Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Het faillissement van Griekenland is volgens het ministerie van Financiën onafwendbaar. Dat hebben bronnen gemeld aan RTL Nieuws. De vraag op het ministerie is niet langer of maar op welke manier Griekenland failliet gaat.


Ministerie: Bankroet Griekenland onafwendbaar
Griekenland zou onmogelijk aan alle schuldverplichtingen kunnen voldoen. Het ministerie pleit daarom voor een gecontroleerde manier van failliet gaan om paniek te voorkomen.
Problemen in andere landen voorkomen
Als dat niet op een beheerste manier gaat, kunnen andere zwakke eurolanden als Italië en Spanje ook in grote problemen komen. Als die landen niet overeind blijven, knalt de eurozone uit elkaar en is de chaos niet te overzien.

RTL Z-presentator Roland Koopman:
"Het is uniek dat een land, nu binnen de eurozone, failliet zou gaan."

Wat zijn de gevolgen?

Gevolgen
Wat er precies zal gebeuren als Griekenland failliet gaat is onbekend, want er is nog nooit een land op die manier omgevallen. Wel moeten mensen rekening houden met het volgende:
Bij een Grieks faillissement zal een groot deel van de Griekse banken failliet gaan, die banken hebben het meeste geld uitgeleend aan de Griekse overheid en de meeste zullen die klap niet overleven.
Alle handel met Griekenland zal tijdelijk stil komen te liggen omdat het betalingsverkeer stilligt.
De gewone Griek gaat financieel onzekere tijden tegemoet.
De Griekse overheid -als die tenminste wil meewerken aan een oplosssing- zal onder toezicht worden gesteld van het IMF, maar omdat het een euroland is, zal Europa zich hiermee gaan bemoeien. Uiteindelijk is het de bedoeling dat een failliet land ooit weer met een schone lei kan beginnen.
Gevolgen voor Nederland
Vooral Nederlandse banken en pensioenfondsen die geld hebben geleend aan Griekenland krijgen problemen bij een Grieks failliet. In Nederland heeft bijvoorbeeld ING 1 miljard aan de Grieken geleend. De banken moeten bij een faillissement van Griekenland hun verlies nemen. Omdat banken in Europa onderling nauw zijn verweven, bestaat de kans dat wanneer een Franse of Duitse bank in problemen komt, dat dit gevolgen heeft voor bijvoorbeeld een Nederlandse bank.
Binnen of buiten de euro
Of Griekenland bij een failliet ook stopt met de euro is een keus die de Grieken uiteindelijk zelf moeten maken. Ook bij faillissement kan het voor de Grieken gunstig zijn om in de euro te blijven, omdat het afbetalen van het buitenland is Griekse drachmen waarschijnlijk nog veel duurder gaat uitpakken.
De Jager: rekening houden met alle scenario's
Minister de Jager wilde in een gesprek met Frits Wester (video) niet zeggen dat Griekenland op een faillissement afstevent. Wel zei hij dat met alle scenario's rekening wordt gehouden.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...riekenland.xml


Dit terwijl Merkel vanmorgen nog aangaf dat een Grieks faillissement 'geen optie' is. Wat wordt het?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2011, 21:08
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Geert had gelijk
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 22:41
Verwijderd
Griekenland moet failliet maar in de euro blijven. Als ze toch al failliet zijn is dat geen probleem aangezien de overheidsfinancien weer gezond kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 23:30
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Andersom, als ze failliet gaan hebben heel veel banken een probleem ipv griekenland en dan moeten die weer gered worden. En als ze niet failliet gaan kan jankees zich aan zijn belofte houden
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 08:27
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Neem maar van mij aan dat jankees zich niet aan zijn belofte gaat houden.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 08:28
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Uiteindelijk zal Griekenland wel failliet moeten gaan, de schuldenberg kunnen ze gewoon nooit terug betalen.

Voordat het failliet gaat moet je wel eerst de hele zooi hervormen, zoals de arbeidsmarkt, de economie, de politiek, overheids financien op orde brengen en dergelijke.Het simpel laten vallen van Griekenland, zoals de 'oplossing-Wilders' is echt de meest slechte oplossing. De financiele markten zullen dan direct redeneren dat ook landen als Italie en Spanje niet zullen worden geholpen, iedereen verkoopt de staatsobligaties van die landen, rentes stijgen en als er moet worden geherfinancierd kan dat tegen rentes van 15% ofzo (wat ze niet kunnen betalen), ook deze landen gaan failliet en creëert een flink domino effect waarbij ook de Nederlandse banken en pensioenfondsen miljarden verliezen (als ze al niet failliet gaan)

@De Veroorzaker:
Als Griekenland failliet gaat maakt het (voor de banken) niet veel meer uit als ze wel of niet in de euro blijven. De Griekse schulden die de banken bezitten moeten worden afgeschreven en zorgt dus altijd voor een verlies bij de banken.
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 10:22
Verwijderd
Uit de euro maar niet failliet zie ik niet gebeuren. Die drachme wordt overnight geen kut meer waard.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 15:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Geert had gelijk
En dan weet je dat er pas echt iets goed mis is, als Wilders er een correct punt over kan maken.


Mja, ik denk dat het allemaal of niet gaat gebeuren, of op zich laat wachten. Griekenland failliet laten gaan betekend dat de plek waar het pijn doet verplaatst wordt van Griekenland, naar andere landen. Banken zijn als gekken bezig geweest om hun belangen in Griekenland af te bouwen, maar nog steeds zou het fors pijn doen als het nu zou gebeuren.

Bovendien, zoals gezegd, zou dat de nekslag zijn voor andere landen die op het randje balanceren. Griekenland nog even vasthouden terwijl het over de rand boven de afgrond hangt, betekend ook dat andere landen meer tijd krijgen om hun positie te versterken.

Daar staat tegenover dat plannen die ze hebben in Griekenland, zoals grote privatiseringen, betekenen dat er een frisse(re) start kan zijn na een bankroet, terwijl nu doormodderen kan betekenen dat de effecten van die maatregelen beperkt zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 15:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Konden we Griekenland en de schulden maar gewoon even uitgummen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 18:46
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
De Bijbel heeft uiteindelijk gelijk gekregen; Europese landen zullen na de val van het Romeinse Rijk nooit meer verenigd worden tot één eenheid. Met de val van Griekenland is ook de val van de Euro een stapje dichterbij.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 18:53
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
De Europese landen waren vóór de val van het Romeinse rijk ook niet verenigd.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 20:07
Verwijderd
Op radio 1 vertelde een hoogleraar dat de kans is dat EU-landen elkaars schulden gaan garanderen, dat zou juist betekenen dat de eenheid juist weer een stap dichterbij is.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 23:43
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Op radio 1 vertelde een hoogleraar dat de kans is dat EU-landen elkaars schulden gaan garanderen, dat zou juist betekenen dat de eenheid juist weer een stap dichterbij is.
Had hij ook een argument? Kansen zijn er natuurlijk altijd.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 17:56
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Had hij ook een argument? Kansen zijn er natuurlijk altijd.
Nou ja, het lijkt me logisch dat ze zoiets niet doen zonder er een manier in te bouwen om elkaar te controleren, dus dat doen, betekend eigenlijk automatisch dat er een autoriteit op EU niveau over de begrotingen van EU landen komt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 18:49
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ja dat snap ik pop, maar wat is het argument voor de kans? Had een vogeltje hem dat verteld of een junk op het station?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 19:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja dat snap ik pop, maar wat is het argument voor de kans? Had een vogeltje hem dat verteld of een junk op het station?
Junkies staan bekend om hun diepgaande kennis van de geglobaliseerde economie, dus ik zou gokken op dat laatste.

Anyway, meer serieus, ik kan bij Radio 1 op hun site niets terugvinden over dat onderwerp en die persoon, dus het zal gissen blijven. Er zijn verschillende hoogleraren die opinies geven in dezelfde richting, o.a. europese studies en internationale betrekkingen, maar specifiek dat bij radio 1 is niet terug te vinden.

Eentje, Luc Soete, internationale betrekkingen, voerde aan dat men bij het vormen van de monetaire unie zo'n Europese garantie en een fonds voor de euro gewoon is vergeten, en toen al had moeten doen vanuit het idee van stabiliteit. Ik denk toch wel dat hij daar gelijk heeft.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 02:08
Verwijderd
En opinies worden ondersteund met wat precies?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 02:08
Verwijderd
In mijn opinie is de wereld vierkant. Als een prisma.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-09-2011, 11:07
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Oja wat was het ook weer? Een goede econoom kan je morgen vertellen waarom de modellen van gisteren niet klopte. Waarom iemand die internationale betrekkingen doceert verstand van geld heeft snap ik ook niet helemaal maar het zal vast kloppen, dat hebben we de afgelopen maanden wel gezien. En natuurlijk ook tijdens de bankencrisis van en paar jaar geleden, toen de hoogleraren ook klaarstonden met messcherpe observaties nadat alles al lang en breed ingestort was
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 12:16
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Citaat:
Oja wat was het ook weer? Een goede econoom kan je morgen vertellen waarom de modellen van gisteren niet klopte. Waarom iemand die internationale betrekkingen doceert verstand van geld heeft snap ik ook niet helemaal maar het zal vast kloppen, dat hebben we de afgelopen maanden wel gezien. En natuurlijk ook tijdens de bankencrisis van en paar jaar geleden, toen de hoogleraren ook klaarstonden met messcherpe observaties nadat alles al lang en breed ingestort was
Sjah, de wetenschapper die in de toekomst kan kijken moet nog worden uitgevonden denk ik zo
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 12:50
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Sjah, de wetenschapper die in de toekomst kan kijken moet nog worden uitgevonden denk ik zo
nog nooit een sterrenkundige een zonsverduistering voorspeld? Een meteoroloog een tornado? Een zonnestorm? Ik maak het lijstje wel een keer af als ik uitgelachen ben.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 12:51
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Het higgs deeltje?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 15:32
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Voorspellen heeft een kans element erin, toekomst kijken is vooraf 100% zeker zijn van wat er gaat gebeuren. Toegegeven, in de beta wetenschappen is dit deels al mogelijk omdat bepaalde natuurkundige wetten bekend zijn die altijd en overal gelden. In de sociale wetenschappen zijn er maar weinig wetmatigheden die altijd en overal gelden.
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 17:16
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Een kind kan me vertellen dat als je geld wat niet bestaat blijft uitgeven, je ooit in de problemen komt. Het wanneer is dan misschien niet te voorspellen, maar die dag komt geheid.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 10:49
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Voorspellen heeft een kans element erin, toekomst kijken is vooraf 100% zeker zijn van wat er gaat gebeuren.
Als ik je aorta doorknip en ik laat je uitbloeden ga je dood. 100% zeker.
Citaat:
In de sociale wetenschappen zijn er maar weinig wetmatigheden die altijd en overal gelden.
Weinig? Noem er eens 1?

Citaat:
‎"Dat uitgerekend hij dit gedaan heeft maakt het extra schokkend en laat zien hoezeer ook wij als psychologen ons volstrekt kunnen vergissen in mensen."
leuke "wetenschap".
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2011, 11:45
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
Ik den dat er nog wel een aantal keer zal worden geprobeerd om Griekenland te redden met nieuwe leningen. Maar uiteindelijk zullen ze toch failliet gaan. Het is gewoon een kwestie van tijd. Hoop alleen dat dan Spanje niet word meegesleurd. Want dan gaat het ons helemaal veel kosten.
__________________
They say it is for the commen good.
But good, is not the same as right.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 08:18
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Weinig? Noem er eens 1?
In een First Past The Post stemsysteem heb je minder partijen dan in een Proportional Representation systeem
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 09:12
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Het is moeilijk door de bomen het bos te zien. Wat is nu verstandig om te doen? Uiteindelijk lijkt mij het gezonde boerenverstand gebruiken de beste optie en Griekenland falliet laten gaan. Als dat betekent dat de economie slechter wordt, so be it. Uiteindelijk trekt het wel weer aan, op dat moment zou je een gezondere basis hebben om te bouwen. Nog meer leningen geven aan Griekenland lijkt mij alleen maar de zeepbel groter maken.

Maar goed, ik ben geen econoom.
__________________
Čech is uit zijn doel, Čech is uit zijn doel....!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 22:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
In een First Past The Post stemsysteem heb je minder partijen dan in een Proportional Representation systeem
Dat is verzonnen. Als je de naam of het systeem veranderd klopt het niet meer. Maar ik was vergeten dat politicologie ook bij die faculteit hoort.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 22:26
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Maar goed, ik ben geen econoom.
Dat maakt niks uit joh, die weten het ook niet!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 17:22
Crosser45
Avatar van Crosser45
Crosser45 is offline
Laat maar liggen hij is dood!!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 09:36
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ehm ja, zoals ik jaren terug al aangaf een gevolg van het falende economische systeem.

het punt is een beetje dat niet alleen griekenland failliet gaat, maar iedereen (zo zat de VS kort geleden tegen de betaaltermijn aan, wat ze hebben af weten te wenden met het verhogen van de maximaal toegestane schuld (driemaal hoezee voor de heilige dollar).
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 09:50
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ehm ja, zoals ik jaren terug al aangaf een gevolg van het falende economische systeem.

het punt is een beetje dat niet alleen griekenland failliet gaat, maar iedereen (zo zat de VS kort geleden tegen de betaaltermijn aan, wat ze hebben af weten te wenden met het verhogen van de maximaal toegestane schuld (driemaal hoezee voor de heilige dollar).
Nee, hoe kom je daarbij?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 10:19
Verwijderd
Citaat:
ehm ja, zoals ik jaren terug al aangaf een gevolg van het falende economische systeem.

het punt is een beetje dat niet alleen griekenland failliet gaat, maar iedereen (zo zat de VS kort geleden tegen de betaaltermijn aan, wat ze hebben af weten te wenden met het verhogen van de maximaal toegestane schuld (driemaal hoezee voor de heilige dollar).
Dat was een schuldenplafond wat ze aan zichzelf hadden opgelegd. Japan en België hebben een relatief hogere staatsschuld dan de Verenigde Staten.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 08:36
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Dat was een schuldenplafond wat ze aan zichzelf hadden opgelegd. Japan en België hebben een relatief hogere staatsschuld dan de Verenigde Staten.
Als het echt zo is dat Japan altijd tien jaar op de feiten vooruitloopt (zoals vaak gesteld wanneer hun economische geschiedenis onder de loep genomen wordt) is Griekenland niet het enige land dat failliet gaat. Dan gaan wij ook.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 10:49
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als het echt zo is dat Japan altijd tien jaar op de feiten vooruitloopt (zoals vaak gesteld wanneer hun economische geschiedenis onder de loep genomen wordt) is Griekenland niet het enige land dat failliet gaat. Dan gaan wij ook.
Hoe dan? Nederland heeft een prima financiële positie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2011, 15:36
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Ik snap de hele Japan vergelijking niet maar als Italie en Spanje onderuit gaan zal dat waarschijnlijk Nederland en de rest van de wereld in een flinke recessie gooien
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 15:47
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Gaan we misschien weer terug naar het economische niveau van 2006, stel je eens voor
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 17:08
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Hoe dan? Nederland heeft een prima financiële positie.
En waar blijkt dat uit?
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 19:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En waar blijkt dat uit?
De balans.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 19:52
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
De balans.
De Japanse staatsschuld is de laatste jaren toegenomen naar meer dan het dubbele van het BNP. Waarom denk je dat dit niet kan gebeuren in Nederland?
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 21:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De Japanse staatsschuld is de laatste jaren toegenomen naar meer dan het dubbele van het BNP. Waarom denk je dat dit niet kan gebeuren in Nederland?
Ehh ja, dat kan. Het kan ook niet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 21:45
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Citaat:
De Japanse staatsschuld is de laatste jaren toegenomen naar meer dan het dubbele van het BNP. Waarom denk je dat dit niet kan gebeuren in Nederland?
Lijkt me nogal lastig om van een staatsschuld van rond de 66% naar 200% van het BBP te komen in een paar jaar
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 17:50
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Lijkt me nogal lastig om van een staatsschuld van rond de 66% naar 200% van het BBP te komen in een paar jaar
Een dikke tien jaar is de staatsschuld in Japan gestegen van 99% naar 170%, en nu naar 225%.

In de economie is 10 jaar "een paar jaar".
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 17:51
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ehh ja, dat kan. Het kan ook niet gebeuren.
Fijn dat je het snapt.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 09:31
chic2212
Avatar van chic2212
chic2212 is offline
jonguuuhhh tuurlijk gaat Griekenland failiet dat is al bijna zeker als hun faiiet gaan zitten wij met de gebakken bananen en wij moeten dubbele belasting betalen omdat Griekenland zijn zaken niet op orde kan houden en dan hebben we het nog niet over Italie gehad die kan zijn zaakjes ook niet op orde houden mijn vader is voor 2 jaar verhuist naar Griekenland om de mensen die de belasting regelen het even te leren mijn vader is namelijk 1 persoon die dat hier in NL doet b.i.w Hij komt volgende week weer terug want ze hadden te veel mensen gestuurd!!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 13:51
Verwijderd
Als jij leraar in het primair onderwijs wil worden is het misschien verstandig om je Nederlands bij te spijkeren. Het is echt een onleesbaar verhaal op deze manier...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 01:02
snahboy
Avatar van snahboy
snahboy is offline
Steun geen gyros 555
Daarmee help je griekenland niet uit de shit
Ze kunnen beter dwingen de wet aan te passen en anders uit de EU gooien

Grieken hoeven bijv. hun belasting niet te betalen wanneer hun huis niet af is.
Ze maken hun huizen dus niet af door er geen dakpannen op te zetten.

Het word niet gecontroleert of Ambtenaren aanwezig zijn zodat er veel werk blijft liggen

Er is een te groot aanbod van Taxichauffeurs puur alleen omdat vergunningen goedkoop te krijgen zijn. Dus veel taxichauffeurs verdienen weinig.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 08:07
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Denk nu eens 1 of 2 stappen verder, wat gebeurd er als Griekenland en andere landen niet worden geholpen?
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 08:14
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Denk nu eens 1 of 2 stappen verder, wat gebeurd er als Griekenland en andere landen niet worden geholpen?
Zeg jij 't maar, want andersom zie ik ook geen oplossing; al die landen zóveel moeten helpen dat je er zelf aan onderdoor gaat.
Volgens mij kon Griekenland tot door Europa geadopteerd werd "prima" z'n eigen boontjes doppen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.