Oud 26-04-2002, 20:43
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
het is nu tussen mij en mijn ex twee en halve maand uit, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar het was ineens zomaar omdat we beiden wel weer vrijgezel wouden zijn.
Nou konden we elkaar niet gelijk loslaten en hadden we ook nog wel sex, ondertussen had ik al met iemand anders gezoend.
nu heb ik sinds een tijdje dat ik hem liever niet meer zou willen zien, maar dat is onmogelijk omdat we collega`s van elkaar zijn, maar nu heb ik alle foto`s die ik had op mijn kamer van hem op geborgen en wil ook niet meer met hem naar bed gaan. Alleen wie heeft dit ook meegemaakt en ik ben niet meer verliefd op hem maar waarom voel ik me dan toch klote als ik hoor dat hij met iemand heeft gezoend? ik snap niks van mijn gevoelens, en ik zou niet meer een relatie met hem willen dus het is echt niet dat ik nog onbewust verliefd op hem ben, want ik erger me juist vaak aan hem. Of is dit nou normaal ofzo, ik weet het niet want dit is mijn eerste lange relatie die ik heb gehad (1 jaar en twee maanden) als het zo is zou ik het liefste nooit weer een relatie aangaan, want dit is gewoon klote.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2002, 21:23
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
hebbik ook last van kan idd heel erg klote zijn, alleen ik zie m niet zo vaak dat is dan ook wel weer beter.
heb geen seks meer met m, dat hebbe we ook maar afgeschaft. t kan wel heel lang dure dat je dr helemaal over heen bent, ook al ben je nu niet meer verliefd maar voel je wel een steek als hij met iemand anders gaat kweet ook niet hoe je hier mee om moet gaan...

sterkte dr mee iig
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 03:49
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb t ook meegemaakt is echt klote jah! hij had t uitgemaakt vanwege een ander...binnen een paar dagen had ie iets met haar..maar ik toch als een hond erachter aan lopen alleen maar omdat ik niet kon hebbe dat ie met haar zoende en niet met mij...uiteindelijk toch weer bij elkaar truggekomen maar t vertrouwen was compleet verdwenen. nu is t alweer 2,5 maand of zo uit en hij had meteen een ander (hij was vreemdgegaan) toen heb ik m echt heel snel losgelaten omdat ik eindelijk inzag dat ik echt sinds de eerste break up al niet echt meer van m hield mar gewoon aan hem gewend was alleen als mensen dit tegen me zeiden wou ik dat gewoon niet aannemen..ik hou echt niet meer van hem (we hadden in totaal wel 2,5 jaar iets) heeft me teveel pijn gedaan,maar k moet m ook niet met een ander zien want ik doe ze allebei wat, al ist alleen mara om me agressie kwijt te kunnen vanwege wat hij mij heeft aangedaan...tis gewoon kut om te zien dat iemand waar je ooit heel gek op was een ander heeft en dr waarschijnlijk ook nog gelukkig mee is...is vreemd mar als je t zelf meemaakt dat snap je dat gevoel...suc6 drmee!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:52
love is life
love is life is offline
Ik heb ook een tijdje met een gast verkeerd en die heeft het niet eens uitgemaakt ik heb het zelf moeten zien dat hij met iemand anders was dat is pas rot...Ik kon hem ook eerst nite loslaten het heeft een tijdje geduurd eer ik hem wou loslaten maar zelfs nu na 2 maanden heb ik nog een steek van pijn als ik aan hem denk ook al verkeer ik nu van iemand anders ik weet heel goed dat wat ik voor die ene ket heb gevoeld dat geen enkele jongen zoveel voor mij zou kunnen betekenen...
succes ermee!
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 16:42
louis84
Avatar van louis84
louis84 is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
het is nu tussen mij en mijn ex twee en halve maand uit, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar het was ineens zomaar omdat we beiden wel weer vrijgezel wouden zijn.
Nou konden we elkaar niet gelijk loslaten en hadden we ook nog wel sex, ondertussen had ik al met iemand anders gezoend.
nu heb ik sinds een tijdje dat ik hem liever niet meer zou willen zien, maar dat is onmogelijk omdat we collega`s van elkaar zijn, maar nu heb ik alle foto`s die ik had op mijn kamer van hem op geborgen en wil ook niet meer met hem naar bed gaan. Alleen wie heeft dit ook meegemaakt en ik ben niet meer verliefd op hem maar waarom voel ik me dan toch klote als ik hoor dat hij met iemand heeft gezoend? ik snap niks van mijn gevoelens, en ik zou niet meer een relatie met hem willen dus het is echt niet dat ik nog onbewust verliefd op hem ben, want ik erger me juist vaak aan hem. Of is dit nou normaal ofzo, ik weet het niet want dit is mijn eerste lange relatie die ik heb gehad (1 jaar en twee maanden) als het zo is zou ik het liefste nooit weer een relatie aangaan, want dit is gewoon klote.

Jullie houden nog heel veel vanmekaar terwijl jullie het niet weten, je prbeert de waarheid achter je te houden, waardoor je niets van hem wilt horen, maar tegelijk wil je het wel. Jullie wouden vrijgezel zijn, waarschijnlijk omdat jullie tevaak samen optrokken, en geen tijd meer heeft, met andere dingen, of voor je vrienden, mijn suggestie, als je nog van hem hou, diep in je hart. Neem hem dan terug.

Groetjes Louis suc6
__________________
Shoutless, perform, like water. You put water into a cup,it becomes the cup. Water can crash or can flow, Be water my Friend :)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 11:52
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
we zijn nu een maand verder en pijn nee dat heb ik niet meer, het enige wat me pijn doet dat we geen vrienden kunnen blijven, maar dat is niet anders, Ik negeer hem nou en zie hem gewoon als een jongen die ik ken, dat is de beste manier want vriendschap moet wel van twee kanten komen en dat komt het niet. maar misschien is dat ook wel beter. Ik mis hem niet en zou zelfs wel weer verliefd willen worden en een leuke tijd hebben, maar niet met hem. dat hoofstuk heb ik afgesloten.

veel liefs mij.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:14
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
we zijn nu een maand verder en pijn nee dat heb ik niet meer, het enige wat me pijn doet dat we geen vrienden kunnen blijven, maar dat is niet anders, Ik negeer hem nou en zie hem gewoon als een jongen die ik ken, dat is de beste manier want vriendschap moet wel van twee kanten komen en dat komt het niet. maar misschien is dat ook wel beter. Ik mis hem niet en zou zelfs wel weer verliefd willen worden en een leuke tijd hebben, maar niet met hem. dat hoofstuk heb ik afgesloten.

veel liefs mij.
dat is snel, maar ik ben blij voor je
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 22:55
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
Starrie schreef:


dat is snel, maar ik ben blij voor je

ja maar dat komt gewoon door omstandigheden, zouden we normaal nog met elkaar om zijn gegaan en nog gewoon sex hebben zoals eerst ja dan had het wat minder geweest.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 00:58
Verwijderd
Dat lijkt me vrij normaal...ik voel me ook nog steeds gigantisch kut als ik hoor dat het meisje waar ik écht smoorverliefd op was, nu heel gelukkig is met haar huidige vriend...die in mijn ogen natuurlijk niet kan tippen aan mij, maar dat zal wel een normale gedachte zijn, ik ben niet meer verliefd op haar, maar toch wil ik haar zo graag terug..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 13:10
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Is normaal idd... ik heb inmiddels sinds pas een nieuw vriendje waar ik onwijs blij mee ben, maar soms als ik m'n ex met een ander meisje zie kan dat toch nog best steken hoor, terwijl ik echt niets meer voor hem voel in romantische zin. Denk dat je dat altijd houdt, omdat degene waar je toen zoveel mee hebt gedeeld, die dingen nu ineens met iemand anders deelt
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:00
Rio
Rio is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
het is nu tussen mij en mijn ex twee en halve maand uit, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar het was ineens zomaar omdat we beiden wel weer vrijgezel wouden zijn.
Nou konden we elkaar niet gelijk loslaten en hadden we ook nog wel sex, ondertussen had ik al met iemand anders gezoend.
nu heb ik sinds een tijdje dat ik hem liever niet meer zou willen zien, maar dat is onmogelijk omdat we collega`s van elkaar zijn, maar nu heb ik alle foto`s die ik had op mijn kamer van hem op geborgen en wil ook niet meer met hem naar bed gaan. Alleen wie heeft dit ook meegemaakt en ik ben niet meer verliefd op hem maar waarom voel ik me dan toch klote als ik hoor dat hij met iemand heeft gezoend? ik snap niks van mijn gevoelens, en ik zou niet meer een relatie met hem willen dus het is echt niet dat ik nog onbewust verliefd op hem ben, want ik erger me juist vaak aan hem. Of is dit nou normaal ofzo, ik weet het niet want dit is mijn eerste lange relatie die ik heb gehad (1 jaar en twee maanden) als het zo is zou ik het liefste nooit weer een relatie aangaan, want dit is gewoon klote.
Ja klopt ik heb het ook gehad... bij mij was het zelfs zo dat hij expres recht voor mijn neus een ander er voor vloog... om te kijken hoe ik zou reageren... ik reageerde dus volgens hem raar... omdat ik net deed of het me nie uitmaakte ... en hij had wat anders verwacht... ik heb toen ook een andere jongen gehad... ik denk dat ik d8 zo kan ik het wel vergeten en hoef ik er nie echt aan te denken en van dan weet mijn ex direct dat het nooit meer het oude wordt... heel stom van mezelf en ik heb er ook waanzinnig veel spijt van... maar weetje het heeft nix geholpen 's nachts en nog weken daarna zag ik hem voor me staan met dat meissie en ik werd jaloers ofzo in ieder geval het deed pijn heel veel pijn... ik ben niet meer gek op hem.. en okay hij blijft bijzonder het was ook mijn 1ste vriendje, maar weetje ik denk dat het gewoon een vorm is van je voelt je vernederd omdat hij jou ex jouw maatje en al die tijd jouw jongen is geweest.. het voelt of ie vreemd gaat terwijl het allang uit is.. ik weet dat dat in het begin heel veel pijn doet... maar je komt er overheen echt waar!!

Ik hoop dat je er wat aan hebt...
En niet teveel erover piekeren...

Liefs, Rio
__________________
*** Als een droom werkelijkheid wordt, wordt de werkelijkheid dan een droom? ***
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 23:29
kafka
kafka is offline
Hoe bot het ook mag klinken

Ik misste toen het uit was met mijn ex alleen het knuffelen en het zoenen, haar persoon niet
__________________
Keep skateboarding to yourself.....keep it real.........
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 23:33
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
kafka schreef:
Hoe bot het ook mag klinken

Ik misste toen het uit was met mijn ex alleen het knuffelen en het zoenen, haar persoon niet
Nee dat is het juist! maar later mis je dat ook niet echt meer, niet als verlangen naar je ex toe dan.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 13:55
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Ik mis nog steeds mijn liefste ex heel erg, waar ik bijna 2 jaar mee had. Ook hij had na 3 dagen al een ander, maar dat ging weer binnen 2 weken uit, en toen kregen wij als het ware weer wat. Maar ik wilde toen niet meer. (Hij wilde zeg maar een vrije relatie )

Maar toch ergens hoop ik nog steeds dat hij mij leuk vindt, al zou ik niks meer met hem willen, maar ik wil gewoon niet dat ie met een ander bijvoorbeeld leukere/andere dingen doet. *jaloers*
Gewoon kleine dingen als dat hij nu iedere dag bij haar slaapt maar bij mij soms niet wilde omdat ie rust wou. Zoiets.
Het rare is ook dat hij steeds weer aandacht voor me heeft, zodra ik een leuke jongen tegen kom. Dan zit ie de hele tijd met mij te sjansen enzo.

Uiteraard is het meisje waar ie nu half mee heeft ( ja open relatie... hij wilde zelfs een trio met mij erbij ) een domme doos . Ik hoop wel dat hij het leuk met haar heeft, maar ik blijf gewoon wel jaloers.

( omg, en het is al bijna 10 maanden uit ofzo ik lijk wel obsessed)
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 02-04-2006 00:46
Liefde & Relatie je ex
Al Murphy
15 05-10-2005 14:15
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 07:11
Verhalen & Gedichten Mijn eerste kus
Donny must die
141 29-03-2005 14:28
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.