Oud 13-03-2008, 23:29
Verwijderd
Kots het hier uit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2008, 04:16
655321
655321 is offline
Ik ging uit in Utrecht. Vet gezellig. Ik zag Edo, van Wie is de mol? en ik riep GEFELICITEERD. Volgens mij kon hij dat wel waarderen en toen gingen we naar de Tivoli. Dat was ook mooi. Tot ik wegging en er twee jongens gingen vechten. Ik heb ze allebei gezegd dat dat me dat schromelijk overdreven leek en beiden hadden spijt. Dat was het einde. En nu ben ik thuis. Met hoofdpijn. Weltrusten.
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 06:56
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik werk al de hele week keihard voor school en heb al 3 nachten 4 uur en half geslapen en nu ben ik kankermoe. maar zo dadelijk evaluatie ennu ben ik nog wat artygelummel aan het typen.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 10:41
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik ging gister naar sweeney todd en ik voelde me toch niet goed genoeg om uit te gaan. net belde ik mn beste mate op en we lagen allebei nog in bed en nu gaan we samen onbijten(L).
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 11:11
Tuta
Tuta is offline
Na jaren heb ik maar weer eens besloten om een nuttige bijdrage te gaan leveren aan het scholieren.com forum, en daarom voel ik me vandaag vrolijk.
Verder zit ik nu al 3 uur op een harde stoel me dood te vervelen in het kader van afstuderen!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 11:25
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
@ Avant-garde: Nein, in EHV de gekste! hoezo?

ot:
Net als Tuta zit ik me ook behoorlijk te vervelen omdat ik te gaar ben om nog iets nuttigs op papier te zetten, maar wel op een zachte stoel en ik overweeg om zo weer naar huis te gaan
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 11:50
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Gisteravond zo rond een uur of 4 begonnen mn huisgenoten, of in ieder geval een aangevuld met wat corpsvrienden, heel hard te schreeuwen. Toen ik vroeg of ze wat zachter konden doen gingen ze allemaal heel erg braaf slapen. Dat viel me toch weer mee van die jongens. En alhoewel ik vanochtend tot 2 keer toe wakker werd gebeld heb ik prima geslapen. Helaas is vandaag mijn beste vriendinnetje vertrokken voor drie maanden en daar moest ik gister bijna een traantje om laten. Vandaag wordt de dag wel opgeleukt door koffie, spss en vanavond wat drinken met mn Amerikaanse homie.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 14:02
Verwijderd
Ik heb 20 uur geslapen en toen ik wakker werd bleek Wacken uitverkocht te zijn, dus nu gniffel ik om het feit dat ik en m'n vriendjes al maanden voorzien waren van het stukje papier waar binnenkort honderden euro's voor worden neergeteld op eBay. Zometeen ga ik denk ik maar een koelkast kopen en/of schelden tegen een Alice-helpdesk-medewerker omdat ze m'n mailtjes negeren en omdat m'n internet al dagen onmenselijk traag is.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 14:06
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Beetje achter lamme bands aanzitten, contractjes maken. Vanavond oefenen met de band en bieren wegtikken. En de sysadmin from hell zit weer eens te kutten met de server,grrr.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 15:08
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Verveel me de kanker op t werk. Alle sites al 10000000x gehad. Vanavond naar de vrouw, misschien bandjes checken in EHV. Morgen zeker bands checken in Tilburg. Maandag dinsdag studio, waar ik helemaal geen zin in heb. Moet die kankersolo ook nog doornemen ergens dit weekend zodat ik niet 100000 takes nodig heb. Naja whatevor.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 15:57
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Verveel me de kanker op t werk. Alle sites al 10000000x gehad.
ook was ik gisteravond uit en dat eindigde in dronkenschap in een kroeg maar er was dan ook gratis drank, verzorgd door alle veertigplussers die ons probeerden te versieren. als antwoord op hun lulverhalen heb ik ze verteld dat ik callgirl ben om een centje bij te verdienen en dat was dusdanig overtuigend dat ik nu een carriere als actrice overweeg.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 17:56
Verwijderd
Veel te fijn weer, genieten in de zon
En nu weekend
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 17:57
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Hier is geen zon te zien. Muhhh. Was het maar lente. Vroeger had ik altijd op zijn minst insecten op mijn verjaardag, nu heb ik nog geen insect gezien.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 18:15
Verwijderd
ik heb dankzij botu een nieuwe obsessie dus daar ben ik vooral mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 19:35
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging naar school en had daar van 9 tot 13 beoordelingen, saai. toen ging ik naar huis en mijn ouders waren er niet en ik had geen sleutel bij dus moest ik het dorp in om bij iemand anders de sleutel op te halen maar die gaf me de verkeerde sleutels en toen belde ik mijn ouders of ze terug konden komen en toen kwam die persoon toch met de juiste sleutel maar toen waren mijn ouders al thuis hmmmm. en toen paardgereden en mijn pony raakte weer eens in paniek en ik ben 15 minuten bezig geweest het beest weer kalm te krijgen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 19:40
Verwijderd
Gisteren even naar de Tivoli geweest en ik wilde vandaag erg productief zijn maar het bleef bij douchen, tanden poetsen en eten, bleh.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 20:03
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb ook zo'n dag, met van die Grootse Plannen, en het enige productieve wat ik uiteindelijk gedaan heb is vis kopen en een uitnodiging rondsturen voor mijn verjaarsfeestje. Hmmm. Nu ga ik koken en de rest van de avond hang ik achter de PC, met een mogelijke uitschieter naar het verschonen van het aquarium van Jonathan Safran Foer.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 20:40
LEUGEN
Avatar van LEUGEN
LEUGEN is offline
Zit te wachten totdat de 24e auto door de buspaal in leeuwarden op het ruiterskwartier wordt gelanceerd.
__________________
unus exitus tantum est: mors
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-03-2008, 23:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren langs beste vriendin geweest met de break-upkit en toen hebben we bier gedronken en gerookt en muziek geluisterd en bijna ruzie gehad met een zeikerige huisgenoot. Erg gezellie, dus was over 2en pas thuis. Waardoor ik me vandaag versliep voor m'n werk. Gelukkig maar een kwartiertje te laat en het was toch stil, dus het maakte niet zoveel uit. Ook een kwartiertje eerder weggegaan, want m'n moeder stond ineens voor de deur en dan kon ik meerijden, dus dat word zondag tijd inhalen.
Nu ben ik aan het babysitten bij m'n zus, want zij is partyen en m'n nichtje ligt te slapen, dus nu kan ik niks anders dan internetten en tv kijken... niks nieuws eigenlijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 00:32
Verwijderd
net waren hier 2 vrienden en dat was gezellig. bier + wijn brengt venijn, dus ik ga zo naar een vriendinnetje met de restjes bier en wijn.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 08:14
Tuta
Tuta is offline
Citaat:
Kots het uit
Ik ben gisteren wijntjes gaan doen in Nijmegen, samen met mijn stijlvolle homo vriendje, maar toen werd ik na 5/6 wijntjes onwijs ziek!
Nu lig ik in bed en ben blij dat ik thuis ben!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 11:35
Verwijderd
Ik ga straks trainen en daar heb ik zin in, verder nog totaal geen weekendplannen maar ik wil dingen doen dus ik HOOP dat er mensen met plannen komen.
Verder zijn er in de volgende twee weken 4 vriendinnen jarig en weer ik voor geen één een kadootje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 11:41
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Nou, vrienden, ik ging werken. En daar waren allemaal mensen die jullie niet kennen. En die zeiden allemaal dingen die jullie niet interesseren. En toen zei ik allemaal dingen terug. En toen deden we dingen! En toen ging ik er maar weer vandoor. Zo zo!
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 12:03
Verwijderd
Gisteren heb ik gechilled met vrienden en 'savonds weer terug naar huis gegaan en heb me toen heel de avond verveeld want ik ben zo blut als een banaantje HUHAUH. Hartstikke leuk, vanavond waarschijnlijk menomena maar daar ga ik me niet te hard op verheugen want straks gaat het ineens niet door en voel ik me de rest van de week depressief.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 12:36
Verwijderd
Yes geen reden om heel de week depressief te zijn, ben op de guesstlist gezet hoezee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2008, 12:43
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Hmm ik ben net wakker en ik ga zo maar eens mn lenzen ophalen en dan weer school doen. En vanavond ook huiswerk maken. .
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 12:53
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik heb tot 9.30 geslapen en het voelde zo goed. ik ben bij mn ouders dus ik doe niet veel, zo afscheid nemen van een vriendin die voor 3 of 6 maanden naar mexico vertrekt en daarna gelukkig weer naar gent,want hier valt echt niet veel te beleven.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 12:59
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oeh vanochtend paardgereden en mijn pony deed weer eens lief voor de verandering en we gingen springen en ze deed zelfs braaf bij de dubbelsprong nu ga ik douchen en dan party machen bij botulismf
hier nog een geheime hint voor botulismf zijn cadeautje:

__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 13:00
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ohhhh!
Ik weet het nog steeds niet. Maar volgens mij ga ik het heel gaaf vinden.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 13:12
Verwijderd
ik ben net met een vrind ook een kado'tje voor botu gaan kopen en volgens zijn broeder gaat hij het vast heeel vet vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 13:15
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ohhhh!
Ik weet het nog steeds niet. Maar volgens mij ga ik het heel gaaf vinden.
check de eigenschappen

overigens, uik heb geen garnalen voor je, maar wel een ander waterbeestje!
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 13:16
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
@ tonsillitis: YES!
@ moya: YES!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 14:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
mn vriendje stond belachelijk vroeg op omdat hij weg moest dus toen ben ik nog maar door gaan slapen met een sok op mn ogen omdat het anders te licht was . toennn opgestaan en de keuken in puinhoop aangetroffen dus maar even gezogen en daarna ontbeten met jamie oliver op tv. sindsdien niets boeiends meer gedaan behalve gechecked hoeveel no claim in terug krijg en dat bedraagt toch ruim 150 euro . ben benieuwd wanneer ze het storten. verder verveel ik me en ik heb ook eigenlijk geen idee wat ik moet gaan doen maar gelukkig heb ik vanavond nog een verjaardagsfeestje van een vriendin dus uiteindelijk zal ik me wel vermaken.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 14:55
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Een sok?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 15:07
Verwijderd
Ik kruip op dat soort momenten gewoon nog dieper mn dekens in, helpt ook
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 16:19
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik leg gewoon mijn arm over mijn ogen heen, haha.

Ontopic: Ik heb de afwas gedaan, een wasje gedraaid, het aquarium van Jonathan Safran Foer dan toch maar eens verschoond, de keuken schoongemaakt, de huiskamer opgeruimd en gestoffer-en-blikt. Nu even douchen, dan mijn keelamandelontsteking van het station afhalen, sushi bouwen en party machen. Yeah.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2008, 16:28
Larry Flint
Larry Flint is offline
ja of een tshirt of een sjaal of iets. maar een sok was het enige in de buurt en dieper onder de dekens kruipen is me te warm.

verder ben ik maar weer in bed gaan liggen en kijk in allerlei programma's die ik al eeuwen niet gezien heb en dat bevalt eigenlijk best goed . nog 2 uur volhouden, dan eten en daarna feest!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 16:43
Verwijderd
Vanmiddag de keuken schoongemaakt, dat eigenlijk de taak van mijn huisgenoot was/is deze week maar het was echt een tering zooi niet om aan te zien dus ik heb die taak maar op mij genomen. Al mag hij de vloer lekker zelf schoonmaken, dat ga ik niet voor hem doen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 17:28
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister deed ik vrijwel niets, ik ben alleen de stad in geweest voor textielstiften en shirtjes. 's avonds met een vriendin dus prints voor shirtjes gemaakt om die er vervolgens op te tekenen. daarna gingen we in het reuzenrad, want er was kermis in westerpark en opeens hadden we allebei hoogtevrees, haha. ook dronken we nog een biertje in pacific parc, maar daar waren alleen maar oude mensen en bovendien kwam mijn buikgriep weer opborrelen door het bier, dus daar zijn we snel weggegaan. vanmorgen die-hard uitgeslapen en gekletst met mn buurman, relaxte gast is dat .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 19:07
Verwijderd
Ik kom er zojuist achter dat AL mijn foto's weg zijn die op de computer stonden en ik ben in het buitenland en heb NERGENS die foto's nog GODVERDOMME
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 19:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Yes geen reden om heel de week depressief te zijn, ben op de guesstlist gezet hoezee
Mazzelkont. Ik moet gewoon dokken, en dat terwijl ik de beste vriendin ben van het nichtje van een geluidstechnicus van Rotown. Pfff.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 12:17
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
vrijdag had ik een feestje bij mij thuis ter ere van mn 22e verjaardag en dat liep volkomen uit de hand. mijn studentenhuis is het slachtoffer geworden van grafiti en andere rebelse daden, volgens mij hebben er 3 mensen moeten kotsen waaronder ik voor het eerst in mn hele leven, ik heb in glas gestapt en mn voet doet het niet zo goed meer. maar het was geweldig leuk

voor de rest is dit weekend saaaai want ik ben bij mn ouders in rijswijk en dat is nooit heel spectaculair maar ja mn mama bakt nu wel tostis voor me yess.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 12:32
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ontbijten met Astro TV aan, hoe heerlijk is dat. "Een live consult krijgen van een echt medium, hoe spannend is dat!" "Je kunt ook privé bellen voor de standen van de planeten en van de maan. Maar dat is natuurlijk ook een planeet."
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 13:01
Tuta
Tuta is offline
Gelukkig weer wat beter! Gisteren ben ik de hele dag bezig geweest met klusjes voor familie die ik nooit zie, maar die een groot feest gaan organiseren
Vervolgens ging ik bij een vriendinnetje film kijken. Maar liet ze een glas wijn over haar DVD speler vallen en toen raakte we helemaal in paniek. Dat was wel erg stom ja

Nu ga ik proberen om voor de eerste keer vanaf vrijdag vast voedsel in mn maag te laten komen, en vanmiddag waarschijnlijk slapen!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik kom er zojuist achter dat AL mijn foto's weg zijn die op de computer stonden en ik ben in het buitenland en heb NERGENS die foto's nog GODVERDOMME
Damn dat is fucked up. Ik ga zo ook maar eens backuppen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 14:15
llell
Avatar van llell
llell is offline
trek in chocola, maar ik heb nog geen motivatie gevonden om me eens fatsoenlijk aan te kleden en naar de supermarkt te gaan
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 14:18
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik heb een enorme kater want veeeeel te veel pintjes gedronken gisteren. twas leuk, nog es een feestje waar niet iedereen op dope zat en al mn buddies leken zo evenwichtig en lief.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 14:24
barbeque sjon
Avatar van barbeque sjon
barbeque sjon is offline
ik ben verrot, en heb gisteravond weer niet gescoord
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Damn dat is fucked up. Ik ga zo ook maar eens backuppen.
Zou ik doen ja. Maaaaaaaaar gelukkig was ik aan het panieken om niets, een virus had dan wel alles verplaatst maar uiteindelijk bleken al m'n foto's nog ergens te zijn
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 14:51
Verwijderd
Menomena was gisterenavond echt fucking vet daarna nog heel de nacht met ze staan dansen en dat kkkkk chill. Om half 5 thuis en nu zo gaar als een weet ik veel wat, als iemand die heel gaar is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed
Verwijderd
71 20-05-2008 02:22
Lifestyle Dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 26-04-2008 07:33
Lifestyle Je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 20-02-2008 11:02
Lifestyle je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 25-07-2007 17:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap op straat nederlands spreken
MightyMarcel
500 22-01-2006 21:33
Films, TV & Radio Anime Topic #4
Oni Shikio
500 30-01-2005 22:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.