderd
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 22-02-2006 @ 23:45 :
Fijn, eindelijk iemand die mij begrijpt!!!! Waarom mannen hier openlijk over mogen zeuren dat hun vriendinnen geen sex willen, en vrouwen niet is mij ook niet duidelijk. Ik wil niet horen dat ik me er maar bij neer moet leggen, maar ik wil tips en idees om zijn libido weer gelijk aan de mijne te maken!!!
in wat reacties zet je neer dat je niet weet waar zijn lage libido aan ligt.
Heb je wel eens aan je vriend gevraagd waarom het minder is, mischien heeft tie wel iets anders aan zijn hoofd of zit hem iets dwars
Want volgens mij is een relatie 70% comunicatie en 30% gevoel

en als mensen de tip geven dat je der bij neer moet leggen, zal dat zijn omdat ze der van overtuigd zijn dat het anders mis zal gaan

zet dan niet neer van

Citaat:
Ik wil niet horen dat ik me er maar bij neer moet leggen, maar ik wil tips en idees om zijn libido weer gelijk aan de mijne te maken!!!
want dat komt een beetje over als wat ik wil moet en wat de rest te zeggen heeft boeid me niet
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 07:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 22-02-2006 @ 23:45 :
Fijn, eindelijk iemand die mij begrijpt!!!! Waarom mannen hier openlijk over mogen zeuren dat hun vriendinnen geen sex willen, en vrouwen niet is mij ook niet duidelijk. Ik wil niet horen dat ik me er maar bij neer moet leggen, maar ik wil tips en idees om zijn libido weer gelijk aan de mijne te maken!!!
OMG, laat die vriend van je toch eens met rust. Het werkt echt niet hoor als je steeds te kennen geeft dat je vindt dat jullie het te weinig doen. Daardoor raakt hij juist alleen maar meer van je verwijderd. En als jij wanhopig je best doet om zijn zin te verhogen, zal hij dat juist alleen maar als vervelend ervaren.

Ik denk niet dat je iemands zin zodanig kunt verhogen dat het aan jouw behoeften zal voldoen. Dus alsnog: accepteren of een ander zoeken.

Echt, je praat die jongen een complex aan door hem wijs te maken dat hij te weinig zin heeft terwijl hij gewoon boven het gemiddelde zit. Dat klopt toch niet.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 09:08
Verwijderd
Citaat:
degoudegids.nl schreef op 22-02-2006 @ 23:45 :
Fijn, eindelijk iemand die mij begrijpt!!!! Waarom mannen hier openlijk over mogen zeuren dat hun vriendinnen geen sex willen, en vrouwen niet is mij ook niet duidelijk. Ik wil niet horen dat ik me er maar bij neer moet leggen, maar ik wil tips en idees om zijn libido weer gelijk aan de mijne te maken!!!
Zo werkt het juist niet. Mannen hoor ik er zelden over zeuren als ze een hnoger libido dan hun vriendin hebben, totdat ze echt maar 1 keer per maand wil ofzo. Maar vrouwen worden één keer afgewezen en dan barst meteen de hel los . Je kunt nu eenmaal niet altijd meteen alles krijgen wat je hebbenm wilt, leer er maar mee leven. Ik had ook vaker zin dan mijn ex-vriend, en mijn vriend heeft dan weer vaker zin dan ik, nouja, boeiend, mensen verschillen nu eenmaal van elkaar.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij wil niets serieus
Coos1415
13 17-12-2014 14:43
Liefde & Relatie moet ik hem bellen?
igfy
10 08-12-2004 23:42
Liefde & Relatie Hij liegt tegen me
Coertlover
20 29-08-2004 20:00
Liefde & Relatie Hij wou het uitmaken
tiktoktak
11 26-08-2002 18:01
ARTistiek wel wat lang maar plies, lees en reageer erop.
epsie
5 05-05-2002 22:12
Drugs & Alcohol afkickcentrum
SuSaNnE
3 04-02-2002 08:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.