Oud 28-04-2004, 00:47
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 28-04-2004 @ 00:44 :
jullie, jullie wat nou jullie. Je weet niet eens tegen wie je het hebt. met je jullie.
nou JIJ voelt je blijkbaar aangesproken... IK vind deze topic ZEER verderfelijk. Als ik deze topic lees denk ik direct: we verdienen het!
Advertentie
Oud 28-04-2004, 00:50
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
ik weet t nie....ik ga iig niet naar amsterdam...ik moet werken\o/
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Oud 28-04-2004, 00:52
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
red_and_black schreef op 28-04-2004 @ 00:50 :
ik weet t nie....ik ga iig niet naar amsterdam...ik moet werken\o/


mooie sig
Oud 28-04-2004, 00:53
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:47 :
nou JIJ voelt je blijkbaar aangesproken... IK vind deze topic ZEER verderfelijk. Als ik deze topic lees denk ik direct: we verdienen het!
Jij hebt het hier over jullie, wie bedoel je dan met jullie?
En waarom verdienen we het? wat hebben we fout gedaan?
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 28-04-2004, 00:54
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:52 :


mooie sig
dank je
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Oud 28-04-2004, 01:04
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 28-04-2004 @ 00:53 :
Jij hebt het hier over jullie, wie bedoel je dan met jullie?
En waarom verdienen we het? wat hebben we fout gedaan?




Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:16 :
voor het nog verder opstoken van de autochtone inwoners tegenover onze moslimbroeders

nou ik zou een aanslag eigenlijk eerder gerechtvaardigd vinden



dus nog een keer op een rijtje



1.) In dit land worden de rechten van de Moslim geschonden, op grote schaal zelfs op het moment.

2.) Nederlandse militairen zitten op valse gronden in Afghanistan EN Irak

3.) Nederland is vriendjes met Amerika

ff eerlijk blijven: Afghanistan bombarderen omdat ze vriendjes zijn met Al-Qaida = Nederland terroriseren omdat ze vriendjes zijn van het terreurnetwerk van Bush: eerlijk is eerlijk


4.) Nederland is ook niet ingegaan op het "vredesverdrag" met Bin Laden.


en nee, ik vind dat we geen zaken moeten doen met terroristen, maar dat doen we blijkbaar toch al (Bush, Blair), dus dan vind ik ook dat we serieus met Osama Bin Laden om moeten gaan.

HIJ is wel een machtig man, en sinds we daar een zwak voor hebben in dit zielige Nederlandje... dus.
Oud 28-04-2004, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:16 :
OHHH EN HET ZIJN OOK ECHT DE GEWONE MOSLIMS DIE ONS DOODMAKEN BIJ AANSLAGEN???

(...)

we zullen het afwachten: het lot beslist.
Waarom denk je dat 'hun' tussen aanhalingstekens stond? Ben jij zwaar autistisch, of ben je gewoon dom en kun je niet begrijpend lezen? Zo kom je namelijk wel over.

Maar goed, ga jij vooral verder met jezelf opgeilen met het morele gelijk aan je zij en ga vooral in een donker hoekje zitten kniezen over al die oneerlijke moslimhaat, over de rechten van de moslim die met voeten getreden worden en al die vieze vuile kaaskoppen die eigenlijk een aanslag verdienen

Werkelijk waar, zo dom als jij ben ik ze nog niet tegengekomen. En dan ook nog denken dat mensen je in een discussie serieus nemen. Ga toch fietsen, man.
Oud 28-04-2004, 01:55
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:39 :
ach weetje...

ALS (en dat hoop ik ook niet) er een terroristische aanslag zal komen en de tweede Kristalnacht breekt aan

dan zullen jullie kinderen ooit nog is herdenken hoe fout jullie waren.

en NEE, ik kan geen vrede hebben met mensen die dit Anti-Islamitisme aanwakkeren en steunen
maar ondertussen wel dubieuze uitspraken doen over joden in Nederland,... hoezo hypocriet?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 28-04-2004, 02:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:16 :

Als JIJ doodgaat bij een aanslag dan zou ik dat een verbetering van de Nederlandse samenleving vinden




Citaat:
nou ik zou een aanslag eigenlijk eerder gerechtvaardigd vinden door al die ongegronde MOSLIMHAAT hier in Nederland.




haat met haat vergelden, zeker?

Citaat:

BOVENDIEN: de moslims in de straat hebben er geen ene FUCK mee te maken sukkel!!.. jezus..


Net zo min als de gewone niet-moslim op straat er geen ene fuck mee te maken heeft als er een aanslag zal zijn. Net zo min als al die mensen in de WTC torens er ook maar ene fuck mee te maken heeft met het politiek beleid van de VS.

Citaat:

als jij representatief bent voor de rest van het Nederlandse volk dan hadden we fucking al LANG een terroristische aanslag verdiend!!!!


Hier. Heb je wat ritalin.

Citaat:

1.) In dit land worden de rechten van de Moslim geschonden, op grote schaal zelfs op het moment.


Noem ze concreet.

Citaat:

2.) Nederlandse militairen zitten vanwege vage gronden in Afghanistan EN Irak


Juh.

Citaat:

3.) Nederland is vriendjes met Amerika


t zijn onze allies, ja. Dat wil niet meteen zeggen dat je achter hun aars moet lopen, maar da's wat anders.

Citaat:

4.) Nederland is ook niet ingegaan op het "vredesverdrag" met Bin Laden.


Moet dat dan?
Ik zou ook niet met een terrorist gezellig om de tafel gaan zitten. Ik zou echter ook niet - zoals EU heeft gedaan - openlijk het vredesverdrag direct afkeuren.

Citaat:

sorrie hoor, ik vind het heel erg, maar ALS er een terroristische aanslag komt in Nederland hadden we het al LANG kunnen zien aankomen en hadden we er van alles aan kunnen doen.


Vertel. Wat had Nederland kunnen doen?

Citaat:

en ALS er een grote Moslim KRISTALNACHT komt in Nederland dan bid ik aan Allah of ze heel HEEL Nederland helemaal platgooien en dat niemand van ons minderwaardige domme ras overleeft om de wereld verder te verzieken.


rassenleer
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 28-04-2004, 02:18
Verwijderd
Ik word zo moe van die zwakzinnige figuren met een zogenaamd 'sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel'.
Oud 28-04-2004, 10:11
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Als er daadwerkelijk een aanslag in nederland gepleegt zou worden zou dat inderdaad niet slim zijn omdat dat dus gewoon de moslim haat aanwakkert. En dan zal de moslim bevolking het in nederland nog zwaarder krijgen door allerhande veiligheids maatregelen net zoals nu in amerika. Klagen dat de rechten van de moslim in nederland geschonden worden vind ik ook een beetje onzinnig want het overgrote deel van de moslims in nederland zijn imigranten die hier zijn komen wonen omdat ze in het land van herkomst niet goed behandeld werden en hier blijven wonen omdat ze hier blijkbaar beter behandeld worden. Als je deze feiten naast elkaar legt dan zouden er eigenlijk aanslagen gepleegt moeten worden in de landen waar de moslims in nederland vandaan komen want daar hadden zij het immers slechter dan in nederland dus kun je er van uit gaan dat hun rechten daar helemaal werden geschonden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik het verkeerd zie en dat het in het land van herkomst allemaal zo veel beter is maar dan ontgaat mij de logica van het naar nederland verhuizen en het daar blijven wonen en niet meer terug gaan naar land van herkomst waar het veel beter is.
Oud 28-04-2004, 11:56
Verwijderd
Het is veel te voorspelbaar. Terroristen zijn dol op onvoorspelbaarheid. Ze gaan geen aanslag plegen als er geruchten gaan dat dat zal gebeuren.
Oud 28-04-2004, 12:14
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:16 :
en ALS er een grote Moslim KRISTALNACHT komt in Nederland dan bid ik aan Allah of ze heel HEEL Nederland helemaal platgooien en dat niemand van ons minderwaardige domme ras overleeft om de wereld verder te verzieken. [/B]
amen

ook voor de rest wat je zei hoor
Oud 28-04-2004, 12:59
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-04-2004 @ 01:55 :
maar ondertussen wel dubieuze uitspraken doen over joden in Nederland,... hoezo hypocriet?
hahahahaha... en dan mij beschuldigen van het slecht lezen van discussies

Ik heb nooit gezegd dat ik tegen Joden ben, dat ben ik ook niet,

ik ben tegen mensen die andere *mensen die het leven waard zijn* het leven zuur maken.
Oud 28-04-2004, 14:20
Inferno
Inferno is offline
Ik vind eigenlijk dat iedereen op deze aardbol recht hebt van bestaan...

Of je nou moslim bent of niet-moslim zou het niet veel makkelijker zijn als we zij aan zij het terrorisme zouden verdelgen...

Het spijt me maar ik zie NIET de 'moslims' of de 'niet-moslims'
als terrorist...in ieder geval vind ik dat je niet een hele bevolkinsgroep/religie de schuld kan geven van terrorisme
Oud 28-04-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 28-04-2004 @ 14:20 :
Ik vind eigenlijk dat iedereen op deze aardbol recht hebt van bestaan...

Of je nou moslim bent of niet-moslim zou het niet veel makkelijker zijn als we zij aan zij het terrorisme zouden verdelgen...

Het spijt me maar ik zie NIET de 'moslims' of de 'niet-moslims'
als terrorist...in ieder geval vind ik dat je niet een hele bevolkinsgroep/religie de schuld kan geven van terrorisme



Helaas zijn er maar weinig, in Nederland, die zoals jou denken...
Oud 28-04-2004, 14:24
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
SandraMoslima schreef op 28-04-2004 @ 14:22 :


Helaas zijn er maar weinig, in Nederland, die zoals jou denken...
Oh ja? Waar baseer je dat op?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 28-04-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 27-04-2004 @ 11:47 :
Als niet-moslim heb ik toch de eer gekregen om het mailtje te mogen ontvangen:


Wat voor vrienden heb jij
Oud 28-04-2004, 14:28
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-04-2004 @ 01:55 :
maar ondertussen wel dubieuze uitspraken doen over joden in Nederland,... hoezo hypocriet?
Dude... waarom zet je dat zo klein, je hebt gewoon gelijk, ik bedoel hoe vaak worden Joden, Homo's en dergelijke wel niet gediscrimineert door Moslims.
Die imam ofzo zei dat homofielie een ziekte was en gaat vrij uit, omdat het geloofsovertuiging zou zijn, nee het is gewoon discriminatie...
Oud 28-04-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 28-04-2004 @ 14:24 :
Oh ja? Waar baseer je dat op?
Bijna dagelijkse dingetjes die ik, als moslima, meemaak, waar ik voorheen geen problemen mee had.....

Let ook maar es op de media..
Oud 28-04-2004, 14:31
Inferno
Inferno is offline
Of we accepteren iedereen zoals ze zijn...

Moslim,niet-moslim,man,vrouw enz.enz.

We zijn toch allemaal mensen for f*ck sake
Oud 28-04-2004, 14:41
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-04-2004 @ 02:18 :
Ik word zo moe van die zwakzinnige figuren met een zogenaamd 'sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel'.
Ach, tis een fase...het gaat vanzelf weer over.....anderen worden anarchist...
Oud 28-04-2004, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 28-04-2004 @ 14:31 :
Of we accepteren iedereen zoals ze zijn...

Moslim,niet-moslim,man,vrouw enz.enz.

We zijn toch allemaal mensen for f*ck sake
Sommige mensen zijn menselijker dan andere
Oud 28-04-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 28-04-2004 @ 14:31 :
Of we accepteren iedereen zoals ze zijn...

Moslim,niet-moslim,man,vrouw enz.enz.

We zijn toch allemaal mensen for f*ck sake


ik wil zo verschrikkelijk veel zeggen tegen de mensen die alle marrokanen en turken zien als moslim en in verband berengen met terroristme .. maar tegen lompheid valt niet te praten..

ovenstaande gekopieerde teksten zou ik hier meer moeten zien...
Oud 28-04-2004, 15:38
Verwijderd
chill
Oud 28-04-2004, 15:57
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
S. schreef op 28-04-2004 @ 14:31 :
Bijna dagelijkse dingetjes die ik, als moslima, meemaak, waar ik voorheen geen problemen mee had.....

Let ook maar es op de media..
Grappig. Ik ken zat moslims die nooit iets meemaken. Weet je, de mate van xenofobie in dit land moet ook niet overdreven worden....
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 28-04-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 28-04-2004 @ 15:57 :
Grappig. Ik ken zat moslims die nooit iets meemaken. Weet je, de mate van xenofobie in dit land moet ook niet overdreven worden....

Wat nog grappiger is, is dat ik ook zat moslims ken die wel negatieve dingen meemaken, omdat ze enkel in de Islam geloven.
Kan ook aan de woonplaats liggen.

Je hoéft me niet te geloven hoor, heb ik geen problemen mee..

Of je me nou gelooft of niet, verandert toch niets ...
Oud 28-04-2004, 17:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 12:59 :
hahahahaha... en dan mij beschuldigen van het slecht lezen van discussies


en dan mij beschuldigen dat ik jou beschuldig van het slecht lezen van discussies

Citaat:

Ik heb nooit gezegd dat ik tegen Joden ben, dat ben ik ook niet,

ik ben tegen mensen die andere *mensen die het leven waard zijn* het leven zuur maken.
waarbij je wel even alle joden graag over één kam scheert.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 28-04-2004, 17:08
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-04-2004 @ 14:27 :
Wat voor vrienden heb jij
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 28-04-2004, 17:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 28-04-2004 @ 14:28 :
Dude... waarom zet je dat zo klein, je hebt gewoon gelijk, ik bedoel hoe vaak worden Joden, Homo's en dergelijke wel niet gediscrimineert door Moslims.
Die imam ofzo zei dat homofielie een ziekte was en gaat vrij uit, omdat het geloofsovertuiging zou zijn, nee het is gewoon discriminatie...
1. ik ben geen dude
2. t was naar skyrise toe en niet naar "moslims"
3. er wordt onderling genoeg gediscrimineerd
4. één voorbeeld van een imam die wat zei is niet representatief voor de gehele moslimgemeenschap
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 28-04-2004, 17:28
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-04-2004 @ 17:11 :
1. ik ben geen dude
2. t was naar skyrise toe en niet naar "moslims"
3. er wordt onderling genoeg gediscrimineerd
4. één voorbeeld van een imam die wat zei is niet representatief voor de gehele moslimgemeenschap
Dat over homo's staat geloof ik ook in de Koran, maar dat staat ook in de Bijbel.
naja
Oud 28-04-2004, 17:34
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 28-04-2004 @ 17:28 :
Dat over homo's staat geloof ik ook in de Koran, maar dat staat ook in de Bijbel.
naja
Na-ah , 'dat'over homo's staat niet in de Quraan, maar er staat echter wel dat het een zonde is en dat Allah, Glorieus en Verheven is Hij boven alles wat ze hem toeschrijven, het volk van Loet (of 'Aad) had gestraft vanwege het praktiseren van hun Homosexualiteit.
Alhoewel er in de Sunnah van de profeet( AllahsGlorieus en Verheven is Hij boven alles wat ze hem toeschrijven vrede en zegeningen zij met hem, waarin de complete Shari'ah is voorgeschreven, ook de straf op het praktiseren van homosexualiteit staat.
Wil je in het gevolg je argumenten wel onderbouwen met feiten?
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸

Laatst gewijzigd op 28-04-2004 om 17:37.
Oud 28-04-2004, 17:44
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 28-04-2004 @ 15:57 :
Grappig. Ik ken zat moslims die nooit iets meemaken. Weet je, de mate van xenofobie in dit land moet ook niet overdreven worden....
Heb je het over praktiserende moslims die het ook naar buiten uitdragen, door bijv. een baard en Islamitische kleding te dragen, of door het dragen van een (lange)hoofddoek? Ik denk het niet!
Ik denk dat jij hier te naief over denkt, dat jij niet zo beledigend en discriminerend tegen je medemens doet, wil niet zeggen dat niemand dat doet...
Als ik alleen maar de lullige opmerkingen tel die op 1 dag naar mij worden toegeroepen, is dat niet eens meer op de vringers van 7 paar handen te tellen...En dit is niet alleen bij mij dit is bij alle moslims( lees: praktiserende moslims) in mijn omgeving... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen mensen zijn die mij gewoon beleefd en normaal gedag zeggen of gewoon naar mij glimlachen...Maar het neemt niet weg dat er een redelijk groot deel is die ons wel uitscheldt en/of lullige opmerkingen maakt.....
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Oud 28-04-2004, 18:55
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik wil trouwens iedereen die met Koninginnedag wel naar Amsterdam gaat of er al is aanraden om tussen 14 en 16 uur even langs sociëteit Krater, Prinsengracht 181, te gaan en een drankje te bestellen. De kans dat het van mijn hand komt is dan vrij groot
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 28-04-2004, 19:27
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 28-04-2004 @ 17:44 :
Heb je het over praktiserende moslims die het ook naar buiten uitdragen, door bijv. een baard en Islamitische kleding te dragen, of door het dragen van een (lange)hoofddoek? Ik denk het niet!
Ik denk dat jij hier te naief over denkt, dat jij niet zo beledigend en discriminerend tegen je medemens doet, wil niet zeggen dat niemand dat doet...
Als ik alleen maar de lullige opmerkingen tel die op 1 dag naar mij worden toegeroepen, is dat niet eens meer op de vringers van 7 paar handen te tellen...En dit is niet alleen bij mij dit is bij alle moslims( lees: praktiserende moslims) in mijn omgeving... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen mensen zijn die mij gewoon beleefd en normaal gedag zeggen of gewoon naar mij glimlachen...Maar het neemt niet weg dat er een redelijk groot deel is die ons wel uitscheldt en/of lullige opmerkingen maakt.....
Dat is precies wat ik bedoel. Ik woon in Utrecht, dus moslims genoeg. Ik ben nog NOOIT(op één uitzondering na)iemand tegengekomen die zich echt bedreigd, gediscrimineerd of anderzijds aangetast voelde. Althans, niet meer dan de gemiddelde Nederlander, denk ik. Kijk, ik ben natuurlijk niet gek. Ik snap best dat er zich hier en daar wel eens iets voordoet en dat er op de arbeidsmarkt nog steeds niet altijd clean play wordt gebezigd, maar zoals jij het probeert te schetsen lijkt me ook een beetje overdreven. Ik ben echt geen wereldvreemd ventje, hoewel ik niet met zekerheid kan zeggen dat mijn perceptie niet te zeer gekleurd is. Dat kan best.

Ik vind het alleen zo jammer dat mensen zoals jij je(niet te negatief opvatten)zich altlijd beroepen op counter-generalisatie zodra het je zelf lastig wordt gemaakt. Of in ieder geval het gevoel hebt dat dat zo is. Kan het niet zo zijn dat jij overdreven paranoia bent?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 28-04-2004, 19:45
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 28-04-2004 @ 19:27 :
Dat is precies wat ik bedoel. Ik woon in Utrecht, dus moslims genoeg. Ik ben nog NOOIT(op één uitzondering na)iemand tegengekomen die zich echt bedreigd, gediscrimineerd of anderzijds aangetast voelde. Althans, niet meer dan de gemiddelde Nederlander, denk ik. Kijk, ik ben natuurlijk niet gek. Ik snap best dat er zich hier en daar wel eens iets voordoet en dat er op de arbeidsmarkt nog steeds niet altijd clean play wordt gebezigd, maar zoals jij het probeert te schetsen lijkt me ook een beetje overdreven. Ik ben echt geen wereldvreemd ventje, hoewel ik niet met zekerheid kan zeggen dat mijn perceptie niet te zeer gekleurd is. Dat kan best.

Ik vind het alleen zo jammer dat mensen zoals jij je(niet te negatief opvatten)zich altlijd beroepen op counter-generalisatie zodra het je zelf lastig wordt gemaakt. Of in ieder geval het gevoel hebt dat dat zo is. Kan het niet zo zijn dat jij overdreven paranoia bent ?
Nu heb je me aan het denken gezet...
Nee, maar even serieus...
Kijk, wat zou jij ervan vinden als iedere dag doodvreemde mensen jouw uitschelden en/of lullige opmerkingen maken....???
Mensen die jij niet kent en die een hekel hebben aan jouw, zonder je ook maar te kennen....Dinalfos, ik denk niet dat jij hierover kan oordelen, zonder zelf een niqaab en gimaar en djilbaab aan te trekken en i.i.g. 1 uur buiten lopen...Dan zal je schrikken hoe mensen reageren!
En kijk misschien trek ik het me wel te persoonlijk aan, maar ik begrijp men gewoon nooit als ze zo lullig doen, even serieus, soms zit ik er gewoon om te janken (op de dagen da'k me niet optimaal voel, maar dan jank ik om alles)...
Ach, sorry maar je hebt nooit in deze positie gezeten en kan het denk ik ook niet voorstellen...En kijk ik zeg niet alleen dat het bij moslims gebeurd, ik denk ook bij gothics etc. maar dat is volgens mij nu niet zo sterk als tegen moslims...

Btw In Utrecht ben ik ook weleens (amper) nageroepen etc.
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸

Laatst gewijzigd op 28-04-2004 om 19:49.
Oud 28-04-2004, 20:05
Verwijderd
kaboem
Oud 28-04-2004, 22:39
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
hmmm...

bla @ Gatara.. jij wil mij niet snappen moet je ook zelf weten ook hoor, en nee: je hoeft niet perse te reageren, ja: ik vind het wel weer boeiend om wat schitterend commentaar te lezen van je

tis een schande dat zelfs Moslims in Nederlandse steden onderling worden gediscrimineerd in het discrimineren:

de moslim in de randstad wordt meer gediscrimineerd dan die in utrecht... tsss... discriminerende discriminatie heet dat.
Oud 28-04-2004, 22:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
*schitter, schitter*
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 28-04-2004, 22:41
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 22:39 :


de moslim in de randstad wordt meer gediscrimineerd dan die in utrecht... tsss... discriminerende discriminatie heet dat.
Hahahahahahahahahha, ...
Misschien is het wel positieve discriminatie Althans voor de utrechters
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Oud 28-04-2004, 22:46
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-04-2004 @ 22:40 :
*schitter, schitter*
Oud 29-04-2004, 20:08
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Ik ga iig gewoon lekker naar Amsterdam...en als ze zoveel plannen hebben om AMS centraal op te blazen: veel plezier...dat is toch dicht...

Die berichten zijn toch wel weer mooi. Er duikt vanalles op op internet en iedereen komt precies terecht waar men ze hebben wil. Iedereen heeft het er over, mensen lullen vanalles door waardoor alles weer anders lijkt, mensen worden bang en sommige blijven zelfs thuis (ja ik ken ze).

Als er echt gevaar zou dreigen..denk je dan niet dat AMS zou zeggen: jongens...het hele feest gaat niet door... Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen...misschien wat rellen maar dat zie je overal...Een aanslag in Nederland is heus mogelijk...daar geloof ik wel in, maar niet morgen. Dat is niet onverwachts genoeg...
Oud 29-04-2004, 20:25
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Lindatje schreef op 29-04-2004 @ 20:08 :

Die berichten zijn toch wel weer mooi. Er duikt vanalles op op internet en iedereen komt precies terecht waar men ze hebben wil. Iedereen heeft het er over, mensen lullen vanalles door waardoor alles weer anders lijkt, mensen worden bang en sommige blijven zelfs thuis (ja ik ken ze).


Haha. Ja hier in Amsterdam heb ik mensen op straat het onderling ook al horen zeggen enzo.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 29-04-2004, 22:00
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ach, ik heb morgen het voorrecht om Amsterdam te passeren met de trein aangezien ik koninginnedag in Tilburg ga vieren. Als ik mij daarbij door een mailtje zou moeten laten leiden.....
Natuurlijk valt een aanslag op zich niet uit te sluiten, maar koninginnedag is misschien ook wel te voor de hand liggend.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Oud 29-04-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 28-04-2004 @ 20:05 :
kaboem
Heb je onze bommenriemen nou al klaargelegd, broeder?
Oud 29-04-2004, 22:20
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Le Socialiste schreef op 27-04-2004 @ 23:58 :
Hey in Almere woont mijn islamitische broeder Kenjirro. Blaas dan Vinkenslag op of zo.
Pcies die betalen tog geen belasting



maar ik heb tog eigenlijk veel liever een bommetje op dat nette-pakken-katoor in den haag ( en btw die lui op de Vinkenslag zijn wel sluw ) maarja al is dat zootje in Den Haag weg hoeven we allemaal geen bealsting meer te betalen
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 29-04-2004, 22:23
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:16 :
Bedankt voor het nog verder opstoken van de autochtone inwoners tegenover onze moslimbroeders

Als JIJ doodgaat bij een aanslag dan zou ik dat een verbetering van de Nederlandse samenleving vinden

sick fckd mind





wacht maar tot het echt gebeurd... dan hebben WIJ eraan gedacht.... dan ga je je pas naar voelen



OHHH EN HET ZIJN OOK ECHT DE GEWONE MOSLIMS DIE ONS DOODMAKEN BIJ AANSLAGEN???

nou ik zou een aanslag eigenlijk eerder gerechtvaardigd vinden door al die ongegronde MOSLIMHAAT hier in Nederland.

BOVENDIEN: de moslims in de straat hebben er geen ene FUCK mee te maken sukkel!!.. jezus.. als jij representatief bent voor de rest van het Nederlandse volk dan hadden we fucking al LANG een terroristische aanslag verdiend!!!!

1.) In dit land worden de rechten van de Moslim geschonden, op grote schaal zelfs op het moment.

2.) Nederlandse militairen zitten vanwege vage gronden in Afghanistan EN Irak

3.) Nederland is vriendjes met Amerika

4.) Nederland is ook niet ingegaan op het "vredesverdrag" met Bin Laden.



sorrie hoor, ik vind het heel erg, maar ALS er een terroristische aanslag komt in Nederland hadden we het al LANG kunnen zien aankomen en hadden we er van alles aan kunnen doen.

Maar nee, we steken onze kop in het zand, ogen dicht recht vooruit:

FACE THE CONSEQUENCES


en ALS er een grote Moslim KRISTALNACHT komt in Nederland dan bid ik aan Allah of ze heel HEEL Nederland helemaal platgooien en dat niemand van ons minderwaardige domme ras overleeft om de wereld verder te verzieken.


we zullen het afwachten: het lot beslist.


Laat me raden

jij bent zeker moslim
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 29-04-2004, 22:24
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
DG schreef op 29-04-2004 @ 22:20 :
Pcies die betalen tog geen belasting



maar ik heb tog eigenlijk veel liever een bommetje op dat nette-pakken-katoor in den haag ( en btw die lui op de Vinkenslag zijn wel sluw ) maarja al is dat zootje in Den Haag weg hoeven we allemaal geen bealsting meer te betalen
Ja lekker he totale anarchie in Nederland
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Oud 29-04-2004, 22:26
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 29-04-2004 @ 22:20 :
Pcies die betalen tog geen belasting
Hebben we nog plezier aan al die rondvliegende ledematen en wietplantjes.
Oud 29-04-2004, 22:27
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:39 :
ach weetje...

ALS (en dat hoop ik ook niet) er een terroristische aanslag zal komen en de tweede Kristalnacht breekt aan

dan zullen jullie kinderen ooit nog is herdenken hoe fout jullie waren.

en NEE, ik kan geen vrede hebben met mensen die dit Anti-Islamitisme aanwakkeren en steunen
Door mensen zoals JOU zijn er SOMMIGE nederlanders die anti-islamitisch worden omdat jullie ons als 1 groep zien.

__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.