Oud 05-01-2016, 22:08
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Okay. Dit is geen uitleg

Je kan het op meerdere manieren oplossen maar middels DNS moet het met een CNAME record als je wordpress al een DNS heeft.
Domain: kaas.nl
Blog: kaas.wordpress.com

kaas.nl IN CNAME kaas.wordpress.com
www.kaas.nl IN CNAME kaas.wordpress.com

Maar dat zijn de technische termen en niet hoe je dit doet in iets als Plesk. Als je wil mag je me screenshots sturen en de situatie uitleggen dan stuur ik je wat er moet gebeuren.

Ik ben er zo slecht in dat ik eerst nog wat aanklooi met dit gehondenjoch en wat heen-en-weer google, voordat ik je überhaupt kan duidelijk maken wat er schort
Advertentie
Oud 05-01-2016, 22:11
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik denk dat die frons nooit meer uit mijn voorhoofd gaat verdwijnen.
Oud 05-01-2016, 22:47
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Deadlock, ik denk dat het is gelukt en ik ga twee passievruchten eten om het te vieren!
Oud 05-01-2016, 23:14
Verwijderd
Roger, Roger!
Oud 06-01-2016, 04:29
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Die pindapasta in een bakje van Conimex is de beste niet-zelfgemaakte die ik tot nu toe gehad heb, die al eens geprobeerd?
Niet dat ik weet, maar ik ben voorzien.

Citaat:
Altijd leuk als dit je ingrediëntenlijst is...
[afbeelding]

...en dit je boodschappenlijst
[afbeelding]


Citaat:
En niet noodzakelijkerwijs impliceert dat het eigenlijk ALTIJD sneller is behalve bij drie dingen ofzo.


Citaat:
Ik wil btw dit even met jullie delen:

[afbeelding]
__________________
Forumnist.
Oud 06-01-2016, 04:30
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Passievruchten ruiken best naar kut.
__________________
Forumnist.
Oud 06-01-2016, 08:37
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Passievruchten ruiken best naar kut.
Wat weet jij daarvan?
Oud 06-01-2016, 11:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zalm ook
Oud 06-01-2016, 11:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Lychees ook een beetje als je ze net open hebt gepeld.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 11:34
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nou nou wat een exotische kuttenlucht zijn jullie gewend
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-01-2016, 11:35
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn kut ruikt gewoon naar kut. Het is nooit dat ik denk verdomd, was dat nou een lychee of mijn geurende slip.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-01-2016, 11:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vind je zalm zo exotisch ja?
Trouwens, een goed gewassen eikel ruikt ook naar kutje
Oud 06-01-2016, 11:39
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nou ja niet echt, maar hij zou t leuk doen op een bord met in leuke vormpjes gesneden passievrucht en lychee.

Over de piemel ben ik het eens.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-01-2016, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn kut ruikt gewoon naar kut. Het is nooit dat ik denk verdomd, was dat nou een lychee of mijn geurende slip.
Oud 06-01-2016, 12:00
Verwijderd
We hebben gisteren besloten dat we geen carnaval gaan vieren en daar word ik een beetje verdrietig van. Misschien maak ik als troost wel tomatensoep.
Oud 06-01-2016, 12:05
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Is het alweer carnaval? Dan ben ik net op tijd weg uit brabant
Oud 06-01-2016, 12:08
Verwijderd
6/7/8 februari.
Oud 06-01-2016, 12:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het ongemakkelijke moment als jij en je vriend hetzelfde meisje proberen te versieren
Oud 06-01-2016, 12:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
We hebben gisteren besloten dat we geen carnaval gaan vieren en daar word ik een beetje verdrietig van. Misschien maak ik als troost wel tomatensoep.
Nooh ik heb ook zin in tomatensoep! Maar de winkels zijn dicht dus t wordt spaghetti met olie en zuurkool
Oud 06-01-2016, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Nooh ik heb ook zin in tomatensoep! Maar de winkels zijn dicht dus t wordt spaghetti met olie en zuurkool
Waarom zijn de winkels dicht?
Oud 06-01-2016, 12:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het ongemakkelijke moment als jij en je vriend hetzelfde meisje proberen te versieren
TRIO!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-01-2016, 12:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom zijn de winkels dicht?
driekoningen

Citaat:
TRIO!
haar openingszin was ongeveer "ik doe niet aan trio's".
Uit het niks
Oud 06-01-2016, 12:15
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
6/7/8 februari.
Vorig jaar kwam ik 's ochtends in brabant aan en ik was vergeten dat het carnaval was. Toen ik de bus uitstapte en naar het huis van de ouders van mijn toenmalige vriend liep, lag er echt overal braaksel. Om de zoveel meter. Dat vond ik erg raadselachtig. Toen liep ik langs een buurtcafe, zag ik papier-maché en dacht ik, och ja, carnaval!

Waar in brabant woon je?
Oud 06-01-2016, 12:15
Verwijderd
Citaat:
driekoningen

haar openingszin was ongeveer "ik doe niet aan trio's".
Uit het niks
Ohja! Mijn vader is vandaag jarig.
Oud 06-01-2016, 12:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
you're welcome. Gefeliciteerd!
Oud 06-01-2016, 12:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik had vandaag heel veel gepland, maar ik ben alleen nog maar opgestaan vandaag en na mijn douche en ontbijt heb ik thee gedronken en geforumd. Gaat lekker
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 12:40
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik had vandaag heel veel gepland, maar ik ben alleen nog maar opgestaan vandaag en na mijn douche en ontbijt heb ik thee gedronken en geforumd. Gaat lekker
De dag is nog jong! Het kan allemaal nog!
Oud 06-01-2016, 12:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Of mensen die denken dat ze Heineken en Grolsch in een dubbelblinde test uit elkaar kunnen halen.
Mwah, tussen die twee durf ik met 90% te zeggen dat me dat wel lukt, gezien ik maagklachten heb bij Grolsch ;p
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-01-2016, 12:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga dan ook maar eens aankleden!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 12:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het college van mijn vriend ging ineens niet door. Dus nu is hij hier, anti-inbraak-strips aan het monteren en vers geperst sinaasappelsap aan het drinken, want dat had ik hem beloofd omdat ik het eerder deze week vergeten was
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-01-2016, 12:51
Verwijderd
Citaat:
you're welcome. Gefeliciteerd!
Dankje! Afgelopen weekend is het hartstikke uitgebreid gevierd met z´n allen. We hadden hem naar hier gelokt en hij mocht een gitaar uitzoeken. Zijn oude is al 25 jaar oud en hij was totaal verrast. Heel schattig

Citaat:
Ik had vandaag heel veel gepland, maar ik ben alleen nog maar opgestaan vandaag en na mijn douche en ontbijt heb ik thee gedronken en geforumd. Gaat lekker
Dat is helemaal niet herkenbaar Maar misschien ga ik nog even naar de dokter, mijn vriend is vanochtend gevallen met rennen en is nu onderweg naar de huisarts.

Citaat:
Vorig jaar kwam ik 's ochtends in brabant aan en ik was vergeten dat het carnaval was. Toen ik de bus uitstapte en naar het huis van de ouders van mijn toenmalige vriend liep, lag er echt overal braaksel. Om de zoveel meter. Dat vond ik erg raadselachtig. Toen liep ik langs een buurtcafe, zag ik papier-maché en dacht ik, och ja, carnaval!

Waar in brabant woon je?
Als je het niet verwacht en leuk vindt, is het wel mooi klote! Ik woon in Enschede, maar kom uit een dorpje in Limburg. Jos komt uit hetzelfde dorp en we gaan elk jaar terug om carnaval te vieren. Maar nu dus niet.
Oud 06-01-2016, 12:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat is helemaal niet herkenbaar Maar misschien ga ik nog even naar de dokter, mijn vriend is vanochtend gevallen met rennen en is nu onderweg naar de huisarts.
Oh, gelukkig ben ik niet de enige

Oei Hopelijk heeft 'ie niks ergs! Succes!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 12:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
"Ïk vind het gezelliger als je beneden zit", hoor ik van de gang. Komt mijn vriend de kamer in met de kattenmand in zijn armen, met poesbeest er in. Hare majesteit snapt er weer helemaal niks van
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-01-2016, 13:02
Verwijderd
Ik heb zojuist een pakketje in ontvangst genomen en alles wat er in zat, was heel schattig ingepakt. Nu sleept Jinx als een koningin met dat pakpakier door de kamer
Oud 06-01-2016, 13:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb zojuist een pakketje in ontvangst genomen en alles wat er in zat, was heel schattig ingepakt. Nu sleept Jinx als een koningin met dat pakpakier door de kamer
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-01-2016, 13:37
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Wat weet jij daarvan?
Het voelt zelfs hetzelfde aan.
Citaat:
Zalm ook
__________________
Forumnist.
Oud 06-01-2016, 14:25
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Wat is komkommer toch altijd heerlijk in een broodje.

Met name kalkoenfilet, pindakaas, komkommer is hemels.
__________________
Forumnist.
Oud 06-01-2016, 14:28
Verwijderd
Al.bijna drie kwartier wachttijd in het ziekenhuis
Oud 06-01-2016, 14:36
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Je wacht op je vriend, of op de deokter?
__________________
Forumnist.
Oud 06-01-2016, 14:40
Verwijderd
Op de dokter. Röntgen om te checken of t niet gebroken is.
Oud 06-01-2016, 15:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Succes met wachten! Ik zal voor hem duimen.

Potverdorie bijna twee en een half uur door de stad gesjouwd en nog geen nieuwe jas gevonden
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 15:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is komkommer toch altijd heerlijk in een broodje.

Met name kalkoenfilet, pindakaas, komkommer is hemels.
Heb je de komkommer wel met het juiste recept gesneden?
Oud 06-01-2016, 15:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb eens bionade gekocht omdat ik nieuwsgierig was. Lekker wel, maar niet heel bijzonder. Wel fijn dat het niet zo zoet is. Quis naamzoek.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2016, 16:09
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Benodigdheden:
- komkommer check
- mes check
- snijplankje (optioneel)

Bereidingstijd:
1 minuut checkof 10 seconden voor de tryhards

Bereiding:
Indien van toepassing, haal de komkommer uit de verpakking. check Neem eventueel het snijplankje of gebruik anders het aanrecht of een ander relatief vlak, stof-, schimmel- en zandvrij oppervlak. Leg de komkommer op dit oppervlak en snijd de komkommer in de gewenste vorm. U kunt de komkommer in schijfjes snijden check, maar voor de afwisseling zijn blokjes of partjes ook mogelijk. Serveer direct check. Eventueel kunt u hierbij ook friet (bij voorkeur ovenfrites, in de pan gebakken) en biefstuk (alleen indien het met 50% korting is) als garnering gebruiken.
Wel gewoon vanuit mijn handen gesneden, mag dat?
__________________
Forumnist.
Oud 06-01-2016, 16:19
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik heb eens bionade gekocht omdat ik nieuwsgierig was. Lekker wel, maar niet heel bijzonder. Wel fijn dat het niet zo zoet is. Quis naamzoek.
Ja dat is ook het enige wat er fijn aan is naturlijk, dat het een beetje cassis-maar-niet-zo-godsgruwelijk zoet is.
Oud 06-01-2016, 16:21
Quis.
Quis. is offline
Ik heb vandaag voor het eerst in jaren een paar uur thuisgewerkt en het ging best goed! Wel te laat begonnen en ook wel wat afgeleid door telefoon en zo, maar niet tienduizend huishoudelijke dingen tussendoor gedaan of eindeloze koffiepauzes nodig gehad.
Oud 06-01-2016, 16:22
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Op de dokter. Röntgen om te checken of t niet gebroken is.
Wat is jouw vorige nick?
Oud 06-01-2016, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag voor het eerst in jaren een paar uur thuisgewerkt en het ging best goed!


gebroken we waren wel net na de drukte daar, werd ons gezegd. Een uur moeten wachten bij foto's maken en daarna naar de spoedeisende hulp. Daar waren we de enige en werden we binnen vijf minuten geholpen
Oud 06-01-2016, 16:25
Verwijderd
Karellllll
Oud 06-01-2016, 16:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat is er gebroken?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.