Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 19:17
Verwijderd
Ben 1jaar lang smoor geweest op me vriend..Alleen durfde ik niks tegen hem te zeggen. Had toch dit jaar december mijn stoute schoenen aangetrokken,en zei dat ik hem leuk vond. Wat bleek hij vond mij ook al 1jaar leuk..Nou het ging super tussen ons 2..Maar nu dat we 1maand hebben..doet hij vreemd!!
*negeren
*geen tijd voor me (gaat 3x in de week naar zijn broer, en ik zie hem maar 1x in de week of helemaal niet)
*geen zin hebben (als ik niet bij hem ben,juist wel zin)
*close zijn met zn ex (foto van haar in portemonnee)
*zn ex stuur hou van je,wil je nooit meer kwijt,schatje etc naar hem (vind hij normaal)

Ik heb tegen hem gezegd dat ik er niet tegen kan..Hij zei dat hij zn best ging doen dat wij niet uit elkaar gaan. Maar nu doet hij het weer! Weer geen aandacht,nergeren etc. (tis 1week geleden dat hij me had beloofd om er iets aan te veranderen)

Wat moet ik met hem? Want ik hou wel van hem…maar het word minder.

Laatst gewijzigd op 08-02-2012 om 07:37.
Advertentie
Oud 07-02-2012, 19:53
Verwijderd
uitmaken als dat zo gaat, of zeg tegen hem een ex is niet zomaar een ex
Oud 07-02-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
uitmaken als dat zo gaat, of zeg tegen hem een ex is niet zomaar een ex
Je hebt gelijk...un ex is niet zomaar een ex...Uitmaken kan ik nie hou te veel van um..
Oud 07-02-2012, 20:00
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ja hallo, het is jij of zijn ex. Niet allebei. En als hij er wel zo over denkt, dan zie ik niet in waarom je nog moeite voor hem zou doen.
Oud 07-02-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ja hallo, het is jij of zijn ex. Niet allebei. En als hij er wel zo over denkt, dan zie ik niet in waarom je nog moeite voor hem zou doen.
Hij zegt dat ut un goede vriendin van hem is...(ze zit ook in zn klas) Dat ik ook goede vrienden niet laat stikke voor hem.
Oud 07-02-2012, 20:04
Verwijderd
forum.scholieren.com/showthread.php?t=1807713

Typ eens Nederlands. Ut, un, um...
Oud 07-02-2012, 20:05
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Natuurlijk, hij hoeft toch ook het contact met haar niet geheel te verbreken? Dit is wel een beetje erg close voor vrienden, en tegelijkertijd geeft ie jou amper aandacht. Zijn ze eigenlijk wel over elkaar heen?
Oud 07-02-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk, hij hoeft toch ook het contact met haar niet geheel te verbreken? Dit is wel een beetje erg close voor vrienden, en tegelijkertijd geeft ie jou amper aandacht. Zijn ze eigenlijk wel over elkaar heen?
Volgens mij wel...alleen weet ik het zeker. Z'n ex volgens mij niet zo...want ze vind ut echt erg dat ik het met hem heb..terwijl ze me niet kent. En of me vriend over haar si volgens mij wel...
Oud 07-02-2012, 20:12
Verwijderd
ja maar ik zou geen contact meer hebben met een ex vooral niet met loveyou of wjnmk of weet ik dat
Oud 07-02-2012, 20:16
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Inderdaad, maar het is die ex die toenadering zoekt, niet het vriendje toch? Begrijpelijk dat je daar mee zit.

Maar als hij om een of andere reden niet bot wil zijn en het niet durft af te wimpelen, dan gaat hij maar gewoon niet op die berichtjes in. Als hij afstandelijk tegen jou kan doen, kan hij dat toch zeker tegen een gewone vriendin. En zij moet het toch ooit opgeven. En waarom heeft hij haar foto nog bij zich, weet je zeker dat het hem niets doet?
Oud 07-02-2012, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, maar het is die ex die toenadering zoekt, niet het vriendje toch? Begrijpelijk dat je daar mee zit.

Maar als hij om een of andere reden niet bot wil zijn en het niet durft af te wimpelen, dan gaat hij maar gewoon niet op die berichtjes in. Als hij afstandelijk tegen jou kan doen, kan hij dat toch zeker tegen een gewone vriendin. En zij moet het toch ooit opgeven. En waarom heeft hij haar foto nog bij zich, weet je zeker dat het hem niets doet?
Hij zei dat die foto al 2jaar in zit..en verder niks...
Oud 07-02-2012, 20:24
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Okee als jij het zegt. Maar wat je met hem moet, is duidelijkheid vragen over wat er nou eigenlijk tussen jullie is dat hij zo afstandelijk doet, en als hij zijn best niet wil doen dan maar een lievere jongen zoeken die wel nee tegen zijn ex kan zeggen.
Oud 07-02-2012, 20:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Toen het uitging met mijn vriendje heb ik binnen een paar dagen zijn foto uit mijn portemonnee geflikkerd, ook al gaf ik nog wel om hem.

Als die jongen niet in staat is de stoppen met je negeren en al zijn aandacht op zijn ex te richten dan moet je nog maar eens heel serieus overwegen of hij wel de moeite waard is. En niet roepen dat je het sowieso niet uit kan maken omdat je van hem houdt, soms moet je verstandig zijn. En anders moet je maar heel duidelijk aan hem maken dat jij belangrijker voor hem moet zijn dan zijn ex, omdat je anders gewoon weggaat.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 07-02-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Okee als jij het zegt. Maar wat je met hem moet, is duidelijkheid vragen over wat er nou eigenlijk tussen jullie is dat hij zo afstandelijk doet, en als hij zijn best niet wil doen dan maar een lievere jongen zoeken die wel nee tegen zijn ex kan zeggen.
Ik kan ut nie..hou van hem...en ze is un vreindin van hem...dat is zn reden
Oud 07-02-2012, 20:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
forum.scholieren.com/showthread.php?t=1807713

Typ eens Nederlands. Ut, un, um...
En leer lezen.
Oud 07-02-2012, 22:00
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik kan ut nie..hou van hem...en ze is un vreindin van hem...dat is zn reden
Mag ik je als forumbaas (en spellingsnazi) er ook op wijzen dat het heel erg fijn is als je "ut" en "un" verwisselt voor "het" en "een"? Het scheelt op een forum als deze en in de rest van de wereld een hoop gezeur.

Verder, dat die jongen vrienden is met zijn ex is nog tot daar aan toe. Maar het zit jou dwars dat hij zo close is, en dat weet hij. In plaats van dat hij dan probeert om het recht te zetten met jou, zijn huidige vriendin, en minder aandacht aan zijn ex te besteden gaat hij rustig verder met close zijn met haar en jou voor jouw gevoel negeren. Dat klopt toch nergens? Je kan nog zo veel om hem geven maar als hij jou niet wat van dat gevoel terug kan geven dan is hij niet je moeite waard. Je kunt echt wel beter krijgen dan dat. En ik ga het toch echt zeggen, je bent 16 en dat is jong. Je voelt nu dingen heel heftig en misschien denk je wel dat je nooit zonder hem zou kunnen. Maar besef je dat je al 16 jaar zonder hem zat en dat ging prima, en dat de kans erg groot is dat jullie toch nog wel een keer uit elkaar zouden gaan en je dan ook zonder hem voort kunt bestaan. Hij is niet de hele wereld (nee, ook niet voor jou), hij is maar een jongen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 07-02-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ik kan ut nie..hou van hem...en ze is un vreindin van hem...dat is zn reden
Nou, dan blijf je gewoon lekker bij hem en moet je ook niet klagen. Als het niet kan kan het niet lijkt me.
Oud 07-02-2012, 23:21
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Na een maand al zulk gedoe, dit gaat 'm niet worden. Wat heb je nou aan zo'n lamlendige vent? Waarom houd je van iemand die je negeert en geen tijd voor je heeft en het prima vindt dat zijn ex nog doet alsof hij haar vriendje is. Heb wat zelfrespect en eigenwaarde en dump die knul.

Ik ben heel goed bevriend met mijn ex, maar ik heb zijn foto niet in mijn portemonnee en hij zegt al helemaal niet ongepaste dingen als "schatje", "wil je nooit meer kwijt". Alleen al het feit dat jij je daar ongemakkelijk bij voelt moet voor jouw vriend al reden genoeg zijn om met dat soort dingen te stoppen. En vriendschap is prima in stand te houden zonder die dingen tegen elkaar te zeggen. Dat hij het opneemt voor zijn ex in plaats van zich in te leven in jou en rekening te houden met jou laat ook wel zien dat je beter af bent zonder hem.
Ads door Google
Oud 08-02-2012, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Na een maand al zulk gedoe, dit gaat 'm niet worden. Wat heb je nou aan zo'n lamlendige vent? Waarom houd je van iemand die je negeert en geen tijd voor je heeft en het prima vindt dat zijn ex nog doet alsof hij haar vriendje is. Heb wat zelfrespect en eigenwaarde en dump die knul.
Vandaag s'ochtend belde ik hem ook moest ff vragen of hij mee eet vandaag. (omdat hij vandaag moet sporten,bij mij in de buurt) Hij was weer bij zn broer. Zn broer schreeuwe dat hij moest ophangen.En wat deed hij? Hij zei dat hem het niet boeide en wilt gaan slapen.. Ik schreeuwde '' JOUW BOEIT NIKS! ALLEEN JE BROER EN IK JE VRIENDIN? HELEMAAL NIKS!!!!!

(ik ben kapot! goedemorgen...dus niet)
Oud 08-02-2012, 08:17
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Vandaag s'ochtend belde ik hem ook moest ff vragen of hij mee eet vandaag. (omdat hij vandaag moet sporten,bij mij in de buurt) Hij was weer bij zn broer. Zn broer schreeuwe dat hij moest ophangen.En wat deed hij? Hij zei dat hem het niet boeide en wilt gaan slapen.. Ik schreeuwde '' JOUW BOEIT NIKS! ALLEEN JE BROER EN IK JE VRIENDIN? HELEMAAL NIKS!!!!!

(ik ben kapot! goedemorgen...dus niet)
Meid, kies voor jezelf
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 08-02-2012, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Hij zei dat die foto al 2jaar in zit..en verder niks...
Zit jouw foto daar ook?

Citaat:
Vandaag s'ochtend belde ik hem ook moest ff vragen of hij mee eet vandaag. (omdat hij vandaag moet sporten,bij mij in de buurt) Hij was weer bij zn broer. Zn broer schreeuwe dat hij moest ophangen.En wat deed hij? Hij zei dat hem het niet boeide en wilt gaan slapen.. Ik schreeuwde '' JOUW BOEIT NIKS! ALLEEN JE BROER EN IK JE VRIENDIN? HELEMAAL NIKS!!!!!

(ik ben kapot! goedemorgen...dus niet)
Wat bedoelde hij dat hem niet boeit, dat jij belt, of hij bij jou blijft eten of dat die broer vond dat hij moest ophangen?
Oud 08-02-2012, 09:22
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Hij waardeert je niet en als hij dat nu niet doet, zal hij het nooit doen. Hij neemt je op de koop toe. Oh ja, zij is er ook nog...

Nou, dan heb je 2 keuzes 1) je pikt het, je vind het lekker dat iemand je zo behandelt en pijn doet of
2) je maakt een -egoistische- keuze en je vind je dat beter verdient dan dit. Dus maak je het uit en verspil je geen minuut verder meer van je kostbare tijd aan die knakker.
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Oud 08-02-2012, 11:11
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Hij heeft gewoon zijn gevoel nog niet onder controle en hij snapt jou gevoelens niet ook al zegt hij van wel.
Misschien vind hij het oprecht normaal dat hij zo met zijn ex omgaat maar als hij om je geeft moet hij naar je luisteren en voor jou kiezen.

Ik geef je deze tip omdat ik een vriend van je ben en hij is geen slechte jongen dat wist ik al meteen toen ik jullie zag maar je kan wel beter krijgen en ik denk niet dat de relatie een lang leven geschonken is. Des te langer je dit aan houd des te meer pijn het zal doen als hij niet naar je luistert.
Dus doe jezelf dit niet aan. Of neem desnoods een pauze zodat hij kan inzien dat jij misschien toch wel heel belangrijk voor hem bent.
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 08-02-2012, 11:18
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
niks pauze, gewoon duidelijkheid.
Hij moet gewoon het contact verbreken met die ex, of het tot een minimum beperken, en voor jou gaan. Dus maak dat hem duidelijk, of zet er een punt achter. Dat kun je heus wel. Zo is het ook niet leuk toch ?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 08-02-2012, 11:26
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Citaat:
niks pauze, gewoon duidelijkheid.
Hij moet gewoon het contact verbreken met die ex, of het tot een minimum beperken, en voor jou gaan. Dus maak dat hem duidelijk, of zet er een punt achter. Dat kun je heus wel. Zo is het ook niet leuk toch ?
Misschien is dat inderdaad wel beter. Anders blijf je misschien nog valse hoop houden.
Tis beter om het in een keer duidelijk te weten
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Advertentie
Oud 08-02-2012, 11:29
Verwijderd
Wat een gespeculeer om niets. Ik denk dat het toch vrij duidelijk is dat hij geen fuck geeft om haar?
Oud 08-02-2012, 11:33
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
als hij echt super verliefd was, dan had hij wel vaker tijd en "zin" voor en in haar.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 08-02-2012, 11:34
Verwijderd
duvelke024 (grappige avatar trouwens), ik zit of zat in een situatie die wat weg heeft van deze situatie. Ik heb geen verkering, maar ik was dus uit met een meid en tijdens het uitgaan vertelde ze plotseling over haar ex in Italië met wie ze een knipperlichtrelatie had en dat die vriend wil langskomen. Dat heeft ze liever niet, maar toch denk ik dat je nooit voor iemand moet gaan die ook (nog steeds) gevoelens voor iemand anders heeft. Voor iemand vechten, daar geloof ik niet zo in. Of iemand vindt jou de bom en gaat 100% voor je of iemand hoopt gewoon meerdere opties open te kunnen houden en dan moet je gewoon het advies van andere members hier volgen: je verdient beter, dumpen die gozer. Als hij echt om je zou geven zou hij geen contact meer hebben met die ex, iig niet op deze manier.
Oud 08-02-2012, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Zit jouw foto daar ook?



Wat bedoelde hij dat hem niet boeit, dat jij belt, of hij bij jou blijft eten of dat die broer vond dat hij moest ophangen?

Mijn foto heeft hij nie. En ik vroeg of hij mee at. En hij zo van boeit me niet...je ziet me wel verschijnen of juist niet
Oud 08-02-2012, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Mijn foto heeft hij nie. En ik vroeg of hij mee at. En hij zo van boeit me niet...je ziet me wel verschijnen of juist niet
Nou, dat lijkt me duidelijk. Zorg in ieder geval dat je genoeg eten hebt dan.
Oud 08-02-2012, 12:03
Verwijderd
Dus ik moet tegen hem zeggen dat hij me bijn kwijt is met zn gedrag. En dat ik niet pik dat hij zo met me omgaat? Ik wil hem geen pijn doen zo ebn ik nou eenmaal. Ook al doet hij me kei veel pijn...Hmmm
Oud 08-02-2012, 12:05
Verwijderd
Je moet gewoon niets meer tegen hem zeggen zzz.
Oud 08-02-2012, 12:05
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dus ik moet tegen hem zeggen dat hij me bijn kwijt is met zn gedrag. En dat ik niet pik dat hij zo met me omgaat? Ik wil hem geen pijn doen zo ebn ik nou eenmaal. Ook al doet hij me kei veel pijn...Hmmm
zeg hem gewoon dat hij een keuze moet maken, of jij of ze ex...als hij jou kiest, dan meer aandacht, geen contact of heel weinig met zijn ex. en ja gewoon leuke dingen doen samen zoals het hoort...
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 08-02-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
zeg hem gewoon dat hij een keuze moet maken, of jij of ze ex...als hij jou kiest, dan meer aandacht, geen contact of heel weinig met zijn ex. en ja gewoon leuke dingen doen samen zoals het hoort...
Tja dat begrip kent hij niet ofzo iets?
Oud 08-02-2012, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn foto heeft hij nie. En ik vroeg of hij mee at. En hij zo van boeit me niet...je ziet me wel verschijnen of juist niet
Wat een eikel. Ik sluit me bij alle anderen aan: dumpen, je vindt heus een leuker iemand die wel jouw foto in zijn portemonnee wil en bij je blijft eten (of, als dat niet gaat of wat, hij dat gewoon zegt, en niet dat het hem niets boeit).
Oud 08-02-2012, 12:21
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
Als hij nou al geen zin meer in je heeft moet je hem dumpen denk ik want als je dit na 1 maand al hebt denk ik niet dat het bij 2 maanden beter word.
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Ads door Google
Oud 08-02-2012, 12:25
Verwijderd
"ja ut mahaar ik hou van hem ut ut"
Oud 08-02-2012, 12:29
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Ik wil hem geen pijn doen zo ebn ik nou eenmaal. Ook al doet hij me kei veel pijn...Hmmm
Ladies & gentlemen, we have another masochist on our mids....
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Oud 08-02-2012, 13:10
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
Praat anders een keer goed met hem over hoe je je voelt en hoe je denkt over deze relatie.
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Oud 08-02-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Praat anders een keer goed met hem over hoe je je voelt en hoe je denkt over deze relatie.
Heb je de rest van het topic niet gelezen?
Oud 08-02-2012, 14:01
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
Citaat:
Heb je de rest van het topic niet gelezen?
Jawel maar dacht als ze toch niet naar jullie luisterd dat ze moet dumpen dan is dat misschien de oplossing.
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Oud 08-02-2012, 14:13
Verwijderd
...wat?
Oud 08-02-2012, 14:15
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
Citaat:
"ja ut mahaar ik hou van hem ut ut"
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Oud 08-02-2012, 14:21
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Dus die foto zit al 2 jaar in z'n portemonnee en hij neemt, nu het onderwerp ter sprake komt, niet even de moeite het kreng eruit te halen?
Meid, je HEBT geen relatie met hem.
Copthorne slaat de spijker op de kop, je bent er alleen voor hem als optie, als je borstvorming krijgt, als alle andere "relaties" niet meer werken of gewoon als hij honger heeft.
Weet je trouwens zeker dat meneer bij z'n broer is? En zoja, is hij daar alleen met hem?
Hij is een ontzettende LUL en ik hoop voor jou dat je dit heel gauw beseft.
Oud 08-02-2012, 14:36
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja eh, dumpen die handel. Dat is echt enige dat ik kan verzinnen dat ergens op slaat, na het lezen van dit topic.
Oud 08-02-2012, 15:51
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
"zn ex stuur hou van je,wil je nooit meer kwijt,schatje etc naar hem (vind hij normaal)"

Hoe kan een ex nou sturen 'wil je nooit meer kwijt'? Een ex IS hem kwijt, dat is het hele idee.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 08-02-2012, 18:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Dumpen natuurlijk. Hoe kun je überhaupt iets anders overwegen?
Oud 09-02-2012, 09:36
elmiiiir
Avatar van elmiiiir
elmiiiir is offline
Heeeee meid!!! Praat een keer met hem de laatste keer en duidelijk!!!!, werkt het niet dan dumpen en kiez voor jezelf meid !
Oud 09-02-2012, 10:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind "Kies voor jezelf meid" echt de meest vervelende uitdrukking die iemand maar zou kunnen gebruiken om te zeggen dat je weg moet gaan maar die sukkel van een vriendje. Ik geloof dat wij van het forum onze mening inmiddels wel duidelijk gemaakt hebben, die knul kan je maar beter dumpen.

Nu zeg je dat je niet durft hem pijn te doen ook al doet hij jou pijn en dat je van hem houdt en dat soort dingen. Het is niet erg dat je het eng vindt om het nu uit te maken of het heel serieus met je vriend te hebben over hoe hij zich gedraagt, maar je moet je er niet door laten tegenhouden want dit is heel belangrijk. Je zegt dat je van hem houdt en ondertussen wordt je hartstikke ongelukkig van die knul. Dan kun je twee dingen doen: hem vragen zich zo aan te passen dat hij je gelukkig maakt in plaats van ongelukkig of gewoon bij hem weggaan en dan stop je vanzelf wel met van hem houden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 09-02-2012, 10:53
Verwijderd
Gister avond belde ik hem op en vroeg of we elkaar vrijdag zien. En of hij dan een film mee neemt om te kijken (moet de film kijken voor school) Hij zei toen tegen me dat hij naar buiten ging met zn broertje en de vriendin van dat broertje, Om te gaan roken. Vandaag ochtends belde ik hem weer omdat hij met mij naar de dokter wil...heb bepaalde klachten. Maar toen deed hij wel normaal. Wat heeft hij?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat moet ik doen?
Marsjuh87
11 05-04-2004 14:52
Liefde & Relatie wat moet ik met hem?
kosamlover
6 19-01-2004 16:30
Psychologie vraag; mn vader... wat kan ik voor hem doen?
Fantôme
7 07-11-2003 21:45
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?!
Ilona1
11 04-01-2003 17:20
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35
Liefde & Relatie radeloos.........ex........wat moet ik doen?
HelpMePlease
4 02-02-2002 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.