Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2016, 12:32
Verwijderd
Ik weet niet wat het was, maar dit is echt de eerste keer in drie jaar dat dat gebeurd. Maar ik ga wel even automatisch opslaan op een hogere frequentie zetten.
Advertentie
Oud 07-01-2016, 13:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
dat valt best mee, maar theeleuten zijn wel heel anders ingesteld dan ik. Niet iedereen natuurlijk, maar ik zie wel overeenkomsten. Ze zijn vaak verstandig en rustig van aard dan ikzelf. Maar ook een beetje geitenwollensokken.
Wat nou als je zowel koffie- als theeleut bent? Schizofreen?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-01-2016, 13:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Pfff, ik ben heel hard aan weekend toe, maar ik mag morgen nog "even" heen en weer naar Leiden voor werkoverleg van een half uurtje. Beetje zonde van mijn tijd
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-01-2016, 18:30
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Klovorhop, speel jij al Neko Atsume?
Oud 07-01-2016, 20:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Pfff, ik ben heel hard aan weekend toe, maar ik mag morgen nog "even" heen en weer naar Leiden voor werkoverleg van een half uurtje. Beetje zonde van mijn tijd
Kan het niet via Skype oid?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-01-2016, 20:18
Verwijderd
Natuurlijk kan het via Skype. Het kan zelfs via email. Werkoverleggen van een half uur zijn nooit nodig.
Oud 07-01-2016, 20:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou willen dat ons werkoverleg in een half uur klaar was
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-01-2016, 20:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan het niet via Skype oid?
Het is een evaluatie bijeenkomst met leidinggevenden er ook bij, dus ik denk dat het beter is om maar gewoon fysiek aanwezig te zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-01-2016, 20:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Beter voor wie?
Oud 07-01-2016, 20:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Beter voor wie?
Voor mijn reputatie binnen het team. Ik werk al een tijdje iets minder dan in mijn contract staat (in overleg met het team), maar ik wil wel waar mogelijk inzet tonen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-01-2016, 20:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En de rest hoeft niet alleen voor dat half uur te komen? Ik zou zeggen dat het voor iedereen fijner is om niet alleen daarvoor te moeten reizen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-01-2016, 20:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En de rest hoeft niet alleen voor dat half uur te komen? Ik zou zeggen dat het voor iedereen fijner is om niet alleen daarvoor te moeten reizen.
Iedereen woont in Leiden of is daar al voor college. Dus ik ben de enige die er speciaal voor naar Leiden moet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-01-2016, 20:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, ja dan snap ik het.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-01-2016, 20:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh, ja dan snap ik het.
Voel me dan wel een beetje bezwaard om de luie donder te zijn die alleen via Skype mee wil vergaderen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-01-2016, 20:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Voel me dan wel een beetje bezwaard om de luie donder te zijn die alleen via Skype mee wil vergaderen
Ja, dat kan ik me voorstellen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-01-2016, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Voel me dan wel een beetje bezwaard om de luie donder te zijn die alleen via Skype mee wil vergaderen
Liefje, als je straks groot en sterk bent en je hebt een carrière omdat je niet zo dom bent geweest om "Mediatheekmoeder" op je C.V. te zetten dan zal je zien dat dit echt nutteloze teringmeuk is. Als er bij ons één iemand moet gaan reizen om bij een overleg van 30 minuten te zijn komt die persoon óf niet óf ze doen het remote. Beetje aan je mensen denken. Als het nou 22 graden zou zijn overdag en lekker weer en je kon in je rokje nog een beetje genieten van buiten dan was het wat anders maar je DO NOT WANT dus DO NOT OOK dan.
Oud 07-01-2016, 20:59
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Neem je dat bijbaantje niet een beetje te serieus soms, Eline?
Oud 07-01-2016, 21:20
Quis.
Quis. is offline
Omg ik at soep uit een zak.
Oud 07-01-2016, 21:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Neem je dat bijbaantje niet een beetje te serieus soms, Eline?
Ik heb een paar maanden geleden met het team overlegd om aan te geven dat ik het baantje mentaal niet meer volledig trok. Omdat mijn team me er graag bij wilde houden doet iedereen nu iets meer, zodat ik minder kan doen. Ik heb wel een vrij groot verantwoordelijkheidsgevoel om niet onnodig de kantjes er af te lopen (zo voelt het een beetje, als ik zielig doe dat ik niet wil komen) omdat iedereen in het team juist extra hard werkt. Ik wil er geen misbruik van maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-01-2016, 21:21
Quis.
Quis. is offline
En wat deadloch zegt. Een evaluatie van een half uur kan bovendien nooit een fatsoenlijke evaluatie zijn, dus je mist er inhoudelijk ook niks aan.
Oud 07-01-2016, 21:23
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik heb een paar maanden geleden met het team overlegd om aan te geven dat ik het baantje mentaal niet meer volledig trok. Omdat mijn team me er graag bij wilde houden doet iedereen nu iets meer, zodat ik minder kan doen. Ik heb wel een vrij groot verantwoordelijkheidsgevoel om niet onnodig de kantjes er af te lopen (zo voelt het een beetje, als ik zielig doe dat ik niet wil komen) omdat iedereen in het team juist extra hard werkt. Ik wil er geen misbruik van maken.
Niet naar afspraken van een half uur gaan waarvoor je moet reizen =/= de kantjes ervan aflopen. Vanwaar al die oordelen? Waarom is het zielig doen? Waarom is het misbruik? Het staat juist professioneel te communiceren dat je er niet bij bent om redenen, maar wel eventueel wil skypen o.i.d.
Oud 07-01-2016, 21:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb niet echt een reden behalve tijdverspilling/ reistijd. Maar dat is min of meer mijn probleem, want ik koos een baantje in Leiden i.p.v. dichter bij huis
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-01-2016, 21:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je het niet combineren met iets anders in Leiden? Nog ff de stad in, bakkie doen/lunchen met iemand?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-01-2016, 21:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Omg ik at soep uit een zak.
Is een kop niet handiger?
Oud 07-01-2016, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Omg ik at soep uit een zak.
Best vaak verrassend lekker
Oud 07-01-2016, 21:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn vriend vind dat ik wel moet gaan en door jullie twijfel ik. Ik wil niet zieliger doen dan ik ben, maar reizen valt me best wel zwaar. En ik wil ook m'n collega's niet het idee geven dat ik de kantjes er af loop. Pfff.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-01-2016, 21:47
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Best vaak verrassend lekker
Het was warm en zout en dat was even alles wat ik nodig had.
Oud 07-01-2016, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend vind dat ik wel moet gaan en door jullie twijfel ik. Ik wil niet zieliger doen dan ik ben, maar reizen valt me best wel zwaar. En ik wil ook m'n collega's niet het idee geven dat ik de kantjes er af loop. Pfff.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat jij er gelukkig van wordt als je wel gaat.
Oud 07-01-2016, 21:55
Verwijderd
Ik denk alleen wel dat je goed bij jezelf moet gaan nadenken over waarom je dit soort dingen doet. Het is het namelijk niet waard.
Oud 07-01-2016, 22:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb net huilbui nr. 3 van vandaag er op zitten en ik denk dat ik morgen instort als mijn trein naar Leiden ook maar een halve minuut vertraging heeft (ja hoor mevrouw de psycholoog, het gaat echt heel goed, ik doe alles volgens het boekje ). Afgelopen week ging best wel goed, maar na het tentamen van vandaag merk ik dat ik echt compleet op instorten sta
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-01-2016, 22:18
Verwijderd
Maar dan is het toch ook tijd om eens aan jezelf te denken? Als je jezelf niet voorop zet dan komt het namelijk nóóit goed en blijf je altijd achter de feiten aanlopen
Oud 07-01-2016, 22:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dank je wel ome Bas
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-01-2016, 22:37
Verwijderd
Graag gedaan. Ik kan best een aardige klootzak zijn. Soms.
Oud 07-01-2016, 22:39
Verwijderd
Applaus voor deadlock.
Oud 07-01-2016, 22:43
Verwijderd
Terwijl ik op mijn kop sta.
Oud 08-01-2016, 09:34
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Klovorhop, speel jij al Neko Atsume?
nu wel
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 08-01-2016, 10:43
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
een of andere tyfushond heeft vannacht de ruit van onze auto aan diggelen geslagen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-01-2016, 11:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Neee wat kut! Is er ook iets uit of dat niet eens?
Oud 08-01-2016, 11:17
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nee dat niet eens. Het is een oud barrel die niet eens meer op slot kan door een eerdere inbraak. Er ligt dus ook nooit wat bijzonders in. Het is zo'n oud jeepje met een kap, dus als je erin wil kost dat nou ook weer niet superveel moeite ook als ie wel op slot zou staan.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-01-2016, 11:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat aso dat ze een raam inslaan dan. Doe het dan bij een nieuwe jaguar ofzo, weet ik het, mensen die dat hebben kunnen waarschijnlijker iets missen dan mensen met een roestbak. #robinhood
Oud 08-01-2016, 12:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat aso dat ze een raam inslaan dan. Doe het dan bij een nieuwe jaguar ofzo, weet ik het, mensen die dat hebben kunnen waarschijnlijker iets missen dan mensen met een roestbak. #robinhood
Doe het dan gewoon niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-01-2016, 12:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ah nee, wat superkut
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-01-2016, 12:18
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
een of andere tyfushond heeft vannacht de ruit van onze auto aan diggelen geslagen
Geen hondenbrokken zichtbaar in de auto laten liggen!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 08-01-2016, 12:28
Verwijderd
Ahw wat kut zo asosociaal...
Oud 08-01-2016, 12:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Geen hondenbrokken zichtbaar in de auto laten liggen!
Is er ooit iemand die jouw humor wel snapt of kan waarderen?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-01-2016, 12:49
Verwijderd
Ik hou van Etsy, drie broeken zoals ik ze graag heb uit Thailand en ze zijn awesome.
Oud 08-01-2016, 13:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Is er ooit iemand die jouw humor wel snapt of kan waarderen?
waarschijnlijk niet.

Ik heb net een rob geusje gepulled door mijn stoepje buiten te stofzuigen. Na meer dan een uur was ik pas klaar met de puinhoop opruimen, die ruiten breken in miljarden kleine stukjes en t lag helemaal tot aan de achterbank. Het is met grof geweld gegaan, dat kan niet anders. Er zat ook nog nauwelijks glas in de sponingen, echt alles lag binnen...Waar slaat het nou op he. Dat barrel van ons is alleen WA verzekerd dus het zijn ook nog onze kosten. Dus zo'n klootzak kan gewoon besluiten dit te doen en er mee wegkomen ook nog terwijl anderen met de ellende zitten.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-01-2016, 14:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kan het misschien met vuurwerk gedaan zijn?
Oud 08-01-2016, 14:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
een of andere tyfushond heeft vannacht de ruit van onze auto aan diggelen geslagen
Noooooo! Wat een grafmongolen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-01-2016, 14:13
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik heb niets gevonden/geroken waar dat op wijst! @fizzle
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.