Oud 08-01-2003, 14:19
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Oke, een tijdje terug heb ik via dit forum een hele aardige meid leren kennen. Ze was nogal onzeker maar goed, ik ken weinig meiden die dat niet zijn.

Affijn, het ging goed. Ik kon goed met haar opschieten. Vertrouwde haar zowaar. En ik wilde haar dan ook wel ontmoeten. En zo gezegd zo gedaan. We spraken af.
Dezelfde avond kreeg ik een smsje waarin ze zei dat het haar speet etc, etc, etc en ze was verliefd op een ander. Ik zag het probleem eigenlijk niet. Oke, ze was wel leuk maar ik was niet verliefd.

En later krijg ik een smsje met iets vaags over een weddenschap en dat ze het begrijpt als ik niet meer met haar wil praten.
Ik stort even in, voel me gigantisch bedrogen. Ben gelijk alle vertrouwen in iedereen tijdelijk kwijt. En wilde bijna een prive meeting van die zondag afzeggen (afgelopen zondag).
Kheb weer zitten automutileren en dat weet zij nu dus ook. Dat had ik misschien beter ook niet tegen haar kunnen zeggen.
Maar goed, ik wilde het uitpraten en goed maken want ik vertrouwde haar. Dan kan ze toch niet ineens zo doen.

En dan ineens beschuldigd ze me ervan dat ik haar MSN zou hebben gehacked ofzo en dat ik haar MSN lijst heb leeggegooid.
En nu is ze me steeds aan het negeren. Wat moet ik hier nu in hemelsnaam mee doen?

(denk niet dat dit het juiste forum er voor is maar ik zit er flink mee en het is niet bepaald bevorderlijk voor mijn humeur)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2003, 14:33
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
k denk dat je haar moet vergeten.. ze blijft toch zulke dingen doen. strax belt ze je weer op over hoe veel spijt ze wel niet heeft, als ze weer iemand nodig heeft en verw8 ze dat t weer goed komt.. k denk dat ze je gewoon gebruikt.. als ze iemand nodig komt ze naar je toe en verder nie.. maarja... kweet t verder ook niet maar als ik jou was zou ik allang nie meer met dr zijn omgegaan.. Dat je 1 x zoiets doet, ok.. maar nog een keer..

maar als je dat nie wil kan je proberen met dr te praten.. als ze nie luistert op msn bel dr gewoon, of stuur dr een meeltje.. of sms dr.. denk dat ze dat wel leest.. probeer dr over te praten met dr..

Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 15:25.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 17:09
gothicje
gothicje is offline
heej wat rot voor je allemaal snap best dat je ermee zit...
ik zou als ik jou was het toch proberen uit te praten maar wil ze echt niet luisteren dan zal ik als ik jou was niet te lang bij haar blijven hangen, ze is best lullig tegen je geweest en je moet echt oppassen dat ze niet gebruikt...
het kan ook zijn dat ze doet omdat ze heel erg onzeker is en misschien is ze wel bang omdat je steeds dichter bij haar komt te staan, maar ja daar weet ik natuurlijk niks van van was ze voelt...
en doe mij een plezier en reageer je gevoelens niet op jezelf af, je kan het op zoveel manieren oplossen... probeer het op een andere manier dan automutileren, daar schiet jij en niemand anders iets mee op (ik weet hoe moeilijk het is, doe het zelf ook, maar toch moest ik dit even kwijt)
ik wens je in ieder geval heel veel sterkte
mocht je willen praten sta altijd voor je klaar
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:14
bakk-ster
bakk-ster is offline
hoi MazeMouse
Ik weet niet wat er allemaal precies is voorgekomen maar..
hoelang heb je met haar heb gechat (gemsnt)
Maar hoe kun je een goede band met iemand hebben die je eigelijk nog nooit gezien hebt??
ja da snap ik ook wel praten enzow!! Misschien was zij ook onwijs onzeker om afte spreken en wilde ze het niet aangaan!
had je een relatie met haar?? Omdat je zegt zij was verliefd op een ander?? was zij wel egt verliefd op jou???
Ik denk wel dat het goed zou zijn om met haar te gaan praten! en haar gewoon te zeggen wat het jou heeft gedaan. Ik weet het het is niet nix maar het is denk wel de beste oplossing!!
En haar zeker te vertellen dat door haar jou vertrouwen weer op nul staat en dat zij je nu wel ineens heel erg heb laten zitten!!
Ik wil je even heel veel sterte wensen en hoop dat snel je vertrouwen weer terug is!!
Suc6 laat het je ons weten??
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:11
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Is.zij.de.moeite.waard.voor.jou?
Praat.het.goed.uit,geef.aan.dat.je.een.vriendschap
met.haar.wilt,doe.iets!
Laat.een.vriendschap.niet.varen
door.zulke.dingen,geef.het.niet.te.snel.op.
Vrienden.zijn.kostbaar.
Wat.je.kan.doen..
Kweenie,mailen/bellen/smsen/proberen.te.praten.
Ze.kan.je.niet.altijd.blijven.negeren.lijkt.me.
Of.misn.ff.laten.rusten,en.later.opnieuw.proberen..
Suc6.ermee.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:38
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Is.zij.de.moeite.waard.voor.jou?
Praat.het.goed.uit,geef.aan.dat.je.een.vriendschap
met.haar.wilt,doe.iets!
Laat.een.vriendschap.niet.varen
Mee eens. Je moet echt met haar praten, kijken wat er mis was. Want volgens mij is het nu voor niemand helder.
Zou ik echt snel doen, anders zit je er alleen maar langer mee. Ik weet niet of je met haar belt, anders zou ik haar even opbellen. Lijkt me beter dan op msn, is wat persoonlijker.
Kan me voorstellen dat je er mee zit, zoiets kan heel pijnlijk zijn/worden...

Maar is er verder al iets gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:07
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ze negeert me gewoon volledig.
Als ik bel drukt ze me weg. Ze beantwoord mijn mail/sms niet en heeft me op MSN geblokeerd.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:27
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
maar msschien leest ze ze wel..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 09:48
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Is zij die persoon die hier op Psych een topic heeft geopend? (dat ik weer gesloten heb? )
Als zij dat is... dan geloof ik dat ze er wel mee zit. Als het haar niets kon schelen, had ze ook geen topic geopend op een forum waarvan ze weet dat jij er vaak komt en dat jij het ook zal lezen. Als het haar echt niets kon schelen, zou ze helemaal niets meer van haar hebben laten horen. Denk ik.
Verder sluit ik me bij de rest aan: probeer er met haar over te praten. Dat is moeilijk natuurlijk, als ze je negeert. Misschien dat je het dan moet laten rusten, even, en het later nog een keer proberen. Want het is ronduit kut om hier mee rond te blijven lopen (en je moet zeker niet automutileren!). Succes!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:08
Verwijderd
ja dit gaat idd over mij ja maar goed dat boeit jullie toch niety
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:39
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
DOGGONE schreef:
ja dit gaat idd over mij ja maar goed dat boeit jullie toch niety
Nee daarom reageren we ook.
Ik hoop dat jullie snel met elkaar praten, want er zit toch wat mis he. En niet praten maakt het er ook niet beter op. Jij zegt dat hij jou msn gehackt heeft, maar hij ontkent dat? Misschien is er een misverstand, heeft iemand anders het gedaan..
Nou iig, het lijkt erop dat hij om je geeft dus doe je best.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:12
gothicje
gothicje is offline
probeer het echt uit te praten!
volgens mij zijn er wat misverstanden....
doggone hij geeft volgens mij echt om je, leg het hem tenminste uit.....en als je andersom ergens mee zit om iets wat je denkt dat hij het heeft gedaan vraag het!
succes
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:33
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
DOGGONE schreef:
ja dit gaat idd over mij ja maar goed dat boeit jullie toch niety
Anders had k toch niet gepost? (en denk de anderen ook niet)
Kom op, je leest z'n topic,
ziet dat hij er moeite mee heeft, doe er iets mee..
(voor het geval er nog niks is gebeurd)
Neem dan iig de moeite om (eventuele)
misverstanden op te lossen.
Nja, misn moet ik me dr niet mee bemoeien. :\
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 22:26
rooijackers
rooijackers is offline
ach. laat haar toch lekker. je moet je eigen leven niet gaan verpesten door zo'n doos. genoeg andere meisjes die veel leuker zijn do.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 00:05
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
rooijackers schreef:
ach. laat haar toch lekker. je moet je eigen leven niet gaan verpesten door zo'n doos. genoeg andere meisjes die veel leuker zijn do.
Ik ga deze opmerking over haar maar even negeren.......
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 10:05
JJzD
JJzD is offline
life goes on
als ze geen contact wil fine
dan is het over
je kan niet bezig blijven
ze heeft haar kans gehad
wil ze geen contact sdan is dat haar keuze en dan zoekt ze het toch lekker uit??
__________________
-|-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat moet ik hiermee aan??
anoniempie199
2 01-07-2013 23:53
Seksualiteit Een jongen raar wat moet ik doen
rickoboyo
9 30-04-2013 22:21
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee doen?
kopspijker87
16 26-10-2005 20:19
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee?
onzekerdoosje:p
23 29-01-2004 09:12
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee???
Demeter
2 11-08-2002 19:36
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee?
Mupske
4 19-04-2002 10:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.