Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2004, 22:48
Verwijderd
Ik sprak laatst een vriendin op msn. Ze heeft al een tijdje iets met een jongen (tenminste ik dacht dat dat al haar vriendje was), zegt ze ja sinds zaterdag hebben we officiel iets... Huh... dus ik vragen je had toch al iets met hem, nou ja dus, maar toen was het niet officieel.

Ik snap hier echt niks van! Had geen zin om het te vragen, zij vond het namelijk al raar dat ik het niet helemaal snapte. Verder had ik waarschijnlijk een kinderachtig verhaal te horen gekregen. Ze is dan wel 20, maar met relaties gaat ze om alsof ze 14 is.

Was jouw relatie ook eens officieel geworden? Of wat bedoelen mensen ermee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2004, 23:00
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Het is inderdaad een beetje stom ja. Maar ik denk dat ze dit bedoeld: je kunt wel iets met elkaar hebben (dus hetzelfde doen als je in een 'echte' relatie doet), maar dan niets met elkaar hebben (vrije relatie dus). Pas als je van elkaar weet dat je allebei instemt om een 'relatie' te hebben, heb je ook echt wat...

Vaag, maar zo ging het ook bij mn ex en mij. We gingen al een paar weken met elkaar om en pas toen het werd gevraagd of we wat hadden besloten we om het vanaf dat moment officieel te maken
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 23:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Soms knoei je veel aan met iemand en wordt het steeds intiemer. Wanneer gaat het dan over van 'aanklooien' naar een 'echte relatie'? Tja, de meningen verschillen. Misschien hebben ze het nu letterlijk tegen elkaar gezegd en betekent dat dat hun relatie aan is gegaan.

het valt me trouwens op dat bijna al jouw topics op L&R beginnen met iets over een vriendin van jou. En dat je het vaak niet eens bent met hun manier van met relaties omgaan. Niet als commentaar hoor, dat kan gewoon. Maar misschien dat je je teveel vasthoudt aan je eigen relatie en die altijd maar aan anderen spiegelt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 01-12-2004 @ 00:11 :
het valt me trouwens op dat bijna al jouw topics op L&R beginnen met iets over een vriendin van jou. En dat je het vaak niet eens bent met hun manier van met relaties omgaan. Niet als commentaar hoor, dat kan gewoon. Maar misschien dat je je teveel vasthoudt aan je eigen relatie en die altijd maar aan anderen spiegelt?
Ja, mss is het waar. Maar ik kan me niet echt herinneren dat ik de laatste tijd een topic opende over zo'n soort ding. Maar ja zolang het geen kritiek naar mij toe is, vind ik alles prima . Mss is het wel zo dat ik dat doe. Ik heb ook het idee dat mijn relatie perfect is, en ik vind ook wel vaak dat veel mensen echt stom en raar met een relatie om gaan. Ik open dan een topic om mss wat meer zicht te krijgen over waarom mensen zich anders gedragen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 08:58
waves
Avatar van waves
waves is offline
je hebt idd pas een relatie als je dat allebei weet en daar allebei mee instemt. (niet dat de een 'ja' zegt en de ander zoiets heeft van 'Oh?? is dat zo??')

ik heb mijn vriend gesmst dat mensen mij vroegen of wij nou iets hadden en dat ik niet zo goed wist wat ik daar op moest zeggen. hij smste terug dat ik daar 'ja' op mocht zeggen als ik dat wilde.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 09:03
Verwijderd
Citaat:
waves schreef op 01-12-2004 @ 09:58 :
je hebt idd pas een relatie als je dat allebei weet en daar allebei mee instemt.
'k denk idd dat zo is...toen CJ en ik nog niks hadden, dachten mensen ook dat we echt een relatie hadden, terwijl we op dat moment nog gewoon erg goede vrienden waren, maar er groeide wel meer ed...en op een gegeven moment hadden we dus wel eeen relatie...en sommige mensen zullen dat dan misschien 'officieel' noemen ofzo...ik noem het gewoon eerst geen relatie en dan wel.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 09:08
Verwijderd
Volgens mij heb je "officieel" een relatie als je allebei uitspreekt dat je een relatie hebt, dus dat het "aan" is. (dit is al door iedereen voor mij gezegd, maarja ) Voor dat moment draai je wat om elkaar heen, sms je elkaar steeds vaker, zie je elkaar steeds vaker, ben je al een paar keer met elkaar uitgeweest, enz. Dus eigenlijk weet je dan al dat het een relatie begint te worden en is het al een beetje "aan".
Maar vanaf het moment dat je ook daadwerkelijk tegen elkaar zegt dat het aan is, dus dat je met zekerheid aan iedereen kunt vertellen dat je een vriend(in) hebt, dat je weet dat de ander er ook zo over denkt.. geen misverstanden.. dan heb je officieel een relatie.

Maar dat is toch niet kinderachtig of raar ofzo? Iedereen komt toch op een punt dat je samen uitspreekt dat je wat met elkaar hebt?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 09:16
Verwijderd
Argh. Wat is dat toch met mensen dat ze 'officiëel' een relatie willen? Moet het in drievoud op schrift worden gesteld ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 01-12-2004 @ 10:08 :
Maar dat is toch niet kinderachtig of raar ofzo? Iedereen komt toch op een punt dat je samen uitspreekt dat je wat met elkaar hebt?
Nou uhm nee dus. Ik heb dat echt nooit zo tegen mijn vriend gezegd, en hij niet tegen mij. Ik zal dan wel geen officiele relatie hebben ofzo

Hoe het bij mij ging, ik zag hem vaker, op een gegeven moment zoende we, daarna zagen we elkaar iedere dag, en ja toen hadden we gewoon een relatie. Maar dat tegen elkaar gezegd, nee dat hebben we echt niet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 09:34
elledc
elledc is offline
Toen mijn broer vorig jaar een meisje leerde kennen, zei hij na een tijdje dat het officieus was, en dan had hij het ook over officieel
Vreemd ja, ofwel is het aan ofwel is het uit, vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 09:35
Verwijderd
Mja, het kan ook wel voorkomen dat je het niet letterlijk tegen elkaar zegt en dat het een beetje vanzelf gaat idd. Maar ook als het vanzelf gaat heb je eerst geen relatie en op een gegeven wel. Het moment dat je een relatie krijgt, is dus (volgens mij) hetzelfde moment als waarop anderen "officieel een relatie krijgen". Alleen bij sommigen (zoals bij jou) is er niet echt een bepaald moment aan te wijzen, dat is ook okee. Bij anderen is er wel een bepaald moment aan te wijzen, maar dat is dan toch niet raar?

Niet officieel een relatie -> wel officieel een relatie
is gewoon hetzelfde als:
geen relatie, maar al wel relatie-achtige dingen doen -> wel relatie
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 09:42
Verwijderd
Nou ja oke, ik snap je wel, maar ik zou daar niet deze benaming aan geven. Ik zou het eerder noemen, wel of geen relatie dan, niks officieel.

Verder om terug te komen op die vriendin, ze had dus keertje met hem gezoend, en daarna spraken ze steeds vaker af, zoende, smsde, nou ja deden dingen die je in een relatie doet. Dan denk ik vanaf dat moment heb je toch een relatie? Waarom dan 4 weken later ineens zeggen dat het officieel is, als je al die dingen deed met elkaar, en die dingen blijft doen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 12:07
Verwijderd
Ik denk dat zij de enige is die dergelijke dingen weet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 01-12-2004 @ 10:42 :

Verder om terug te komen op die vriendin, ze had dus keertje met hem gezoend, en daarna spraken ze steeds vaker af, zoende, smsde, nou ja deden dingen die je in een relatie doet. Dan denk ik vanaf dat moment heb je toch een relatie? Waarom dan 4 weken later ineens zeggen dat het officieel is, als je al die dingen deed met elkaar, en die dingen blijft doen.
Dat had ik dus ook met m'n huidige vriendje.. we deden de dingen die je in een relatie doet (naja, geen sex ofzo ), maar we hadden nog niks. Dat komt echt wel vaker voor bij mensen.. de benaming "officieel" is misschien een beetje uhm.. officieel.. maar op zich wel logisch vind ik. Soms kun je wel het gevoel hebben dat je een beginnende relatie hebt, maar weet 1 van beiden bijv. nog niet helemaal zeker of hij/zij nou echt iets wil, of twijfel je toch een beetje of je nou wat hebt of niet.. dus dan vraag je aan elkaar hoe de ander erover denkt. Want wanneer kun je nou zeggen "ik heb een vriendje!" Na de eerste zoen? De 2e zoen? Het 100e smsje? Soms is het gewoon niet helemaal duidelijk.

Ghehe, volgens mij begrijp ik de persoon over wie jij een topic opent altijd ofzo..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 12:41
MissyE
Avatar van MissyE
MissyE is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 01-12-2004 @ 10:26 :
Hoe het bij mij ging, ik zag hem vaker, op een gegeven moment zoende we, daarna zagen we elkaar iedere dag, en ja toen hadden we gewoon een relatie. Maar dat tegen elkaar gezegd, nee dat hebben we echt niet. [/B]
Maar op welke dag vieren jullie je 'anniversary' dan??
Op de dag dat jullie voor 't eerst gezoend hadden?


Want bij m'n ex-vriend had ik bij hem geslapen (verder niks gedaan; had m'n laatste metro gemist ), en hebben we elkaar de volgende dag een kus geven.. zagen we elkaar een week later (drukke agenda's ), op onze eerste 'officiele' (oh nee, komt dat woord weer ) date.. toen was 't aan..

Maja, ik denk ook dat 't gewoon een "gevoel" is.. en dat je niet kan zeggen: "Lieverd, het is nu aan, want alle signalen wijzen er op.."
__________________
< ... All people are the same, it's only their habits that are so different ... >
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 13:31
Verwijderd
Ja wij tellen vanaf de eerste dag dat we gezoend hebben ja. Als het eerder of later officieel aan gegaan zou zijn, zou dat raar zijn.
Natuurlijk is het niet zo dat je na elke zoen die je met een jongen doet een vriend hebt, ik bedoel zoenen kan ook voor 1 keertje zijn.

Nou ja ik vond het iig raar toen ze dat vertelde, maar blijbaar is niet iedereen het daarmee eens. Mss heb ik wel nooit in de situatie gezeten ofzo, waarin het wel gepast zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 14:34
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Mijn relatie was ook eerst heel lang onofficieel. Twas gewoon zo dat we altijd samen waren als we alleen waren en zoenden als niemand erbij was. Maar in het dagelijks leven op school enzo waren we geen koppel.

Das toch logisch

En als je na die hele tijd onofficieel gezoen besluit het officeel te maken, dan mag iedereen t weten en ben je officieel en waar je ook bent en met wie je ook bent een koppel.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 17:21
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik werd op 19 oktober 2004 om 2 uur snachts ongeveer gevraagd of ik verkering wilde en een relatie aan wilde gaan, ik stemde hier mee in omdat ik smoorverliefd was en toen vielen we al zoenend en rollebollend in slaap

Hiervoor gebeurde ook al het 1 en ander voor dit daadwerkelijk gevraagd werd maar we zien dus die 19e toch wel als "officieel"!

Ik vind het op die manier ook het mooist, qua gevoel....door elkaar een bevestiging te geven weet je zeker dat je nu "van elkaar bent" zeg maar!

Woei
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2004, 17:37
Verwijderd
Bij ons is het officieel vanaf de dag dat we voor het eerst hadden gezoend, heb me daarna nooit afgevraagd of we daadwerkelijk ook iets hadden - dat was gewoon zo, vond ik.

En dat in mijn gedachten - ik ga meestal van het ergste uit
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-12-2004 @ 18:37 :
Bij ons is het officieel vanaf de dag dat we voor het eerst hadden gezoend, heb me daarna nooit afgevraagd of we daadwerkelijk ook iets hadden - dat was gewoon zo, vond ik.

En dat in mijn gedachten - ik ga meestal van het ergste uit
hehe met jou kan ik praten
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 18:24
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik ga altijd netjes op mijn knieen
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 18:31
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 30-11-2004 @ 23:48 :
maar met relaties gaat ze om alsof ze 14 is.
Zegt dat jouw niet genoeg dan?
wrom dat het nu "officieel" is
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 01-12-2004 @ 19:31 :
Zegt dat jouw niet genoeg dan?
wrom dat het nu "officieel" is
Nou ja zoals te lezen is het toch voor veel mensen wel normaal om het officieel te maken...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 19:57
Vaj
Vaj is offline
Misschien heeft ze gewoon de bevestiging nodig dat ze een relatie met hem heeft en wilde ze het daarom officieel hebben.

Ik heb nooit officieel een relatie gekregen, we hebben het er nooit over gehad. Het ging vanzelf, en we zijn gewoon bij elkaar zonder ooit iets gezegd te hebben over of we nou een relatie hebben of niet.
Eerlijk gezegd kan het me weinig schelen of ik officieel zijn vriendin zou zijn of niet.

Maar wij hebben ook een wat rare situatie, waardoor het ietswat gecompliceerder ligt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 20:32
Verwijderd
Hmm, ik "reken" altijd vanaf onze eerste zoen, terwijl we daarvoor ook al ongeveer een maand véél tijd met elkaar doorbrachten en ook wel knuffelden enzo (we kusten niet). gewoon, omdat het toen duidelijk was. Maar daarvoor was hij niet 'onofficieel mijn vriendje', hij was gewoon 'een heel goede vriend'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2004, 21:14
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Bij mijn relatie hebben we niet echt aan elkaar gevraagd of we verkering wilde. Vandaar dat we achteraf zoiets hadden van, goh, wanneer zullen we nu doen dat onze relatie officieel is begonnen? Zodat je ook kan kijken hoe lang de relatie al duurt enzo. Achteraf hebben we ervoor gekozen om de relatie te laten beginnen op de dag dat we voor het eerst gezoend hebben.

Maar ja, misschien is het bij die vriendin van jou wel anders, en vindt zij het pas officieel als hij het gevraagd heeft, en heeft hij het pas afgelopen zaterdag officieel gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:08
waves
Avatar van waves
waves is offline
voor mijn gevoel hadden wij na de eerste zoen al een relatie, maar ik wist niet of hij daar ook zo over dacht (dat bleek achteraf wel zo te zijn maar dat wist ik dus niet).

Wij nemen die datum dan ook als 'beginpunt', niet de datum van de smsjes dat het 'officieel' was.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:57
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Sarah schreef op 01-12-2004 @ 21:32 :
Hmm, ik "reken" altijd vanaf onze eerste zoen, terwijl we daarvoor ook al ongeveer een maand véél tijd met elkaar doorbrachten en ook wel knuffelden enzo (we kusten niet). gewoon, omdat het toen duidelijk was. Maar daarvoor was hij niet 'onofficieel mijn vriendje', hij was gewoon 'een heel goede vriend'
oh ik kijk altijd, reken nix appart ofzo
en ja ik peil wel voordat iki ga zeggen dat ik een vriendin heb
dan vraag ik gewoon hebben we nou iets?
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 08:10
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 01-12-2004 @ 18:21 :
Ik werd op 19 oktober 2004 om 2 uur snachts ongeveer gevraagd of ik verkering wilde en een relatie aan wilde gaan, ik stemde hier mee in omdat ik smoorverliefd was en toen vielen we al zoenend en rollebollend in slaap

Hiervoor gebeurde ook al het 1 en ander voor dit daadwerkelijk gevraagd werd maar we zien dus die 19e toch wel als "officieel"!

Ik vind het op die manier ook het mooist, qua gevoel....door elkaar een bevestiging te geven weet je zeker dat je nu "van elkaar bent" zeg maar!

Woei
tjah sommigen zullen het zo voelen, ik heb een tijdje wat gehad met een meisje waarbij het ook nog niet echt officieel was. alleen we deden wel de dingen die stelletjes ook doen, maar toen de relatie me wat te serieus werd, kon ik er niet meer verder mee... als ik zo'n vraag zou krijgen zou ik echt niet weten wat ik moest antwoorden, ik voel een relatie echt als iets beklemmends...
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 08:40
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 01-12-2004 @ 19:20 :
hehe met jou kan ik praten
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 16:03
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik blijk al 2,5 maand een relatie te hebben, hoorde ik gisteren van 'mijn vriend'
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 16:11
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
mijn vriend en ik zoenden enzo al met elkaar, maar later heeft hij mij gevraagd en vind het dus sinds die tijd officieel. ik vind gewoon als je verkering hebt, is het officieel aan. lijkt me eigenlijk nogal logisch. nou begin je waarschijnlijk echt niet meer aan een basisschool-verkering
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:09
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
is het niet zo dat die jongen nog een vriendin had ofzo en dat dat nu pas uit is en dat het daarom pas officieel is zeg maar?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 18:24
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik laat het na het verbaal sluiten van het contract altijd even bij mijn notaris vastleggen, dat voelt gewoon lekker veilig en natuurlijk is er dat hele aspect van romantiek als je zo lekker met z n tweeen een krabbeltje zet bij gedimd hallogeenlicht.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:02
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik vind het wel normaal dat je het er even over hebt, om misverstanden uit te sluiten zeg maar. Soms betekent een zoen het begin van een relatie, en soms niet. En soms wil je gewoon niet te hard van stapel lopen en meteen een 'officiele relatie' hebben...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 10:00
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
ik vind toch wel dat het heel verschillend is. In sommige situaties is het gewoon zonder een woord erover gesproken te hebben duidelijk dat je een relatie hebt en in sommige gevallen moet je eerst even een poosje leuk gezellig doen voordat er echt iets is..
Wel jammer voor die mensen die denken dat zij in de eerste situatie zitten terwijl hun partner de tweede denkt
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-12-2004, 10:16
Verwijderd
Bij mijn vriend en mij was het niet echt duidelijk vanaf wanneer we iets hadden, we hadden eigenlijk altijd al iets. Dus echt officieel tegen elkaar gezegd dat we een relatie zouden hebben vanaf dat moment, dat hebben we niet gedaan. We gaan gewoon uit van onze eerste ontmoeting.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 02-12-2004 @ 21:02 :
Soms betekent een zoen het begin van een relatie, en soms niet. En soms wil je gewoon niet te hard van stapel lopen en meteen een 'officiele relatie' hebben...
Maar ja dat is dan echt alleen de naam die je eraan geeft? Of ga je in een officiele relatie je ook anders gedragen dan? Ik bedoel die vriendin gedraagt zich hetzelfde tegenover hem, ziet & spreekt hem evenvaak. DUs dan is de vraag wat maakt het officielere, echt enkel dat je tegen elkaar gezegd hebt dat je officieel een relatie hebt?!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 11:53
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik denk dat je gerust verlieft op elkaar kan zijn en met elkaar zoent knuffelt en afspreekt etc... maar 't is pas officieel als je van elkaar weet dat je op elkaar verlieft ben en er over gesproken hebt of je verkering hebt of niet.

En ik vind dat helemaal niet kinderachtig of basischool achtig... soms wil je gewoon duidelijkheid toch? en dan is 't wel prettig als je officieel verkering met elkaar hebt.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 03-12-2004 @ 11:33 :
Maar ja dat is dan echt alleen de naam die je eraan geeft? Of ga je in een officiele relatie je ook anders gedragen dan? Ik bedoel die vriendin gedraagt zich hetzelfde tegenover hem, ziet & spreekt hem evenvaak. DUs dan is de vraag wat maakt het officielere, echt enkel dat je tegen elkaar gezegd hebt dat je officieel een relatie hebt?!
Ja. Gewoon dat je vanaf dat moment zeker weten een relatie met elkaar hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 14:20
Verwijderd
Tsjah Ik en m'n vriend zaten al een tijdje om elkaar heen te draaien voor we 'iets' kregen, toen uiteindelijk gezoend en de volgende dag hebben we het 'officieel' gemaakt doordat hij mij verkering vroeg en ik ja zei

Snap-ou-vous?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 14:46
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Toen ik mijn vriend leerde kennen waren we ook na een maand pas 'officieel'. In die eerste maand ben ik namelijk nog anderhalve week naar Barcelona geweest, en hebben we gewoon een beetje afgesproken enzo. Na een maand vonden we elkaar zo verschrikkelijk leuk toen waren we officieel.

Het si toch ook raar dat als je iemand leert kennen je meteen de volgende dag iets met elkaar hbet, in het begin is het toch ook gewoon een beetje ontdekken hoe jullie zijn en wat je eigenlijk wilt met elkaar
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 20:07
Verwijderd
Tja.. ik vind ook dat ik pas 'officieel' iets met mijn vriendje had, toen we het uitgesproken hebben. We hebben daarvoor een paar keer gezoend en ik voelde me ook niet erg vrijgezel meer, maar zolang er niks gezegd was, had ik in principe gewoon met iemand anders wat kunnen beginnen. Vind ik. Dus.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:09
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-12-2004 @ 10:16 :
Argh. Wat is dat toch met mensen dat ze 'officiëel' een relatie willen? Moet het in drievoud op schrift worden gesteld ofzo?
Op de daartoe bestemde formulieren en in het bijzijn van twee getuigen...oh nee, dat is trouwen.

Zelfde reden misschien omdat mensen nog willen trouwen in deze moderne tijd: je hebt zekerheid. Het is een intentieverklaring dat je er ook echt voor gaat, dat je het als iets langdurigs ziet en de ander niet op ieder willekeurig moment weer voor een leuker iemand zult inwisselen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 16:50
Verwijderd
we hadden eerst 3 maanden 'iets', omdat ik verkering altijd fout gaat bij mij, en omdat ik dus geen verkering wilde omdat ik dacht dat het dan toch weer fout zou gaan. maar toen kwam ik er ineens achter dat er niets zou veranderen, en toen namen we maar verkering. toen was het zeg maar officieel, maar we vertellen iedereen dat we iets hebben vanaf *de eerste datum dat we gezoend hebben*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Een ander meisje.
Sudoku.
26 11-11-2010 23:30
Liefde & Relatie Hoe maak je een relatie officieel?
ananasvla
12 14-04-2010 16:22
Liefde & Relatie Mijn verstand..
Soezen
12 03-07-2005 18:13
Liefde & Relatie Vertrouwen
Sparkle.
17 11-01-2005 14:15
Liefde & Relatie hoe ver gaat een vriendschap
Kennedy
10 21-02-2003 21:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.