Oud 15-01-2009, 21:21
Kreeftje88
Kreeftje88 is offline
Hoi allemaal,

Ik heb even een klein probleempje..

Ik heb een goede vriend en die heb ik sinds een tijdje eigenlijk weer ontmoet( ik ben een tijd verhuisd naar een andere stad).

Sinds ik terug ben klikt het weer erg goed. Ik krijg het idee dat deze vriend mij wel ziet zitten. Maar dat vind ik dus niet zo leuk, aangezien ik de hots heb voor een vriend van hém. Deze andere jongen ken ik nog niet zo goed als ik zou willen. Doordat ik pas weer terug ben verhuisd heb ik het contact met hem verloren en destijds spraken we mekaar ook niet echt goed.

Ik wilde eerst al aan mijn "vriend" vragen of hij een goed woordje voor me kon doen bij die ene speciale jongen, maar sinds ik het idee heb dat hij zelf gek op me is durf ik hem niks te vragen. Ik durf ook niet zelf op die jongen af te stappen want ik ben bang dat ik de gevoelens van mijn vriend kwets.

Ik wil heel graag op die leuke jongen afstappen en omdat we vroeger bij elkaar op school hebben gezeten kan ik wel een praatje aangaan over hoe het toen was, maar ik wil niet tussen die 2 jongens komen.

Wat moet ik doen???

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2009, 09:09
JustADreamer
JustADreamer is offline
Lastig! Ik denk dat je hem sowieso eerst, vriendschappelijk, beter moet leren kennen. Zodat je zeker weet dat hij echt zo leuk is, als je dán iets met hem begint dan is dat minder pijnlijk voor die vriend van je want dan ziet 'ie je tenminste gelukkig.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 11:27
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Eerst erachter komen of die vriend jou echt leuk vindt. Als dat zo is, niet doen. In ieder geval niet meteen. Er zijn genoeg anderen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 11:32
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Als die vriend het bovendien aan zen vriend heeft vertelt, zal hij niet voor jou gaan als ie n goede vriend is. En anders kom je toch tussen ze in. Het klinkt heel kut maar tussen vrienden is vaak te lastig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Homo, verliefd op beste vriend en zelfmoord...
Robert2327
2 23-01-2017 13:11
Liefde & Relatie verliefd;maar beste vriend ook
annoniem130809
5 17-08-2009 11:11
Verhalen & Gedichten een stuk van mijn verhaal
one_of_the_lost
4 28-07-2005 23:26
Liefde & Relatie verliefd op beste vrienden?!
kanarie33
21 15-12-2004 21:08
Liefde & Relatie Seks met vriend (anders dan andere topic)
Shygirl
24 26-02-2003 12:13
Liefde & Relatie Verliefd op beste vriend :(
Janicha
13 01-12-2002 17:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.