Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2012, 10:34
Verwijderd
Ik had een feestje en ik was dronken afgelopen weekend en ik wist dat er een jongen was die mij leuk vond.
Hij wist dat ik nooit nuchter iets bij hem op seksueel gebied zou doen.
Toen ik dus dronken was heeft ie mij mee meegenomen waar we alleen waren, ik was best wel dronken dus hoe dat gebeurd is weet ik echt niet meer.
Hij heeft geprobeerd om in mij te komen (neuken) maar dat lukte niet omdat hij totaal geen ervaring had (zijn 1e keer) en ik te dronken was om ook maar mee te werken.
Ik heb hem toen gepijpt dat herinner ik mij nog wel, ik wou helemaal niet maar hij hield me vast.
Toen kwamen vrienden binnen heb ik gehoord en die hebben mij meegenomen.
Ik voel me echt vies en smerig en nu zegt 1 vriend dat het mijn eigen schuld is..
Maar hij heeft toch misbruik van mijn dronkenschap gemaakt? want nuchter zou ik nooit iets met hem doen want ik ben verliefd op een jongen en dat weet hij.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 10:37
Visser23
Visser23 is offline
Klopt. Hij weet dat je niks met hem wilt doen als je nuchter bent. Daarnaast vertel je dus dat je niet wilde, maar hij je vasthield, zodat je door moest gaan. Inderdaad misbruik, en volgens mij kan je deze persoon daarvoor ook zeker aangeven.

Overigens hoop ik wel dat je geleerd hebt dat je moet denken om je eigen grenzen. De gevolgen kunnen extreem zijn als je dronken bent/bent geweest.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 10:40
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wees blij dat het redelijk goed is afgelopen. En de volgende keer dar je hem tegenkomt: een flinke schop tegen z'n noten!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 10:55
Verwijderd
Heb 4 wijntjes gehad en een Jagermeister met cola niet zoveel wat ik normaal ook drink.
Denk ik verkeerd gevallen. Dus hij heeft misbruik van me gemaakt? Helaas zie ik hem elke week en aangeven heeft geen zin denk ik want herinner me heel weinig
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ten eerste: het is ab-so-luut niet jouw schuld. Ook niet een beetje. Jongens moeten met hun klauwen van je af blijven, ook als je te dronken bent om bezwaar te maken. Hij had er nooit zomaar vanuit mogen gaan dat je wilde, en hij had al helemaal moeten stoppen toen jij protesteerde.
Ten tweede: heb je er, afgezien van je schuldgevoel, nog last van? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat deze ervaring seks voor jou in de toekomst gaat verpesten. Als je denkt dat dat wel zo is, is het goed om er met mensen over te praten. Dus met vriendinnen, maar het kan bijvoorbeeld ook met je huisarts of online met de mensen van sense.info.
Oh en als je niet zeker meer weet hoe het nou precies is gegaan met die jongen (bijvoorbeeld of hij nou wel of niet in je is geweest, en of dat met een condoom was) denk dan ook even na over een soa test en of je misschien zwanger kunt zijn.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:16
Verwijderd
Ja hij is echt niet in me geweest want ik was veel te droog omdat ik totaal niet mee werkte. Ik heb met me vriendinnen gepraat en huilend vertelt wat er is gebeurd. Ik zie een monster in hem en of mijn seks leven nu is beinvloed ja dat is het zeker, maar weet er niet veel meer van gelukkig en de jongen die ik leuk vind voel ik me veilig bij dus dat komt wel goed denk ik
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wees blij dat het redelijk goed is afgelopen.
Zeer curieus idee van goede afloop.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Overigens kan je ook nog overwegen om aangifte tegen die jongen te doen. Je vriendinnen die je hebben meegenomen hebben het ook gezien dus die jongen zou op z'n minst even flink door elkaar geschud kunnen worden door de politie.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:19
Verwijderd
Heb er nog wel last van inderdaad, kan er niet van slapen en zie het hele tijd voor me.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:26
Verwijderd
Ja het waren vrienden en ik weet niet hoe hun er over denken.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:37
Verwijderd
Wat die gozer heeft gedaan is natuurlijk niet netjes maar ergens is het wel degelijk je eigen schuld.

- Jij bent zelf met hem meegegaan.
- Jij hebt je niet verzet tegen hem noch alarm geslagen.
- Jij bent zelf degene geweest die teveel heeft gedronken.

Hij heeft dan wel misschien misbruik gemaakt van jouw dronkenschap maar je hebt zelf overal aan meegewerkt en geen seconde echt laten blijken dat je het er niet mee eens was. Verder heb ik altijd een beetje moeite met "ik was dronken dus ik kon nergens iets aan doen" verhalen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:41
Verwijderd
Ik heb niet veel gedronken zoveel drink ik normaal ook, waarschijnlijk verkeerd gevallen. Het probleem is juist dat ik niks meer weet het enige wat ik de hele tijd zie is dat hij probeerde in me te komen en dat ik hem pijpte wat echt verschrikkelijk is om te zien. Ik heb duidelijk is een keer verteld dat ik nooit wat met hem zou doen. Maarja hier voel ik me dus nog kutter door dat mensen zeggen dat het mijn schuld is, barst ik weer in huilen uit.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:42
Visser23
Visser23 is offline
Citaat:
Wat die gozer heeft gedaan is natuurlijk niet netjes maar ergens is het wel degelijk je eigen schuld.

- Jij bent zelf met hem meegegaan.
- Jij hebt je niet verzet tegen hem noch alarm geslagen.
- Jij bent zelf degene geweest die teveel heeft gedronken.

Hij heeft dan wel misschien misbruik gemaakt van jouw dronkenschap maar je hebt zelf overal aan meegewerkt en geen seconde echt laten blijken dat je het er niet mee eens was. Verder heb ik altijd een beetje moeite met "ik was dronken dus ik kon nergens iets aan doen" verhalen.
Hij wist dat ze niet wilde. Daarnaast hield hij haar vast, dus dwingen. Wanneer je dronken bent weet niet echt waar je mee bezig bent, dus alarm slaan werkt bij sommigen niet wanneer ze dronken zijn. Daarnaast ga je sneller met iemand mee wanneer je dronken bent. Deze jongen heeft gewoon geen toestemming gehad om aan haar te komen, en helemaal niet tot seksueel gedrag.

Sowieso met je vriendinnen over praten. Je moet het erover hebben met mensen die je vertrouwt. Je ouders zijn een goed vertrouwenspersoon, aangezien deze er zijn voor je veiligheid en opvoeding. Het is aan jou om aangifte te doen, maar lijkt me wel zeer verstandig in zo'n geval. Eventueel kan je naar een psycholoog, gezien je er steeds aan denkt en het vaak voor je ziet. Er zijn mensen die je hier mee kunnen helpen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Wat die gozer heeft gedaan is natuurlijk niet netjes maar ergens is het wel degelijk je eigen schuld.

- Jij bent zelf met hem meegegaan.
- Jij hebt je niet verzet tegen hem noch alarm geslagen.
- Jij bent zelf degene geweest die teveel heeft gedronken.

Hij heeft dan wel misschien misbruik gemaakt van jouw dronkenschap maar je hebt zelf overal aan meegewerkt en geen seconde echt laten blijken dat je het er niet mee eens was. Verder heb ik altijd een beetje moeite met "ik was dronken dus ik kon nergens iets aan doen" verhalen.
Dat is écht bullshit. En je moet beter lezen, want ze schrijft duidelijk "ik wou helemaal niet maar hij hield me vast.'
Dronken worden is dom, maar als je vervolgens wordt aangerand omdat je te dronken bent om er iets tegen te doen, is dát aanranden echt niet jouw schuld.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:53
Verwijderd
Ik ben gestopt met drinken. Ik kan het ook gezellig hebben met cola. Alarm slaan kon ook niet hij hield me vast.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet veel gedronken zoveel drink ik normaal ook, waarschijnlijk verkeerd gevallen. Het probleem is juist dat ik niks meer weet het enige wat ik de hele tijd zie is dat hij probeerde in me te komen en dat ik hem pijpte wat echt verschrikkelijk is om te zien. Ik heb duidelijk is een keer verteld dat ik nooit wat met hem zou doen. Maarja hier voel ik me dus nog kutter door dat mensen zeggen dat het mijn schuld is, barst ik weer in huilen uit.
Wacht even, je begrijpt me verkeerd. Dat die jongen fout zit en de hoofdschuldige is spreekt voor zich. Hij hoort dit soort onzin niet te flikken bij dronken meisjes en wellicht zou het inderdaad geen kwaad kunnen om hem aan te geven. Wat dát betreft is het absoluut niet jouw schuld.

Maar de manier waarop je in die situatie verzeild raakte roept nogal wat vraagtekens op. Daar dien je aan te werken om dit soort zaken in de toekomst te vermijden. Drank is duidelijk geen goed idee voor jou, dus zorg dat je altijd iemand bij je hebt die je in de gaten houdt op feestjes of drink niet (zoveel) meer. Niet meer weten dat je verkracht wordt is heus wel wat meer drank dan "het viel verkeerd dus ik kan er niets aan doen". Sowieso is het altijd handig om op feestjes in ieder geval één buddy te hebben die je in de gaten houdt en je eventueel helpt bij dit soort gebeurtenissen.

Citaat:
Wanneer je dronken bent weet niet echt waar je mee bezig bent, dus alarm slaan werkt bij sommigen niet wanneer ze dronken zijn. Daarnaast ga je sneller met iemand mee wanneer je dronken bent.
Wanneer je dronken bent weet en kan je dat nog prima. Als je helemaal bezopen bent dan kunnen dit soort dingen zich afspelen. Daarom zet ik zo mijn vraagtekens bij de manier waarop deze avond is verlopen.
Citaat:
Deze jongen heeft gewoon geen toestemming gehad om aan haar te komen, en helemaal niet tot seksueel gedrag.
Tsja. Misschien was hij wel even dronken als zij. Wie weet het.
Citaat:
Dat is écht bullshit. En je moet beter lezen, want ze schrijft duidelijk "ik wou helemaal niet maar hij hield me vast.'
Dronken worden is dom, maar als je vervolgens wordt aangerand omdat je te dronken bent om er iets tegen te doen, is dát aanranden echt niet jouw schuld.
Lezen.

Nogmaals ts: Het is niet jouw schuld in de letterlijke zin des woords, maar je hebt wel zelf de situatie geschept waarin zoiets kon gebeuren. Leer daarvan voor volgende keer.

En trap die dude in z'n balls.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 12:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Pluis, ik vind jouw posts op Seksualiteit zo hier en daar echt wat naïef.

Haar beredenering is dat hij wist dat ze nooit wat met hem zou doen, omdat hij wist dat ze verliefd was op iemand. Dat is natuurlijk onzin, zelfs als hij dat wist, wil dat niet betekenen dat hij wist dat ze geen interesse had in wat dan ook met hem.

Hij heeft haar meegenomen, zij ging mee. Er staat nergens in het verhaal dat dat onder dwang was, dat er geweld is gebruikt of dat hij haar gemanipuleerd heeft. Ik ga er dus vanuit dat ze 'vrijwillig' mee is gegaan. (ja, ze was dronken, maar dat maakt haar net zo goed verantwoordelijk voor haar eigen acties.)

Hij heeft haar geprobeerd te neuken. Wederom, geen sprake van fysiek geweld, of wat dan ook wat. Sterker nog, het komt over alsof de enige reden dat ze geen seks hadden, was dat ze allebei te dronken waren om te presteren.

Vervolgens heeft ze hem gepijpt. Ze wilde niet, 'maar hij hield haar vast'. Bedreigde hij haar? Deed hij haar pijn? Hield hij haar dusdanig vast dat ze nooit kon ontsnappen? Heeft ze op dat moment zelf duidelijk aangegeven dat ze niet wilde? Om hulp geroepen? Als de antwoorden daarop 'ja' zijn, dan is het inderdaad verkrachting en dan is dat gedeelte zijn schuld. Ik heb echter het idee dat geen van deze zaken het geval is. Jongens weten niet zomaar dat een meisje iets niet wil. Als zij dat niet aangeeft, dan weet hij dat niet, zeker niet als ze net met hem heeft geprobeerd te neuken. Trouwens, gepijpt worden is nou nét één van die activiteiten die ik liever niet zou doen als ik niet zeker weet of de ander het wil, want ze had natuurlijk ook gewoon keihard kunnen bijten. Gegarandeerd dat hij meer pijn heeft dan hij haar ooit kan doen.

Tot slot zegt ze dat er vrienden binnenkwamen, dat betekent dat dit alles sowieso al ergens openbaar binnen was, waar meerdere mensen waren. Ze had waarschijnlijk dus gewoon om hulp kunnen roepen of kunnen ontsnappen. Dat heeft ze, voor zover ik kan lezen, niet gedaan.

Dus ja, het is niet netjes om 'misbruik' te maken van iemand die dronken is, voor zover dat voor hem al gold. En als het inderdaad onder dwang / met geweld / met tegenstribbelen van haar is geweest dan is het verkrachting. Maar dit komt meer over als iemand die teveel heeft gedronken, haar grenzen heeft laten gaan en nu spijt heeft.

Oh and for the record, alleen omdat ze dronken is wil dat nog niet zeggen dat het misbruik van hem is of dat het niet haar schuld is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 14:30
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Zeer curieus idee van goede afloop.
Ja je hebt gelijk, ik had goede tussen aanhalingstekens moeten zetten maar ik reageerde een beetje impulsief. Overigens ben ik het met Pluis eens, ook als ze te dronken is om op haar benen te kunnen staan of luidkeels te protesteren of zich te verzetten hoor je je handen en je pik thuis te houden. Als je het verhaal van TS goed leest is het alles behalve vrijwillig gegaan.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 14:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja je hebt gelijk, ik had goede tussen aanhalingstekens moeten zetten maar ik reageerde een beetje impulsief. Overigens ben ik het met Pluis eens, ook als ze te dronken is om op haar benen te kunnen staan of luidkeels te protesteren of zich te verzetten hoor je je handen en je pik thuis te houden. Als je het verhaal van TS goed leest is het alles behalve vrijwillig gegaan.
Waar baseer je dat op dan?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 15:14
Verwijderd
Ik vind het iig wel heel makkelijk gedacht om de jongen de schuld in de schoenen te (willen) schuiven, fout ook bij jezelf zoeken.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 16:33
Verwijderd
Vind het best erg wat je allemaal zegt DP. Je laatste opmerking 'alleen omdat ze dronken is wil nog niet zeggen dat het misbruik van hem is', slaat natuurlijk als een tang op een varken, want je maakt gewoon geen misbruik van dronken meisjes. Zeker niet als hij al weet dat ze onder normale omstandigheden niets met hem zou willen.

Ook dat er voor jou eerst dwang of geweld of tegenstribbelen bij moet komen kijken voordat het aanranding of verkrachtig mag heten vind ik opmerkelijk. Je opmerking 'hij heeft haar geprobeerd te neuken, wederom geen sprake van fysiek geweld', nou en? Dan is het oke? Het kan alsnog heel bedreigend zijn hoor, als iemand zoiets probeert, ook al is het dan allemaal niet hardhandig of heeft het niet per se het karakter van dwang.

'hij hield haar vast', tussen aanhalingstekens en daarna je opmerking dat je denkt dat 'geen van deze zaken het geval is' vind ik gewoon niet kunnen. Waarom wil je zo graag die jongen het voordeel van de twijfel geven?
Ten eerste schiet de TO daar niets mee op omdat zij hier overstuur haar verhaal komt doen (het feit dat je het af wil zwakken gaat haar echt niet beter doen voelen), en ten tweede kan ik geen enkele reden bedenken om het gedrag van die jongen goed te praten. Hij wist vantevoren dat ze niet wilde, hij wist tijdens waarschijnlijk ook heus wel dat ze niet wilde, en daarbij was ze dronken, niet zijn vriendin of date, en ze heeft zelf geen toenadering gezocht ('ze ging zelf met hem mee' is natuurlijk geen reden om dan maar seksdingen bij haar te doen).

Waarschijnlijk vind je het heus wel rot voor haar, en dom en asociaal van hem, maar waarom je hier zo'n epistel moet neerzetten om haar ongelijk te bewijzen of haar verhaal af te zwakken, dat snap ik echt niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 16:42
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Heb 4 wijntjes gehad en een Jagermeister met cola
Citaat:
Niet zoveel
Daar heb je het al, Je hebt "Niet zoveel" gedronken maar die jongen krijgt je wel zo ver om met je mee te gaan?

Tenminste, Zelf geef je aan niet zoveel te hebben gedronken.
Ik zie mensen met 4 wijntjes op nog gewoon auto rijden. Dus dat je je niet kon verweren...

Maar die jongen zit ook fout dus in dit geval zaten jullie allebei fout.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Gegarandeerd dat hij meer pijn heeft dan hij haar ooit kan doen.
Dit vind ik ook maar een vreemde opmerking. Dan hij haar OOIT kan doen?

Tuurlijk, in je lul gebeten worden zal vast heel pijnlijk zijn, maar ik denk dat gebeten worden terwijl je min of meer een meisje dwingt om te pijpen niet in verhouding staat tot verkracht worden, met ook nog eens alle psychologische nasleep van dien.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 16:55
Verwijderd
Ik weet al wel de oorzaak van mijn dronkenschap; ik had niet gegeten.
Hij heeft me wel hardhandig aangepakt want heb blauwe plekken op mijn rug.
De plek waar hij het heeft geprobeerd was buiten stukje lopen in een tuinhuisje.

Ik denk dat ik naar een vertrouwenspersoon ga op school, want ik word hier echt misselijk en depressief van.
En ik ga dus nooit meer drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 16:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Vind het best erg wat je allemaal zegt DP. Je laatste opmerking 'alleen omdat ze dronken is wil nog niet zeggen dat het misbruik van hem is', slaat natuurlijk als een tang op een varken, want je maakt gewoon geen misbruik van dronken meisjes. Zeker niet als hij al weet dat ze onder normale omstandigheden niets met hem zou willen.
Het was een reactie op de mensen die roepen 'zomg het is misbruik omdat ze dronken was'. Wie zegt dat het misbruik was? Wellicht wist hij niet dat ze dronken was, leek ze geïnteresseerd, maakte ze zelf avances, was hij zelf ook dronken, of wat dan ook. Waarom moet hij meteen misbruik van haar hebben gemaakt? Daarbij, dat je dronken bent wil niet zeggen dat je je in een staat bevindt waarbij je 0 intelligentie of zelfcontrole meer hebt.

Citaat:
Ook dat er voor jou eerst dwang of geweld of tegenstribbelen bij moet komen kijken voordat het aanranding of verkrachtig mag heten vind ik opmerkelijk. Je opmerking 'hij heeft haar geprobeerd te neuken, wederom geen sprake van fysiek geweld', nou en? Dan is het oke? Het kan alsnog heel bedreigend zijn hoor, als iemand zoiets probeert, ook al is het dan allemaal niet hardhandig of heeft het niet per se het karakter van dwang.
Als zij niet aangeeft het niet te willen (op welke manier dan ook, dus ook niet in lichaamstaal of wat dan ook), niet tegenstribbelt en hij geen geweld / bedreigen etc. gebruikt - dan is het geen misbruik, dan is het gewoon 2 mensen die seks hebben.

Citaat:
'hij hield haar vast', tussen aanhalingstekens en daarna je opmerking dat je denkt dat 'geen van deze zaken het geval is' vind ik gewoon niet kunnen. Waarom wil je zo graag die jongen het voordeel van de twijfel geven?
Wil ik niet, waarom wil iedereen zo graag roepen dat het meisje niet ontzettend dom bezig is geweest?

Citaat:
Ten eerste schiet de TO daar niets mee op omdat zij hier overstuur haar verhaal komt doen (het feit dat je het af wil zwakken gaat haar echt niet beter doen voelen), en ten tweede kan ik geen enkele reden bedenken om het gedrag van die jongen goed te praten. Hij wist vantevoren dat ze niet wilde, hij wist tijdens waarschijnlijk ook heus wel dat ze niet wilde, en daarbij was ze dronken, niet zijn vriendin of date, en ze heeft zelf geen toenadering gezocht ('ze ging zelf met hem mee' is natuurlijk geen reden om dan maar seksdingen bij haar te doen).
Het maakt mij objectief gezien niet zoveel uit of zij overstuur raakt of niet. Ze wil graag weten of het zijn schuld is of ook die van haar. Als zij dronken is geworden, vrijwillig meegegaan is met een jongen, en vervolgens vrijwillig geneukt / gepijpt / wat dan ook heeft - dan is het net zo goed (zo niet meer) aan haar. Dat zij ooit heeft gezegd dat zij verliefd is op iemand maakt het niet dat hij misbruik van haar heeft gemaakt.

Citaat:
Waarschijnlijk vind je het heus wel rot voor haar, en dom en asociaal van hem, maar waarom je hier zo'n epistel moet neerzetten om haar ongelijk te bewijzen of haar verhaal af te zwakken, dat snap ik echt niet.
Ik vind het allemaal heel naar voor haar, maar als zij op geen enkele manier heeft aangegeven het niet te willen en hij op geen enkele manier haar gedwongen heeft, vind ik het geen misbruik in welke context dan ook. That said, en dat ze ik in m'n eerste post ook - als dat wel het geval is (en daar kunnen wij geen van allen over oordelen op dit moment) dan is het verkrachting en dan is het compleet zijn schuld. Zo niet, dan is het net zo goed haar eigen fout.

Citaat:
Dit vind ik ook maar een vreemde opmerking. Dan hij haar OOIT kan doen?

Tuurlijk, in je lul gebeten worden zal vast heel pijnlijk zijn, maar ik denk dat gebeten worden terwijl je min of meer een meisje dwingt om te pijpen niet in verhouding staat tot verkracht worden, met ook nog eens alle psychologische nasleep van dien.
Meh, fysiek in ieder geval. Ik bedoelde dat als hij haar fysiek de baas kon, ze altijd nog keihard had kunnen bijten en dan op die manier had kunnen winnen. That's all.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 17:21
Verwijderd
Ik weet wel dat ik tegenstribbelde en ik hoor hele tijd zijn stem in mijn hoofd met mijn naam en dan hoor ik; kom op godverdomme.
Ik heb niks gedaan omdat ik bang was dat ie boos werd en voor de duidelijkheid, hij was niet dronken hij had 2 biertjes op.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 17:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Okay, dan is het wel verkrachting en dan zou ik aangifte doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 17:27
Verwijderd
Ik snap je wel Dark Phoenix.
De jongen die ik leuk vind werd boos op mij en toen ik het hem helemaal uitlegde snapte die het wel. (was misschien niet duidelijk genoeg in mijn verhaal)
Probleem is nu dat hij nu niet weet wat ie er van moet vinden..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 17:28
Visser23
Visser23 is offline
Aangifte is inderdaad aan te raden. Maak eventueel even foto's van je verwondingen. Dit is zeker niet jouw schuld, en het is zeer begrijpelijk dat je bang bent.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 19:25
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
En niet alleen naar de politie, maar vertel dit zo snel mogelijk aan bijvoorbeeld je ouders of de vertrouwenspersoon op school - in ieder geval aan een volwassene die jij vertrouwt. Die perso(o)n(en) kan/kunnen je helpen de volgende stappen te bedenken en naar je luisteren. Blijf hier niet alleen mee lopen! Ik snap dat het heel lastig is om dit bv aan je ouders te vertellen - maar probeer toch maar. Ze zullen je kunnen helpen hiermee . Succes
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 22:30
Verwijderd
Ik deel de scepsis van DarkPhoenix.
Sterker nog, ik geloof het verhaal van de topicstartster niet. Althans, niet op haar woord.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 23:07
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Ik deel de scepsis van DarkPhoenix.
Sterker nog, ik geloof het verhaal van de topicstartster niet. Althans, niet op haar woord.
Dit... Sorry maar het is allemaal maar een beetje vaag als je het mij vraagt...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 01:39
Denkerius
Denkerius is offline
volgens het verhaal drinkt je op dit feest net zoveel als alle andere feesten en heeft nog nooit dezelfde symptomen gehad als op dit feest. zijn seks-drugs dan geen optie? zo ja, was het met opzet van die jongen? moeten we er misschien vanuit gaan dat je zonder het te weten veel meer heeft gedronken dan hier word verteld? of is het echt zo dat een lege maag zo'n enorm effect kon hebben en dat dat dan nog nooit eerder is gebeurd zonder gevolgen?

ook is er spraken van mishandeling voor en tijdens het pijpen. lijkt dit dan niet nog meer op opzet? of had hij 'per ongeluk' relatief weinig gedronken en jou juist op die avond meegenomen, terwijl hij wist dat je hem niet wilde?

hoe weet je trouwens dat het zijn eerste keer was

btw. je vriend wacht gewoon totdat jij zegt wat ie nou moet doen; moet hij je met rust laten? je troosten? wraaknemen? doen alsof er niets gebeurd is? hulp erbijhalen? das moeilijk in te schatten als je aankomt met zo'n verhaal vooral als je geen vaste relatie hebt.
__________________
Just think
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 07:26
Verwijderd
Ja het heeft een heel groot effect voor de zomervakantie heb ik dit ook is een keer gehad en toen ben ik ook gestopt en dacht ah nu kan ik wel even paar glaasjes drinken. Hoe ik weet dat het zijn 1e keer was is omdat het me beste vriend was. En hij vond het stom nog voor dit alles dat ik nooit meer aangeschoten of dronken was omdat ik toen even was gestopt met drinken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 07:28
Verwijderd
En ja ik wil absoluut geen vaste relatie met hem want ik ben niet verliefd op hem en dat had ik al 4 weken geleden ofzo gezegd.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 08:38
Verwijderd
Wat een topic

De jongen zit sowieso fout. Als hij weet dat je nooit wat met hem zou doen in nuchtere staat, is het laag om het wel te proberen als je dronken bent. Misschien was hij net als jij ook aardig van de wereld af en doet hij daarom ook dingen die hij normaal nooit zou doen. Dat kan. Mij lijkt dat hij zich wel veel bewuster was van wat hij deed. Ongeacht dit soort dingen is het gewoon oneindig veel beter om alleen iets met anderen te doen die bij hun verstand zijn. Zelfs als jij (TS) hem verleid hebt (en waarom niet? Zo veel weet je er ook niet van) had hij beter moeten weten, idealiter.
Wijze les: niet zo dronken worden dat je het verschil tussen onder en boven niet meer weet. Hoewel het niet zou moeten, lok je in zo'n toestand deze situaties wel een beetje uit. Je brengt jezelf vrij bewust in een positie dat je niet meer zo adequaat op een situatie kunt reageren als wanneer je nuchter was.
Ik weet niet precies waarom je hem niet aan zijn ballen getrokken hebt of gewoon hard naar anderen hebt geroepen. Mij lijkt dat zelfs als je van de wereld bent, je in staat bent om je op een of andere manier te verzetten. Fijn voor hem dat je niet doorgebeten hebt, overigens. Maar hier denk ik dat DP een terechte vraag stelt: waarom verschilt dit van twee mensen die seks hebben? Heb je laten merken dat je niet wilde, of heb je op het moment zelf eigenlijk maar gewoon gedaan wat hij wilde? Als je het niet duidelijk laat merken, sta je simpelweg niet zo sterk. Als je wel tegenstribbelt, hoe krijgt hij het voor elkaar dat hij je meeneemt van het feest waar genoeg mensen zijn om je te beschermen?
En tsja, de jongen die je leuk vindt... ik begrijp hem wel. Het beeld dat nu naar voren komt, is natuurlijk geen visitekaartje voor jezelf. Het is absoluut bijzonder naar dat je dit overkomen is, maar het verhaal 'de drank was slecht gevallen en toen heb ik met een ander x en y gedaan (al dan niet uit vrije wil)' wordt ook vaak als smoesje gebruikt.

Aangifte heeft misschien wel zin, maar aan de andere kant weet ik niet of er wat te bewijzen is. Ik zou het in dit geval geen sterke zaak vinden in ieder geval...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 09:53
Verwijderd
Ik had niet gegeten. En mijn vriendinnen weten dat ik zoiets nooit zou doen, zo'n meisje ben ik niet. Hij heeft me denk ik heel stiekem uit huis meegenomen want niemand had door dat ik weg was..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 10:59
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Hij heeft me denk ik heel stiekem uit huis meegenomen want niemand had door dat ik weg was..
Natuurlijk deed hij dat, en jij hebt er daarnaast ook voor gezorgd dat niemand het merkte...
Kom op zeg, als je echt niet had gewild had iedereen het wel gemerkt. (en met gewild bedoelde ik "in de staat die je verkeerde"). En wou je zeggen dat je als je iets niet wilde, niks anders kon doen dan pijpen? Als alle meisjes in plaats van wegrennen/slaan/bijten/schreeuwen allemaal gingen pijpen wonen wij in Walhalla.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 11:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Een aantal dingen in het verhaal lopen een beetje raar, dat snap ik niet zo goed.

Je was dus op een soort feest bij iemand thuis neem ik aan. (bij hem thuis?)

Hij vroeg je om mee te gaan. Wilde jij mee? Zo nee, waarom ging je dan mee? Zo ja, waarom liet je niemand weten waar je heen ging? Dat is pretty much regel 1 van veilig uitgaan, zorg dat altijd iemand weet waar je bent. Zeker als je weet dat je niet helemaal helder bent.

Hij nam je dus mee naar een tuinhuisje. Waarom ben je mee naar binnen gegaan en niet weggegaan? Hij wilde daar seks met je hebben, iets wat jij niet wilde. Als je dat hebt aangegeven en hij bleef doorgaan, waarom heb je niet gewoon keihard gegild, ben je niet keihard weggerend of iets in die richting? Je vriendinnen waren dan vlakbij, dat was de makkelijkste oplossing geweest.

Ik snap denk ik vooral niet zo goed waarom je in dit hele verhaal echt geen enkele initiatief hebt te lijken getoond om weg te komen, te ontsnappen, om hulp te roepen of je te verdedigen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 11:42
Verwijderd
Omdat ik te dronken was om iets te doen, ik kon niks doen ik heb striemen rond me polsen omdat hij me waarschijnlijk helemaal heeft moeten vasthouden om me mee te nemen. Mijn vriendin die altijd op me let was in gesprek en had niet door dat ik zo ver heen was, omdat ik dat normaal ook drink maar ik had dus niet gegeten. Ikzelf vind wel dat hij me misbruikt heeft met me dronkenschap heb continu flashbacks en heb hele tijd huilbuien, als mensen het niet geloven doen ze dat maar ik wou dat het niet waar was. Hij heeft op twitter gezet; 'we zijn jongens, wat had je dan verwacht'
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 11:45
Verwijderd
Let wel dat 'een beetje tegenstribbelen' kan overkomen als 'hard to get'. Dit is iets in de populaire cultuur leeft als iets dat meisjes soms doen als spelletje. Ik weet niet hoe duidelijk je bent als je 'een beetje moeilijk doet' (en zeker als je het daarna tóch doet!). Dat kan ook op te vatten zijn als hard to get. Je kunt ook hemel en hel bij elkaar gillen zodat niet alleen op het feestje mensen wat horen, maar ook de buren, de buren daarvan en daar ook bij het politiebureau enkele kilometers verderop. Zo hard gillen is denk ik voor geen enkele jongen charming.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 11:45
Verwijderd
Ik gok:
Topicstartster heeft seks gehad, in eerste instantie vrijwillig.
Naderhand kreeg ze spijt, al dan niet ingegeven door haar omgeving.
Nu verzint ze een verhaal en een smoesje, om toch niet op een [del]hoer[/del] dame van lichte zeden te lijken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft op twitter gezet; 'we zijn jongens, wat had je dan verwacht'
Wat, een bekentenis?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 11:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Je was te dronken om te gillen of weg te lopen, maar je kon wel pijpen?

Nogmaals, ik doe niks af aan wat hij heeft gedaan en ik vind het heel naar voor je, maar seriously?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 11:47
Verwijderd
Ik weet dat ik nooit met hem alleen zou willen zijn en hoe het dus gebeurd is weet ik niet. Niemand weet dat
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 12:19
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je was te dronken om te gillen of weg te lopen, maar je kon wel pijpen?

Nogmaals, ik doe niks af aan wat hij heeft gedaan en ik vind het heel naar voor je, maar seriously?
idd, bijt erin en hij gaat wel een stapje achteruit denk ik. Maar buiten dat niet leuk natuurlijk.
Maak voor jezelf een keuze. Geef hem aan, of niet. Maar sluit het dan wel voor jezelf af.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 12:28
Verwijderd
Als je echt neit weet wat je met de situatie aanmoet, maar je vindt wel dat hij je misbruikt heeft, waarom bel je dan niet gewoon de politie met dit verhaal? Volgens mij is 0900-8844 ofzo een telefoonnummer voor dit soort dingen - ik weet dat ik ooit een keer heb gebeld omdat ik me zorgen maakte om een vriendin en ik wist niet wat ik er mee moest. Er werd naar me geluisterd, ik kon mijn verhaal doen, ik werd serieus genomen en ik kreeg bruikbaar advies over hoe ik moest handelen. Volgens mij kan dat nog anoniem ook, om gewoon advies in te winnen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 13:24
Verwijderd
Ja laat ik dat maar doen, want ik begin me alleen maar vervelender te voelen.
Want niemand weet hoe het is dus om dronken te zijn.
Ik krijg hier alleen maar te horen dat ik dom ben geweest en dat weet ik zelf ook wel, ik vind gewoon dat hij fout zit omdat hij wist dat ik nooit wat met hem zou doen en dat ik een jongen leuk vind.
Ik word niet begrepen, vind ik erg jammer.. dus laat maar ik kan hier allemaal echt niks mee.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 13:27
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Sterkte in ieder geval!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 13:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja laat ik dat maar doen, want ik begin me alleen maar vervelender te voelen.
Want niemand weet hoe het is dus om dronken te zijn.
Lol... Het is geen mythische situatie waarin je geen controle meer over jezelf hebt, hoor.

Citaat:
Ik krijg hier alleen maar te horen dat ik dom ben geweest en dat weet ik zelf ook wel, ik vind gewoon dat hij fout zit omdat hij wist dat ik nooit wat met hem zou doen en dat ik een jongen leuk vind.
Eh, ja.

Citaat:
Ik word niet begrepen, vind ik erg jammer.. dus laat maar ik kan hier allemaal echt niks mee.
Je wordt wel begrepen, en genoeg mensen geven aan dat ze het vervelend voor je vinden, er worden ook alleen een aantal vragen / opmerkingen geplaatst, en als je slim bent leer je ervan. Los van wiens schuld het is, vind je zelf ook niet dat je op z'n minst wellicht niet helemaal handig bezig bent geweest? Zo ja, leer er dan van en zorg dat het in het vervolg niet nog eens gebeurt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld?
JustTalk
324 24-05-2014 14:55
Psychologie monoloog: seksueel misbruikt
HelpMePlease
42 31-05-2007 14:26
Psychologie Wat doet een verkrachting/aanranding,langdurig seksueelmisbruik met je ???
Tieneke
86 20-08-2005 21:11
Psychologie Gelukkig worden is accepteren?
Verwijderd
40 21-12-2002 20:51
Psychologie Waardoor is verkrachting zo erg?
Rerisen Phoenix
73 27-07-2002 07:59
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.