Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2005, 20:36
Chain
Chain is offline
Wat vinden meisjes als jongens steeds aan ze zitten? Hij gaat je knuffelen, je handen vastpakken, aan je benen zitten, aan je kont zitten, ff aan je buik zitten, kusjes geven enz, dat soort dingen. Je zult nu vast denken "hoe goed is die jongen met dat meisjes bevriend, hoe lang kennen ze elkaar enz". Hier komt mijn kort verhaal:

Het ligt zo; hij is/was een hele goede vriend van me, vooral vorige jaar, dit jaar ga ik met hem hierdoor minder om. Hij is een playertje zeg maar. Hij noemt veel meisje een hoer omdat ze met andere jongens omgaat, terwijl hijzelf aan elk meisje zit. Dit gaat van 'hand om haar heen' tot 'haar kont knijpen'.
Nou zijn er dit jaar heleboel leuke meisjes bij ons in de klas gekomen(een die ik best leuk vind al een tijdje) Hij weet dat ik haar leuk vind, maar hij trekt zich niks van aan en zit ook heel vaak aan haar. Daarom begin ik me nu aan te ergeren. Vroeger vond ik het niet zo erg, hij mag doen waar die zin in heeft, maar dit gaat me een beetje te ver. Mijn andere vrienden zeggen ook vaak van 'laat je hem dit zomaar doen' enz.

De reactie van haar is een beetje lachen en verder doet ze niks. Nu komen we weer bij m'n vraag; vinden meisjes in het algemeen dit erg of vinden ze het stiekem toch erg leuk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2005, 20:41
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik zou het absoluut niet leuk vinden als een jongen zomaar aan me zit. De eerste keer zeg ik er wat van. 2de keer wordt ik boos en de volgende keer verkoop ik wel wat klap ofzo. Vindt het nogal irritant en omdat ik een reflex kan geven als iemand me onverwacht aanraak.
Vindt het sowieso niet leuk als mensen aan me zitten.


Sommige meiden van me school vinden het zogenaamd irritant. Zeggen ze: neeheheeee niet doen gaan ze zo lief lachen. Wat erger ik me daar af en toe aan vooral als ze dan zeggen nee ik vindt het helemaal niet leuk terwijl ze het wel leuk vinden.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 20:41
Verwijderd
dus hij raakt steeds een meisje aan dat een klasgenote van jullie is, terwijl hij weet dat jij haar leuk vindt?

Tja, als hij zich zo gedraagt tegen alle meisjes, dan hoeft het natuurlijk geen flirten te zijn, maar als het dat wel is, is dat wel lullig van hem tegenover jou.

En als een jongen voortdurend aan mij zit terwijl hij niet mijn vriendje is of heel erg aan het worden is, vind ik dat verschrikkelijk irritant.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 20:45
elledc
elledc is offline
Ik zou het eerder irritant vinden. Ik hou al niet van jongens die op zo'n manier oppervlakkig zijn en aan elke meid moeten prutsen of zeg maar 'flirten met'.
Je kan hem natuurlijk niet verbieden aan die meid te zitten maar ik zou hem er wel op attent maken. En tonen dat hij dom bezig is. Nu maar hopen dat die meid niet voor zijn 'charmes' valt, maar eerlijk ik zou zo'n kerel ronduit belachelijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 20:47
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Players zijn vreselijk en moeten hun handen thuis houden, daar moet ik echt niks van hebben..Die gaan maar lekker aan meisjes zitten die wel dat soort aandacht nodig hebben..
Als een 'gewone' vriend ofzo dat doet vind ik het helemaal niet erg als hij me af en toe aan raakt (dan heb ik het niet over in mn kont knijpen ofzo, daar hou ik zoiezo niet van en een gewone vriend mag niet aan mn kont zitten, dat mogen alleen mn vriendje en ikzelf.), dat vind ik dan wel leuk over komen en doe ik ook echt niet moeilijk over. Net als knuffels geven of gewoon even omhelzen, allemaal best, maar het moeten wel echte vrienden van mij zijn en niet de eerste de beste player.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 21:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind hem achterlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 21:09
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
Chain schreef op 06-09-2005 @ 21:36 :
Wat vinden meisjes als jongens steeds aan ze zitten? Hij gaat je knuffelen, je handen vastpakken, aan je benen zitten, aan je kont zitten, ff aan je buik zitten, kusjes geven enz, dat soort dingen. Je zult nu vast denken "hoe goed is die jongen met dat meisjes bevriend, hoe lang kennen ze elkaar enz". Hier komt mijn kort verhaal:

Het ligt zo; hij is/was een hele goede vriend van me, vooral vorige jaar, dit jaar ga ik met hem hierdoor minder om. Hij is een playertje zeg maar. Hij noemt veel meisje een hoer omdat ze met andere jongens omgaat, terwijl hijzelf aan elk meisje zit. Dit gaat van 'hand om haar heen' tot 'haar kont knijpen'.
Nou zijn er dit jaar heleboel leuke meisjes bij ons in de klas gekomen(een die ik best leuk vind al een tijdje) Hij weet dat ik haar leuk vind, maar hij trekt zich niks van aan en zit ook heel vaak aan haar. Daarom begin ik me nu aan te ergeren. Vroeger vond ik het niet zo erg, hij mag doen waar die zin in heeft, maar dit gaat me een beetje te ver. Mijn andere vrienden zeggen ook vaak van 'laat je hem dit zomaar doen' enz.

De reactie van haar is een beetje lachen en verder doet ze niks. Nu komen we weer bij m'n vraag; vinden meisjes in het algemeen dit erg of vinden ze het stiekem toch erg leuk?
zeg 'm een keer dat ie daarmee moet ophouden als blijkt dat dat meisje dat niet leuk vind, mogelijk gaat ze je bewonderen dat je 'r zodoende van 'm af helpt (Maar eigenlijk kan ze dat zelf ook zeggen).
Maar zolang ze je vriendin niet is heeft hij eerlijk gezegd geen enkele reden om vanwege jouw interesse haar met rust te laten hoor.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 21:10
Verwijderd
Nee. Knuffelen oke, zo nu en dan een zoen ook goed maar voor de rest hands off. Zéker als ik niet met je heb of van plan ben te (gaan) hebben.

Maar ik wijk af van het meerendeel van de meiden, die het grotendeels wel leuk vinden al zeggen ze van niet.

Laatst gewijzigd op 06-09-2005 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 21:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hands-off. Ik ben van mezelf uit hoe dan ook eigelijk niet zo plakkerig, tenminste ik ben best 'klef', met mijn vriend dan. Maar ik hou totaal niet van figuren die continue aan MIJ willen/moeten zitten. Soms is oke, maar niet te vaak. En ja, dat geldt zelfs voor mijn vriend.

Goede vrienden krijgen nog weleens een knuffel. Andere jongens ook nog wel eens, maar dit per hoge uitzondering, zoals van het weekend toen mijn baas (21) en ik beide in dikke tranen stonden tijdens een gesprek. Gewoon troostend.
Players die aan me willen zitten moeten gewoon ophoeren, en maar een breezerslut zoeken die er wel van gediend is en het leuk vind. Verder blijf je van mijn kont, borsten, benen en handen af....
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 21:42
Anaďs
Avatar van Anaďs
Anaďs is offline
Ik kan er ook niet tegen als jongens je zomaar beginnen aan te raken. Wie zo maar aan mijn achterste of andere intiemere zones zit te frunniken , kan zich aan een klap in zijn gezicht verwachten
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 22:20
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou er niet aan moeten denken dat player aan me zou zitten.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 22:50
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
bij mij zou hij nu al een vinger missen.....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 06-09-2005 @ 23:50 :
bij mij zou hij nu al een vinger missen.....
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 23:51
audio bully
Avatar van audio bully
audio bully is offline
wat dacht je van vragen aan het meisje of ze het erg vindt? en dan doorvragen naar de echte waarheid in plaats van te speculeren??
__________________
roken is stoer
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 10:21
Verwijderd
Het is alleen maar leuk als een jongen aan je zit als jij hem leuk vindt. In de rest van de gevallen maakt dat die jongen een viespeuk.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 12:42
Anijs
Anijs is offline
Als ik de jongen leuk zou vinden zou ik het niet erg vinden In mijn kont knijpen gaat dan wel een beetje ver, maar gewoon handje vasthouden knuffelen, ik zou het dan alleen maar leuk vinden maar al zou ik niets voor die persoon voelen zou ik het helemaal niet leuk vinden, ik zou er denk ik echt boos om kunnen worden.

Maar wat jou vriend doet zou ik idd echt niet pikken, als ik tegen mijn vriendin had gezegd dat ik een jongen heel leuk vond en daarna ging zij allemaal aan hem zitten enz dan zou ik echt flippen..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 13:24
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Optima schreef op 06-09-2005 @ 23:50 :
bij mij zou hij nu al een vinger + ballen missen.....
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 14:27
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
het ligt eraan wat voor verhouding / relatie ik heb met die knul.
maar als het zomaar een wildvreemde is die me continue wilt aanraken, dan ga ik ervan uit dat hij me leuk vindt maar dan zal ik zeggen dat dit niet wederzijds is daar ik al een vriend heb dus of hij er dan ook meteen mee wilt ophouden.
ik word er heel kriegelig van als een knul / man weet dat ik niet romantisch geinteresseerd ben zegmaar maar wel de hele tijd aan me wilt zitten, kan ik echt niet hebben!
dan word k ook snel geďrriteerd en hebbik zoiets van "donder op" & zal ik ook uiteindelijk van me af "slaan" als het te lang doorgaat en die persoon dus zich nix wilt aantrekken van hoe ik me eronder voel.

als het iemand is waarmee ik bevriend ben enzo, dan kan ik het wel hebben, dan weet ik vaak wel wat ermee bedoeld wordt met die aanrakingen.
vaak is het dan ook gewoon vriendschappelijk bedoeld, en doe ik het net zo goed.
kom dan ook uit een aanhankelijk gezin wil graag knuffelen of iig fysiek contact met diegenen waar ik om geef / van hou.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-09-2005, 15:19
Chain
Chain is offline
Citaat:
audio bully schreef op 07-09-2005 @ 00:51 :
wat dacht je van vragen aan het meisje of ze het erg vindt? en dan doorvragen naar de echte waarheid in plaats van te speculeren??
Ja dat ben ik ook van plan. Ik wilde eerst weten wat de meeste meisjes hiervan vinden. Ik bedoel, als iedereen hier zou zeggen dat ze het toch best leuk vinden als een leuke jongen aan ze zit, dan zou er een grote kans zijn dat zij dat ook leuk zou vinden.

Vanmiddag ook al. Ze gaat naar haar kluis om haar boeken te pakken, komt hij opeens haar van achteren knuffelen(een beetje overdreven ook vind ik). Als 'ie dat alleen bij haar deed, ok... hij vindt haar leuk en alleen zij dus. Maar hij doet dus bij nog 3, 4 andere meisjes. Bij eentje is het al zo ver dat 'ie haar steeds kust. Komt ze dan bij mij zeggen van dat ze het niet leuk vindt dat hij dat ook bij andere meisjes doet enz enz, terwijl ze even later weer met hem zit te knuffelen en kusjes te geven. En dan denk ik even "wat doe jij nou weer". Ik snap d'r niet zo. Ik ga ook niet tegen haar zeggen waarom ze toch 'zo' met hem omgaat. Als je het niet leuk dat hij het ook bij andere meisjes doet, doe dan niet mee me al dat geknuffel en gekus. Dan denk ik dat ze het toch eigenlijk stiekem leuk vindt.

Helemaal niet erg hoor, knuffelen en handjes vasthouden, doe ik ook weleens, alleen dat kusjes geven en af en toe aan hun kont zitten vind ik niet kunnen en al helemaal als het bij meerdere meisjes zijn(en dat hij weet dat ik d'r leuk vind)

Over dat meisje en de jongen. Ze kennen elkaar al ongeveer twee weken. Die jongen, m'n vriend, die is heel aardig, kan heel goed met meisjes opschieten, heeft veel lef(om een meisje na paar dagen te gaan knuffelen...) Veel mensen zijn het ook met mij eens dat hij gewoon heel veel aandacht nodig heeft en dat 'ie daarom zo doet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 16:30
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Heb je zelf al een move gemaakt naar dat meisje?

Sommige mensen, niet alleen jongens zijn gewoon heel aanrakerig. Maar als een meisje meerdere jongens omhelst word daar dan anders tegenaan gekeken?

Ik ben zelf niet aanrakerig, en houd er ook niet van als anderen dat ongevraagd doen. Ik zou het ook niet accepteren van die jongen, maar het lijkt mij dat je vriend weet wanneer hij de "aanraakgrens" over kan.. Hij is dus een heel sociale jongen.


Citaat:
Als je het niet leuk dat hij het ook bij andere meisjes doet, doe dan niet mee me al dat geknuffel en gekus. Dan denk ik dat ze het toch eigenlijk stiekem leuk vindt.
Meisjes hebben gewoon vaak een zwak voor een bepaalde jongen, en vergeven hem zijn fouten gewoon graag, zolang ze zijn aandacht maar blijven krijgen. Vooral jonge meisjes doen dat trouwens. Dat meisje is daar denk ik niet anders in.
Ze heeft een zwak voor hem en hij kan haar gewoon alles maken.

Als ik jou was, zou ik je vriend vragen ermee op te houden.
Ook al vinden "de meeste meisjes" het niet zo erg, JIJ zit er wel mee.

En ik zou gewoon dat meisje vragen of ze eens wat leuks met je wil doen, zodra ze van jou is blijft je vriend toch wel van haar af?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 16:39
Verwijderd
Ik zou het haar idd vragen, misschien vindt zij hem wel leuk en dan is de situatie al heel anders dan 'zomaar een jongen die aan je zit'.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 17:08
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Nou, het ligt er inderdaad aan. Als we elkaar leuk vinden mag het, als het mijn beste vriend is en hij knuffelt me vaak of zo mag het ook wel, maar verder handen thuis!
Ik zou dat écht niet pikken.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 17:12
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Hangt er vanaf..
Ik knuffel wel graag en raak vaak iemand aan als ik daar mee praat. Maar als ik er niet mee gediend ben, dan kan hij aftrappen hoor! Heeft hij het dan nog niet begrepen, dan kan hij een ferm lap in zijn gezicht verwachten..
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 17:18
Verwijderd
Nee, sinds ik een vriendje heb doen dit soort dingen me niets meer. Daarvoor was het nog wel 'ns dat ik me dan af ging vragen of hij er iets mee bedoelde enzo, en vond ik het wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:22
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Nee dat vind ik verschrikkelijk. Zelfs mn vriendje zou dat niet de hele tijd mogen. Ik hou niet zo van dat kleffe gedoe de hele tijd.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2005, 18:22
Verwijderd
Mijn reactie in dat soort gevallen is vaak in de eerste instantie:"Kan me niet herinneren dat ik jou daar toestemming voor gegeven heb..."
En daarna : ROT OP!!!

Kortom: nee, ik persoonlijk vind dat niet leuk en ken ook geen meiden die dat prettig vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 15:51
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
Kortom: nee, ik persoonlijk vind dat niet leuk en ken ook geen meiden die dat prettig vinden.
Die meiden ken ik wel en ik vind dat ze zich vaak aanstellen.
Het zijn van die meisjes met een string een meter boven hun broek uit, expres. Als je ze er namelijk op wijst, dan laten ze de string lekker zitten. En meer van die dingetjes, een bloesje dat aardig ver openstaat, of een bh die best een maatje groter mag.
En dat in die combinatie, wil jongens nog wel eens het hoofd (of de handen) op hol brengen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 15:58
Verwijderd
Citaat:
nietzijweer schreef op 08-09-2005 @ 16:51 :
Die meiden ken ik wel en ik vind dat ze zich vaak aanstellen.
Het zijn van die meisjes met een string een meter boven hun broek uit, expres. Als je ze er namelijk op wijst, dan laten ze de string lekker zitten. En meer van die dingetjes, een bloesje dat aardig ver openstaat, of een bh die best een maatje groter mag.
En dat in die combinatie, wil jongens nog wel eens het hoofd (of de handen) op hol brengen.
ja en? al huppelen ze naakt en masturberend over straat, dat geeft niemand het recht om ze aan te raken als ze dat niet willen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 16:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 08-09-2005 @ 16:51 :
Die meiden ken ik wel en ik vind dat ze zich vaak aanstellen.
Het zijn van die meisjes met een string een meter boven hun broek uit, expres. Als je ze er namelijk op wijst, dan laten ze de string lekker zitten. En meer van die dingetjes, een bloesje dat aardig ver openstaat, of een bh die best een maatje groter mag.
En dat in die combinatie, wil jongens nog wel eens het hoofd (of de handen) op hol brengen.
Maar dat is ook de bedoeling van het "breezer-decolleté".(een flink stuk bil zichtbaar tussen string en broek), snap dat dan.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 17:51
Verwijderd
Dat ligt bij mij echt aan de jongen. Van de ene kan ik dat makkelijker hebben dan van de ander. Dat ligt weer aan mijn gevoel dat ik er bij heb. Soms mogen jongens dat, soms niet. Het ligt er ook heel erg aan wat voor types het zijn. Players hou k niet van....
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:04
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-09-2005 @ 16:58 :
ja en? al huppelen ze naakt en masturberend over straat, dat geeft niemand het recht om ze aan te raken als ze dat niet willen
Dat willen ze wel, dat is nou het probleem.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:38
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik vind die zogenaamde vried van jouw een LUL. Maar ik denk dat het meisje die je leuk vind het wel stiekem leuk vind dat er 2 jongens zijn die haar aandacht geven. Maar denk dat ze het minder leuk vind dat die vriend van je een player is.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:11
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik pik het absoluut niet als jongens dat doen en ik kan me ook flink ergeren aan al die meisjes die dat toelaten. Ze moeten het wel zelf weten, maar ik denk dan altijd 'laat je niet zo gebruiken'.

Ik zou er echt met haar over praten als je dr leuk vindt.. En zeker met hem.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 20:18
Verwijderd
Bij mij zou zo'n jongen al lang en breed een mep hebben gekregen maar blijkbaar vinden sommige meisjes dit leuk
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 21:33
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 08-09-2005 @ 17:49 :
Maar dat is ook de bedoeling van het "breezer-decolleté".(een flink stuk bil zichtbaar tussen string en broek), snap dat dan.
ja dus?
het doet er niet toe wat voor stijl / decolleté / bedoeling / etc het is, that is completely besides the point.
het is al zoals sarah zelf al zei: "al huppelen ze naakt en masturberend over straat, dat geeft niemand het recht om ze aan te raken als ze dat niet willen"
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 11:16
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Waarom vinden die vier meisjes op zijn school het niet echt erg, terwijl een grote hoeveelheid meiden op dit forum 'het niet pikken'? Is het toevallig dat ze allemaal op dit forum zitten?

Niemand wil zich profileren als iemand die ingepakt wordt door een player, begrijpelijk. Omdat jullie die jongen niet kennen; niet weten hoe hij er uitziet; hóe hij precies met meisjes omgaat, is het heel makkelijk om te zeggen dat die meiden domme sletjes zijn.
Meerendeel van de meiden vindt het juist leuk om aandacht te krijgen, waardoor ze zich speciaal voelen. En misschien is dat nou juist waar die jongen heel goed in is. Hij schijnt heel goed te weten wanneer hij iets wel kan doen en wanneer niet.

Mijn conclusie is dat het héél erg van toepassing is wie de jongen is en hoe hij met je omgaat. Daarom vind ik de reply's van sommige meiden hier ongeloofwaardig, ook al bedoelen ze het niet zo.
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2005, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Periodiek schreef op 09-09-2005 @ 12:16 :
Waarom vinden die vier meisjes op zijn school het niet echt erg, terwijl een grote hoeveelheid meiden op dit forum 'het niet pikken'? Is het toevallig dat ze allemaal op dit forum zitten?
Ik zou toen ik de leeftijd van ts had, aan zo'n jongen niet zeggen dat ik het vervelend vond, behalve als hij écht te ver ging en het aanranding heet. Gewoon niet, uit verlegenheid misschien, of niet willen overkomen als een 'preutse trut', ik weet het eigenlijk niet. Ik schudde een arm of hand wel van me af en zou misschien wat verder van de jongen vandaan gaan zitten... maar ik zou er niet heel gauw iets van zeggen.
Ik heb een paar jaar in de klas gezeten bij zo'n jongen die voortdurend meisjes aanraakte als hij met ze praatte, hij kneep ze dan niet in de billen (hoewel hij dat ook een keer heeft gedaan - ook niets van gezegd trouwens) maar een hand op je arm, arm om je schouders, tikje tegen je wang, aai over je hoofd, dat soort dingen, voortdurend. De meeste meisjes uit de klas vonden dat volgens mij vervelend (ik zag ze althans meeestal erg ongemakkelijk kijken), en volgens mij heeft niemand er ooit wat van gezegd.

editje, tegenwoordig zou ik er hopelijk wel iets van zeggen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 15:36
Chain
Chain is offline
En vandaag was het zover, de kus kwam toch eindelijk. Wat nog erger is dat het een meter naast me is gebeurd. We zaten met z'n vieren in een groepje. Hij zat weer zoals gewoonlijk steeds aan haar, steeds haar handen vast houden, haar arm aaien. Het probleem is dat ze nog niet weet dat hij dit bij nog paar andere meisjes doet. Ze kennen elkaar pas twee weken, en ik denk inderdaad dat ze zich speciaal voelt door hem. Ze denkt dat hij het alleen bij haar doet.
Ik zal nog zeker dit weekend aan haar vragen of ze dit allemaal goed vindt... zal ik ook zeggen dat hij het bij andere meisjes doet? Lullig tegenover hem, maar hij doet ook lullig tegen mij zonder dat 'ie het eigenlijk in de gaten heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 18:14
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik zou niet willen dat iemand zomaar aan me zat
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 18:16
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Jongens moeten gewoon hun houden thuis houden, totdat een meisje een signaal afgeeft van 'kom maar'.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 21:26
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 09-09-2005 @ 19:16 :
Jongens moeten gewoon hun houden thuis houden, totdat een meisje een signaal afgeeft van 'kom maar'.
Als dat altijd zo zou gaan, waren we allang uitgestorven.
Mogen meiden wel aan een jongen zitten zonder dat híj daar toestemming voor heeft gegeven? Versieren doe je niet alleen met je ogen.

Jongens horen hun handen thuis te houden als het meisje kenbaar maakt dat ze het niet wilt.
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 23:03
Verwijderd
Mn vriendje mag aan me zitten, een goede vriend misschien ook nog wel tot op hoogte van een knuffel geven bij afscheid of als troost. Maar een jongen die ik niet ken of oppervlakking moet gewoon van me afblijven.
Oh ja uitzondering is wanneer ik een jongen leuk vind maar dat nog niet wil laten merken maar we wel close zijn. Dan mag het.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 23:13
Verwijderd
Bedenk me opeens iets! Er zit in een kerel in mijn stamcafé die ik wel eens zie via vrienden van me daar. En iedere keer dat ik hem zie gaat hij me heel uitgebreid lopen omhelzen en dat wil hij dan ook meteen een hele minuut doen. En zelfs al is hij klaar, dan blijft hij nog de hele tijd aan me frunniken! Aaargh, dat is echt zo vreselijk irriant! Ik ken jou helemaal niet dus blijf met je poten van me af. De eerste paar keren liet ik het stom genoeg gebeuren, tegenwoordig ga ik hem uit de weg en als hij echt mijn kant op komt, dan duw ik hem gewoon weg. Misschien wat lomp, maar het is zo vervelend...

Citaat:
Die meiden ken ik wel en ik vind dat ze zich vaak aanstellen.
Het zijn van die meisjes met een string een meter boven hun broek uit, expres. Als je ze er namelijk op wijst, dan laten ze de string lekker zitten. En meer van die dingetjes, een bloesje dat aardig ver openstaat, of een bh die best een maatje groter mag.
En dat in die combinatie, wil jongens nog wel eens het hoofd (of de handen) op hol brengen.
Dat soort type meisjes is niet echt my piece of cake, vandaar dat ik ze dus ook niet (wil) ken(nen)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 09:52
Nootsen
Nootsen is offline
Citaat:
audio bully schreef op 07-09-2005 @ 00:51 :
wat dacht je van vragen aan het meisje of ze het erg vindt? en dan doorvragen naar de echte waarheid in plaats van te speculeren??
manne zijn duidelijk slimmer dan vrouwen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 09:53
Nootsen
Nootsen is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 09-09-2005 @ 19:16 :
Jongens moeten gewoon hun houden thuis houden, totdat een meisje een signaal afgeeft van 'kom maar'.
en wanneer doen die dat zeg?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 10:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 08-09-2005 @ 22:33 :
ja dus?
het doet er niet toe wat voor stijl / decolleté / bedoeling / etc het is, that is completely besides the point.
het is al zoals sarah zelf al zei: "al huppelen ze naakt en masturberend over straat, dat geeft niemand het recht om ze aan te raken als ze dat niet willen"
Door het breezerdécolleté geven ze aan dat ze het wél willen. dat is mijn punt. Het is de bedoeling van die kledingstijl en het bijbehorende gedrag dat er jongens op afkomen als mieren op een suikerpot, die er vervolgens best even van mogen snoepen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 11:02
Verwijderd
de bedoeling van zo'n string boven je broek uit is ongetwijfeld dat mensen naar je kíjken en je sexy vinden, maar dat is geen excuus om iemand aan te raken. Daarbij zijn er vast ook heel veel meisjes die hun string boven de broek dragen omdat iedereen dat doet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 13:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
ach, hoe erg is het als een jongen even aan je arm zit of aan je hand. Als je dat als meisje niet wilt trek je die hand weg en is de boodschap voor hem duidelijk. Dat noemen ze nou flirten. Op zich onschuldige quasi terloopse aanrakingen, die voor de goede verstaander wel wat zeggen, maar die niet duidelijk zo merkbaar zijn voo rhet grote publiek. het ljijkt vrijblijvend, en daarom kun je het ook afwijzen zonder dat het genant wordt.

Kom op zeg, het is niet dat hij meteen van oele boele tiete voele gaat. Ik snap best dat de integriteit van het lichaam een hoog goed is, wat beschermd moet worden tegen wederrechtelijke inbreuken, maar je moet het wel in proporties blijven zien. Flirten mag best.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 13:58
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
juno schreef op 10-09-2005 @ 14:49 :
ach, hoe erg is het als een jongen even aan je arm zit of aan je hand. Als je dat als meisje niet wilt trek je die hand weg en is de boodschap voor hem duidelijk. Dat noemen ze nou flirten. Op zich onschuldige quasi terloopse aanrakingen, die voor de goede verstaander wel wat zeggen, maar die niet duidelijk zo merkbaar zijn voo rhet grote publiek. het ljijkt vrijblijvend, en daarom kun je het ook afwijzen zonder dat het genant wordt.

Kom op zeg, het is niet dat hij meteen van oele boele tiete voele gaat. Ik snap best dat de integriteit van het lichaam een hoog goed is, wat beschermd moet worden tegen wederrechtelijke inbreuken, maar je moet het wel in proporties blijven zien. Flirten mag best.
well said
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 14:37
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 10-09-2005 @ 14:49 :
ach, hoe erg is het als een jongen even aan je arm zit of aan je hand. Als je dat als meisje niet wilt trek je die hand weg en is de boodschap voor hem duidelijk. Dat noemen ze nou flirten. Op zich onschuldige quasi terloopse aanrakingen, die voor de goede verstaander wel wat zeggen, maar die niet duidelijk zo merkbaar zijn voo rhet grote publiek. het ljijkt vrijblijvend, en daarom kun je het ook afwijzen zonder dat het genant wordt.

Kom op zeg, het is niet dat hij meteen van oele boele tiete voele gaat. Ik snap best dat de integriteit van het lichaam een hoog goed is, wat beschermd moet worden tegen wederrechtelijke inbreuken, maar je moet het wel in proporties blijven zien. Flirten mag best.
als een jongen dat een keertje doet dan is dat niet erg, als een jongen dat maar blijft doen is het vervelend.
En ts had het ook over 'in de billen knijpen', ik vind dat toch wel anders dan aan je arm zitten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Petten (meiden)
TheUnknown123
2 20-07-2016 21:48
Lifestyle Vraag aan de meiden! Wat vinden jullie van sikjes bij jongens?
aap777
59 16-02-2003 17:46
Seksualiteit Meiden: minder samentrekkingen normaal?
carla-tje
22 26-06-2002 17:15
Liefde & Relatie een vraagje aan de heren
flying girl
32 15-06-2002 17:36
Seksualiteit Another schaamhaar vraagje :)
JuztAGiRl
14 05-03-2002 15:41
Lichaam & Gezondheid Vraagje voor de meiden hier!!
xxx-xxx
28 31-12-2001 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.