Oud 18-02-2009, 15:03
wilco6529
wilco6529 is offline
Ik zoek een leuk vakantiebaantje voor de zomer. Ik heb elke keer geen geld en wil graag een leuk vakantiebaantje. Wie van jullie heeft ook een vakantiebaantje en waar kan ik leuk vakantiewerk vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2009, 15:54
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
hoe oud ben je? en wat versta jij onder leuk?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een leuk vakantiebaantje voor de zomer. Ik heb elke keer geen geld en wil graag een leuk vakantiebaantje. Wie van jullie heeft ook een vakantiebaantje en waar kan ik leuk vakantiewerk vinden
Werken is niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 10:06
blablatje
blablatje is offline
Je kunt je vanaf maart/april voor vakantiewerk inschrijven bij uitzendbureaus. Die bieden je vanalles aan, maar wel veel fabrieksdingen en dat vind je vast niet leuk, maar het levert je wel werkervaring op. Vanaf die tijd kun je ook opbellen naar landbouwers in de buurt, afhankelijk van waar je woont kun je bollen pellen of fruit plukken of dat soort dingen. Die nummers vind je gewoon in de telefoongids. Afhankelijk van je leeftijd kun je ook in winkels of horeca werken. Loop zo rond mei gewoon wat winkels en cafe's/restaurants binnen om te vragen of ze een sollicitatieformulier voor je hebben; kies winkels uit die bij je passen, bv een kledingwinkel als je van mode houdt of een speelgoed- of electronicawinkel als je van gamen houdt. Een slecht verdienend maar wel mooi vakantiebaantje is activiteitenbegeleider op een camping. Daarvoor kun je campings opbellen (telefoongids weer). Het helpt daarbij als je bv. goed kunt knutselen of toneelspelen of ervaring hebt met dingen als kanoën.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 13:22
wilco6529
wilco6529 is offline
Bij welk uitzendbureau moet ik me inschrijven voor leuk vakantiewerk weet iemand dat? ik ben 18 jaar!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 14:53
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
als je achttien bent kun je denk ik gewoon via studentenwerk. Krijg je geen echt leuk werk van, maar wel leuker dan de supermarkt. Ik werk zelf via studentenwerk en het is wel relaxt want ik krijg elke week uitbetaald. Ik verdien niet heel veel, maar ook niet extreem weinig. www.studentenwerk.nl

Ik zelf werk als railcateraar. Ik loop met een rugtas door de trein en verkoop koffie en chocolademelk en koeken enzo. Als je dat leuk lijkt moet je me maar pm-en, dan kan ik je bij mn baas voorstellen, krijg ik een bonus en jij meer kans dat je aangenomen wordt
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 14:58
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
oh, maar via studentenwerk kun je dus ook dingen als: AH to go, andere eettentjes op het station (shakies/broodzaak/kiosk), tnt post, en nog veel meer, weet niet precies.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 13:28
findik_kurdu_61
findik_kurdu_61 is offline
www.asastudent.nl

op deze website kan je allerlei werk vinden ook studentenwerk en vakantie werk
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 15:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Je kunt je vanaf maart/april voor vakantiewerk inschrijven bij uitzendbureaus. Die bieden je vanalles aan, maar wel veel fabrieksdingen en dat vind je vast niet leuk, maar het levert je wel werkervaring op.
Waarom zou hij fabrieksdingen niet leuk vinden? Ik heb zelf een zomer lang bij de DAF gewerkt en dat was zwaar (ik ben nogal klein en licht en het was vrij veel sjouwwerk), maar ook ontzettend leuk. En het verdiende goed (ik denk overigens niet dat ze nu nog veel mensen bij de DAF zoeken, maar toch... Fabriekswerk kan hartstikke leuk zijn)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 17:07
Nalah
Avatar van Nalah
Nalah is offline
Ik heb in mijn dorp heel lang bij het bejaardentehuis gewerkt, hier werkten ook jongens van ongeveer 18 die kleine technische klusjes moesten oplossen samen met een vaste medewerker, bv het repareren van een kraan/rolstoel!
Vrij kleine klusjes dus, maar aangezien het in de zorg is verdiende het voor hen wel ontzettend goed! Je kan natuurlijk altijd zoiets proberen te regelen in je eigen woonplaats, kan ook bij een woningvereniging o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb in mijn dorp heel lang bij het bejaardentehuis gewerkt, hier werkten ook jongens van ongeveer 18 die kleine technische klusjes moesten oplossen samen met een vaste medewerker, bv het repareren van een kraan/rolstoel!
Vrij kleine klusjes dus, maar aangezien het in de zorg is verdiende het voor hen wel ontzettend goed! Je kan natuurlijk altijd zoiets proberen te regelen in je eigen woonplaats, kan ook bij een woningvereniging o.i.d.
Dat klinkt best goed. Maar daar voor moet je denk ik wel specifiek voor solliciteren.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 10:11
FeyRegy
Avatar van FeyRegy
FeyRegy is offline
als 16jarige kan je ook proberen op een camping te werken in een recreatieteam. moet je wel geluk hebben, want vaak moet je 17/18 zijn. maar mij was het ook gelukt na een aantal mailtjes overleg 2jaar geleden..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 11:49
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Dat klinkt best goed. Maar daar voor moet je denk ik wel specifiek voor solliciteren.
Een open sollicitatiebrief sturen kan natuurlijk altijd. Je kan ook bellen met de organisatie om te vragen of er toevallig vraag is naar dit soort specifieke bijbanen.

Als TS het leuk lijkt, zou ik het zeker proberen. Lukt het, dan heb je een leuke baan, lukt het niet, dan heb je het in ieder geval geprobeerd en kun je weer verder kijken.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 19:56
Scholier2077
Scholier2077 is offline
Bij een uitzendbureau krijg je via hun betaald en niet waar je werkt. Dus je kan beter zelf werk zoeken i.p.v een uitzendbureau.
-horeca
-groenvoorziening
-recreatie

zo moeilijk is het niet om werk te vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-hart-topic 168
Hawahaai
500 26-05-2012 11:04
De Kantine De kunstmatige insaaiminatiekliniek van Dr. van Holland - #545
Verwijderd
35 07-03-2009 10:41
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic #128!
darkfairy
493 15-05-2008 19:52
Werk, Geld & Recht Op kamers gaan vraagje...
SimplyABoy19
3 27-11-2005 10:48
Werk, Geld & Recht vast werk vs. vakantiewerk....kan ik dit maken?
bokky
16 24-05-2005 11:10
Verhalen & Gedichten story: geef je mening...
Ronella
5 14-05-2004 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.