Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2015, 16:51
klerenkast
klerenkast is offline
Iemand in mijn vriendengroep gaat op dit moment met de ex van mijn broertje(broertje zit ook in de vriendengroep). Het is nu 1 jaar uit, ze hadden af en toe nog contact maar dat stelde niks voor.

Die vriend die nu met de ex gaat was al een tijdje aan het praten met de ex, na een lange tijd kreeg de ex gevoelens voor de vriend uit de groep en langzamerhand andersom ook. De ex drong elke keer aan te zoenen etc., dat hebben ze dus gedaan.

Nu heeft de vriend die met de ex gaat het verteld aan mijn broertje, hij reageerde nogal heftig: hij hoeft hem nooit meer te zien. nu kan ik zon reactie begrijpen, maar ik vind hem wel erg heftig en misschien overdreven. Het probleem is dat hij heeft geeist dat hij nooit meer welkom is in ons huis, dat zou betekenen dat ik nooit met de vriendengroep bij mij thuis kan chillen.

Mijn mening is dat die vriend het eerder had moeten vertellen, maar buiten dat vind ik de reactie van mijn broertje ietsje heftig. Het is mij ook overkomen dat een vriend met mijn ex ging, maar dat hebben we even besproken en kon me geen reet schelen, blijkbaar zit mijn broertje er nog mee en vergaat er een vriendschap van zon 13 jaar fzo.

Wat zouden jullie doen als broer?
Moet ik luisteren naar zijn eis over chillen?
Vinden jullie zijn reactie terrecht?
Vinden jullie dat die vriend het kan maken om met de ex van een goede vriend te gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2015, 07:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je broertje kan met de nieuwe vriend in gesprek en daar aangeven dat hij dit vervelend vindt, maar heeft zeker niet het recht mensen uit de groep te zetten. Als er binnen de groep duidelijk afgesproken is dat er niet met exen van anderen groepsleden gedate mag worden snap ik zijn heftige reactie, maar je broertje kan niet verwachten dat iemand die niet weet hoe gevoelig het ligt niet omgaat met een meisje, puur omdat het de ex van je broertje is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie in de war over ex-vriend
waves
14 05-10-2007 19:31
Liefde & Relatie Relatie crisis
Bambina
9 23-07-2007 08:28
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #62
Bloem
500 24-05-2007 08:09
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Liefde & Relatie Slapen bij vriendje
Amelienne
76 02-03-2005 08:15
Liefde & Relatie gewone vriend, wel/niet relatie
Mizz X
3 15-07-2002 17:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.