Oud 11-06-2014, 21:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Een week geleden heb ik hier voor het laatst gepost. In de tussentijd geen shred meer gedaan, maar wel zwemtraining, hardlopen en een weekendje weg met veel lopen. Morgen weer geen tijd door veel werken en een verjaardag. Al heb ik zo'n vermoeden dat shredden met deze temperatuur ook niet leuk is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2014, 22:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat goed Trimm
Dank je.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 00:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Weer drie mijl. Ik had dit keer het geluid uitgezet en was een podcast aan het luisteren. Het was echt duizentminder zwaar. Ik weet niet of het komt door gewenning aan de bewegingen, aan de afleiding van de podcast-lolz of iets anders, maar het ging echt zo voorbij zonder al te veel gepuf. Misschien moet ik 4 or 5 mijl proberen, maar ik vind die 45 minuten qua tijd wel prima.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 07:27
Verwijderd
Ik ben begonnen aan de 30 day abs challenge (uiteraard ben ik weer beinvloed door Sann en consorten). Dag 1 stelde weinig voor.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 21:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
4/30.

@ Trimm Trab: ik vind Jillian ook minder zwaar en vervelend als ik tegelijkertijd iets anders kijk of luister!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 21:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
4/30.

@ Trimm Trab: ik vind Jillian ook minder zwaar en vervelend als ik tegelijkertijd iets anders kijk of luister!
Bij Jillian is het alleen lastig iets te kijken, omdat je de hele tijd moet springen of op de grond moet liggen enzo. En ik heb gewoon nog nul kracht/conditie, maar mss dat ik later weer eens probeer te shredden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 22:52
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Lang leve split-screen! En uiteraard pas als ik de workout zo goed ken dat ik bij de aankondiging al weet wat ze bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 10:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Minimaal 50 km hardlopen deze maand.
Ik hoef er nog maar 10!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 10:48
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik hoef er nog maar 10!
Lekker
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 10:57
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ga morgen 'jouw' rondje lopen, tussen sportvelden door, vecht oversteken en dan via vechtdijk terug. Ik loop een kilometertje achter op schema, dus die pak ik er morgen even bij. Dan heb ik er 30 juni ook 50 km op zitten deze maand

Edit: Zie dat je met jouw rondje helemaal niet de vecht oversteekt, dat deed je eerder wel toch? Of heb ik dat verzonnen?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 11:00
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oh en semi-ontopic: dag 21 van 30 day ab challenge zit er ook op
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 11:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zie dat je met jouw rondje helemaal niet de vecht oversteekt, dat deed je eerder wel toch? Of heb ik dat verzonnen?
Dat heb je verzonnen als het om dat rondje gaat Maar ik heb ook een rondje van 10km, die gaat wel over/langs de Vecht, maar die kan je ook best inkorten door bv bij Oud-Zuilen weer over te steken. Wil over een tijdje dit weer eens proberen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 11:28
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ah dan was 't je 10 km, ik heb 'm ingekort inderdaad, tussen sportvelden door (dus 1 afslag eerder dan jij pakt), vecht over, vechtdijk af en dan voor fort aan de klop weer de vecht over. Volgens mij wel een leuk rondje
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 10:51
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Tof rondje Daar richting Oud-Zuilen bij het slot is het echt mooi en sowieso dat stuk langs de Vecht. Ik ben ook enorm verkleurd, je ziet m'n hardlooparmband zitten

Zaterdag en maandag nog 2 rondjes van 4.5 a 5km en ik heb de 50 gehaald deze maand wh00p. Met extra motivatie dankzij jouw 'ik hoef er nog maar 10' Carn, wilde het niet laten gebeuren dat jij m'n doel ging halen en ik niet Volgende maand zet ik weer een doel in Runkeeper, motiveert wel
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 13:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


ik moet ook nog mn best doen hoor; gezien ik vanaf vanavond t/m maandagmiddag niet thuis ben ;o
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 14:03
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Graspop? Have fun
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 14:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Jot en merci
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-07-2014, 18:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Oeps, het is maar goed dat ik Jillian niet persoonlijk ken, want dan had ik vast niet terug hoeven komen na mijn niet geplande pauze van 3 weken... maar ik ben weer begonnen, als ik doortel was dit 5/30. in de tussentijd heb ik wel een wedstrijd 10 km gelopen en gezwommen en gelopen, maar de shred liet ik steeds vallen door drukte of vermoeidheid. Hopelijk pak ik het vanaf nu weer op.

Wat lopen jullie veel, 50 km in een maand lopen haal ik niet vaak, in juni was het 30...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 11:14
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het waren dan wel geen drie weken hier, maar ik denk ook dat Jillian niet zo trots zou zijn op mij de laatste tijd. Ik heb met moeite Ripped afgerond, maar niet in 28 dagen en daarna was ik er ook wel even klaar mee. Het hardlopen heb ik helemaal laten verzaken. Maar nu heb ik het weer braaf opgepakt en begonnen aan Killer Buns & Thighs. Vandaag 2/21, met 23 graden in huis. Warm!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 11:19
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ben enorm aan het slacken met 30 day abs Hoef nog maar drie dagen, maar het duurt zo lang per keer nu dat ik er geen zin in heb

Nieuw hardloopdoel op 55 km staan voor deze maand, veel te warm om te lopen vandaag, maar toch gegaan want doelen halen Dacht dat het vanochtend nog wel mee zou vallen qua temperatuur, maar het was teringwarm

Laatst gewijzigd op 04-07-2014 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 13:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ja, boven de 22/23 vind ik al eigenlijk niet relaxed meer. Ik heb een weekje niets gedaan ivm last van mn enkel, lijkt nu bijna weg dus ga morgen een stukje .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 04-07-2014, 20:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Warm is het zeker! Maar 6/30 zit erop, morgen ga ik weer lopen.
@Neko*: hoe vind je killer buns and thighs?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 12:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik had al eens killer buns & thighs uitgeprobeerd en toen vond ik het echt heel leuk. Dat vind ik nog steeds, maar ik merk wel dat ik 40 minuten wel lang vind omdat ik een beetje uit het ritme ben met sporten. En dan met die warmte er ook nog bij is het best zwaar.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 22:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zo, dat was 10.25km op opa-tempo
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 22:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ook maar eens zo'n goal zetten ^_^ wel 'vervelend' dat er een vakantie aan komt, maar goed ;o
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 08-07-2014, 19:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Laatste keer level 1. Vandaag in twee delen gedaan, want er kwam onverwachts bezoek.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 10:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben inmiddels al bij 5/28 met tussendoor een rondje hardlopen. Echter omdat ik het nu een tijdje rust geven omdat ik het briljante idee had een tatoeage te laten zetten op mijn voet. Er niet bij nadenkend dat ik dan dus ook een tijdje niet kan hardlopen. Dus ik ga kijken of ik in elk geval morgen nog even kan sporten, want ik zat net weer lekker in het ritme.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2014, 12:59
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Misschien kun je oefeningen ook wel aanpassen voor het voetenwerk? Succes!

Ik zweet me kapot na de workout van daarnet. Level 2 is in ieder geval leuker dan 1.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 08:43
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mijn voet is opgezet, dus lopen is al ongemakkelijk. Laat staan springen, of balanceren. Dus ik heb nog wel even geduld, en hang nu mijn voet lekker omhoog.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 17:09
Verwijderd
Eerste dag van Nijmegen zit er op,ging op.zich prima, al verrek ik nu van de pijn aan mijn knie. Minder grappig...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 18:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@Neko*: dan is even pauze waarschijnlijk wel beter, ja. Wat heb je op je voet laten zetten?

@Ingegerd: fijn dat 't goed ging, jammer van je knie. Hopelijk belemmert het je niet te veel morgen. Hoeveel km loop je?

OT: 9/30.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 19:00
Verwijderd
Citaat:
@Neko*: dan is even pauze waarschijnlijk wel beter, ja. Wat heb je op je voet laten zetten?

@Ingegerd: fijn dat 't goed ging, jammer van je knie. Hopelijk belemmert het je niet te veel morgen. Hoeveel km loop je?
Ik loop de veertig! Nou ja, ik zie morgen wel. Als ik daar morgen nog last van heb, flits ik even een ehbo tent binnen en dan zie ik wel war ze daar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 21:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
heel veel succes ingegerd!
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2014, 18:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hoe ging het vandaag, Ingegerd?

Ik heb 10/30 gedaan, het was iets minder zweten dan gisteren.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2014, 17:04
Verwijderd
Dank jullie allemaal! Ik ben woensdag, op de tweede dag uitgevallen. We hadden de vroege start en zijn om 05.15 weggelopen. Vanaf 07.00 ben ik misselijk geweest. Niet zo zeer mijn maag, maar het zat echt in mijn keel. Ik heb regelmatig kokhalzend naast de weg gestaan. Alles geprobeerd, soep, thee met suiker - watniet. Als ik een kwartiertje had gezeten, ging het weer. Zodra we twintig minuten onderweg waren, werd ik weer misselijk. Het zakte maar niet. Uiteindelijk heb ik tot 15.00 doorgelopen en ben ik op ongeveer 32 km uitgevallen en in de bezemwagen gestapt. Ik ben er wel heel tevreden over, ik ben daar tot het uiterste gegaan. De rest van de dagen heeft mijn vader gelopen en die heeft echt een idioot tempo gehad, al helemaal met deze temperaturen. Ik heb fijne dagen gehad en ben meer dan tevreden over hoe het gegaan is. De laatste vijf km heb ik met mijn vader meegelopen en dat ging heel erg goed. Ik heb helemaal geen last gehad van mijn voeten/benen. Er komt een moment dat ik hem helemaal uitloop, want omg, het was zó gaaf <3
Met citaat reageren
Oud 23-07-2014, 21:59
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
He jammer, Ingegerd! Hopelijk geeft het wel motivatie voor een volgende keer

OT: 11/30, maar wel grotendeels op beginnersniveau, want ik had 't veel te warm.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2014, 11:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
12/30. Weer mietjesstyle, want ik ben snipverkouden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 17:44
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Het is warm en ik verzaak en ik eet alleen maar chocola Groetjes.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 08:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@maaike.sann: je kunt beter ijs eten dan chocola met dit weer!

Ik bedenk me nu net dat ik helemaal geen 30 dagen doe, maar 21. Na 7 keer ben ik zo'n level wel zat.
13/21 gedaan. Nog een keer level 2 en dan door naar 3.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2014, 22:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ook maar eens zo'n goal zetten ^_^ wel 'vervelend' dat er een vakantie aan komt, maar goed ;o
bam, 65km in 34 (of 35) dagen, incl 6 dagen vakantie; not bad.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 08-08-2014, 07:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Gisteren eindelijk weer hardgelopen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2014, 10:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Killer Buns & Thighs level 2 gedaan vandaag. Ver-schrik-ke-lijk. Wat een hel.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2014, 20:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zal dit topic weer eens nieuw leven inblazen. Na mijn vakantie en een (fysiek) drukke week als vrijwilliger bij de kindervakantieweek ben ik gisteren weer een rondje gaan lopen en heb ik vandaag de 30 day shred weer opgepakt. Voor de zekerheid heb ik level 1 nog maar eens herhaald, dan kan ik binnenkort verder waar ik gebleven was.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2014, 08:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik doe ook nog steeds Jillian. Inmiddels heb ik killer buns and thighs afgerond en ben opnieuw begonnen aan body revolution (met hardlopen ipv cardiodagen). Maar dat posten hier vergeet ik steeds.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2014, 09:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Goed bezig!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 19:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
14/30, en dat met frisse tegenzin . Maar toch gedaan
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 19:53
Verwijderd
Ik ben al een tijdje gestopt met Jillian, maar sinds mijn vakantie lekker aan het hardlopen!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 17:09
Verwijderd
Zul je wel moe zijn inmiddels
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 17:13
Verwijderd
Hartstikke
Met citaat reageren
Oud 08-09-2014, 19:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dag 15, dus eerste keer level 3 (nog steeds van de 30 day shred).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.