Oud 02-12-2004, 09:50
Twirp©
Twirp© is offline
Ik las pas geleden ergens een topic over iemand die twijfelde of hij verliefd was op zijn beste vriendin..ziehier een variant..

Ik ga elke week met een grote vriendengroep uit. We zien elkaar overdag d.m.v hobby en dan 'savonds gaan we stappen.

Een jongen daarvan, een teamgenoot.. was altijd een goede vriend van mij. Maar nu is hij meer..

Ik vind het honderd keer zo leuk als hij er is,..ik praat veel over hem... zelfs vrienden beginnen hints te geven of zelfs niet subtiel te gillen als hij er niet is :ja jullie gaan wel zoenen!

Ik vind hem eigenlijk al geruime tijd leuk.. We hebben veel raakvlakken, pittige discussies ( ik hou van discussieren ) alleen ben ik niet echt zijn type vrees ik..

Ik begon hem eigenlijk leuk te vinden toen bleek dat wij van veel dezelfde dingen houden en hij mij respecteert, maar niet echt bang is om mij te kwetsen..

Of hij mij leuk vind? Geen idee..echt niet..
Hij geeft zeer gemengde signalen af..maar ik vrees dat hij mij alleen als aanvulling op zijn gezelschap ziet..

Ik zoek meer zijn contact dan hij het mijne vrees ik. Alhoewel we wel in elkaars ogen kijken tijdens het uitgaan..en altijd naast elkaar uitkomen..op de een of andere manier..

Ik vind het gewoon vervelend eigenlijk. Ik functioneer denk ik niet echt meer naar behoren binnen het team.. Ik focus mijn aandacht nu op de verkeerde punten..

Nu is mijn vraag aan jullie..hoe kom ik van deze crush af?

Moet ik wachten tot het grote kerstgala en dan lichtelijk aangeschoten "per ongeluk" op zijn lippen vallen...

Of moet ik gewoon over hem heen zien te komen?
En hoe? ...
__________________
I am repeating history
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2004, 10:27
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik heb zoiets soort gelijks gehad. Ik wou erover heen komen, maar in een dronken bui op zijn lippen gevallen....

Nu wonen we samen DUs , euhm, wat heb je te verliezen! gewoon op zijn lippen vallen....
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 10:31
MissyE
Avatar van MissyE
MissyE is offline
altijd lastig deze situaties..

Maar allereerst wil ik reageren op "ik ben z'n type niet".. dat is waanzin! Misschien ben je niet z'n doorsnee, run of the mill, 'favo typje'.. maar daar trekken gevoelens zich meestal niks van aan.. Ik ben al vaak genoeg gek geweest op een jongen dat ECHT (!!!) niet m'n type is, en dan werkte 't toch (voor even )

Anyway, kerstgala zijn altijd mooie gelegenheden, maar ga geen gekke dingen 'aangeschoten' doen, waar je later spijt van krijgt..
Maar als je er zo op je mooist uitziet, leuke omgeving, goede sfeer, is 't misschien wel 't moment om 't te laten merken aan 'm (DUIDELIJK!)..
Als 't niet wederzijds is, dan is 't erg vervelend, zal de sfeer ook ietsje (!) minder zijn de tijd daarna in 't team.. maar dat gaat vanzelf over (heb ik ook genoeg meegemaakt)...
Maar is 't wel wederzijds.. tja.. dan is er een soort van 'Cinderally Story' op dat kerstgala

Ik hoop dat je er wat aan hebt..

Succes ermee iig

Liefs,
__________________
< ... All people are the same, it's only their habits that are so different ... >
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 11:08
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
gewoon op een subtiele manier steeds dichter naar hem toetrekken en zorgen voor veel oogcontact! dan gewoon een keer hem zoenen, eventueel met een flinke borrel achterin de strot!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 11:15
finkelstien
finkelstien is offline
hihi..ik weet niet of zij er zo mee geholpen is aangezien het een goede vriend is..

Maar ik vind dat "op zijn lippen" vallen wel een goede.. Maar volgens mij is het ook wel vet lastig aangezien hij een goede vriend is. Zoiets kan ook verkeerd uitpakken. Maar jullie kijken elkaar wel in de ogen? Goed teken dunkt mij..

Maar zoeken jullie elkaar alleen tijdens het uitgaan op of ook doordeweeks zeg maar..

( nieuwsgierig..soortgelijke situatie nmlk )

Zijn jullie niet gewoon bang om het aan elkaar toe te geven? En aangezien het wederzijdse vrienden zijn die dat zoengebeuren gillen..is er dan geen kans dat zij uit "bron" gehoord hebben dat hij jou ook wel ziet zitten?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 13:15
Twirp©
Twirp© is offline
Ik vind het eng

Wat als ik hem zoen en hij voelt helemaal niets voor me aangezien je bij ons in de vriendenkring alles nog 100 jaar terug hoort ...

Ik zat er aan te denken om mistletoe op te hangen..maar dat zijn ook lekker gedwongen dingen dan..

pfft..en ik heb al heel veel stomme dingen voor zijn ogen gedaan...

Hmm..er is bij ons een ongeschreven regel om geen stelletjes in het team te hebben enzo..vind het gewoon zo moeilijk

Het is namelijk vaak zo dat als je iemand leuk vind je waarnemingsvermogen beinvloed word en je heel vaak dingen gaat zien die er niet zijn of die iemand normaal ook doet maar nu pas gaan opvallen..
__________________
I am repeating history
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 13:24
Twirp©
Twirp© is offline
Door de weeks zie en sms ik hem eigenlijk nooit..

Waren wel wederzijdse vrienden..en zijn beste vriend,..maar die speculeert heel vaak over relaties enzo..
__________________
I am repeating history
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:32
finkelstien
finkelstien is offline
Ik zou je dolgraag willen vertellen wat je moet doen enzo..maar het probleem is dat we in hetzelfde spreekwoordelijke schuitje zitten
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:48
Verwijderd
Misschien kun je hem eerst voorzichtig laten merken dat je hem wel leuk vindt, bijvoorbeeld door een beetje te flirten en door hem meer aandacht dan andere jongens uit de vriendengroep te geven. Dan kun je letten op hoe hij daarop reageert; als hij terugflirt en blij lijkt met de aandacht, is het misschien tijd voor een volgende stap
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 16:43
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
maar hij kan ook onzeker worden van de aandacht. terwijl hij het wel leuk vindt.

welkom in de verliefdheidwereld.
__________________
wist jij dat? ik ook.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:09
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dit heb ik ook gehad, ik ben hem gaan vergeten en niet snel daarna ontmoette ik mijn huidige vriend
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:56
Verwijderd
Ga het hem gewoon eens zeggen dan? in het ergste geval zegt hij dat hij jou niet leukleuk vind, en gaan jullie gewoon door als vrienden. maar dan weet jij wel waar je aan toe bent.

ik was ook verliefd op een goede vriend uit mn vriendengroep, en ik ga alweer 1,5 jaar met hem. t kan heus goed uitpakken!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 22:21
Tom Poes
Avatar van Tom Poes
Tom Poes is offline
HAAAA je zit op korfbal.

Nee flauw.

Ik zou niet wachten tot de eeuwigheid, want dan duurt het wel erg lang
Zoek inderdaad meer contact, lach vaker, ook als hij een SLECHTE grap maakt, enz.

Als hij niet reageert stop je ermee, en ga je over tot de kerstgala-truc, want dan "was je dronken"
__________________
God is dood, en ik voel me zelf ook niet zo lekker
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 22:41
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Heey,

Ik heb ook zo'n soortgelijk iets meegemaakt. Ik was helemaal hoteldebotel op een collega van mij. Maar we waren ook niet echt collega's. Meer maatjes. Konden elkaar alles vertellen, altijd zo'n lol samen! Nouja toen was hij een keer met mij gaan stappen. We sliepen ook in hetzelfde bed. Toen vond ik het wel een mooie gelegenheid om te zeggen dat ik hem wel meer dan leuk vond. Hij vond me een superleuke meid, maar voelde verder nix...

Nouja ik balen, dacht dat wordt nooit meer wat.. Maar nu is hij niet meer mijn collega. Ik vond dat echt ontzettend jammer. Ik kom hem heel vaak met stappen tegen, altijd gezellig. Zo ook laatst. Hele tijd gezellig staan kletsen. Naderhand nog mee naar een afterparty van een vriend van hem. En uiteindelijk zou ik bij hem blijven slapen omdat hij niet wou dat ik nog naar huis ging fietsen. Eenmaal thuis aangekomen begon ie toen we in bed lagen me gelijk te zoenen. Die had ik niet zien aankomen haha, vond het zeker niet erg. Was wel al minder verliefd. Maar vond het nog steeds GEWELDIG !

Hij zei dat hij me niet eerder gezoend had omdat hij eerst mijn collega was, en hij dat niet vond kunnen. Ik weet niet precies hoe hij nu over me denkt, want heb hem afgelopen week niet meer gesproken. Maarja wie weet wil hij wel niets omdat je bij hem in het team zit. Heb het er anders es over. Want hij zei tegen mij ook van ja ik had je zeker al eerder willen zoenen, maar dat hij mijn collega was hield hem tegen. Wie weet wil hij wel, maar houdt die ongeschreven regel hem tegen om iets met jou te beginnen.

Succes en laat even weten hoe het afloopt!

xxx
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 09:43
Outdated Spirit
Avatar van Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Dat in de ogen kijken betreft, ik kijk iedereen in zijn/haar ogen als ik met ze praat..
__________________
Dat wat je niet wilt horen ~ De waarheid.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 11:27
CellMate
Avatar van CellMate
CellMate is offline
Spreek samen iets af, ergens thuis, home alone. Aan de hand van het contact dat je dan hebt, hoe hij zich gedraagt, op dat soort momenten wordt het meestal vanzelf wel duidelijk. Give it a try!
__________________
Discombobulated? But at least we're trying, eh?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Tom Poes schreef op 02-12-2004 @ 22:21 :
HAAAA je zit op korfbal.

Er is niks met korfbal hoor ik zit trouwens niet (meer) op korfbal!


Twirp©- finkelstien --> is dit niet dezelfde persoon, zelfde schrijfstijl, en op dezelfde dag jarig, en dezelfde opleiding... Of is dit toeval

@topic... Het is natuurlijk een lastige situatie, ik ken het wel een beetje. Dan was er een jongen in mijn team die ik wel leuk vond, en dan sloof ik me altijd wel erg uit voor hem. Overigens resulteerde dat niet altijd in slechtere prestatie van mij, ik moest me immers voormijn gevoel bewijzen tegenover hem, ik moest opvallen tegenover hem (en dus erg goed en ''aanstellerig" spelen) overigens blijkt deze jongen homo te zijn

Maar ja, een kerstgala is natuurlijk altijd een goede. Ik zou dat ook zeker proberen iets te doen. Een beetje alcohol op, maar ik zou het niet doen als je echt veel gedronken hebt, dat werkt toch niet.

Verder tsjaa... beetje aan kijken hoe hij reageert op je. Bijvoorbeeld steeds uitdagender gaan dansen, dan komt het zoenen vanzelf
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 13:14
CellMate
Avatar van CellMate
CellMate is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 03-12-2004 @ 11:47 :
Er is niks met korfbal hoor ik zit trouwens niet (meer) op korfbal!


Twirp©- finkelstien --> is dit niet dezelfde persoon, zelfde schrijfstijl, en op dezelfde dag jarig, en dezelfde opleiding... Of is dit toeval
check ook even de twee puntjes aan het einde van 9 vd 10 zinnen

Nou ja maakt voor de rest natuurlijk ook helemaal niet uit, kan het wel begrijpen hoor
__________________
Discombobulated? But at least we're trying, eh?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2004, 13:30
Tom Poes
Avatar van Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
finkelstien schreef op 02-12-2004 @ 11:15 :

( nieuwsgierig..soortgelijke situatie nmlk )
Niet alleen hetzelfde schrift, ook nog eens dezelfde situatie.
__________________
God is dood, en ik voel me zelf ook niet zo lekker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie met de ex van een goede vriend
klerenkast
1 02-09-2015 08:34
Liefde & Relatie Gevoelens voor een ander
Xeeby91
26 15-08-2010 12:41
Liefde & Relatie Verliefd op beste vriend van een goede vriend
Kreeftje88
3 16-01-2009 11:32
Liefde & Relatie jongens ze zijn onbegrijpbaar!!!
Loesje
28 07-09-2003 10:42
Liefde & Relatie Gevoelens voor een goede vriend/ vriendin?
janklaas
14 26-02-2002 21:34
Seksualiteit Gevoelens voor een goede vriend/ vriendin?
janklaas
5 24-02-2002 21:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.