Oud 04-09-2019, 11:36
Verwijderd
Ik gebruik geen parfum.
Advertentie
Oud 04-09-2019, 12:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien je reinigings/verzorgingsproducten voor je gezicht ook wat verder doortrekken naar je hals?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-09-2019, 12:34
Verwijderd
Doe ik ook al!

Misschien is mijn huid geïrriteerd vanwege het gebrek aan parfum
Oud 04-09-2019, 13:23
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien rukt de tweede puberteit langzaamaan op naar boven
Oud 04-09-2019, 13:24
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
beter geen aftershave met alcohol gebruiken dan
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 04-09-2019, 14:30
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben op zoek naar een feestelijke jurk. Kan iemand mij wat winkels aanraden? Ik heb een gruwelijke hekel aan winkelen en ik kan maar niks leuks vinden
Oud 04-09-2019, 15:08
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar een feestelijke jurk. Kan iemand mij wat winkels aanraden? Ik heb een gruwelijke hekel aan winkelen en ik kan maar niks leuks vinden
TopVintage: https://topvintage.nl/nl/kleding/jurken
Steps: https://www.steps.nl/jurken/page/938/
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-09-2019, 15:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Peek en Cloppenburg of C&A
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-09-2019, 19:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dit deed je mij 2,5 jaar geleden ook aan :’(
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-09-2019, 13:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik moet ook een jurk (bruiloft van vrienden, en ze willen iets vrolijks, terwijl ik alleen maar zwart heb), maar bij topvintage is er maar weinig boeiends in mijn maat.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-09-2019, 13:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik moet ook een jurk (bruiloft van vrienden, en ze willen iets vrolijks, terwijl ik alleen maar zwart heb), maar bij topvintage is er maar weinig boeiends in mijn maat.
Kijk anders even hier: https://www.succubus.nl
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-09-2019, 18:47
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En als je wat minder wilt uitgeven omdat je t waarschijnlijk toch niet meer draagt, de Asos.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-09-2019, 03:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Kijk anders even hier: https://www.succubus.nl
Daar had ik ook al gekeken, maar alles wat ik okee vind is zwart, en zwarte jurken heb ik al.

Bij ASOS ben ik ook nog niks leuks tegengekomen. Ik ben gewoon moeilijk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-09-2019, 03:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Waarom draag je niet gewoon iets zwarts dan? Als dat je ding is, is dat toch prima? Mik je een leuk kleurtje in je haar en doe je er een gekleurde handtas en schoenen bij. Genoeg kleur en toch iets wat nog enigszins bij je past.
Oud 07-09-2019, 14:44
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Peek en Cloppenburg of C&A
Bedankt!

Het is er een van Zalando geworden. Hij staat me super goed, maar ik voel me altijd zo’n tutje in een jurk
Oud 07-09-2019, 15:52
Saiy
Saiy is offline
Welke?
Oud 08-09-2019, 13:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Waarom draag je niet gewoon iets zwarts dan? Als dat je ding is, is dat toch prima? Mik je een leuk kleurtje in je haar en doe je er een gekleurde handtas en schoenen bij. Genoeg kleur en toch iets wat nog enigszins bij je past.
Omdat er in de dresscode stond dat het een vrolijk jurkje moest zijn,en ik effort wil maken voor m'n vrienden.
Ik heb sowieso al regenbooghaar, maar ik heb ook geen handtassen of nette schoenen in een kleurtje.
M'n shopdag gisteren leverde ook al niks op. Gvd, waarom is het zo moeilijk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-09-2019, 21:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Anders zoek je een leuke bolero/cardigan/vestje/cape in een kleurtje voor over een simpel zwart jurkje? Of een gezellig paar panties/leggings. Je kunt zo’n dresscode prima een beetje dicht bij jezelf houden ^^
Als jij jezelf niet gelukkig voelt in een lichtblauwe bloemetjesjurk, dan willen je vrienden heus niet dat je dat aantrekt puur omdat t zou passen bij de dresscode, om maar wat te zeggen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-09-2019, 21:36
Verwijderd
Ik zou dat dus even met hen bespreken. Ik snap dat mensen het leuk vinden als iedereen kleur aan heeft, maar kk kan me niet voorstellen dat ze graag willen dat je kledingkeuze voor hun bruiloft jou zoveel stress op levert. Met je haar en een paar blije sokken in je kistjes en een kleurig tasje ben je vrolijk genoeg <3
Oud 09-09-2019, 21:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dames; iemand tips voor budget bh’s? Normaal bespaar ik er niet op, maar het is in korte tijd zo dusdanig gegroeid dat niets meer fatsoenlijk zit en ik heb even geen Chantelle-budget . Mijn budgetmerk was altijd Esprit, maar daar die hebben maar weinig in mijn maat.
Oud 09-09-2019, 21:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Smaug 2.0
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-09-2019, 22:26
Verwijderd
Geen budget bh's kopen, niemand wordt mooier van slechte bh's.

Ik heb ook alleen maar dure en kwalitatief goede en hoef dus nooit meer anders.
Oud 09-09-2019, 22:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik zou dat dus even met hen bespreken. Ik snap dat mensen het leuk vinden als iedereen kleur aan heeft, maar kk kan me niet voorstellen dat ze graag willen dat je kledingkeuze voor hun bruiloft jou zoveel stress op levert. Met je haar en een paar blije sokken in je kistjes en een kleurig tasje ben je vrolijk genoeg <3
Nou ja, het levert me niet zozeer stress op, wel vind ik het vervelend dat er in mijn maat gewoon weinig leuke, betaalbare jurkjes bestaan. Alles heeft meteen van die grote truttige bloemen of valt als een soort tent.
Ik heb nu iets besteld en fingers crossed dat het niet weer een teleurstelling is.


Citaat:
Dames; iemand tips voor budget bh’s? Normaal bespaar ik er niet op, maar het is in korte tijd zo dusdanig gegroeid dat niets meer fatsoenlijk zit en ik heb even geen Chantelle-budget . Mijn budgetmerk was altijd Esprit, maar daar die hebben maar weinig in mijn maat.
Ik draag die kanten units van de HEMA. Zijn rond de 20 euro en de enigen die mijn tetten onder bedwang kunnen houden zonder te gaan irriteren.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-09-2019, 22:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Smaug 2.0
Wat is Smaug?

Citaat:
Geen budget bh's kopen, niemand wordt mooier van slechte bh's.

Ik heb ook alleen maar dure en kwalitatief goede en hoef dus nooit meer anders.
Hier ben ik het op zich mee eens! Ik zweer ook bij Chantelle en Prima Donna’s; maar werkelijk geen enkele bh zit meer fatsoenlijk en ik heb plekken op mijn rug en op de plek van de beugels omdat het zo strak zit dus wil toch het liefst nu 1 of 2 ‘okee’ cheape bh’s kopen om met de stufi wat goeie erbij te halen.
Oud 09-09-2019, 23:23
Verwijderd
Dan zou ik kijken bij de Livera, denk ik.
Oud 09-09-2019, 23:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat is Smaug?
Een draak.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-09-2019, 00:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Een draak.
O. Thanks voor je vertaling.
Citaat:
Smaug 2.0
Ga nu maar weer terug naar je mannentopic.

Citaat:
Dan zou ik kijken bij de Livera, denk ik.
Das wel een goeie! Morgen de stad maar eens in om daar te kijken.
Oud 10-09-2019, 06:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij zitten de bh's van Zeeman ook prima.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-09-2019, 10:57
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb nu iets besteld en fingers crossed dat het niet weer een teleurstelling is.
Und? Is het wat? Ik vind 'm cool namelijk!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-09-2019, 11:32
Verwijderd
Vera naamzoek twee weken geleden was ik vrijwilliger bij een feestje van mijn zusje en er was iemand doe heel gave, smalle mooie bretels had. Van de h&m zei ze. Assortiment van accessoires schijnt daar nogal te wisselen, dus zij raadde me aan om gewoon regelmatig binnen te lopen in de hoop dat ze bretels hebben!
Oud 14-09-2019, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Vera naamzoek twee weken geleden was ik vrijwilliger bij een feestje van mijn zusje en er was iemand doe heel gave, smalle mooie bretels had. Van de h&m zei ze. Assortiment van accessoires schijnt daar nogal te wisselen, dus zij raadde me aan om gewoon regelmatig binnen te lopen in de hoop dat ze bretels hebben!
thanks!
Oud 14-09-2019, 13:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
VeraUwUstitia
Oud 15-09-2019, 17:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Und? Is het wat? Ik vind 'm cool namelijk!
Ja, ik heb 'm gisteren aangehad en hij stond leuk! Hij was alleen wel een beetje krap en op een gegeven moment ontdekte ik een scheur aan de zijkant bij m'n boobies
Er zat gelukkig wel een onderjurk onder, dus het viel niet heel erg op, maar wel zonde.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-10-2019, 15:02
Verwijderd
Ik ben dus dingen aan het verkopen, en ik ben er best tevreden mee tot nu toe! Raak dingen best snel kwijt. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik elke week eens kijk wat ik nou nog écht draag etc. Ik heb ook veel te veel schoenen die eigenlijk niet lekker lopen, of niet leuk staan bij mijn kleren. Jasjes die nog hartstikke goed zijn en ik nooit draag. Tot nu toe houd ik er een aardig zakcentje aan over en ik mis dus niks wat ik weg heb gedaan, ben eerder blij dat iemand nu weer iets leuks heeft en dat motiveert me nog meer om kritisch naar mijn kleding te kijken en hierdoor ook juist minder te kopen.
Oud 15-10-2019, 13:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ola! Weet iemand waar je van die verlengstukjes kunt kopen voor romperblouses?
Oud 15-10-2019, 13:42
Verwijderd
Ik begrijp de zin niet.
Oud 15-10-2019, 16:25
Verwijderd
Ik ook niet! Je bedoelt soort van body-blouses?
Oud 15-10-2019, 16:32
Verwijderd
Ik zal je snel terugPMen Caro kusje <3
Oud 15-10-2019, 16:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik ook niet! Je bedoelt soort van body-blouses?
Ja die! Er zijn van die drukknoopstukjes die je los kunt kopen om ze groter te maken. Ik had er een van de hema, maar hema verkoopt ze niet meer
Oud 15-10-2019, 18:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zou dat ook kunnen werken voor de drukknopen in de band van mijn skibroek die eigenlijk net iets te strak is?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-10-2019, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ja die! Er zijn van die drukknoopstukjes die je los kunt kopen om ze groter te maken. Ik had er een van de hema, maar hema verkoopt ze niet meer
Ken ik niet!
Oud 20-10-2019, 21:10
Verwijderd
Dames ik ben op zoek naar een nieuwe gezichtsreiniger. Ik gebruik scrub en make up remover van simple as that en dke bevallen heel erg goed, maar de cleanser is niet heel zuinig in gebruik en daar issie te duur voor. Ik draag zelden foundation of ietssoortigs dus het hoeft geen heel zwaar geschut te zijn. Ik heb een vrij droge gevoelige huid die gauw onzuiver is.
Oud 20-10-2019, 21:21
Verwijderd
Dr. Babor -> maar is erg duur.

Vichy -> goedkoper en werkt ook goed!

Omdat Dr. Babor mij echt te duur werd, ben ik overgegaan naar oa Vichy, ik heb daar de reiniger van uit een pompje en de scrub van Eucerin en masker van Vichy. Als ik snel even effectief make-up wil verwijderen heb ik de micellar lotion van Avène.

Mijn huid is ook erg gevoelig, maar het werkt goed
Oud 20-10-2019, 21:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kijk meestal wat de action heeft. Op dit moment heb ik nivea aqua sensation reinigingsgel. De schuim vind ik ook fijn en ik heb ook nog een donkerblauwe tube staan om te proberen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-10-2019, 21:24
Verwijderd
Ik ben verder geen influencer en heb geen aandelen in vichy, eucerin of avene
Oud 20-10-2019, 22:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dr. Babor -> maar is erg duur.

Vichy -> goedkoper en werkt ook goed!

Omdat Dr. Babor mij echt te duur werd, ben ik overgegaan naar oa Vichy, ik heb daar de reiniger van uit een pompje en de scrub van Eucerin en masker van Vichy. Als ik snel even effectief make-up wil verwijderen heb ik de micellar lotion van Avène.

Mijn huid is ook erg gevoelig, maar het werkt goed
Ik gebruikte eerst ook Vichy, maar gebruik nu de namaak van de action. Werkt voor mij echt precies hetzelfde. Ik weet even niet meer hoe het heet, maar als je het product ziet staan weet je meteen dat het de cover van Vichy is. Ze hebben weinig moeite gedaan om dat te verbergen.
Oud 22-10-2019, 22:04
Verwijderd
Oh echt? :boos: Moet ik maar eens op zoek naar de action hier.
Oud 11-01-2020, 14:16
Verwijderd
up!
Oud 11-01-2020, 15:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb telkens koude bovenbenen en billen met roeien in de winter ondanks goede thermobroek. Iemand tips?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-01-2020, 16:29
Verwijderd
Extra korte broek?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.