Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2008, 22:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gewerkt en had een speciale aangepaste dienst omdat ik om 7 uur in het Havenziekenhuis moest voor een bijeenkomst voor Motel Mozaique vrijwilligers.
Ik zat daar eerst in m'n eentje en dacht 'omg, wat een zooitje hippe, arty farty, grote verhalen vertellende en 'gelukte' mensen zitten hier' en ik voelde me helemaal niet op m'n gemak, maar er zat gelukkig een jongen naast me die ook niet zo was, dus daar heb ik de hele avond mee zitten kletsen en gratis bier + wijn gedronken en paaseitjes gepikt. Dat was erg gezellig en dat had ik niet verwacht van de avond.
Niemand snapte trouwens van tevoren waarom die bijeenkomst in het ziekenhuis was, maar dat is dus onderdeel van het slaapproject (thema dit jaar: Clinique Mozaique). Ik denk dat ik maar in m'n eigen bedje slaap.

Verder ging ik voor het eerst in lange tijd weer met de metro/tram en dat was een hele ervaring en ondertussen lulde m'n zus een half uur tegen me aan aan de telefoon, dus nu heb ik een warm oor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2008, 22:39
Verwijderd
cool waar ga je vrijwilligen? ik ga misschien even kijken of ik in het nai naar binnen kan sneaken om te logeren werk daar toch

ik heb gewerkt en verder me gaar gevoeld en rommel gemaakt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 22:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik weet nog niet waar ik kan werken. We moesten een lijstje invullen met wat we eventueel wilden doen en dan horen we volgende week waar we mogen staan.
Kan alles zijn van merch verkoper tot zaalwacht.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 00:22
Verwijderd
Ik ging wat drinken en dat was supergezellig. Teveel gedronken en omdat mijn schoenen en sokken doorweekt waren besloot ik maar niet uit te gaan. Nu heb ik nieuwe sokken aan en ga ik zo gluhwein drinken met een soort van buurjongen want die kwam ik tegen in de bus. Gezellig.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 01:56
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben de hele dag naar school geweest, toen moest ik om 6 uur werken bij een ijssalon maar het STORTTE dus we gingen eerder sluiten. dus om half 10 was ik klaar en vanaf toen was ik al keihard bier, en een beetje whisky, aan het zuipen. daarna naar tivoli gegaan, maar nu ben ik thuis want om 2 uur had ik het wel een klein beetje gehad. nu eet ik een broodje mario die ik gratis heb gekregen van die lieve mannen(L) omdat ik tegenover ze werk jaja. en ik ga denk ik een aflevering how i met your mother kijken en daarna slaaaaaaaaapen en genieten van een lang weekend vrij.

slaap lekker mensen.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 08:23
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik zou gisteravond naar den haag gaan maar het regende te hard dus niemand had zin meer. zometeen mn moeder vergezellen met boodschappen doen (ik bereid me nu alvast voor op de drukte) en vanmiddag naar de stad cadeautjes kopen + naar de bios. vanavond feestje want band zonder banaan speelt hehe joehoe
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 10:58
Verwijderd
Ik zit nu in Berlijn bij mijn vriend+beste vriendin die hier studeren en gisteravond hebben we ons bezat met Erasmusstudenten en nu zijn ze naar college en ben ik bij hun thuis aan het studeren. Denk dat ik zo even de stad in ga op zoek naar hippe winkels (tips in Berlijn?)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 14:01
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Gisteravond kwam ik ineens tot de ontdekking dat er een housewarming party was van een vriendin en aangezien ik vandaag nachtdienst heb en me een beetje op het ritme wilde voorbereiden, ben ik daar om kwart over elf nog heengegaan en ook tot het einde gebleven. Was gaaf, en het bandje van mijn broertje was op 3fm en toen gingen we met zijn allen luisteren en ze mochten geen eigen nummer spelen want dat programma slaat nergens op. Dus toen deden ze hun cover van Yoga van Björk en dat was mooi. En uiteindelijk was iedereen stomdronken maar ik had me zelf ingehouden dus toen heb ik mensen onder dwang water gevoerd zodat ze vandaag geen kater zouden hebben en was het vijf uur en vond ik het wel weer tijd om naar huis te gaan.

En nu ben ik net wakker en schoongedouched.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 14:09
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Oh het regende vannacht zo hard en dat vond ik echt dodelijk eng, maar ik heb me weten in te houden en hoefde dus niet te huilen. Vandaag schrijf ik mn bachelor voorstel af en dat gaat goedd want we mogen 1,5 regelafstand dus dat is al helemaal weinig typen. Vanavond ga ik heel erg lekker voor mezelf koken en dan ook nog spss oefenen.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.

Laatst gewijzigd op 21-03-2008 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Gisteravond kwam ik ineens tot de ontdekking dat er een housewarming party was van een vriendin en aangezien ik vandaag nachtdienst heb en me een beetje op het ritme wilde voorbereiden, ben ik daar om kwart over elf nog heengegaan en ook tot het einde gebleven. Was gaaf, en het bandje van mijn broertje was op 3fm en toen gingen we met zijn allen luisteren en ze mochten geen eigen nummer spelen want dat programma slaat nergens op. Dus toen deden ze hun cover van Yoga van Björk en dat was mooi. En uiteindelijk was iedereen stomdronken maar ik had me zelf ingehouden dus toen heb ik mensen onder dwang water gevoerd zodat ze vandaag geen kater zouden hebben en was het vijf uur en vond ik het wel weer tijd om naar huis te gaan.

En nu ben ik net wakker en schoongedouched.
kk ik ben dat feestje van anne helemaal vergeten
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 14:28
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Oh, haha, ik was het ook bijna vergeten.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 15:30
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
ik ben de hele dag naar school geweest, toen moest ik om 6 uur werken bij een ijssalon maar het STORTTE dus we gingen eerder sluiten. dus om half 10 was ik klaar en vanaf toen was ik al keihard bier, en een beetje whisky, aan het zuipen. daarna naar tivoli gegaan, .
en mij gezien he!

nah ik was dus met collega's stappen en dit keer wilde men naar utrecht. Dus we zijn eerst in de acu wat wezen drinken en daarna tivoli geweest. Waar ik heel verbaasd was toen ik muziekvlinder zag, en nog verbaasder was toen ik freek zag.. maar het was leukk en nu voel ik me kutt.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 15:38
Verwijderd
Gisteravond kwam een vriend van me langs, zijn we naar de coffeeshop geweest en hebben we daar een jointje gerookt, toen in de stortende regen naar huis gelopen en daar een koppie koffie gedronken, nieuwe southpark gekeken en daarna naar een drumnbass_achtig feest geweest en dat wss kk hard, op t eind was het meer hardcore dan drum n bass, heb wel dik staan hakken ofcourse. Om half 5 waren we thuis en was hij gaan pitten en heb ik nog een joint gerookt en een aflevering futurama gekeken en toen dacht ik HMM het is mss wel tijd om naar bed te gaan, heb ik nog tot 7uur ofzo wakker gelegen in bed omdat ik allemaal maar rare geluiden hoorde Goed vandaag rond 3 uur eindelijk ontwaken en heb blijkbaar sneeuw gemist? Goed vandaag is nog een dol&dwaas mysterie.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 16:43
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
nog maar heel even werken en dan trein, een warm bad en tv hmhmh. morgen ga ik denk ik nieuwe dingen kopen (zoals gewoonlijk) en leren want tentamen dinsdag huh.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 17:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zit vandaag heel de dag alleen thuis omdat m'n beste vriendin ineens weer bij haar (ex)vriendje zit en mijn vrienden allemaal naar bibelot gaan en ik daar geen geld voor heb.
GVD, ik wil niet alleen zijn op vrijdagavond.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 17:34
malle pietje
Avatar van malle pietje
malle pietje is offline
Ik heb vanochtend relaxt uitgeslapen, toen een verfilming van een boek voor een tentamen gekeken haha, boodschappen gedaan in de sneeuw en nieuwe episode Lost gecheckt. Vanavond ff poolen met de homies en we zien verder wel.
__________________
sukkelaar.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 17:46
Verwijderd
Ik werd wakker met helse hoofdpijn en die is eigenlijk niet meer over gegaan. Vanmiddag gewerkt en een uurtje langer doorgewerkt wegens drukte en dat vond ik eigenlijk niet zo leuk maar ik werd wel direct heel COLLEGIAAL gevonden. Daarna even langs mijn vader en toen naar huis. Thuis stom voor de tv gehangen en nu wacht ik tot mijn vriendje wakker is want dan gaan we koken en chillen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 18:27
MILLENIUMFALC0N
Avatar van MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
Citaat:
Ik zit vandaag heel de dag alleen thuis omdat m'n beste vriendin ineens weer bij haar (ex)vriendje zit en mijn vrienden allemaal naar bibelot gaan en ik daar geen geld voor heb.
GVD, ik wil niet alleen zijn op vrijdagavond.
ik zou naar een coole party gaan maar iedereen zegt af en nu moet ik dus weer naar de lokale ski-bars 8(
__________________
dj the millenium falcon
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Dat is hier dus verboden, je moet naar Spanje om red bull te kopen
Liftoff et Dark Dog sont les marques équivalent de Redbull en France mais autorisées Eén daarvan is wel met een citroensmaak geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 18:54
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik heb gewerkt en dat was leuk en vanavond ga ik weer naar Awakenings YESSSSS!!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 19:01
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Dat is hier dus verboden, je moet naar Spanje om red bull te kopen
Ik zou toch zweren dat ik in Frankrijk wel eens een Red Bull heb gedronken...?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 19:25
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik wil ook nog steeds een keer naar awakenings gaan, maar ik hoor altijd dat de zaterdag vetter is??
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 19:49
Verwijderd
Vanmorgen heb ik gewerkt en verder lekker niks gedaan! Net ben ik onderuitgegleden in de douche en nu is mn kont beurs en mn rug doet zeer
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Ik zou toch zweren dat ik in Frankrijk wel eens een Red Bull heb gedronken...?
Geloof ik zonder meer, maar in ieder geval sinds ik hier ben (afgelopen zomer) kan je het niet gewoon kopen.

OT: Ik werd gewezen op een fucking gave advertentie, vijf dagen werken op het 'French Presidency Youth Event', discussies begeleiden en vooral heel veel geld verdienen. Nu schrijf ik een application mail en dan hopen dat ik word 'aangenomen', dan maar een weekje later terug naar Nederland.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 21:14
STP
Avatar van STP
STP is offline
Vandaag enorm lang geslapen met m'n meissie, toen lekker gelunched in de stad. Na een extreem lange treinrit net bij m'n beste vriend aangekomen in z'n extreem vette, nieuwe crib in het centrum van Haarlem. Pizzaatje gehad, nu bieren en straks naar Lektroluv in het Patronaat. Morgen op twee feestjes draaien en waarschijnlijk wederom compleet stuk gaan!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 21:32
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
is het weer aan met je meisje?
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 02:58
STP
Avatar van STP
STP is offline
Jaaa, je bent niet goed op de hoogte van alle L&R-perikelen!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 03:26
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik verveel me en moet me nog 4 uur vervelen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 06:12
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Hmmm, het sneeuwt.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 07:41
Verwijderd
Na mij de hele avond te hebben afgevraagd wat ik ging doen ben ik uiteindelijk toch maar naar de paradiso geweest en dat was heel gezellig , Ben net thuis na een hele lange rare trip huuuuuuu en zit nu nog een peukje te doen en dan naar bed i guessssssss
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 08:01
llell
Avatar van llell
llell is offline
mijn lieve vriendinneke leeft sinds een kleine 2 maanden in BCN, en is nu terug voor een kort bezoek!

YES!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 10:12
Verwijderd
ik ga vandaag partyen in de lush want ze bestaan 7 jaar (yay) en daarna vreten en naar een verjaardag en daarna naar t nai want er is een worm feest, speaking of wich, even bellen voor vrijkaartjes
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 10:19
Verwijderd
Vandaag fotograferen en assisteren op Paaspop. heb er zin in want we gaan ook on-stage en zo. Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje mee zit.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 10:23
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
meuh nou ik heb tetanus in een lymfeklier onder mijn oksel ofzo dus elke keer als ik mijn arm beweeg is het net of er een spier scheurt en ik heb ok nog steeds dikke spierpijn van een tetanusprik van maandag wtfzors.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 10:53
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Ik ben net wakker en het lekt op 3 plaatsen op mijn kamer, en alhoewel sommige mensen zeggen dat dat sfeer creeert vind ik het alleen maar kut. De nieuwe huisbaas staat me dus niet aan.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 11:40
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Vandaag fotograferen en assisteren op Paaspop. heb er zin in want we gaan ook on-stage en zo. Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje mee zit.
Volgens mij is Paaspop grotendeels indoor? Have fun man!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 12:27
Verwijderd
ik had gisteren een romantische titanic eetdate met een vriendinnetje, true luv! zometeen naar een vriendinnetje, dan even wat eten bij haar werk en 's avonds met een vriend en dat vriendinnetje life of ryan en de tial tequila finale kijken, en daarna naar een gaaf feestje. zin innnn!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 12:57
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb zojuist een monsterlijke afwas weggewerkt en de wc+douche schoongemaakt. Dat vind ik wel weer actief genoeg voor vandaag, dus de rest van de chaos laat ik over aan mijn lieftallige huisgenoten, die nog in bed liggen. Tsssk.
En nu moet ik de stad in maar het regent kkhard, dus ik wil niet
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 12:59
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
daarna naar een gaaf feestje. zin innnn!
ik haat maart toevallig? moet je even goed opletten en m'n meissie spotten!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gewerkt en had een speciale aangepaste dienst omdat ik om 7 uur in het Havenziekenhuis moest voor een bijeenkomst voor Motel Mozaique vrijwilligers.
O kanker ik moet me nog afmelden voor die shi,ik kan niet.
Spijtig,want de vorige jaren was daar werken erg tof,.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 13:55
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik maak een paklijstje voor mn aankomende weekendje weg en we hebben allemaal plannen gemaakt om te gaan zwemmen en tennissen en toen realiseerde ik me dat ik niet kan zwemmen ivm mn gipsarm, dus besloot ik te gaan tennissen, maar toen realiseerde me ik dat ik dat ook niet kan. ook maak ik plannen voor een weekendje brussel en een bezoek aan een festival daar.
daarnaast heb ik vrijdag tentamen en ik ben hard de nerd aan het uithangen, want dit blok is supertof en bovendien heb ik al best veel gedaan. dus nu ga ik verder met de rest leren met boys noize op de achtergrond, want dat werkt motiverend.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 14:17
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
meuh nou ik heb tetanus in een lymfeklier onder mijn oksel ofzo dus elke keer als ik mijn arm beweeg is het net of er een spier scheurt en ik heb ok nog steeds dikke spierpijn van een tetanusprik van maandag wtfzors.
zucht, ontsteking van de inenting en ontstoken lymfeklier. ben ik even blij dat ik de dokter vroeg hem in mijn linkerarm te prikken... maarja, mijn voet is weer heel, lolz
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 14:30
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik zit nog steeds in mijn pyjama, nouja. Zo douchen en dan afwassen en opruimen en voedsel kopen want mijn ouders komen morgen. En vanavond in mn eentje naar een film die ik moet recenseren hah.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 14:56
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ik zit nog steeds in mijn pyjama, nouja. Zo douchen en dan afwassen en opruimen en voedsel kopen want mijn ouders komen morgen. En vanavond in mn eentje naar een film die ik moet recenseren hah.
welke film? en pathe of images? in het geval van pathe, dan kan je me vanavond spotten, moet werken
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 15:12
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
images
en stellet licht, ben benieuwd.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 17:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
O kanker ik moet me nog afmelden voor die shi,ik kan niet.
Spijtig,want de vorige jaren was daar werken erg tof,.
Oh beter, mss kan m'n beste vriendin dan ook mee, want ze was te laat met aanmelden en stond op de reservelijst.
Maar ja, het is idd wel tof om er te werken en gratis kaartje + voer + T-shirt enzo. En je leert leuke mensen kennen.

ot:
Vandaag richting Roffa gegaan, want m'n oma lag in het ziekenhuis. Toen we er aan kwamen zat ze al voor de deur met al d'r tassen, want ze mocht ineens naar huis. Dus toen hebben we 'r thuis gebracht en een 'bakkie gedaan'.
Straks ga ik naar Dordrecht met een vriendin voor de Kleine Prijs Van Dordt en dan hopelijk de hele nacht doorfeesten, want daar heb ik zin in. Jeuj.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 17:20
asjdfl
asjdfl is offline


seizoen 1 van 3rd rock staat op youtube <3
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 17:21
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
gisteravond feest dus vanmorgen superbrak. maar ik heb wel gecrowdsurft en op het podium met de gitarist gedanst oehoeh vanmiddag gewerkt, net gedouched en vanavond weer een feestje. coverband, altijd leuk.
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 17:55
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
family time, dus heel veel kletsen en lekkere wijn en echt eten inplaats van magnetronmaaltijden. verder heb ik vandaag schandalig veel geld uitgegeven.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 19:06
Verwijderd
Zo gisteravond/nacht echt kk hard gefeest, dub en drumnbass in paradiso. Was pas om 00.00 in amsterdam en toen moest ik dus meeten met mn peeps alleen dat ging nogal moeizaam, heb serieus 40min staan wachten en toen dacht ik fuck it, ik loop wel naar paradiso, die chick 5 keer proberen te bellen met mensen hun telefoon maar niemand nam op kkhoeren. Ben ik maar in de rij gaan staan en na 396356jaar wachten mocht ik eindelijk naar binnen. Binnen aangekomen kwam ik ze plots tegen, dat was maar goed ook HUHU anders was ik de boel gaan slopen. Tijd ging echt suuuper snel en 5u weer naar buiten gekicked, met de groep een langzame rit naar centraal station gemaakt, het werd ook alweer licht enzo, treinreis terug was ook echt fucking spaced, heb me echt kapot gelachen en werd ook nog eens thuis afgezet met de fiets AHWWWWWWW (L) Voor het slapen gaan nog gedoucht want die shit had ik echt even nodig, nog wat gehangen in mn kamer want kon niet slapen, uiteindelijk toch maar mn bed ingekropen en vandaag pas om half 7 mijn bed uitgerolt, net wat gegeten enzo en vanavond weer partay, morgen dood .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed
Verwijderd
71 20-05-2008 01:22
Lifestyle Dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 26-04-2008 06:33
Lifestyle Je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 20-02-2008 10:02
Lifestyle je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 25-07-2007 16:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap op straat nederlands spreken
MightyMarcel
500 22-01-2006 20:33
Films, TV & Radio Anime Topic #4
Oni Shikio
500 30-01-2005 21:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.