Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2013, 09:38
Verwijderd
Echt weer typisch dat Wendy van Dijk "ziekelijk" dun wordt genoemd terwijl ze een programma presenteert over moddervette mensen die zoveel vette shit hebben gegeten dat ze niks meer kunnen.
Advertentie
Oud 06-02-2013, 09:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Maar Wendy van Dijk is toch ook een ieniemienie?

// Ik moest net een enquete invullen over onze Incompetente Docent, waarvoor we ook al bij de directeur hebben gezeten :') Arm mens.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-02-2013, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Echt weer typisch dat Wendy van Dijk "ziekelijk" dun wordt genoemd terwijl ze een programma presenteert over moddervette mensen die zoveel vette shit hebben gegeten dat ze niks meer kunnen.
Koest hoor!
Ik bedoelde daar niks mee. Ik zeg alleen dat ik dat vond, in wat ze daar aanhad, ik vond haar schouders eng. Bij de rest van de kleren had ik dat idee niet.
Oud 06-02-2013, 10:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze is ook ziekelijk dun, ook als ze niet omringd wordt door ziekelijk dikke mensen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2013, 10:05
Verwijderd
Ik zie haar nooit, dus ik weet het niet. Als ik tv kijk, is dat meestal niets met Nederlandse presentatrices
Oud 06-02-2013, 10:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wees blij, want ze is superwalgelijk met haar 'och meissie toch' als een krengetje van the voice of x factor of whatever niet door is. Die staat te hopen dat ze gaan huilen, zodat zij als een soort Natasha Froger erin kan swoopen en kan gaan troosten.
Amg ik haat haar zo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2013, 10:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ziekelijk
Misschien is ze wel kerngezond!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-02-2013, 10:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Misschien is ze wel kerngezond!
Dat lijkt me sterk, ze is écht heel dun/mager. Haar bovenbenen raken elkaar niet eens als ze loopt, dat vind ik eng
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2013, 10:13
Verwijderd
Mijn bovenbenen raken elkaar ook niet als ik loop (wel als ik zit), ik ben ook niet ziekelijk mager.
Oud 06-02-2013, 10:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn bovenbenen raken elkaar ook niet als ik loop (wel als ik zit), ik ben ook niet ziekelijk mager.
Ik zie niet in hoe dat kan, tenzij je ontzettende O-benen hebt of je gewoon spillepoten, want hallo, je dijbenen schuren toch altijd langs elkaar?

Misschien heb ik gewoon boomstammen, dat kan natuurlijk ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2013, 10:18
Verwijderd
Als ik loop in een strakke kokerrok raken mijn dijbenen elkaar wel, maar als ik gewoon loop niet. Als ik met mijn knieën en enkels tegen elkaar sta zonder ze tegen elkaar aan te drukken, zit er bovenaan mijn bovenbenen ongeveer een halve centimeter en op het wijdste punt (halverwege) ongeveer 2 centimeter. Dus als ik een halve centimeter meer vet zou hebben, zouden ze elkaar wel raken, neem ik aan. Dan zouden het nog niet meteen boomstammen zijn natuurlijk
Oud 06-02-2013, 10:19
Verwijderd
Het heeft vast ook te maken met hoe breed je heupbeenderen zijn.
Oud 06-02-2013, 10:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn bovenbenen raken elkaar wel, maar ook niet heel erg. En ik heb vrij stevige bovenbenen, dus ik kan me voorstellen als je maat 36 hebt, je benen elkaar niet raken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-02-2013, 10:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind dat raar hoor ik heb geleerd dat je te dun bent als je bovenbenen elkaar niet raken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2013, 10:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ik heb geleerd dat je te dun bent als je bovenbenen elkaar niet raken.
Nou, dan lijkt me de oorzaak van dit misverstand duidelijk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-02-2013, 10:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, dan lijkt me de oorzaak van dit misverstand duidelijk.
Ja, maar het neemt niet weg dat Wendy van Dijk ranzig mager is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2013, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat raar hoor ik heb geleerd dat je te dun bent als je bovenbenen elkaar niet raken.
Ik denk dat als het beetje veloverschot dat ik heb weg zou zijn, dat mijn bovenbenen elkaar ook niet raken, ze doen het nu amper. Als ik in bad zit, en ik heb mijn benen gebogen, dan raken ze elkaar sowieso niet. En ik ben in ieder geval niet te dun op dit moment ^^
Oud 06-02-2013, 10:34
Verwijderd
Mijn bovenbenen raken elkaar ook altijd. Ook nu ik ziek veel ben afgevallen . Je kunt superduidelijk al mijn botten zien en voelen, overal enzo, behalve bij mijn benen .
Oud 06-02-2013, 10:35
Verwijderd


Ziet er inderdaad uit alsof ze zó Auschwitz uit komt lopen.
Oud 06-02-2013, 10:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar het neemt niet weg dat Wendy van Dijk ranzig mager is.
Tja, misschien ben je wel ranzig dik. Tismaarwatjenormaalvindthè. Ze is aan de dunne kant, dat wel, maar dat soort mensen worden er voor betaald om er zo bij te lopen; en gezien de werkdruk zal het vast gezond genoeg zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-02-2013, 10:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vergeleken met haar is iedereen dik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2013, 10:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nee hoor, mijn moeder is ook behoorlijk dun, dus daar ga je al de mist in met je aanname.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-02-2013, 10:49
Verwijderd
Ik vind haar benen wel best wel dun. De rest valt wel mee.
Oud 06-02-2013, 10:58
Verwijderd
Ik denk dat het ook is dat je niet gewend bent om maat 36 te zien op een vrouw van 40+. Als je huid wat dunner en minder stevig wordt, gaan knieën en jukbeenderen al snel wat meer uitsteken dan ze eerst deden.
Oud 06-02-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me sterk, ze is écht heel dun/mager. Haar bovenbenen raken elkaar niet eens als ze loopt, dat vind ik eng
Hahah for real? Als ze loopt?? Jij denkt dat je pas een perfecte lichaamsbouw hebt als je bovenbenen tegen elkaar schuren?
Oud 06-02-2013, 11:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hahah for real? Als ze loopt?? Jij denkt dat je een pas perfecte lichaamsbouw hebt als je bovenbenen tegen elkaar schuren?
Als het eruitziet als 2 luciferhoutjes onder een rokje is 't ook niet gezond hoor, zeiktiet. Ik ken echt vrijwel niemand wiens bovenbenen elkaar nier raken, en ik ken heel wat skinny bitches. Het ligt vast aan je bouw enzo (Sarah vond ik er bijv. helemaal niet raar of te mager uitzien), maar over het algemeen vind ik mensen met niet-rakende bovenbenen creepy. Maar mss omdat het me alleen opvalt als ze het accentueren met skinny jeans of een te kort rokje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-02-2013, 11:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind haar gewoon eng dun, die polsjes van haar, bah. Jullie mogen het best oneens met me zijn maar ik vind haar eng dun.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2013, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Als het eruitziet als 2 luciferhoutjes onder een rokje is 't ook niet gezond hoor, zeiktiet.
Ik vind haar er gewoon niet ongezond uitzien. Ik denk dat ze veel sport en gezond eet. Maar goed, ik was vergeten dat op dit forum dikke mensen alleen mogen afgeven op dunne mensen en niet andersom, sorry hé.
Oud 06-02-2013, 11:13
Verwijderd
Wat een drama om Wendy van Dijk zeg, nou nou.
Oud 06-02-2013, 11:13
Verwijderd
Citaat:
@Mutant op zich kan McDonalds in verre landen nog vaak wel een belevenis kan zijn omdat het dus níet overal hetzelfde is. In sommige landen wordt het beschouwd als het toppunt van decadentie
Toen ik in Shanghai was zijn we bij een pizza hut geweest omdat we behoefte hadden aan eten zonder oestersaus, daar hadden ze dus allemaal erg Chinese pizza's, met inktvisjes erop en zonder kaas enzo. En er zat alsnog oestersaus op, want koken zonder oestersaus is voor een Shanghaise kok als koken zonder zout voor een Europese.
Oestersaus

Citaat:
Je hoeft alleen maar te zeggen "Carn, je hebt gelijk, het ziet er goed uit!" .

Nou, zoveel zijn er niet hoor, met moeite op 1 hand te tellen.
Eh, wat jij wil joh Whatever floats your boat. Ik zal aan je denken als ik weer 'ns achter een PS3 zit

Anyway, ik las op GoT ergens dat een Kickstart-backer nogal geschrokken was van het niveau van het gamedevelopmentgebeuren op de Ouya. Het schijnt tamelijk 'hello world' te zijn.
Oud 06-02-2013, 11:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind haar er gewoon niet ongezond uitzien. Ik denk dat ze veel sport en gezond eet. Maar goed, ik was vergeten dat op dit forum dikke mensen alleen mogen afgeven op dunne mensen en niet andersom, sorry hé.
Helemaal niet, maar jij loopt altijd maar op alles te haten, dus ben je een zure zeiktiet.
Op dikke mensen word trouwens al vaak genoeg afgegeven hoor, dus wees maar niet bang, ik word door iemand anders wel weer op m'n plek gezet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-02-2013, 11:16
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Ziet er inderdaad uit alsof ze zó Auschwitz uit komt lopen.
Dit vind ik niet ziekelijk dun, nee. Maar ik heb wel het idee dat ze hier voller is dan op dat moment daar in dat topje. Lag misschien aan het topje, weet ik veel.

Ik wou in ieder geval geen oorlog uitlokken met die opmerking of zeiken over dunne mensen of wat dan ook.


Citaat:
Ik vind haar er gewoon niet ongezond uitzien. Ik denk dat ze veel sport en gezond eet. Maar goed, ik was vergeten dat op dit forum dikke mensen alleen mogen afgeven op dunne mensen en niet andersom, sorry hé.
Ach zeik niet zo. Het is waar dat dik over dun minder gevoelig ligt dan dun over dik, maar mensen mogen ook gewoon een mening hebben. En Trimm en Phoebs zijn níet dik. En ik ben niet méér dik. Dus stel je niet zo aan.
Oud 06-02-2013, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Echt weer typisch dat Wendy van Dijk "ziekelijk" dun wordt genoemd terwijl ze een programma presenteert over moddervette mensen die zoveel vette shit hebben gegeten dat ze niks meer kunnen.
Wieee, here cometh the shitstorm

Los daarvan vind ik ook dat Wendy best wat meer spek mag hebben op d'r tengere lijfje.
Oud 06-02-2013, 11:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Eh, wat jij wil joh Whatever floats your boat. Ik zal aan je denken als ik weer 'ns achter een PS3 zit

Anyway, ik las op GoT ergens dat een Kickstart-backer nogal geschrokken was van het niveau van het gamedevelopmentgebeuren op de Ouya. Het schijnt tamelijk 'hello world' te zijn.


Yep, maar goed, dat krijg je als je amateurs opensource-speelgoed geeft. Zullen ook genoeg prima (al bestaande) games op uitkomen; maar qua gameconsole vind ik het niet zo heel interessant ;o Dn tiet zal t leeere!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-02-2013, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet, maar jij loopt altijd maar op alles te haten, dus ben je een zure zeiktiet.
Op dikke mensen word trouwens al vaak genoeg afgegeven hoor, dus wees maar niet bang, ik word door iemand anders wel weer op m'n plek gezet.
Ik ben hier ongeveer de enige die niet op Wendy van Dijk loopt te haten en daarbij woorden als 'ranzig' en 'walgelijk' gebruikt, maar als je een afwijkende mening hebben verwart met haten ben ik je vrouw.
Oud 06-02-2013, 11:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou zeg, m'n psych spijbelde en ik stond voor een dichte deur Of nou ja, misschien is er ook iets ergs gebeurd, dan heb ik niks gezegd
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-02-2013, 11:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben hier ongeveer de enige die niet op Wendy van Dijk loopt te haten en daarbij woorden als 'ranzig' en 'walgelijk' gebruikt, maar als je een afwijkende mening hebben verwart met haten ben ik je vrouw.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-02-2013, 11:24
Verwijderd
Wat een gezelligheid



Oud 06-02-2013, 11:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben hier ongeveer de enige die niet op Wendy van Dijk loopt te haten en daarbij woorden als 'ranzig' en 'walgelijk' gebruikt, maar als je een afwijkende mening hebben verwart met haten ben ik je vrouw.
Ik heb het ook niet alleen over dit onderwerp, maar over je posts in het algemeen.

Citaat:
En Trimm en Phoebs zijn níet dik.
Phoebs idd niet, maar ik wel hoor, Mutantje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-02-2013, 11:36
Verwijderd
Als jullie (vrouwen) het over 'maatje 36' hebben eah, is dat dan hetzelfde als de breedtemaat van spijkerbroeken en zo? </retard>
Oud 06-02-2013, 11:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mijn vader ben ik wel dik hoor!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2013, 11:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als jullie (vrouwen) het over 'maatje 36' hebben eah, is dat dan hetzelfde als de breedtemaat van spijkerbroeken en zo? </retard>
Nope, spijkerbroeken werken met inches, dus 36 inch spijkerbroeken staan ongeveer gelijk aan damesmaat 44/46.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-02-2013, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Nope, spijkerbroeken werken met inches, dus 36 inch spijkerbroeken staan ongeveer gelijk aan damesmaat 44/46.
Waar komt die damesmaat dan vandaan?
Oud 06-02-2013, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Volgens mijn vader ben ik wel dik hoor!
Ik herinner je me alleen maar als 'niets mis mee'
Oud 06-02-2013, 11:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik herinner je me alleen maar als 'niets mis mee'
Thanks mijn vader heeft geen spiegel, denk ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2013, 11:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waar komt die damesmaat dan vandaan?
Ja, weetikveel!

Citaat:
Thanks mijn vader heeft geen spiegel, denk ik
Als ik de beschrijving van jouw vader mag geloven, denk ik dat hij wel de laatste persoon is die commentaar op jouw gewicht zou moeten hebben. Verder wat Q al zegt: Niks mis mee.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-02-2013, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Phoebs idd niet, maar ik wel hoor, Mutantje.
Ach kom nou! Dik gaat voor mij wel een stapje verder dan jouw figuur (tenzij je mij achterna bent gegaan en ik geen foto's meer heb gezien )

Citaat:
Volgens mijn vader ben ik wel dik hoor!
Je vader is niet alleen op dat vlak een retard (excusez le mot).

Citaat:
Waar komt die damesmaat dan vandaan?
Geen idee eigenlijk. Ik heb wel laatst mijn broek gemeten omdat ik naar een markt ging waar ik niet kon passen zodat ik met een lintmeter kon meten of de broek zou passen. En verrassend vond ik dat maat 40 ongeveer 40 centimeter was. Dus als ze plat ligt, niet de omtrek.
Maar maten zijn niet standaard in elk land. 40 in Nederland is 42 in België en 44/46 in Spanje. Daarbij sjoemelen merken met hun maten omdat als je met 42 in een 40 past, je je beter voelt over jezelf en dan ben je geneigd eerder dat merk te kopen. Bh-merken doen ook vaak zoiets, een cup groter er op zetten dan wat je werkelijk hebt, omdat vrouwen dan het gevoel hebben dat ze grotere borsten hebben.
Broeken kopen is rampzalig in ieder geval voor mij op dit moment. 2 Mexx-broeken maat 40 waarvan de ene van mijn kont zakt en de andere niet eens in de buurt van dichtkomen komt. Bah!

Laatst gewijzigd op 06-02-2013 om 11:49. Reden: Ik wisselde B en NL weer eens om.
Oud 06-02-2013, 11:49
Verwijderd
Maar, waar meet je dan dat je op '44' (of whateverdefuck) uit komt?
Oud 06-02-2013, 11:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ach kom nou! Dik gaat voor mij wel een stapje verder dan jouw figuur (tenzij je mij achterna bent gegaan en ik geen foto's meer heb gezien )
Ik heb maat 46/48 en dat is al jaren niet veranderd, dus ik denk dat jouw definite mss anders is ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-02-2013, 11:51
Verwijderd
Er zijn wel van die maattabellen waar je kunt opmeten welke maat je hebt. Maar dat verschilt weer per merk, want bij bijvoorbeeld Espirit heb ik maat 44/46 nodig, terwijl ik bij WE maat 42 moet hebben. Dat is dus een kwestie van uitproberen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.