Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2003, 22:39
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
heey...
ik weet niet of dit gaat werken,
en je hoeft er (natuurlijk) ook niet aan mij te doen.
maar probeer eens op te schrijven hoe jouw dag is verlopen, en sommige punten die jouw erg aangrepen, nauwkeuriger te beschrijven.
schrijf niet alleen negatieve dingen op van een dag, maar ook de, eventueel hele kleine, positieve dingen op.

wanneer dingen niet voordehand liggend zijn even wat meer op in gaan.
als jij bijv. zegt van: 'ik had een 5,3 voor bio ' dan zullen sommigen denken van.... 'oh, moet daar een achter?!'
dus, bv erbij vertellen dat je altijd onder een 4 haalt, en nu hoger, of dat dit je cijfer was wat je nodig had om het te halen enz.

geef je dag vervolgens een cijfer (1 is zwaar negatief en 10 is heel positief) en vertel er bij welke punten voor jou het zwaarst meetelden in jouw dag.

misschien heel vaag, als je het niet snapt moet je het maar ff vragen.
je krijgt dus een soort dagboek idee (en ook een weegschaal idee, de negatieve punten tegen de positieve punten afwegen)

-xxx- wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Advertentie
Oud 24-10-2003, 22:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mijn cijfer voor vandaag is in het laatste halfuur heeeeeeel snel gedaald, helaas. Maar goed, ik had tot een halfuur geleden best een leuke dag hoor

een 7 of zo? Niet speciaal voor een reden, t ging wel goed op school, ik hou van sneeuw, etc.

(nu zit het meer op een 3, maar dat is tijdelijk, gaat wel weer over..vriend met problemen)

ik hoop dat het ik het goed begrepen heb..
Oud 24-10-2003, 22:53
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
grl schreef op 24-10-2003 @ 23:45:
Mijn cijfer voor vandaag is in het laatste halfuur heeeeeeel snel gedaald, helaas. Maar goed, ik had tot een halfuur geleden best een leuke dag hoor

een 7 of zo? Niet speciaal voor een reden, t ging wel goed op school, ik hou van sneeuw, etc.

(nu zit het meer op een 3, maar dat is tijdelijk, gaat wel weer over..vriend met problemen)

ik hoop dat het ik het goed begrepen heb..
jups.. niet veel uitleg, maar je geeft aan dat je die niet gaat geven.
ik hoop dat het snel goed gaat met die vriend, zodat het met jou ook weer beter gaat.
xx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 24-10-2003, 22:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Wen, leuk idee

Mijn dag krijgt een 7,5 denk ik. Het was de laatste dag van mn herfstvakantie en ik had gepland dat ik wat meer aan mn huiswerk willen doen, tis er echter niet van gekomen. Opzich baal ik er wel van maar aan de andere kant: tis de laatste dag van mn vakantie dus dan mag ik ook wel eens een dagje nietsen toch? Ik heb wel heel gezellig gemsnt vanavond dus dat was wel weer heel leuk. Verder nog een klasgenoot een beetje uit de put gehaal. Verder boodschappen gehaald en heerlijk gegeten.

Ondanks dat ik weinig nuttigs gedaan heb toch wel een leuke dag dus vandaar een 7,5.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-10-2003, 22:59
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
9,0

-0.5 vanwege een 0 die ik gisteren heb gehaald voor een tentamen en dat heeft nog invloed op vandaag.

waarom die " " ? een 0 is toch gewoon grappig?

-0,5 vanwege het feit dat ik vandaag nauwelijks gemx'ed hebt.

+9,0 om vandaag vrijwel perfect was 8)
Oud 24-10-2003, 23:03
Verwijderd
Ik denk dat ik mijn dag een 6.7 geef
Omdat ik een 9 heb gehaald voor een niet crea vak.. (namelijk voor Nederlands )
Omdat ik toch weer zo goed mogelijk mijn best heb gedaan om me aan te passen in de klas..
Omdat ik goed gewerkt heb bij frans..
Maar niet hoger dan een 7 omdat
ik toch weer niet zo goed m'n best heb gedaan met het werken aan mezelf..
ik toch weer ruzie heb gemaakt met Joost en Kevin ( moeten zij me maar niet gaan negeren)
Oud 24-10-2003, 23:05
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
waar ligt de grens voor een laag cijfer?
niet lager als een 4 ?

Offtopic: Nieuwe "positief houding" van dit forum, vind ik netjes gezegd dikke onzin, dan kan je net zo goed ophouden met dit hele forum gedeelte. Dat positief denken is nu een beetje in de bol geslagen bij sommige denk ik.
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Oud 25-10-2003, 09:33
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Mijn dag was helemaal beetje top
Ondanks dat ik een beetje erg ziek was ben ik toch gaan werken. Normaal hadden we nooit een spoedrit of zo, maar uitgerekend nu ik mijn hoofd er maar half bij had hadden we een hond met een hersenbloeding die we met spoed op moesten halen. Ik was nog geen 5 minuten op mn werk
De rest van mn dienst heb ik enorm gelachen met mijn collega's.
Alleen toen ik thuiskwam was ik echt doodziek en ben ik dus maar ff gaan slapen van 3 tot half 7. De rest van de avond heb ik me dood verveeld, maar dat was niet erg

Ik geef mn dag een 8
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 25-10-2003, 10:08
Verwijderd
Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 25-10-2003 @ 00:05:
niet lager als een 4 ?
Wie zegt dat? Ik zie het iig nergens staan.

Tot nog toe geef ik mijn dag een zesje, denk ik...barstende hoofdpijn, misselijk, enz., maar wel al gelachen, ontbijt op bed gekregen en veel knuffels gehad van m'n vriend.
Oud 25-10-2003, 10:41
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb vandaag een wedstrijd met één van mn verzorgpaarden. Ik wou op Eclair, maar die is waarschijnlijk nog kreupel en al is ze niet meer kreupel, dan zou ze dat sinds gister moeten zijn en wil ik dat ze eerst opgebouwd wordt, dus er is grote kans dat ik op Peetje moet starten. Aangezien ik nog nooit op haar een wedstrijd gereden heb, vind ik het echt leuk Ik heb maandag in de les al flink met haar geoefend en volgens mij moet het wael goed komen. Alleen denk ik dat er wat problemen gaan liggen bij het stilstaan Maar de vorige keer wilde Eclair het ook niet en heb ik dat stukje van de proef overnieuw gedaan en kreeg daardoor nog een compliment van de jury ook Ik was laatste ge-eindigt, maar kreeg allemaal dingen te horen van: Het is een zeer moeilijk paard en dit betekend dus niet dat je niet kunt rijden, in tegendeel *trots is op zichzelf*
Petra is ook weer zo'n moeilijk paard. majah, met een beest onder je reet, dat toch alles wel voor je doet is het niet leuk meer. Het is veel leuker als je met een moeilijk paard die beesten druit kan lopen

Maar na die wedstrijd heb ik een toernooi met korfbal. Heb ik ook wel erg veel zin in. Dusseuhm...bij deze: MIJN DAG WORDT TOP!

Een 8,9 (om maar ff moeilijk te doen) Die 1,1 gaat draf vanwege mn ziekzijn
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 25-10-2003, 12:50
Verwijderd
De dag is natuurlijk nog lang niet om. Maar tot nu toe:

Mja, ik moest er vroeg uit om te werken, en dat ging ok terwijl ik geen ochtendmens ben. Mijn werk ging ook lekker, ik voel dat ik steeds minder geremd ben in contact met mensen. Zat wel steeds op de klok te kijken of ik al bijna vrij was. Daarna genoeg gegeten, dat gaat ook wel eens minder bij mij. Dat was mijn dag tot nu toe

Ik voel me best lekker, dus een 7 of een 8 dan maar...

Afgelopen nacht was echt een 9 want er werd me opeens heel veel duidelijk toen ik lag na te denken en voelde me even het gelukkigste mens van de wereld...
Oud 25-10-2003, 13:31
floortje bloem
Avatar van floortje bloem
floortje bloem is offline
nou mijn cijfer is een 6je

het is een voldoende want de leuke dingen van vandaag zijn dat ik straks moet zingen ( nou ja repeteren ) wat altijd wel gezellig is. en dat ik bij mijn vriendje blijf slapen, dus das ook wel leuk. en dat mijn vader niet bij die repetitie aanwezig is, is ook fijn.
negatieve dingen zijn dat ik vandaag weer een ongelofelijke drang heb om te ammen en dat mijn hoofd weer vol zit met gedachtes.
__________________
*dream of butterflies instead*
Oud 25-10-2003, 14:11
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
bugge schreef op 25-10-2003 om 15:01:
verwijder maar, ik wil namelijk ook niet lopen ruziëen
Done.

Mijn dag is een 7 waard > heb niet heel veel last van hoofdpijn ed (meer), en heb vanochtend met iemand gepraat. waarmee ik eigenlijk niet wilde praten
__________________
Drie.
Oud 25-10-2003, 14:20
Verwijderd
Pff..Moeilijke

Ik had vandaag mijn eerste echte werkdag, dus was best wel heel zenuwachtig. Het is best aardig gegaan, maar ik voel me er nog niet helemaal thuis. Ik denk dat dat wel een zesje is.

Ik heb hoofdpijn (gehad..Komt soms met vlagen terug, heel vaag), maar ben vandaag niet meer zo verkouden/allergisch als dat ik gisteren was, dus mijn gezondheid houd ik op een 5.5.

Geestelijk gaat het niet helemaal toppie. Ik baal ervan dat de maandag er weer aankomt en dat dus ook mijn toetsweek bijna gaat beginnen. Ik heb het idee alsof de vakantie veel sneller is omgegaan dan zou moeten, dat ik niet genoeg rendement uit mijn vrije tijd heb gehaald, hoewel ik toch veel gedaan heb. Aan de andere kant ben ik vanavond lekker de hele lange avond in mijn uppie thuis en daar wil ik es goed van gaan genieten, dus ik denk dat ik dat ook maar alles bij elkaar op een zesje houd.

Eigenlijk voel ik me heel gemiddeld. Gewoon een 'net-voldoende' dus
Oud 25-10-2003, 14:25
Verwijderd
Ik moest vandaag werken, gelukkig heb ik leuke collega's.
Verder kreeg ik vandaag mijn salarisstrook te zien.
Slecht geslapen en nagedacht over een aantal dingen maar dat mag de pret niet drukken. Deze dag verdient een 8.
Oud 25-10-2003, 14:43
Verwijderd
Even denken, ik denk een beetje gemiddeld. Ik voel me niet zo heel erg lekker, dus dat scheelt punten. Verder heb ik vandaag nog niets uitgevoerd wat eigenlijk wel heel erg lekker is.
een 6.5 denk ik..
Oud 25-10-2003, 14:44
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Moest om 5 uur op vanmorgen, kon met heel veel moeite uit mijn bed komen. Moest om 6 uur beginnen met werken. Kwam er achter dat ik mijn sigaretten was verloren, was ik niet zo blij mee. Heb van 6 tot 12 doorgeploeterd en behoefte aan nicotine gehad. Om 12 uur gaan bezorgen, vaag weer, maar ik vond het wel lekker. Zonnetje en dan weer regen. Functioneringsgesprek gehad, zeer positief allemaal.
Thuisgekomen, buikpijn en honger. Nu heb ik lekker gegeten en is mijn buikpijn weg dus voel ik me wel weer prima.
Helaas geen leuke plannen voor het weekend en veel huiswerk te doen, dus dat vooruitzicht maakt me vandaag niet echt heel vrolijk.
Al met al geef ik deze dag toch een 6,5.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Oud 25-10-2003, 15:23
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
tot nu toe een 6je, met opzet
ben de hele dag aan het leren, dus lekker saai, nog geen minuut tv gekeken of wat dan ook
en ben beetje onzeker over tentamen week die er aan komt, en vind het klote dat de "vakantie" al weer bijna om is
__________________
hoi, ik ben een signature
Ads door Google
Oud 25-10-2003, 15:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Tot nu toe een 8

Vannochtend leuke dingen gedaan, vanmiddag ook. Net ff gesms't en gemaild met een aantal mensen, waar ik wel even blij mee ben. Ook een aantal mensen even gesproken, wat ik erg leuk vond.

Alleen zit ik in m'n maag met morgen, want ik heb een 'dubbele' afspraak. Het ene vind ik belangrijker, maar het andere heb ik al héél lang geleden beloofd. Hoop dat het te combineren is.
__________________
Oud 25-10-2003, 16:00
Verwijderd
ik geef een 5je.
opzich was het wel een gezellige dag. mijn vriendin was hier en we hebben wel wat dingetjes gedaan enzo. verder voel ik me niet heel geweldig, vandaar het 5je.
Oud 25-10-2003, 16:10
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
6. Waarom. Nou een 6 betekent voor mij een voldoende. En dat is het ook. Ik heb genoeg leuke dingen gedaan maar ik ben ook ziek geworden (en ben het nog steeds)
Verder gaat alles goed, ik heb met niemand ruzie. Met iedereen om me heen ga ik goed om. Er is helemaal niks aan de hand. Ik voel me opzich ook goed, geen negatieve gedachtes of whatever. Alleen dat ik nu ziekjes ben is dan het jammere eraan maarja, je kan niet alles hebben.
Oud 25-10-2003, 16:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn dag krijgt een 8, ik heb vandaag veel aan mn huiswerk gedaan (bio-opdrachten), lekker uitgeslapen en verder eigenlijk niets gedaan, behalve een beetje gemsnt. Was op zich een heel onboeiende dag, maar wel een leuke dag dus vandaar toch wel een 8.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-10-2003, 16:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
gisteravond tot vanmiddag twee uur een 10, was heerlijk, gezellig, warm *verliefd*

vanaf 2 uur een 7. Ben natgeregend, mis iemand, ben ontzettend moe en heb hoofdpijn, geestelijk voel ik me redelijk...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-10-2003, 18:24
Verwijderd
een zesje...
Weer verloren met voetbal.. ik zou iets op kunnen halen tussen 9 en 1. Stoppen ze om 10.30 en kan ik het dus niet meer ophalen.. tot maandag maar wachten.
Verder alles zn normale gangetje...
Oud 25-10-2003, 18:28
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
3,9:
- last van mijn rug
- klote regen, waardoor ik niet kon BMX'en
- niks gedaan
- mis iemand
Advertentie
Oud 25-10-2003, 18:56
Verwijderd
6je

echt niets gedaan vandaag. wat op zich niet verkeerd is af en toe.
Oud 25-10-2003, 19:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Toch wel een 8.
Mijn paps is jarig geweest en vandaag was er visite, dat was gezellig en nu ga ik naar de verjaardag van een vriendin. Leuk toch. Maar ik ben best moe wel, daarom geen negen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-10-2003, 19:39
Verwijderd
Ik voel me nog steeds rot om wat er donderdag op vrijdag is gebeurd, maar dankzij een mailtje en ons pa die es fatsoenlijk doet en de lol bij Plus, wordt dat kutgevoel wel onderdrukt. Maar het blijft vervelen. Toch een 7 denk ik (wat bij mij een erg hoge score is ).
Oud 25-10-2003, 19:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
+ Ik kreeg vanacht om 2.30 uur te horen dat m'n ouders veilig geland zijn op hun vakantieadres (terwijl ik d'r een heel negatief gevoel over had, dus behoorlijk nerveus was)
+ Ik had vandaag les (theaterschool) en het was echt super leuk en super gezellig.
- Ik heb pijn in m'n rug, m'n armen en nek, na een beetje te wild hebben gedaan tijdens de dansles.
- Ik had weer hoofdpijn, terwijl ik dacht dat ik (na de afgelopen dagen) eindelijk d'r vanaf was.

Een 8,5 (omdat ik vooral met het eerste +punt heel erg blij ben en ik daardoor de -punten minder belangrijk vind).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-10-2003, 15:51
Mara
Mara is offline
+ Ik stond vandaag 's vroeg op
+ Ik heb een hele tijd heel goed geleerd voor m'n tentamens
+ Ik heb best goed op m'n dieet gelet
+ Voel me uitgerust
+ Heb 't gevoel dat 't geen complete chaos is zoals normaal
- Zit nu al weer veel te lang achter 't forum, moet eigenlijk verder leren
- Zelfbeheersing was niet optimaal

Al met al: een 7,8. Net geen 8, want m'n zelfbeheersing faalde weer eens.
Oud 26-10-2003, 16:23
Verwijderd
5,7 net voldoende dus

omdat :

+ omdat ik een beetje heb opgeruimd
+ omdat ik heb uit geslapen
- omdat ik me niet fijn voel
- omdat ik mezelf niet goed kan beheersen
- omdat ik ruzie maak met iedereen

sorry dat ie niet zo positief is.. volgende keer beter..

[SIZE=0.2]ik mis het steekwoorden topic [/SIZE]
Oud 26-10-2003, 16:23
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 26-10-2003 @ 17:23:


[SIZE=0.2]ik mis het steekwoorden topic [/SIZE]
je bent niet de enige.
Oud 26-10-2003, 16:24
Verwijderd
een 9 vandaag...

heerlijk gepraat met mijn vriend en lekker geknuffeld enzo. Een hoop dingen bereikt (geestelijk). Het is geen 10 vandaag want ik ben eigenlijk een beetje te lui
Oud 26-10-2003, 16:31
Yvat
Avatar van Yvat
Yvat is offline
een 7,5

heerlijk uitgeslapen, iemand heeft me wiskunde uitgelegd dus ik snap het supergoed, weinig huiswerk voor morgen, morgen eerste uur vrij, m'n kamer opgeruimd en gewoon een goed weekend gehad
Oud 26-10-2003, 17:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
een 9

Bijna niet onzeker geweest, leuke dingen gedaan, me goed vermaakt. Sociale contacten onderhouden en nieuwe afspraken gemaakt.
__________________
Oud 26-10-2003, 17:07
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Vandaag was een standaard-6 dag. Ik vind de zondag sowieso vaak saai. Deze was echt super-super-doorsnee, met vooral veel huiswerk en computer. Een 6.
Ads door Google
Oud 26-10-2003, 17:07
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
1
- afspraken afgezegd
- mensen niet thuis
- vader niet thuis
- kutweer
- geen kut gedaan
Oud 26-10-2003, 17:23
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
een 4 (ja, k heb eigenlijk wel zin om alles ff hier neer te knallen, als het te negatief is, verwijder het maar)
-me pa die 2x is gaan flippen zonder echte reden vanmiddag een keer omdat ik een antwoord ga dat hem niet aanstond. Ik was bezig met mijn engels (ja,dat heb k wel gemaakt dus daarvoor een pluspunt) en moest mij goed concentreren dat lukte al niet echt, dus toen me pa wat vroeg reageerde ik dus geirriteerd
waardoor hij daarna weer raar/lomp moest gaan doen(ik vertel niet wat hij deed ) nog ff een kut opmerking maken, en dreigen met:"pas op hoor meisje"
-net na het eten ging ie weer flippen, dus ik vlucht naar boven..
- ik maak me ontzettend zorgen om een bepaald persoon(eigenlijk om meerdere)
-eigenlijk nog te weinig aan school gedaan maar wel een beetje..
-het eten was vet.. ik voel me verrot en veel te dik.. ik heb nu pijn in me kop, en zou ff heel hard willen janken..

(ja, srry, erg negatief)
Oud 26-10-2003, 17:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
dreen schreef op 26-10-2003 @ 18:04:
een 9

Bijna niet onzeker geweest, leuke dingen gedaan, me goed vermaakt. Sociale contacten onderhouden en nieuwe afspraken gemaakt.
20 minuten geleden, en nu is alles weer
__________________
Oud 26-10-2003, 17:26
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
dreen schreef op 26-10-2003 @ 18:24:
20 minuten geleden, en nu is alles weer
om het dan wel ontopic te houden:
Wat is het cijfer nu dan? En hoe komt dat.....? (f)
Oud 26-10-2003, 17:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 26-10-2003 @ 18:26:
om het dan wel ontopic te houden:
Wat is het cijfer nu dan? En hoe komt dat.....? (f)
een 4 ofzo. Ben onzeker over alles, dood moe en heb koppijn.
__________________
Oud 26-10-2003, 17:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
+ ik ben vroeg opgestaan (en dat kwam niet alleen door de wintertijd)
+ ik heb m'n kamer enigszins opgeruimd
+ ik heb wat huiswerk gedaan
- ik heb super super super spierpijn in m'n benen, armen, nek en rug
- ik heb me een tijdje verveeld

een 6.8
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-10-2003, 18:07
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Tot 18:30: een 9.
Na 18:30: een 2.
Oud 26-10-2003, 18:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
een 5je denk ik.
ik heb de afgelopen 34 uur 2 uurtjes geslapen en ben ontzettend actief bezig geweest. opzich ben ik wel moe, maar ik kan toch niet slapen, dus zit ik een beetje suffig achter m'n pc.
Oud 26-10-2003, 18:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 26-10-2003 @ 17:23:
je bent niet de enige.
ik ook... niet zozeer voor mezelf... maar dan wist ik tenminste n beetje hoe het met iedereen gaat hier...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 26-10-2003, 18:24
Slashy
Slashy is offline
Mmm, een 7.
+Ik heb leuke gesprekken gehad met nog leukere mensen.
+Ik heb goede herinneringen aan het weekend.
+Ik heb een gigantische zak pepernoten.
-Ik heb geen kont gedaan vandaag.
-Ik ben te vroeg opgestaan en dus moe en dus moet ik vroeg naar bed. :/
Oud 26-10-2003, 18:54
Verwijderd
Ik geef deze dag een 4. (ja sorry, beetje laag)
Het begon goed, met heerlijk wakker worden naast mijn geliefde meneer vriend. Jammer genoeg moest ik weer afscheid van hem nemen snel, omdat hij naar een verjaardag van zijn oma moest en ik niet mee kon omdat ik een paardrijwedstrijd had.
Ik kwam op de manege en mijn paardje waar ik op moest rijden was al gevlochten, dus dat was wel heerlijk, want dan hoefde ik niet zo heel erg veel meer te doen. Alleen even de knotjes opnieuw maken. Lekker bijgekletst met een meisje van de manege die ik al heeeeel lang niet had gesproken en toen lekker poetsen etc.
Toen toch beetje stressen, want bleek eerder te moeten dan wat ik dacht, dus inrijden maar. Alles ging dan ook fout, ik viel van mijn paard, de paarden werden gek en gingen heel raar doen. Ander meisje viel er af. En toen ging het langzaam ietsje beter naarmate het aantal paarden in de bak verminderde. Het liep heel erg uit, dus had ik meer tijd om in te rijden (nu reed ik meer dan een uur, i.p.v. het geplande half-uurtje. Langzaam ging ik iets meer ontspannen omdat het iets beter ging. Ik kwam de bak in en werd even overwelmd door de hindernissen. Had zoiets van: o my god! (dat zei ik dan ook hardop)
Toen ging ik na een proefje van de man voor mij, dan eindelijk aan mijn proef beginnen. Met de zenuwen in mijn keel. Nou echt ALLES ging fout, ze weigerde bij DRIE (!) hindernissen etc en t ging gewoon kut.

En ik in traantjes, en toen miste ik zo ontzettend de armen van mijn vriend, waar ik zo veilig ben.
Damn, ik wou dat ik bij hem kon zijn!
Oud 27-10-2003, 20:00
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
een 2,5
(srry, weer laag)
-op school heb ik ongelovelijke ruzie gehad met het spijbel mens...(die iedereen pakt op spijbelen) uiteindelijk werd k kwaad en zei dat ze me met rust moest laten. waarop zij mijn coordinator belde... ik heb verder niks gehoord .. dus dat krijg k morgen wel op me dak
-me pa die 3 keer is gaan flippen.. de laatste keer is net geweest

1e keer, meneer dekt de tafel.. maar mijn wiskunde boeken liggen dr nog, ipv dat hij ze weglegt zet hij alles dr boven op.. waarop ik zei, je mag ze ook wel weg leggen hoor waarop hij begon te schreeuwen en te flippen.. ik moest oppassen met mijn gestoorde reactie's wie doet hier nou gestoord..

Toen 's avonds, ik ontdekte een wondje bij onze kat.. dus ik voreg of hij ff wou kijken.. Maar hij wou niet komen, en blijf maar zeggen dat ik naar hem moet komen.. dat gaat ook zo lekker met een kat...

en net omdat meneer zich ergens aan stoot(oke, het is van mij) hij helemaal flippen echt heel erg.. schreeuwen zo hard.. hij was/is echt woedend... dan komt ie weer stormend naar boven... en ik ben weer het klote kind en kutwijf..

-voor engels moet ik mijn boektoets overdoen... alsof k daar tijd voor heb
-ik had me voorgenomen niks te eten.. maar dat lukt me niet...
-gister ge'amt,maar naar mijn zin veel te weinig
-word gek van mezelf...
iets postitiefs... ik ben naar school geweest.. en heb een poging gedaan om me wiskunde te maken (thuis) maar k snap er geen hol meer van..

Oud 27-10-2003, 20:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
8.
mjah. het was zo vreemd en verwarrend allemaal, maar toch wel fijn. ik kan het niet echt goed uitleggen, sorry.
Oud 27-10-2003, 20:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
7tje

- Hard gewerkt, 6 hoofdstukken wiskunde gedaan en een verwerkingsopdracht
- Vandaag wat leuks afgesproken voor morgen
- Goede 'zin' om morgen ook hard te werken voor school

verder geestelijk een redelijk gevoel
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.