Oud 27-02-2004, 11:52
Vissie
Vissie is offline
Hallo allemaal,

Ik surf al een tijdje hiero op het forum en heb al een hoop gelezen over relaties enzo, maar ik dacht ik zal mijn verhaal eens voorleggen, kijken of mensen mij kunnen helpen dus bij deze.

Het zit zo, ik had 9 maanden verkering met een heel lief meisje, voor mijn gevoel begon ik toen steeds minder te voelen voor d'r en ik was het even allemaal zat. Ik vond toen een collega van mij ook wel leuk (nie zo in de zin van verliefd hoor). Toen wist ik het allemaal even niet meer en heb ik het uitgemaakt. (ik zou er nog wel overnadenken heb ik gezegd) Ik heb toen besloten om er voor te gaan, maar na een week voelde ik me nie beter dus heb ik het uitgemaakt.(eind oktober)

Daarna ben ik erachter gekomen dat die collega van mij mij wel leuk vond, ik zat toen nog met gevoelens voor mijn ex en raakte die ook nie kwijt. In januari hebben wij wat gekregen maar ik voelde me nog steeds niet happy.

Ik had op dat moment nog goed contact met mijn ex vriendin, we konden nog goed met elkaar ouwehoeren en hadden het er ook nog vaak over dat we mekaar misten. Daarna zijn we btje onze eigen weg in gegaan. (kerst, oud en nieuw, carnaval) en nu miste ik d'r zo erg dak het uit heb gemaakt met die collega van me. (ik voelde me ook nie verliefd).

Ik heb mijn ex verteld dak haar zo miste en dak haar weer terug wilde. Zij miste me ook maar vond het wel klote dat ik met mijn collega wat had gehad. Ik heb haar duidelijk geprobeerd te maken dat ik alleen voor haar (mijn ex) wilde gaan, omdat ik van d'r hou en d'r niet nog een keer kwijt wil. Ze is alles voor me en ik mis haar enorm. Afgelopen dagen heb ik er best veel om gejankt want zij weet het niet namelijk. Zij wilt erover nadenken en dat maakt mij erg bang, want ik wil haar niet nog een x kwijt raken. Ik ben in de tussen tijd wel verandert (in positieve zin zij ze), maar ze moest er goed overnadenken.
Ik gun haar die tijd van harte dat heb ik d'r ook verteld. Ik heb d'r ook verteld hoe ik me voelde en dak d'r miste enzo. Zij voelde zich ook zo maar toch houdt iets haar tegen. (denk mijn collega want ze is bang dat ik da weer doe). Ik probeer d'r van te overtuigen dak alleen voor haar(mijn ex) wil gaan.

Wat moet ik doen want ik haat da wachten. (dit is precies hetzelfde wat mijn ex is overkomen met mij) maar ik vind het zo knaken.


wie kan mij helpen, want ik ben bang dak d'r weer kwijt raak
dat wil ik absoluut niet nog een x
ik hou van d'r en mis d'r enorm.

wie o wie helpt me.

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2004, 12:15
lso
Avatar van lso
lso is offline
Voorlopig zou ik haar laten nadenken, je kan haar hierin niet forceren. Ze voelt zich misschien ergens tweede keus en wil jou tonen dat dit voor haar allemaal niet gemakkelijk is, om zomaar bij haar weg te gaan, te voelen dat het bij een ander niet gaat en terug te komen. Als ze nog steeds erg veel om je geeft wat ik denk wel zo is, dan zal ze wel kiezen er terug voor te gaan. Zorg dat haar vertrouwen in wat je zegt niet kwijt gaat en TOON haar dat je van haar houdt in kleine dingetjes..

succes
x
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 12:16
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
dit is dus precies het verhaal van mij en mijn ex en ik weet niet hoe het bij jullie uitging maar wij zijn met veel ruzie uit elkaar gegaan, het enigste verschil is dat ik mijn ex in het begin heel erg miste, en tsja als hij nu naar mij zou komen om weer opnieuw te beginnen zou ik het iig niet doen. Hij heeft iets met een meisje uit mijn klas waar hij helemaal niet omgeeft en dat had hij toe gegeven. Ik denk dat je je ex gewoon de tijd moet gunnen want over zoiets kun je niet in één keer beslissen want stel nou dat het weer misloopt, dan ben je dr neem ik aan wel gewoon kwijt. En tsja, ik kan heeeel erg goed begrijpen dat zij hetkunt vind dat je iets met die collega hebt gehad maar als ze jou net zo mist als jij haar dan denk ik dat dat op een gegeven moment wel een bijzaak wordt.. verder veel succes!
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 12:26
Vissie
Vissie is offline
Ja ik heb d'r ook heel duidelijk gemaakt dat zij de enige voor mij is. Ik kan het ook wel begrijpen dat ze het moeilijk heeft in verband met mij collega, maar ik heb d'r ook gezegd dat da nie hoeft te zijn want ik mis haar (mijn ex).

Tijdens de carnaval hebben we veel zitten smsen enzo en toen schreef ze dat ze me miste en dat ze weer bij me wilde zijn. Maar nu moest ze nog goed nadenken (wat ik wel begrijp). wel btje verwarrend voor mij.

Ik herken precies de situatie want ik heb het andersom ook gedaan.

We zijn een perfect stel en hebben al heel wat achter de rug. Ik heb d'r ook verteld dak d'r tijd zou gunnen maar vind het wel moeilijk. (dat is nix voor mij dat afwachten).

xxx
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 19:53
elledc
elledc is offline
Is toch wel een beetje je eigen schuld vind ik. Het enige wat je kan doen is je liefde voor haar bewijzen en je verontschuldigen voor je verkeerde daad.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 21:30
Verwijderd
uuh, eigen schuld!!
logisch dat ze er over na wil denken.
nee heb je, ja kun je krijgen!!
dus even wachten, hopen maar niet forceren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware wie kan mij helpen films downloaden en die overzetten naar mobiel?
eetjelove
5 11-05-2011 10:37
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie kan mij helpen met Duits
svenis
1 24-04-2005 16:13
Lichaam & Gezondheid last van allergie?!?! wie kan mij helpen?
mariaatje
25 07-03-2005 22:35
Software & Hardware [CD's] Gebrande Audio-CD's
Verwijderd
2 11-08-2004 18:43
Algemene schoolzaken Wie kan mij helpen?
Pucca
3 24-09-2003 18:41
Software & Hardware wie kan mij helpen.... met illusion
solidheart
14 29-06-2002 01:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.