Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2007, 14:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-01-2007 @ 14:55 :
Helmond Sport haalt twee Brazilianen. Die moeten toch minimaal €250000,- of zoiets verdienen? Waar haalt Helmond Sport dat geld vandaan?
Als ze een tweede nationaliteit binnen de EU hebben, zoals bijvoorbeeld Barreto bij NEC, kunnen ze normale salarissen verdienen. Volgens mij is het anders dus meer dan tweeëneenhalve ton
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 03-01-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-01-2007 @ 15:14 :
Als ze een tweede nationaliteit binnen de EU hebben, zoals bijvoorbeeld Barreto bij NEC, kunnen ze normale salarissen verdienen. Volgens mij is het anders dus meer dan tweeëneenhalve ton
Dat wist ik wel, maar ik was het even vergeten. Dat zal dan wel neem ik aan het geval zijn.
Oud 03-01-2007, 14:15
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ze zullen wel een Italiaans paspoort hebben. 1tje had toch al in Italie gespeeld?
Edit: Te laat



Waar is PSV eigenlijk mee bezig?

Ze hebben 4 behoorlijke aanvallers(Kluivert, Farfan, Kone en Tardelli) en die zijn ook niet zo goedkoop lijkt mij.

En nu hebben ze blijkbaar nog geld geboden voor Lazovic
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 03-01-2007, 20:02
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Lazovic schijnt 3,6 miljoen voor geboden te zijn..... ik hoop dat hij blijft en Jan Streuer wil "Huntelaar-achtige" bedragen voor hem.

Aadje de Mos wil verder een nieuwe keeper (keeper van Servisch elftal) en een verdediger...

oja en Harald Wapenaar is op zijn beurt weer boos dat Aadje het niet in hem ziet zitten.

Verder mogen Rojer, De Meersman en Suart weg en dat worden waarschijnlijk allemaal Jupiler league spelers

Kortom het rommelt ouderwets in Arnhem
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 03-01-2007, 20:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hersi en Boukhari in beeld bij Twente, vind Boukhari wel een leuke voetballer maar van Hersi heb ik geen beeld. Ketjing, moet Twente blij zijn met Hersi of voegt hij niks toe?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 03-01-2007, 20:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hersi is een kleine, snelle, technische voetballer met scorend vermogen. Kan heel nuttig zijn in een goed draaiende ploeg, maar staat lang niet altijd zijn mannetje.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-01-2007, 20:25
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-01-2007 @ 21:11 :
Hersi en Boukhari in beeld bij Twente, vind Boukhari wel een leuke voetballer maar van Hersi heb ik geen beeld. Ketjing, moet Twente blij zijn met Hersi of voegt hij niks toe?
Hersi heeft zn momenten dat het goed gaat en dat veel lukt en dat hij scoort, maar hij is niet degene die een team kan leiden en voorop in de strijd gaat.

Daarnaast weet ik niet hoe Twente hem wil gebruiken, achter de spitsen vind ik hem niks en rechtshalf vind ie zelf niks geloof ik.

Overigens mag Hersi van mij nog wel blijven, zeker voor Vitesse is het nu een goede speler (in de breedte) die voor meer variatie mogelijkheden zorgt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 03-01-2007, 21:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Boutahar is definitief naar Willem II vertrokken. Good riddance, wat mij betreft. Jongens die niet willen werken hoef ik niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-01-2007, 21:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hoe doet Anatoly Guerk 't trouwens bij Twente?


En weet iemand hoe het zit met Braafheid van Utrecht?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-01-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 03-01-2007 @ 22:42 :
Hoe doet Anatoly Guerk 't trouwens bij Twente?


En weet iemand hoe het zit met Braafheid van Utrecht?
Guerk mag soms invallen, volgens mij nog geen basisplaats gehad, weinig indrukwekkend. Maar Stom Konijn zal er meer vanaf weten.


En Braafheid, volgens mij nog niets over bekend?
Oud 03-01-2007, 22:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gerk heeft na zijn blessure vrijwel niet gespeeld, heeft de pech dat hij in een geweldig draaiend team buiten de boot viel. In zijn hele periode bij Twente heeft hij nu een aantal wedstrijden gespeeld die op je vingers te tellen zijn. Zonde, want ik denk dat hij potentie heeft, maar ook vrees ik voor hem dat hij beter kan gaan zoeken naar een andere club als hij zich wil ontwikkelen. Desnoods op huurbasis
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-01-2007, 01:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Jammer van Guerk, altijd geblesseerd op de verkeerde momenten.

Was overgekomen als 15-16 jarig jochie uit Rusland naar Anderlecht, voor €1.25 miljoen. Kon toen ook naar Chelsea, Milan etc... Was echt een groot talent, maar bij RSCA is't er maar zelden uitgekomen doordat hij ofwel een monument op zijn plaats zag (Zetterberg), ofwel was hij geblesseerd... Maar als hij speelde: top.

Nu ja, hopen dat hij toch nog kansen krijgt, hij heeft het in zich om het echt wel te maken...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 04-01-2007, 15:17
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-01-2007 @ 21:11 :
. Ketjing, moet Twente blij zijn met Hersi of voegt hij niks toe?
Ik vond hem persoonlijk al niks bij Heerenveen, niet sterk genoeg, en hij is ook absoluut geen 'dragende' speler, hij kan leuk meekomen als de ploeg goed draait, maar in een mindere periode zal Hersi het team er niet door slepen denk ik.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 04-01-2007, 15:23
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-01-2007 @ 15:15 :
Ze zullen wel een Italiaans paspoort hebben. 1tje had toch al in Italie gespeeld?
Edit: Te laat



Waar is PSV eigenlijk mee bezig?

Ze hebben 4 behoorlijke aanvallers(Kluivert, Farfan, Kone en Tardelli) en die zijn ook niet zo goedkoop lijkt mij.

En nu hebben ze blijkbaar nog geld geboden voor Lazovic
En Robert is ook nog altijd in bezit van PSV he . Maar ik geloof dat ze een nieuwe spits aan willen trekken omdat Tardelli niet heel erg bevalt volgens mij. Daarnaast zal of Farfan of Koné deze zomer wel zal vertrekken.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 04-01-2007, 15:38
Verwijderd
Tardelli voldoet niet, Kluivert is even afwachten of hij lang genoeg fit blijft. Farfan en Koné kunnen inderdaad weggekocht worden, zijn er goed genoeg voor. Robert zit tot eind seizoen bij Betis, en die hebben laten doorschemeren hem definitief te willen. Zo ruim zit PSV niet in de aanvallers.
Oud 04-01-2007, 22:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De eerste "versterking" is binnen bij ons: een 30-jarige Duitse middenvelder met (als ik de supporters van zijn oud-clubs moet geloven) een slechte mentaliteit, afkomstig van een clubje uit de Regionalliga in Duitsland. Prachtig, hulde voor dit fantastisch beleid! Goed bezig mensen, zo komen we zéker uit het anonieme rechterrijtje van de eerste divisie! Natuurlijk mag ik niemand afbranden zonder dat ik iemand heb zien spelen, maar is dit nou wérkelijk het niveau voetballer dat ons hoger op moet brengen? Forget it, het is niks en het wordt niks...

En waar blijft onze spits...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-01-2007, 17:15
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
- Figo gaat na dit seizoen nog even een paar miljoen verdienen bij Al-Ittahad in Saoedie-Arabie. De transfersom zou '1 van de hoogste van de arabische geschiedenis zijn'

- Gluscevic naar Heracles
__________________
Volg de evenaar.
Oud 05-01-2007, 18:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
RSCA heeft zich al versterkt:


Citaat:
Vanderhaeghe verkast toch naar Roeselare

vr 05/01/07 - Roeselare heeft hem te pakken: Yves Vanderhaeghe heeft bij de West-Vlaamse club een contract ondertekend.
Yves Vanderhaeghe kwam met Roeselare een contract overeen voor 1,5 seizoen.
Yves Vanderhaeghe
(foto Belga)
Vanderhaeghe mag op zaterdag 20 januari zijn debuut maken voor zijn nieuwe club, wanneer Roeselare het opneemt tegen Westerlo.

De bijna 37-jarige middenvelder stond ook in de belangstelling van zijn ex-club Moeskroen, maar gaf dus de voorkeur aan Roeselare.

Roeselare had donderdag nochtans te kennen gegeven dat Moeskroen een beter bod had gedaan aan de speler.

Vanderhaeghe speelde sinds 2000 bij Anderlecht, maar had er dit seizoen niet altijd een basisplaats.
Woehoe, nooit meer angst moeten hebben om Yvan in de basis te zien staan, of hem te zien invallen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-01-2007, 19:21
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Weet iemand iets over deze speler? Ik snap niet zo waarom deze speler nou gehaald wordt door Heerenveen

05/01 (11:58) Niek Loohuis speelt vanaf volgend seizoen voor sc Heerenveen. Dat neemt de 20-jarige middenvelder (en seizoenkaarthouder van FC Twente) volgens RTV Noord over van BV Veendam.

< Home - Heerenveen op trainingskamp >

Het contract van Loohuis in Veendam liep nog door tot de zomer van 2008. Veendam ontdekte de middenvelder anderhalf jaar geleden bij hoofdklasser Quick '20 uit Oldenzaal. Loohuis is basisspeler bij Veendam. Hij speelde voor die club dit seizoen twintig competitie-wedstrijden. Daarin scoorde hij één keer en gaf hij twee assists.

Om heel eerlijk te zijn... We kennen deze Loohuis niet of nauwelijks. Supporters van BV Veendam reageren op verschillende forums teleurgesteld, dus dat zou een reden kunnen zijn om blij te worden van deze transfer. Verder is het feit dat eerder FC Twente, FC Groningen, Heracles en NEC interesse toonden een aanwijzing misschien.

FC Twente is overigens ook de club waar Loohuis ooit voor hoopt te spelen. Hij heeft er een seizoenkaart en is een trouw bezoeker van de thuiswedstrijden van de ploeg uit Enschede. Een aardig verhaal over Loohuis staat hier! (met dank aan Heerenveen1920)
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 05-01-2007, 22:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja!

Niek speelde bij de club waar ik ook speelde en is van dezelfde lichting dus ik ken de speler. Viel bij Twente een beetje buiten de boot en kwam terug in ons eerste, viel meteen op en had de keus uit meerdere eerste divisieclubs. Werd opgepikt door Veendam, en Twente bleef hem ondertussen altijd volgen. Hebben aan hem dit seizoen een aantal keren bekeken maar Heerenveen zal concreter zijn geweest. Is een verdedigende middenvelder die centraal in de verdediging ook goed uit de voeten kan. Of hij het niveau eredivisie aankan heb ik mijn twijfels bij maar hij mag me verrassen, zou het wel gaaf vinden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 08-01-2007, 16:59
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Nou, het zal mij benieuwen, denk dat hij eerst vooral in de beloftes zal spelen, misschien af en toe minuten pakken in wedstrijden dat het kan. De stap tussen middenmotor 1e divisie en subtop eredivisie lijkt mij eerlijk gezegd niet niks, maar je ziet hoe het ging met Huntelaar en van Nistelrooy, die kwamen van AGOVV en Den Bosch
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 08-01-2007, 17:08
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 08-01-2007 @ 17:59 :
Nou, het zal mij benieuwen, denk dat hij eerst vooral in de beloftes zal spelen, misschien af en toe minuten pakken in wedstrijden dat het kan. De stap tussen middenmotor 1e divisie en subtop eredivisie lijkt mij eerlijk gezegd niet niks, maar je ziet hoe het ging met Huntelaar en van Nistelrooy, die kwamen van AGOVV en Den Bosch
Zonder flauw te doen, Van Nistelrooij kwam van Den Bosch, als je het Heerenveen van toen een subtopper noemt, was Den Bosch op dat moment in de eerste divisie zeker een subtopper, zo niet een topper. Maar verder denk ik ook dat de sprong te groot zal zijn voor die jongen, in ieder geval om meteen een impact te maken.
Oud 08-01-2007, 21:30
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Wapenaar verhuurd en Vladimir Disljenkovic is op proef.
Ter info Vladimir Disljenkovic is 2e keeper bij Metalurg Donetsk (idd van Co) volgens Vitesse komt dit door het aantal buitenlanders....

Ik ben benieuwd of het echt een verbetering is tov Wapenaar, anders willen ze Jevric (ja echt) terug halen....
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-01-2007, 21:38
Fides
Fides is offline
PSV schijnt Luque te willen huren, goede speler, kan me haast niet voorstellen dat hij naar de Eredivisie zou willen komen.
Oud 08-01-2007, 22:10
Verwijderd
In mijn herinnering scoorde hij een jaar of vijf geleden nog tegen PSV met een knal van 40 meter ofzo.

Ik weet niet of PSV hem kan betalen, hij zal veel geld gewend zijn, maar hij is momenteel niet gelukkig bij Newcastle.
Meestal blijken dit toch maar geruchten te zijn. Maar daar is deze topic natuurlijk voor.

Sylvia Toth zou tientallen miljoenen in Feyenoord willen steken, maar daarvoor wel de voorzittershamer eisen, om maar een ander gerucht te spuien.
Oud 08-01-2007, 22:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Hersi mee op trainingskamp!

Zondag 7-1-2007 - Utop

...maar wel naar Turkije, en met Vitesse. Diverse sites wisten dit weekend te melden dat Hersi reeds gekeurd was en bij de Twente-selectie zou aansluiten in het Spaanse Mijas, maar niets is minder waar. Door te gortige salariseisen is het zelfs hoogst onwaarschijnlijk dat de speler in de nabije toekomst in Twente-shirt te zien zal zijn. Bovendien ontkent technisch manager Jan Streuer van Vitesse tegenover RTV Gelderland dat Twente zich al in Arnhem gemeld heeft. Nourdin Boukhari lijkt vooralsnog te kiezen voor een plek op de bank bij Nantes, meldde hij de Telegraaf eerder: "Twente is een mooie club. Ten opzichte van Nantes ga ik in salaris echter een stap terug. Ik zie het wel zitten om terug te keren naar Nederland. Maar niet ten koste van alles." Er zijn dus geen verrassende gezichten te verwachten in Mijas, of het moeten de jeugdspelers Shayesteh, Droste en Koetsier zijn.
Ongelooflijk hoe dom voetballers soms zijn, Boukhari had zich bij Twente zo goed in de kijker kunnen spelen. We hebben echt een nieuwe linksbuiten nodig en mijns inziens heeft hij nog steeds geweldig veel potentie als hij vertrouwen heeft. Geld, geld, geld.. Nou als je aan het eind van je carriere nog een paar miljoen in Qatar meepakt niks mis mee maar op zo'n cruciale leeftijd moet dat toch niet de belangrijkste factor zijn. Ach misschien ben ik wel naief..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-01-2007, 00:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hersi is altijd al een salarismonster geweest. Zelfs al voordat hij bij NEC kwam.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-01-2007, 08:53
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Die stakker heeft het altijd al te hoog in zijn bol gehad, bij NAC vond hij zich ook de superster. Ik vind het geweldig als deze figuren de top niet halen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 09-01-2007, 09:38
Verwijderd
Ik vind dit persoonlijk wel grappig, maar het zal de meesten hier niets interesseren:

Watford boss Adrian Boothroyd remains confident of keeping Ashley Young, and has insisted it will take more than Ł7million for him to even consider a sale

Boothroyd has confirmed that six clubs are in the chase for Young, with Tottenham, Aston Villa, Liverpool and Arsenal believed to be among the interested parties.

However, Boothroyd believes Young wants to stay at Vicarage Road and help The Hornets in their battle against relegation.

"His heart and mind are here," Boothroyd explained.

Martin O'Neill reportedly had a Ł6.9 million offer turned down last week, but could decide to come in with a fresh approach.

A bidding war is likely to begin, but Boothroyd is not prepared to part with Young for anything less than a sizeable sum.

"Ł7 million is not enough," he warned. "Ash makes goals from all over the pitch."




Over welke megaheld gaat dit dan wel? Ashley Young dus, wat heeft die helemaal laten zien? Aanvaller, scoort volgens zijn coach doelpunten vanuit iedere hoek. Maar hij schoot pas 4 keer raak dit seizoen, ondanks dat hij letterlijk iedere premier league-wedstrijd mocht starten voor Watford.

Het zal vast een talent zijn, maar ze verwachten dus meer dan 7 miljoen POND voor hem. Watford staat kansloos laatste in de PL, pas 1 overwinning dit seizoen. Ik denk dat ze hier spijt van gaan krijgen.

Of er komt een club die idioot genoeg is om 9 miljoen pond ofzo neer te tellen, natuurlijk. Hopelijk is Everton niet die club, ik vind hem het echt niet waard. Talentvolle aanvallers hebben we zelf genoeg
Oud 09-01-2007, 13:53
Verwijderd
En Graeme Souness, ex-manager van de Rangers, Liverpool, Southampton, Blackburn en Newcastle, en voormalig middenvelder van Middlesbrough, Liverpool, Sampdoria en de Rangers, drievoudig Europacup 1 winnaar en 54-voudig Schots international, die Graeme Souness, wordt genoemd als nieuwe eigenaar van cultuurclub Wolverhampton Wanderers.

Graeme Souness has issued a statement saying he has made a Ł20million offer for Wolves.

Reports on Tuesday claimed Souness was readying a takeover package for Wolves, but this was quickly denied by the Molineux club's chief executive Jez Moxey.

Click here to read what Moxey had to say in an interview with Sky Sports News.

However, Souness has moved quickly to contradict Moxey by insisting he has 'offered to buy Wolves for Ł20million'.

Wolves owner Sir Jack Hayward has confirmed he would be prepared to sell the Black Country club if an investor matched his demands and Souness seems ready to test his resolve.

-------

Souness past uitstekend bij die club
Oud 09-01-2007, 17:02
Verwijderd
De vader van Luque is momenteel in Eindhoven, volgens planetfootball. Redelijk betrouwbare site.

Luque speelde overigens dit seizoen voor Newcastle in de Uefa-cup, betekent dat dat hij niet in de Champions League zou mogen spelen?
Oud 09-01-2007, 18:25
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 08-01-2007 @ 18:08 :
Zonder flauw te doen, Van Nistelrooij kwam van Den Bosch, als je het Heerenveen van toen een subtopper noemt, was Den Bosch op dat moment in de eerste divisie zeker een subtopper, zo niet een topper. Maar verder denk ik ook dat de sprong te groot zal zijn voor die jongen, in ieder geval om meteen een impact te maken.
Met subtopper doel ik ook puur op de situatie van nu, niet op die van toen in 97/98.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 09-01-2007, 22:47
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-01-2007 @ 18:02 :
De vader van Luque is momenteel in Eindhoven, volgens planetfootball. Redelijk betrouwbare site.

Luque speelde overigens dit seizoen voor Newcastle in de Uefa-cup, betekent dat dat hij niet in de Champions League zou mogen spelen?
inderdaad, hoewel het volgens mij anders zit na de groepsfase. Maar als Luque naar PSV gaat doen ze volgens mij weer een meesterzet, had overigens wel verwacht dat hij bij Newcastle zou slagen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-01-2007, 23:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Peter Niemeyer vertrekt aan het einde van dit seizoen bij FC Twente.

De Duitser, die bij de club uit Enschede een aflopend contract heeft,keert terug naar zijn vaderland waar hij bij Werder Bremen een overeenkomst zal tekenen. De 23-jarige Niemeyer scoorde vier keer in 106 competitieduels voor de Tukkers.
Bron: NOS-TT

Jammer, wel een grote stap vooruit voor hem, als hij aan spelen toekomt daar.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-01-2007, 09:55
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-01-2007 @ 18:02 :
De vader van Luque is momenteel in Eindhoven, volgens planetfootball. Redelijk betrouwbare site.

Luque speelde overigens dit seizoen voor Newcastle in de Uefa-cup, betekent dat dat hij niet in de Champions League zou mogen spelen?
Na de winterstop mag hij dan gewoon Champions League voor PSV spelen, net als Koné vorig jaar dat niet voor de winterstop mocht.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 10-01-2007, 15:45
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 10-01-2007 @ 00:14 :
Bron: NOS-TT

Jammer, wel een grote stap vooruit voor hem, als hij aan spelen toekomt daar.
En dat betwijfel ik nogal. Vrees dat hij de volgende Cziommer wordt. Maar we zullen zien.
Oud 11-01-2007, 16:54
Verwijderd
Beckham verkast naar LA Galaxy

www.voertbalonline.nl, 11 januari 2007 16:46 - De Engelse voetballer David Beckham verruilt na dit seizoen Real Madrid voor het Amerikaanse Los Angeles Galaxy. Dat heeft de voormalig aanvoerder van het Engelse nationale elftal vanmiddag bevestigd.

De 31-jarige middenvelder was sinds 2003 in dienst van de Spaanse topclub die hem had overgenomen van Manchester United. Beckham zal in LA een contract voor vijf jaar ondertekenen. "Real heeft om duidelijkheid gevraagd. Na overleg met mijn gezin en adviseurs heb ik besloten vanaf augustus in de Major League Soccer uit te komen.''

-----

Niet zo verrassend, maar een vijfjarig contract is wel lang. Kan me niet voorstellen dat hij het nog zo lang volhoudt.
Oud 11-01-2007, 17:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ertur schreef op 11-01-2007 @ 17:54 :
Beckham verkast naar LA Galaxy

www.voertbalonline.nl, 11 januari 2007 16:46 - De Engelse voetballer David Beckham verruilt na dit seizoen Real Madrid voor het Amerikaanse Los Angeles Galaxy. Dat heeft de voormalig aanvoerder van het Engelse nationale elftal vanmiddag bevestigd.

De 31-jarige middenvelder was sinds 2003 in dienst van de Spaanse topclub die hem had overgenomen van Manchester United. Beckham zal in LA een contract voor vijf jaar ondertekenen. "Real heeft om duidelijkheid gevraagd. Na overleg met mijn gezin en adviseurs heb ik besloten vanaf augustus in de Major League Soccer uit te komen.''

-----

Niet zo verrassend, maar een vijfjarig contract is wel lang. Kan me niet voorstellen dat hij het nog zo lang volhoudt.
Ik hoop dat de MLS meer aandacht gaat krijgen hierdoor.

5 jaar houdt ie denk ik niet vol, maar misschien kan ie over paar jaar dan nog andere zaken in de VS doen om "soccer" ook populair te krijgen onder mannen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-01-2007, 17:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik hoop alleen niet dat de VS ook dáár goed in wordt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-01-2007, 18:42
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Voetbal zoals wij het kennen zal volgens mij nooit zo populair worden in de VS als dat het hier is, al is het alleen al omdat je niet altijd een winnaar hebt.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 11-01-2007, 20:45
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-01-2007 @ 19:42 :
Voetbal zoals wij het kennen zal volgens mij nooit zo populair worden in de VS als dat het hier is, al is het alleen al omdat je niet altijd een winnaar hebt.
Experimenten met wedstrijden waar een winnaar uit kwam hebben ook niet geholpen. Het begint al iets populairder te worden, men gaat speciale stadions voor voetbal bouwen. Er zou eigenlijk weer een WK in de VS moeten zijn, dat zou het denk ik nog meer stimuleren. Maar ja dat kan niet..
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-01-2007, 14:02
Fides
Fides is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-01-2007 @ 21:45 :
Experimenten met wedstrijden waar een winnaar uit kwam hebben ook niet geholpen. Het begint al iets populairder te worden, men gaat speciale stadions voor voetbal bouwen. Er zou eigenlijk weer een WK in de VS moeten zijn, dat zou het denk ik nog meer stimuleren. Maar ja dat kan niet..
Er gaan geruchten dat wanneer Zuid-Afrika niet op tijd klaar is voor WK2010 dat de VS het WK weer mag organiseren.
Oud 12-01-2007, 14:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zuid-Afrika is op tijd klaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-01-2007, 15:42
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
als amerika dan opeens in 1 jaar tijd ofzo wel zo'n groot tournooi zou kunnen organiseren...
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 12-01-2007, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 12-01-2007 @ 16:42 :
als amerika dan opeens in 1 jaar tijd ofzo wel zo'n groot tournooi zou kunnen organiseren...
Waarom niet? Met wat goede wil zou dat in Nederland in principe ook lukken, het ontbreekt hier alleen aan stadions die groot genoeg zijn. Dat is in Amerika echt totaal geen punt.

Maar ik verwacht ook dat Zuid-Afrika het wel gaat redden, zij het op hun manier.
Oud 12-01-2007, 16:13
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
nou ik zie dat eigenlijk niet zo snel gebeuren. echt een shitload aan logistieke rompslomp.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 12-01-2007, 16:21
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-01-2007 @ 19:42 :
Voetbal zoals wij het kennen zal volgens mij nooit zo populair worden in de VS als dat het hier is, al is het alleen al omdat je niet altijd een winnaar hebt.
Onder de jeugd is voetbal de populairste sport tegenwoordig...
__________________
Volg de evenaar.
Oud 12-01-2007, 17:21
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Guissie schreef op 12-01-2007 @ 17:21 :
Onder de jeugd is voetbal de populairste sport tegenwoordig...
Dat is het al jaren. Voetbal is in de VS een onderdeel van de opleiding tot sporter, de voetballers stoppen er echter op een bepaalde leeftijd mee om daarna een " echte" sport te gaan beoefenen.

Om even terug te komen op "geen winnaar bij sommige wedstrijden." Ik heb er wat over nagedacht en mij lijkt het geen slecht idee om na een competitie wedstrijd penalty's ( geen verlenging ) te nemen voor een winnaar. Mij spreekt het wel aan.

Wat jullie?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-01-2007, 17:37
Strever
Strever is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-01-2007 @ 19:42 :
Voetbal zoals wij het kennen zal volgens mij nooit zo populair worden in de VS als dat het hier is, al is het alleen al omdat je niet altijd een winnaar hebt.
Er zijn gewoon andere sporten in Amerika die populairder zijn. Denk aan IJshockey, Honkbal, Basketbal etc..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 12-01-2007, 17:50
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dat is ook zo, maar een goed product zal altijd voet aan wal krijgen denk ik. Blijkbaar vinden de Yanks voetbal geen goed product, zal wel een beetje dom nationalisme tussen zitten maar goed.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.