Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2015, 19:08
Verwijderd
ik ben nota bene bij een angsttandarts geweest die me geen narcose wou geven/doorverwijzen naar
Advertentie
Oud 17-07-2015, 19:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik ben nota bene bij een angsttandarts geweest die me geen narcose wou geven/doorverwijzen naar
Maar mijn tandarts houdt van mij en voelt zich ontzettend schuldig dat ik nu zo bang ben. Niet dat hij er iets aan kan doen, verder, maar zo schattig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-07-2015, 19:49
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
stresssssssssssssssssssssssssss want bijna geen inkomen meer. ik krijg enkel een tegemoetkoming aan personen met een handica wegens een fout van andere instanties. ik zou een integratietegemoetkoming krijgen maar nu dus niet.

gelukkig heb ik schatten van ouders die me willen helpen. nog eventjes en ik zit in het vliegtuig!
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 17-07-2015, 19:51
Verwijderd
Ik heb ruim een jaar geleden twee verstandskiezen laten trekken, en heb nog steeds een raar gevoel als ik rechts over m'n kin wrijf (eerst was het daar heel lang ongevoelig).
Waarschijnlijk zal dat nooit meer echt over gaan.

Niet bedoeld om je bang te maken overigens.
Oud 17-07-2015, 19:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik mis een aantal verstandskiezen. Die zitten er niet en zullen dus ook nooit doorkomen of getrokken moeten worden of het werk van mijn beugel kunnen verpesten. Win
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-07-2015, 19:55
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:
Ik heb ruim een jaar geleden twee verstandskiezen laten trekken, en heb nog steeds een raar gevoel als ik rechts over m'n kin wrijf (eerst was het daar heel lang ongevoelig).
Waarschijnlijk zal dat nooit meer echt over gaan.

Niet bedoeld om je bang te maken overigens.
ook in het ziekenhuis laten doen of is het in Nederland weer anders?
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 17-07-2015, 20:06
Verwijderd
Dat was bij de kaakchirurg, ja.
Oud 17-07-2015, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ruim een jaar geleden twee verstandskiezen laten trekken, en heb nog steeds een raar gevoel als ik rechts over m'n kin wrijf (eerst was het daar heel lang ongevoelig).
Waarschijnlijk zal dat nooit meer echt over gaan.

Niet bedoeld om je bang te maken overigens.
Heb ik precies zo. Als ik over mn lip wrijf is het net of ik met een touwtje langs mn lip tm kin wrijf en het voelt "anders". Is al weer 3 jaar terug bij mij.
Oud 17-07-2015, 21:24
Verwijderd
Was in het begin allang blij dat ik m'n gevoel weer terugkreeg, want dat duurde eng lang.

Als dit forever zo blijft kan ik er op zich wel mee leven, maarja, wel zuur dat je er zoiets aan overhoudt.
Oud 17-07-2015, 22:41
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1901058

die openingspost
Oud 17-07-2015, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Was in het begin allang blij dat ik m'n gevoel weer terugkreeg, want dat duurde eng lang.

Als dit forever zo blijft kan ik er op zich wel mee leven, maarja, wel zuur dat je er zoiets aan overhoudt.
ja, had ik ook. Pas na 3 kwart jaar ofzo. Daarvoor helemaal verlamd, heel irritant. En ook heel erg pijnlijk vreemd genoeg ondanks dat de plek verlamd was.

En ik vind het ook erg zuur ja en een reden om nog banger te zijn voor de tandarts.
Oud 17-07-2015, 22:47
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe narcose is, maar ik ben wel heel blij dat ik niet iemand in mijn bek hoef te laten snijden terwijl ik wakker ben
Ja nee dat bedoel ik.
Oud 17-07-2015, 23:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
ja, had ik ook. Pas na 3 kwart jaar ofzo. Daarvoor helemaal verlamd, heel irritant. En ook heel erg pijnlijk vreemd genoeg ondanks dat de plek verlamd was.

En ik vind het ook erg zuur ja en een reden om nog banger te zijn voor de tandarts.
Jouw verhaal heeft idd niet geholpen om me naar de tandarts te krijgen. Ik ben sinds ik op mezelf woon niet meer geweest.
Ook niet naar een dokter trouwens, terwijl ik wel lichamelijk aan het aftakelen ben.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-07-2015, 23:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Van de week kreeg ik een berichtje van m'n moeder: 'Hoi, kom je vrijdag nog langs?" Ze is jarig, dus ja, natuurlijk! Aangezien ik niet om de hoek woon en ik gisteren een late dienst had was ik er niet supervroeg, maar rond half 2 stuurde ik een berichtje dat ik er bijna was. Om 2 uur kom ik aan: "Oh, iedereen is echt nét weg" (een stuk of 8 mensen), dus daar zat ik dan alleen met m'n moeder. Ze moest nog dingen voor d'r werk doen, dus ze was niet echt aanspreekbaar. En toen werd ze opgehaald om met de helft van de familie uit eten te gaan en naar de bios.
Lekker dan. Er wordt van mij verwacht dat ik naar alle verjaardagen kom, want anders zijn ze beledigd, maar dan doe ik moeite en word ik genegeerd.
Op mijn verjaardag doen zij ook totaal geen moeite en verwachten ze ook dat ik naar hun toekom, want 'anders is het zo lastig'. Ik ben hier degene zonder auto, maar maakt niet uit joh! (En dan kom ik langs en krijg ik een doos celebrations die al weken over de datum is. Bedankt he!)
Op een gegeven moment kwam m'n vader thuis, hij zei niet veel, en ging wat te eten halen.
Tijdens het eten vroeg hij hoe het ging, ik vertel dat en toen kreeg ik commentaar dat ik teveel praatte tijdens het eten. Nadat ik verplicht the Big Bang Theory moest kijken en m'n vader ineens begon aan een belachelijk racistische tirade besloot ik maar eens op te stappen.
Puik dagje.
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 17-07-2015 om 23:47.
Oud 18-07-2015, 00:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb ruim een jaar geleden twee verstandskiezen laten trekken, en heb nog steeds een raar gevoel als ik rechts over m'n kin wrijf (eerst was het daar heel lang ongevoelig).
Waarschijnlijk zal dat nooit meer echt over gaan.

Niet bedoeld om je bang te maken overigens.
Thanks maar ik was een paar jaar geleden al bij een kaakchirurg en die wilde het toen niet doen ivm eventuele risico's met zenuwen enzo. Ik mag hopen dat deze bitch daar ook wel van op de hoogte is.
Citaat:
Ik mis een aantal verstandskiezen. Die zitten er niet en zullen dus ook nooit doorkomen of getrokken moeten worden of het werk van mijn beugel kunnen verpesten. Win
Thanks he die van mij groeien naar binnen. Boven (waar die ene kies weg is nu) was op de foto al heel goed te zien dat die verstandskies nu vet veel ruimte heeft om door te komen, dus laten we hopen dat die als normale kies gaat fungeren en ik nooit meer iets hoef te laten trekken
Citaat:
Ja nee dat bedoel ik.
Ja, eens
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-07-2015, 00:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Van de week kreeg ik een berichtje van m'n moeder: 'Hoi, kom je vrijdag nog langs?" Ze is jarig, dus ja, natuurlijk! Aangezien ik niet om de hoek woon en ik gisteren een late dienst had was ik er niet supervroeg, maar rond half 2 stuurde ik een berichtje dat ik er bijna was. Om 2 uur kom ik aan: "Oh, iedereen is echt nét weg" (een stuk of 8 mensen), dus daar zat ik dan alleen met m'n moeder. Ze moest nog dingen voor d'r werk doen, dus ze was niet echt aanspreekbaar. En toen werd ze opgehaald om met de helft van de familie uit eten te gaan en naar de bios.
Lekker dan. Er wordt van mij verwacht dat ik naar alle verjaardagen kom, want anders zijn ze beledigd, maar dan doe ik moeite en word ik genegeerd.
Op mijn verjaardag doen zij ook totaal geen moeite en verwachten ze ook dat ik naar hun toekom, want 'anders is het zo lastig'. Ik ben hier degene zonder auto, maar maakt niet uit joh! (En dan kom ik langs en krijg ik een doos celebrations die al weken over de datum is. Bedankt he!)
Op een gegeven moment kwam m'n vader thuis, hij zei niet veel, en ging wat te eten halen.
Tijdens het eten vroeg hij hoe het ging, ik vertel dat en toen kreeg ik commentaar dat ik teveel praatte tijdens het eten. Nadat ik verplicht the Big Bang Theory moest kijken en m'n vader ineens begon aan een belachelijk racistische tirade besloot ik maar eens op te stappen.
Puik dagje.
Dit is best wel raar. Best wel kut ook, maar best raar van je ouders, bedoel ik.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-07-2015, 09:25
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hoe gaan jullie ouders eigenlijk om met de tandarts, LP en Pip? Zijn die er ook bang voor? Dit n.a.v. dit artikel.
Oud 18-07-2015, 09:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, hij is wel bang voor de tandarts. Hij wil al jaren zijn tanden laten trekken en een gebitje nemen, maar hij stelt het elke keer uit omdat hij niet durft. Dat zegt hij niet, maar duh.
Mijn moeder niet, volgens mij, maar ze kan er ook niet om lachen. Misschien was ze ooit wel bang, maar inmiddels heeft ze al zoveel laten doen, dat het niet meer uit maakt. Ze laat het wel alleen doen door onze tandarts (net als ik), zijn zonen is ze geen fan van en kan ze ook niet heel relaxed liggen, dus mijn tandarts zal er ook een aandeel in hebben.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-07-2015, 10:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat artikel is trouwens wel erg wij hebben allemaal slechte tanden (mijn moeder heeft kronen en vullingen, gevoelig tandvlees, mijn vader heeft vullingen en zijn tanden flikkeren eruit van ellende, Pip heeft natuurlijk een shitload laten trekken en ik heb ook altijd gaatjes), maar dat is geen excuus voor dat soort dingen.

Ik zag op de kermis ook zo vaak kinderen met wegrottende melktandjes oh, daar krijg ik zo'n naar gevoel van in mijn lijf. Op mijn werk heeft een vrouw nog maar 1 wegrottend tandje en ik vraag me dan altijd af hoe dat soort mensen in appels bijten enzo. En het gevoel dat ik daarvan krijg, maakt dat ik naar de tandarts ben gegaan de laatste keer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-07-2015, 10:15
Verwijderd
Ja, onze vader is wel bang nu, maar toen we jong waren was het nog niet zo erg als nu met zijn gebit en ging hij best vaak naar de mondhygiëniste. Ook heeft hij een keer een kies laten trekken waar ik bij was en dat ging soepel, hij was er relaxed onder.
mama is denk ik niet bang hoor fiebie? In elk geval heb ik dat nooit gemerkt. Ondanks haar goede verzorging heeft zij ook niet echt een topgebit maar als er iets met haar snavel is dan ligt ze dezelfde dag nog in de stoel. En als je nagaat wat zij allemaal voor afschuwelijke dingen heeft moeten ondergaan (ik word er gewoon onpasselijk van) bij de tandarts kan je wel zeggen dat ze niet bang is. Ze hebben ons ook nooit bang gemaakt, behalve voor wat er zou gebeuren als je je tanden niet poetst en zakjes openscheurt met je tanden enzo.

Over dat artikel: mijn moeder heeft er heel erg op gelet dat ze ons geen 'wolf in de mond' toebracht en ze zei ook weleens tegen ons dat bijv andere moeders hun kinderen naar bed stuurde met een flesje limonade en dat wij dat nooit moesten doen omdat je gebit anders wegrot.. Ook gingen we altijd elk half jaar naar de tandarts en heb ik nooit iets gehad tot ik 12 was ofzo, 1 gaatje.

Ik denk dat m'n ouders zwaar teleurgesteld zouden zijn in me als ze zouden weten wat de staat van mijn gebit nu is en de hoeveelheid geld die ze erin hebben gestopt met m'n beugel
Oud 18-07-2015, 10:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat zijn ze ook maar mama vindt het vervelender voor jou dan voor het geld oid.

Ik hoor wel altijd haar stem als ik iets openmaak met mijn tanden. "WEET JE WEL WAT DAT HEEFT GEKOST?!"
Maar dan doe ik het toch.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-07-2015, 10:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had trouwens wel een gaatje toen ik klein was, dat was nog bij Loes, weet je nog? Die heeft niet eens geboord, die had er gewoon een vulling in gekwakt. Toen de tand eronder doorkwam, viel die vulling er ook gewoon uit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-07-2015, 10:28
Verwijderd
Citaat:
ZIE OOK:*Tips voor ouders van tandartsen: 'Wees niet te streng'
Ze zijn immers al tandarts. Ze kunnen inmiddels echt wel voor zichzelf zorgen.
Oud 18-07-2015, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn immers al tandarts. Ze kunnen inmiddels echt wel voor zichzelf zorgen.


Ik heb mijn propedeuse gehaald! Eindelijk iets bereikt in mijn leven.
Oud 18-07-2015, 10:35
Verwijderd
Citaat:


Ik heb mijn propedeuse gehaald! Eindelijk iets bereikt in mijn leven.
Gefeliciteerd!
Oud 18-07-2015, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn ze ook maar mama vindt het vervelender voor jou dan voor het geld oid.

Ik hoor wel altijd haar stem als ik iets openmaak met mijn tanden. "WEET JE WEL WAT DAT HEEFT GEKOST?!"
Maar dan doe ik het toch.
jaaaa dat hoor ik ook altijd in m'n hoofd
en nu krijg ik er ook commentaar op natuurlijk ivm droge tanden

Citaat:
Ze zijn immers al tandarts. Ze kunnen inmiddels echt wel voor zichzelf zorgen.

Citaat:


Ik heb mijn propedeuse gehaald! Eindelijk iets bereikt in mijn leven.
Gefeliciteerd!
Citaat:
Ik had trouwens wel een gaatje toen ik klein was, dat was nog bij Loes, weet je nog? Die heeft niet eens geboord, die had er gewoon een vulling in gekwakt. Toen de tand eronder doorkwam, viel die vulling er ook gewoon uit.
nee dat wist ik niet dat je toen een gaatje had!
Oud 18-07-2015, 11:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze zijn immers al tandarts. Ze kunnen inmiddels echt wel voor zichzelf zorgen.

Citaat:


Ik heb mijn propedeuse gehaald! Eindelijk iets bereikt in mijn leven.
Gefeliciteerd!!
Citaat:
jaaaa dat hoor ik ook altijd in m'n hoofd
en nu krijg ik er ook commentaar op natuurlijk ivm droge tanden


nee dat wist ik niet dat je toen een gaatje had!


Ja, toen was ik 4 of 5 ofzo? Toen woonden we nog in DH of net op het Bdjp, dat weet ik niet meer. Wel dat ik bij haar 2x tot 10 moest tellen en dan zat de vulling erin.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-07-2015, 12:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben zo blij dat ik een sterk gebit heb!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-07-2015, 16:33
Verwijderd
Ik heb geen verstandskiezen
Oud 18-07-2015, 16:35
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:


Ik heb mijn propedeuse gehaald! Eindelijk iets bereikt in mijn leven.
gefeliciteerd!
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 18-07-2015, 20:54
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Van de week kreeg ik een berichtje van m'n moeder: 'Hoi, kom je vrijdag nog langs?" Ze is jarig, dus ja, natuurlijk! Aangezien ik niet om de hoek woon en ik gisteren een late dienst had was ik er niet supervroeg, maar rond half 2 stuurde ik een berichtje dat ik er bijna was. Om 2 uur kom ik aan: "Oh, iedereen is echt nét weg" (een stuk of 8 mensen), dus daar zat ik dan alleen met m'n moeder. Ze moest nog dingen voor d'r werk doen, dus ze was niet echt aanspreekbaar. En toen werd ze opgehaald om met de helft van de familie uit eten te gaan en naar de bios.
Lekker dan. Er wordt van mij verwacht dat ik naar alle verjaardagen kom, want anders zijn ze beledigd, maar dan doe ik moeite en word ik genegeerd.
Op mijn verjaardag doen zij ook totaal geen moeite en verwachten ze ook dat ik naar hun toekom, want 'anders is het zo lastig'. Ik ben hier degene zonder auto, maar maakt niet uit joh! (En dan kom ik langs en krijg ik een doos celebrations die al weken over de datum is. Bedankt he!)
Op een gegeven moment kwam m'n vader thuis, hij zei niet veel, en ging wat te eten halen.
Tijdens het eten vroeg hij hoe het ging, ik vertel dat en toen kreeg ik commentaar dat ik teveel praatte tijdens het eten. Nadat ik verplicht the Big Bang Theory moest kijken en m'n vader ineens begon aan een belachelijk racistische tirade besloot ik maar eens op te stappen.
Puik dagje.
wat the fuck heb ik net gelezen
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 18-07-2015, 22:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dit herinnert me eraan dat ik echt weer eens naar de tandarts moet en niet durf
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-07-2015, 23:16
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Hoe gaan jullie ouders eigenlijk om met de tandarts, LP en Pip? Zijn die er ook bang voor? Dit n.a.v. dit artikel.
Gatverdamme. Onze moeder dreigde met slaan als we niet op tijd gingen poetsen. Zelf nu al tien jaar niet meer geweest, wegens angst.

Citaat:

Ik zag op de kermis ook zo vaak kinderen met wegrottende melktandjes oh, daar krijg ik zo'n naar gevoel van in mijn lijf. Op mijn werk heeft een vrouw nog maar 1 wegrottend tandje en ik vraag me dan altijd af hoe dat soort mensen in appels bijten enzo. En het gevoel dat ik daarvan krijg, maakt dat ik naar de tandarts ben gegaan de laatste keer
Zijn dat dan vaak Turken? Enige keren dat ik iemand met rottend gebit zag, waren dat Turken.

Citaat:
Ze zijn immers al tandarts. Ze kunnen inmiddels echt wel voor zichzelf zorgen.
De formulering viel mij ook op.

Citaat:


Ik heb mijn propedeuse gehaald! Eindelijk iets bereikt in mijn leven.
Congrats.

Citaat:


Gefeliciteerd!!




Ja, toen was ik 4 of 5 ofzo? Toen woonden we nog in DH of net op het Bdjp, dat weet ik niet meer. Wel dat ik bij haar 2x tot 10 moest tellen en dan zat de vulling erin.
Bdjwatte?
Oud 18-07-2015, 23:16
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Van de week kreeg ik een berichtje van m'n moeder: 'Hoi, kom je vrijdag nog langs?" Ze is jarig, dus ja, natuurlijk! Aangezien ik niet om de hoek woon en ik gisteren een late dienst had was ik er niet supervroeg, maar rond half 2 stuurde ik een berichtje dat ik er bijna was. Om 2 uur kom ik aan: "Oh, iedereen is echt nét weg" (een stuk of 8 mensen), dus daar zat ik dan alleen met m'n moeder. Ze moest nog dingen voor d'r werk doen, dus ze was niet echt aanspreekbaar. En toen werd ze opgehaald om met de helft van de familie uit eten te gaan en naar de bios.
Lekker dan. Er wordt van mij verwacht dat ik naar alle verjaardagen kom, want anders zijn ze beledigd, maar dan doe ik moeite en word ik genegeerd.
Op mijn verjaardag doen zij ook totaal geen moeite en verwachten ze ook dat ik naar hun toekom, want 'anders is het zo lastig'. Ik ben hier degene zonder auto, maar maakt niet uit joh! (En dan kom ik langs en krijg ik een doos celebrations die al weken over de datum is. Bedankt he!)
Op een gegeven moment kwam m'n vader thuis, hij zei niet veel, en ging wat te eten halen.
Tijdens het eten vroeg hij hoe het ging, ik vertel dat en toen kreeg ik commentaar dat ik teveel praatte tijdens het eten. Nadat ik verplicht the Big Bang Theory moest kijken en m'n vader ineens begon aan een belachelijk racistische tirade besloot ik maar eens op te stappen.
Puik dagje.
Wauw.
Oud 19-07-2015, 01:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gatverdamme. Onze moeder dreigde met slaan als we niet op tijd gingen poetsen. Zelf nu al tien jaar niet meer geweest, wegens angst.

Zijn dat dan vaak Turken? Enige keren dat ik iemand met rottend gebit zag, waren dat Turken.

Bdjwatte?
Dude, denk je niet dat het na 10 jaar heel erg is? Ik bedoel, begrijp me niet verkeerd, ik ben ook 4 jaar niet geweest en ging alleen omdat het gat in mijn kies dusdanig groot werd dat er stukjes kies los kwamen, maar dan nog

Nee, op de kermis waren veel Polen, maar ook gewoon Nederlanders en die vrouw op mijn werk is ook Nederlands.

Dat is onze oude straatnaam, maar dan afgekort
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2015, 03:41
Verwijderd
Josephine heeft zijn crazy hour . Hij jankt, krabt en mauwt bij alle deuren en rent als en dolle stier door het huis. Negeren denk je dan. Maar hij gaat door en hij wint. Maar zodra de deur open is, is er natuurlijk geen interesse meer. Ik weer liggen, gebruikt ie mijn maag als springplank om naar het nachtkastje te hoppen. Terwijl hij op het nachtkastje landt ondekt hij dat er eigenlijk helemaal geen plek is voor hem en er flikkeren allemaal spullen op de grond. Hij schrikt daarvan en in zijn schrik trek hij de lamp mee aan het snoer

En nu ben ik best wel klaarwakker. Drie keer raden wie er inmiddels wel slaapt
Oud 19-07-2015, 03:44
Verwijderd
nevermind, was van korte duur. Hij valt nu een dode geplette mug aan op de muur, de held.
Oud 19-07-2015, 04:20
Verwijderd
Oud 19-07-2015, 13:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha die kat is net zo'n downie als de mijne
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2015, 13:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hahahaha die kat is net zo'n downie als de mijne
Ik vind eigenlijk dat ik mezelf nog een keer heel brutaal moet uitnodigen voor thee en kennismaking met jouw katten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-07-2015, 14:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat vind ik eigenlijk ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2015, 14:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb trouwens net even een productief momentje gehad (supergezonde smoothie is blijkbaar toch nog ergens goed voor ), eerste was is al bijna klaar, 3 weken was opgevouwen dat hier in de huiskamer in de weg stond te staan en mijn bed afgehaald en opgemaakt. Dat lijkt niet zoveel, maar 3 weken was wegwerken en het bed opmaken met twee debiele katten is best een klus
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2015, 15:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
maar ik masseer hun clitje tussen de schaamlipjes
Ik vind dit zo kankervies klinken he 'clitje' en 'schaamlipjes' IEW.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2015, 17:35
Verwijderd
Ja hij doet t vast omdat hij het vriendelijker vindt klinken ofzo, maar het geeft vooral een pedo vibe.
Oud 19-07-2015, 17:55
Verwijderd
hij krijgt er vast een stijfje van.
Oud 20-07-2015, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit zo kankervies klinken he 'clitje' en 'schaamlipjes' IEW.
Bijna net zo vies als BIPS.
Oud 20-07-2015, 00:29
Verwijderd
Ik heb 270 Canadese dollars. Aww yes.
Oud 20-07-2015, 00:34
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Sucky sucky 5 dorrah
Oud 20-07-2015, 00:53
Verwijderd
Sorry ik heb alleen 10 en 20'jes.
Oud 20-07-2015, 06:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb 270 Canadese dollars. Aww yes.
Wat is dat waard?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.