Oud 22-02-2020, 08:24
Goodquestion66
Goodquestion66 is offline
Uhm hey forum mensen,

Ik heb met kerst een heel leuk meisje online ontmoet.

We hebben dag in dag uit gepraat met elkaar tot vorige week toen zei ze dat ze ruimte nodig had.

Alleen ik snap niet waarom uit het niets?
Heb ik wat vekeerds gezegd?
Je wilt elkaar toch spreken als je gevoelens hebt voor elkaar?

Nu kan ik zien dat ze continu met een andere jongen aan het praten is. Dag in dag uit, maar op Whatsapp stuurt ze mij nog wel hartjes en elke dag slaaplekker of goedemorgen.

Afgelopen dinsdag was er wat gebeurd en ik maakte mij enorm veel zorgen. Ik heb haar gesmeekt om mij even te bellen hoe het met haar ging. Dat gesprek duurde 10 min waar zo wat alleen ik aan het praten was.

Ik slaap hier enorm slecht door. Ze heeft ondertussen al 3x toegezegd dat ze me zou bellen en op het laatste moment krijg ik een bericht dat het niet lukt.

Het maakt me kapot vanbinnen. Ik hou echt heel veel van haar. We hebben heel veel dezelfde intresses en muziek smaak.

Enige optie die ik nu nog zie om te zeggen dat ik er een punt achter ga zetten, want ik wa altijd de vrolijke jongen, maar nu krijg ik vragen of ik het nog wel leuk vind. Het knaagd enorm hard aan me.

Ik slaap niet of enorm slecht.

Help mij alsjeblieft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2020, 10:33
Verwijderd
Het is mij niet duidelijk wat voor hulp je verwacht. Maar haar boodschap is op zich duidelijk; ze heeft ruimte nodig. Geef haar die ook. Zoals ik het nu lees, is het verstandigste om alle contact te verbreken. En dan volhouden. Geen contact opnemen. Als zij je mist, dan meldt ze zich wel weer. Als zij je niet mist, dan ben je ook beter af dan dat je voor je gevoel aan het lijntje gehouden worden.


Kut voor je man, maar deze dingen gebeuren. Je hebt waarschijnlijk niets verkeerds gezegd maar gevoelens veranderen nu eenmaal, zeker op jonge leeftijd. Zij kan er ook niets aan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 3,5 jaar relatie kapot, ze wil ruimte, maakt het uit via app
xpicture
42 12-09-2019 19:57
Liefde & Relatie vriend wil ruimte
kingkadanz
2 03-11-2017 16:25
Muziek Repetitie ruimtes?
Hotaruyi
0 14-09-2015 10:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Suriname heeft plannen voor kernenergie
Supersuri
343 02-04-2007 15:57
Verkeer & Vervoer Rijles en rijbewijs topic! # 8
Miracle
500 20-07-2006 12:32
Levensbeschouwing & Filosofie is het heelal echt oneindig?
here I am
182 09-11-2003 23:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.