Oud 02-05-2008, 03:50
freud
Avatar van freud
freud is offline
Uhm ja. Dit wordt misschien een onsamenhangende tekst, maar ik ga mijn best doen.

Op dit moment loop ik stage in het buitenland, vier maanden lang. Ik ben nu al drie maanden hier, dus nog een maandje te gaan.
Een maand voor ik vertrok, zoende ik op een feestje met iemand uit mijn dorp, die ook nog eens op dezelfde school als ik studeert. (Desalniettemin had ik hem nog nooit gezien.)

Met die jongen sprak ik af niet verliefd te worden, dat gebeurde toch. Toen we dat eenmaal van elkaar wisten, spraken we af niet meer te zoenen, dat gebeurde toch. Daarna spraken we af dat we geen relatie zouden beginnen voor ik zou terugkomen, omdat we elkaar niet echt goed kenden en we niet wisten hoe onze gevoelens in de komende vier maanden zouden evolueren. Heel rationeel, en we werden er beiden (vooral ik) redelijk gek van, maar het lukte.

Het weekend voor ik vertrok, gingen we samen op citytrip, om wat quality-time te hebben én om elkaar beter te leren kennen. Het was allemaal heel koppelig: hand-in-hand lopen, voortdurend zoenen, gezellige gekke dingen etc. Op het eind smeekte ie om op hem te wachten en niet verliefd te worden tijdens mijn stageperiode.

Het werd moeilijker en moeilijker, omdat hij dacht dat ik vast iemand ging leren kennen in het buitenland terwijl hij er zeker van was dat hij op me ging wachten. Als er wat zou gebeuren, zouden we het niet aan elkaar vertellen, was de afspraak.

Toen vertrok ik, met een dramatische scène op de luchthaven. Vanaf het begin was het gelijk zoveel mogelijk mailen, msn-en, brieven en postpakketten versturen, bellen en smsen, alhoewel het ons allemaal heel veel geld kostte.

Hier aangekomen leerde ik een hele leuke jongen kennen, die mij ook heel leuk vond. Ik besloot er niets mee te doen omdat ik wilde wachten op die ene jongen van het thuisfront én omdat het toch maar tijdelijk was, etc...

Na twee maanden echter (nu dus een maand geleden) msnde ik met de jongen van thuis en hij vertelde dat hij een leuk meisje had leren kennen. Na veel vragen en veel korte antwoorden bleek dat ie wat met haar had. Hij kon niet precies aangeven wat, maar het was wel íets. Ik werd kwaad en teleurgesteld; hij vond dat hij niets had misdaan. In principe deed hij inderdaad niets mis, want we hadden geen relatie, maar waarom dan al dat gedoe met international calls en mailtjes, etc? Ik voelde me zwaar aan de kant geschoven. Vooral nadat bleek dat ie de dingen wat had verzwakt, hij bleek een vaste relatie met dat meisje te hebben.

Twee dagen erna vertrok ik met die jongen van het buitenland een week naar de jungle. Acht dagen afgesloten van de buitenwereld en ja, ik werd verliefd op 'm.
Ik weet niet of ik gewoon zin had in een soort van 'wraak', maar ik vond hem iig altijd al leuk.

Nu is het zover gekomen dat ik een relatie heb met die buitenlandse jongen. Nu is het dubbel zo moeilijk, want voor mij is het meer een vakantieliefde terwijl het voor die jongen zoveel meer is. Hij heeft me zelfs ten huwelijk gevraagd (!) (voor de geïnteresseerden: ik lag een halfuur dubbel omdat ik dacht dat het een grapje was) waarna hij gekwetst was in z'n eer, etc etc.
Nu hebben we wel een redelijk stabiele relatie, voor zover je van relatie kan spreken gezien ik bijna terug naar huis vlieg. Ik geniet in elk geval van de tijd die we nog hebben.

In tussentijd kwam ik te weten dat die jongen van thuis z'n relatie heeft afgebroken met dat meisje thuis, omdat ie de hele tijd aan me moest denken. We praten niet meer met elkaar, ik weet het van een goede vriendin van me die tevens een vriendin van zijn dus nu ex-vriendin is.

Vragen:

1) had ik reden om boos te zijn op die jongen voor het feit dat ie een relatie aanging met een meisje?

2) Is het heel fout om nog die maand te genieten van die jongen hier?

3) Zou ik die jongen van hier vertellen dat het voor mij veel minder betekent, met het risico dat hij me de komende maand niet meer wil zien?

4) zouden jullie het vergeven aan die jongen van het thuisfront en het terug een kans geven bij thuiskomst?

5) denken jullie dat een relatie met iemand aan de andere kant van de wereld een kans heeft?

6) Algehele mening, graag.


Ik weet het, ik ben in de war en waarschijnlijk schrijf ik het ook zo.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2008, 06:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
1) had ik reden om boos te zijn op die jongen voor het feit dat ie een relatie aanging met een meisje?
Het is een beetje dubbel. Je hebt van te voren afgesproken dat jullie geen relatie hebben, en niet op elkaar zouden wachten. Maar daarna doen jullie wel alsof jullie een relatie hebben door zo intensief contact te houden. Voor je gevoel heb je dus een relatie en word je -logischerwijs- kwaad omdat hij een vriendin blijkt te hebben. Ik snap het dus dat je kwaad bent, maar ik kan het hem niet kwalijk nemen, omdat er geen duidelijke afspraken over waren.
(En zoals nu blijkt was het voor hem helemaal niet zo serieus, maar blijkbaar gewoon om die maanden zonder jou door te komen )

2) Is het heel fout om nog die maand te genieten van die jongen hier?
Nee. Zie verhaal hierboven, jullie hadden afgesproken geen relatie te hebben, dus ook jij mag genieten van je tijd daar

3) Zou ik die jongen van hier vertellen dat het voor mij veel minder betekent, met het risico dat hij me de komende maand niet meer wil zien?
Ja, dat sowieso. De vraag is wanneer je het hem vertelt. Ik zou nog even wachten en het vertellen vlak voordat je weg moet (een week ofzo). Het wordt sowieso lastig, want hij zal contact willen blijven houden denk ik. (Ik moet nu denken aan het Turkse vakantievriendje van Balance, die het ook veel serieuzer zag dan zij )

4) zouden jullie het vergeven aan die jongen van het thuisfront en het terug een kans geven bij thuiskomst?
Ja. Om de reden dat jullie nooit duidelijke afspraken hebben gemaakt, en jij zelf eigenlijk geen relatie wilde voordat je weg ging. Jullie gingen uit elkaar met het gevoel van "als er een ander komt: ok", maar omdat jullie allebei zo verliefd waren gingen jullie er van uit dat dat niet zo gebeuren. Toch wel Dus: goed praten met hem en duidelijkheid scheppen.

5) denken jullie dat een relatie met iemand aan de andere kant van de wereld een kans heeft?
Kan, maar is vrij zeldzaam. Vooral aangezien je nu al aangeeft dat het tijdelijk is, en er een groot cultuurverschil tussenzit (hij die je nu al ten huwelijk vraagt!). Ik zou het in ieder geval niet aandurven
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 11:50
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Vragen:

1) had ik reden om boos te zijn op die jongen voor het feit dat ie een relatie aanging met een meisje?
Nou, misschien rationeel gezien had je geen reden gehad om boos te zijn, maargoed ik zou ook boos zijn..hij smeekt jou om niks te beginnen met andere jongens, hij zegt dat hij op je zal wachten, waarop jij die andere jongen in eerste instantie op een afstandje hield en dan blijkt dat hij een vaste relatie heeft. Hoe lang al? Misschien was hij ten tijde van die relatie nog steeds postpakketten met jou aan het versturen. En hoewel jullie inderdaad geen vaste relatie hadden, gaven jullie elkaar wel de hoop dat er toekomst in zat..natuurlijk doet het dan pijn en ben je dan boos als blijkt dat hij al een tijdje met iemand anders een relatie heeft..het is dus heel logisch dat je je zo voelt. Het is natuurlijk ook wel dubbel, want jij wilde niks met hem beginnen omdat het niet kon werken zolang jij in het buitenland zit, maar ondertussen mag hij ook niet met andere meisjes iets beginnen. Ik snap je gevoel van kwaadheid, maar hou jezelf wel voor dat jij de regels opstelde dat je niks met hem wilde totdat je terug was. Nu is hij iemand anders tegengekomen, hij kan zijn gevoelens niet bepalen of uitzetten. En zo te zien is ie toch hartstikke gek op je. Als jij van te voren had gezegd dat je wel een relatie met hem wilde, was ie misschien nooit iets met dat meisje begonnen..dus voor een deel heb je het aan jezelf te danken. Maar je gevoel van kwaadheid snap ik dus wel!

2) Is het heel fout om nog die maand te genieten van die jongen hier?
Nee, hij is ook gewoon zijn gang gegaan in Nederland. Verder hebben jullie elkaar de vrijheid gegeven om de tijd dat jij in het buitenland zit, je gang te gaan. Anders hadden jullie wel een relatie gehad nu. En de afspraak was dat jullie elkaar eigenlijk niks zeggen daarvan. Dus ik zou zeggen geniet van je laatste maand daar, met of zonder jongen. Maar als je die jongen in Nederland écht leuk vindt, kan ik begrijpen dat je geen behoefte hebt aan die andere jongen. Je hebt je gevoel van wraak inmiddels gehad en hij is weer vrijgezel..heb je nog steeds behoefte om met die jongen door te brengen? Of is het meer dat je gewoon een arm om je heen wil hebben en dat het nu even niet zo heel erg uitmaakt van wie die arm is..? Na een tijd alleen in het buitenland te zijn is het denk ik wel begrijpelijk dat je die jongen in Nederland wat minder in je gedachten hebt en het makkelijker is om voor anderen open te staan..

3) Zou ik die jongen van hier vertellen dat het voor mij veel minder betekent, met het risico dat hij me de komende maand niet meer wil zien?

Nogmaals, dit is hoe jij je erbij voelt. Als jij graag die jongen in Nederland nog een kans wil geven omdat je hem zo leuk vindt, is het wel zo netjes om niks meer met die jongen in het buitenland te doen. De jongen in Nederland is ook eerlijk geweest tegen dat meisje. Misschien tijd voor jou om ook eerlijk te zijn tegen de jongen in het buitenland? Het is een beetje egoïstisch als je doorgaat met hem, terwijl je weet dat hij zelfs met je wil trouwen. En wanneer vertel je het dan? Als je in Nederland bent en het blijkt dat hij je achterna is gereist omdat hij niet zonder je kan?

4) zouden jullie het vergeven aan die jongen van het thuisfront en het terug een kans geven bij thuiskomst?

Ik zou open staan voor een gesprek. Er valt nu weinig te vergeven omdat je zelf ook met die jongen iets bent begonnen in het buitenland en dat nog steeds aanhoudt..jullie hebben afgesproken om geen relatie te beginnen, en gewoon je eigen gang te gaan en elkaar daar niks van te vertellen. Nu is hij eerlijk tegen je geweest en heeft hij het wel verteld. Als je thuiskomt kun je in feite kijken of je nog iets met hem wil. Er is namelijk niets veranderd; jullie waren allebei vrijgezel en mochten dus doen wat jullie wilden. Als hij echt een relatie met jou had gehad, was het heel iets anders geweest. Je kunt hem wel zeggen dat het je gekwetst heeft omdat je dacht dat ie gek op jou was en dan toch met iemand anders een serieuze relatie begint. Vraag hem gewoon hoe dit allemaal is gebeurt.

5) denken jullie dat een relatie met iemand aan de andere kant van de wereld een kans heeft?
Ik dacht dat je geen serieuze gevoelens voor hem had?

6) Algehele mening, graag.
Als ik jou was, zou ik eens goed je gevoelens op een rijtje zetten en in ieder geval met die jongen uit Nederland praten. En misschien is het wel eens goed om een maandje alleen te zijn, dus zonder die jongen uit het buitenland. Je komt voor je zelfontwikkeling, niet om te rotzooien daar..1 maandje zonder moet wel lukken toch? Kun je eens goed nadenken..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 12:35
freud
Avatar van freud
freud is offline
Dankjewel voor jullie reacties. Eigenlijk weet ik wel wat ik wil hoor (die jongen thuis), maar daar praat ik dus niet meer mee. Dat van z'n ex-vriendin weet ik dus via via. Ik hoop maar op een mailtje, of een telefoontje, maar het komt maar niet. En dan is het zo verleidelijk om hier wat met die jongen te gaan doen...
(onder het motto van : 'oh je belt niet, dan bel ik ook niet!')
Ik wil het wel uitpraten, maar ik vind dat de eerste stap van hem moet komen...

Hij weet het trouwens van die jongen hier, dat kon ik niet laten om te laten uitlekken... Incl. huwelijksaanzoek etc.


Ik weet het, ik ben te wraakzuchtig voor woorden. Ik voelde me zo gekwetst.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 12:48
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
De reden dat hij niet belt, is omdat jij iemand hebt nu..hij wil niet in de weg staan. Echt, ik zou hem op zijn minst een smsje sturen en zeggen dat je met hem zou willen praten als je thuis bent..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 17:53
Verwijderd
idd, laat wat van je horen!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 21:28
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
En, en, en, al vorderingen ? Hihi, ben stiekem benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 00:17
freud
Avatar van freud
freud is offline
Ja haha
(zit nu in een internetcafé en de punt werkt niet, en ik weet de code van een punt niet, dus zonder punten)

Nou, ik heb een soort van blog en fotosite en daar was die jongen van thuis blijkbaar naar gaan kijken want hij sprak me aan van 'wie is het nou', 'oh is dat nou je black and decker', 'dat vinden zulke jongens vast leuk he, een blank meisje hebben', etc etc

Het was allemaal nogal redelijk agressief dus toen zei ik dat ik vond dat hij me niets kon verwijten, dat ik pas met hem iets ben begonnen toen hij op dat andere meisje viel Toen zei hij dat hij het helemaaaaal niet erg vond, dat ik het zelf maar moest weten als ik aids wou oplopen (ja inderdaad, erg samenhangend) Ik dacht, dit heeft een time-out nodig en ik ging douchen
Toen ik terugkwam hoopte ik op een vreemde manier op excuses, iets, maar nee niets

zwaar kansloos
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 09:09
Verwijderd
Vragen:

1) had ik reden om boos te zijn op die jongen voor het feit dat ie een relatie aanging met een meisje?
Tjkah jullie hebben van te voren afgesproken dat je nix hebt. En het spreekwoord uit t oog, uit t hart bestaat niet voor nix. Als je een beetje reëel tegen de situatie aan had gekeken had je kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren.
Ik denk niet dat je boos moet zijn, maar ik snap echt wel dat het teleurstellend was. Maar nu doe jij precies hetzelfde.
Als jullie elkaar echt zo leuk vonden dan waren die 4 maanden we anders verlopen denk ik.

2) Is het heel fout om nog die maand te genieten van die jongen hier?
Ik vind opzic van niet. Je hebt nu toch geen duidelijkheid vwb die uit nederland. Het is alleen wel lullig om die jongen van waar je nu bent niet te vertellen hoe het er voor staat.

3) Zou ik die jongen van hier vertellen dat het voor mij veel minder betekent, met het risico dat hij me de komende maand niet meer wil zien?
Ja, ik vind persoonlijk wel dat je dat moet doen.

4) zouden jullie het vergeven aan die jongen van het thuisfront en het terug een kans geven bij thuiskomst?
Geen idee. Ik zou eerst ff kijken wat ej nog voor hem voelt wanneer je terug bent.

5) denken jullie dat een relatie met iemand aan de andere kant van de wereld een kans heeft?
Je weet het nooit. Het enige wat zeker is, is dat een relatie met iemand in NL makkelijker is. Maar als het echte liefde is, kan alles.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 09:12
Verwijderd
oh ik zie allemaal vervolgstukjes

Dump die hollander en maak plezier met die local boy!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 11:19
Verwijderd
Citaat:

Dump die hollander en maak plezier met die local boy!
inderdaad zeg, wat en botte boer is die gast.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 14:53
Verwijderd
Nou jaaa.. wat een lompheid! Laat hem lekker in zijn sopje gaar koken ja!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 17:00
freud
Avatar van freud
freud is offline
ja, idd wat een eikel. Gelukkig maar, dan hoef ik niet meer te piekeren erover. Ondertussen ben ik blij met de passionele local
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 18:42
Verwijderd
Go girl, enjoy! haha
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 19:02
freud
Avatar van freud
freud is offline
En het goeie is, dat ik weet dat het niet voor eeuwig is. Hij heeft van die rare principes waar ik niet mee kan leven.

- *hij werpt een blik op de inhoud van mijn wasmand * "iehhl dat is vies, slipjes in de wasmand!"
- 'Oh mag ik ze niet wassen dan?'
- 'Je moet ze na je doucht onmiddellijk wassen!'
- ' of je koopt gewoon voldoende slipjes en wast ze wanneer je tijd hebt om te wassen?'




- *praat over kinderen, ik vind het amusant*
Hij: en de eerste wordt dan een jongen, dan nog een jongen, dan mag wel een meisje, maar dan wel een cool meisje en dan nog vier jongens
Ik: oh en dat worden dan allemaal stoere kerels
Hij: ja, natuurlijk, ze hebben mijn bloed
Ik: Oh en wat als er eentje homo is?
Hij: dan is hij mijn zoon niet meer!!

__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 22:05
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
klinkt als een toffe peer.maargoed het ziet er naar uit dat alle ''relaties'' in jouw omgeving toch maar een maandje(of2) duren , dus je hoeft niet bang te zijn dat je 11 zonen moet baren.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 15:46
Verwijderd
whaha wat een gesprekken zeg! hoelang jouw relaties duren weet ik niet, maar ik dr van genieten tot je weer naar NL gaat!

wat een dude
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 16:16
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
In wat voor land zit je, Kenia?
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2008, 18:56
freud
Avatar van freud
freud is offline
Citaat:
klinkt als een toffe peer.maargoed het ziet er naar uit dat alle ''relaties'' in jouw omgeving toch maar een maandje(of2) duren , dus je hoeft niet bang te zijn dat je 11 zonen moet baren.




Nee hoor, ik ben het ook niet eens met de gang van zaken nu, maar het is nu eenmaal zo. Eenmaal thuis ben ik terug single

Wat de slipjesdinges betreft, ik heb het aan mijn collega's gevraag en het schijnt normaal te zijn. ze wassen ook geen kleren samen, want dat is vies.
Noujaaa.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.

Laatst gewijzigd op 09-05-2008 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 22:37
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
tja, je hebt je maar aan te passen, je zit in hun land.
Maargoed, als het alleen nu een vakantieflingding is , who cares.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 00:37
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Lijkt me dat die jongen van thuis juist redelijk gefrustreerd en verdrietig is. Alleen dan flap je er zulke dingen uit.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 19:25
Verwijderd
Ik zeg; gewoon verder negeren hem vergeten en je hart volgen wat jij wil. jij maakt die keus altijd zelf nog. (persoonlijk was ik dan al getrouwd)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 22:00
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik zeg; gewoon verder negeren hem vergeten en je hart volgen wat jij wil. jij maakt die keus altijd zelf nog. (persoonlijk was ik dan al getrouwd)
Trouwen met iemand uit een cultuur die na zo'n korte tijd al botsingen geeft en die je als een fling ervaart?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 03:21
Verwijderd
Sja, die gozer van thuis is duidelijk boos en teleurgesteld en had daarom maar zoiets van: laatmaar, ik ga wel iemand anders daten dan.
Die gozer op je stageplek is ook niet helemaal je van het met zijn rare opvattingen, maarja.
Gewoon die vakantiefling vertellen dat je niks serieus wilt met hem en dat je al gauw weggaat. Liever nu dan een week voor vertrek, dan kan hij zich er mentaal op voorbereiden en dat hoeft geen strekkende gevolgen te hebben voor jullie resterende maandje. Als hij daardoor jou niet meer wil zien, ben je 'm liever kwijt dan rijk.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 06:03
freud
Avatar van freud
freud is offline
Citaat:
Sja, die gozer van thuis is duidelijk boos en teleurgesteld en had daarom maar zoiets van: laatmaar, ik ga wel iemand anders daten dan.
Die gozer op je stageplek is ook niet helemaal je van het met zijn rare opvattingen, maarja.
Gewoon die vakantiefling vertellen dat je niks serieus wilt met hem en dat je al gauw weggaat. Liever nu dan een week voor vertrek, dan kan hij zich er mentaal op voorbereiden en dat hoeft geen strekkende gevolgen te hebben voor jullie resterende maandje. Als hij daardoor jou niet meer wil zien, ben je 'm liever kwijt dan rijk.
Noodeltje, je weet toch wie ik ben he?
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2008, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Noodeltje, je weet toch wie ik ben he?
Ja hoor Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 15:09
freud
Avatar van freud
freud is offline
Citaat:
Ja hoor Hoezo?

Haha, nou, omdat je die raad niet privé gaf

heen-heejn
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 16:08
Verwijderd
Haha, wat een gozer.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Haha, nou, omdat je die raad niet privé gaf

heen-heejn
Jamaar nu lees ik dit topic pas en je zit niet op MSN, dus dan maar zo
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Trouwen met iemand uit een cultuur die na zo'n korte tijd al botsingen geeft en die je als een fling ervaart?
Dat heb je altijd, maar liefde kost tijd en als de ware voor je is, is dat zelfs te overzien
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:27
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Dat heb je altijd, maar liefde kost tijd en als de ware voor je is, is dat zelfs te overzien
fling versus 'de ware', groot verschil lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:27
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Dat heb je altijd, maar liefde kost tijd en als de ware voor je is, is dat zelfs te overzien

Wat Simoen waarschijnlijk bedoelt, is dat deze persoon (met al die problemen die er nu, na korte tijd, al zijn) waarschijnlijk dus níet de ware voor je is.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:28
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Wat Simoen waarschijnlijk bedoelt, is dat deze persoon (met al die problemen die er nu, na korte tijd, al zijn) waarschijnlijk dus níet de ware voor je is.
danku voor de uitleg
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 11:40
Verwijderd
Ja, oke! maar wat er nog niet is..kan altijd nog komen+)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 13:07
freud
Avatar van freud
freud is offline
Ja, dat klopt. Maar dan moet één van ons bereid zijn om te vliegen naar de andere kant van de wereld. Hij heeft geen geld, en ik weet niet of ik duizenden euro's wil betalen voor iemand waarvan ik niet zeker ben dat het iets wordt.

Plus, ik ben nu afgestudeerd en begin nu aan mijn carrière, ik kan niet zomaar een paar maanden vrij nemen.

Maar goed, voorlopig gaat het goed. Gisteren wilde hij praten, over het feit dat ik anders ben en dat ik weinig tijd voor 'm heb. Ik heb 'm duidelijk gemaakt dat het mijn twee laatste weken zijn en dat ik nog vanalles wil zien en doen én dat ik altijd een westerse vrouw zal blijven. Toen zei hij dat hij nooit een westerse man zal zijn, maar hij zal rekening houden met mijn was-voorschriften haha.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 16:12
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Persoonlijk gezien vind ik t jammer dat je zo veel tijd en energie nog in die jongen steekt, terwijl je nu je kans hebt om daar vanalles te bezichtigen enz. Is wel jammer dat je je daarvoor dan ook nog moet verantwoorden, terwijl je in eerste instantie niet voor hem daar bent. Maar dit is hoe ik er tegen aan zou kijken .

Jammer dat die Nederlandse jongen zo doet zeg! Klinkt alsof hij heel erg gefrustreerd is! Ik zou hem idd ook links laten liggen..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2008, 16:42
freud
Avatar van freud
freud is offline
Ja nee hoor, als ik geen zin heb wat te doen of ik heb al wat anders gepland, dan zie ik hem ook niet. Vanavond komt die langs maar dat is na mijn stage, als ik toch niets meer kan bezichtigen oid.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 17:04
Verwijderd
Ligt er aan waar jij later wil gaan wonen( als je gaat samen wonen).
Ik denk zeker, als hij in nederland gaat wonen..dat die zich toch echt moet aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat die Nederlandse jongen zo doet zeg!
Vlaamse Toch?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 19:55
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Wat een puinhoop maak jij ervan zeg

hoe kun jij bij iemand zijn waar je eigenlijk gevoelsmatig al van weet dat je er niet bij past? Vrijetijdsvulling ofzo? Je weet diep in je hart wel wanneer je het ervoor over hebt om voor iemand te vliegen, te reizen, te wachten etc En die jongen van je thuisfront is ook gewoon kansloos. Daarnaast kun je niet van iemand vragen om maanden te wachten als je 1 keertje zoent Kijk gewoon hoe het is als je terugkomt, maar iemand die over aids begint vind ik wel beetje een eikel hoor
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 03:57
freud
Avatar van freud
freud is offline
Jaja, ik ben altijd al het meisje van de puinhopen geweest hoor punt (Dit valt nog mee in vergelijking met eerdere puinhopen)

En ja, vrijetijdsvulling, ik denk dat ze dat met een mooi woord vakantieliefde noemen punt
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Ella Vogelaar is niet knettergek. Het is erger"
hhendrikxx
367 23-12-2007 18:07
De Kantine Verhuizen naar het buitenland
Verwijderd
27 15-05-2006 20:56
Liefde & Relatie Verliefd op iemand van het forum?
dutch_chick
194 12-09-2004 13:13
De Kantine Als je een politieke partij zou maken III
Needle_damage
427 03-11-2003 23:11
Films, TV & Radio All you need is love kerstspecial!
HipHopSter
14 26-12-2001 19:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.