Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2003 @ 12:07:
Che, ajb.. kappen nou.

Jij ook. Dit gaat veel te ver off-topic. Al 2 pagina's lang.
Ik ben gek op mensen die provoceren, maar oké, ik zal me proberen in te houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 12:08:
Volgens mij gaat Gatara dadelijk spanken...
Of erger: bannen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:11
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 23-04-2003 @ 12:08:
Dat is het toverwoord in de Nederlandse politiek. In feite is het niets. Integreren is je volledig invoegen in de Nederlandse cultuur en maatschappij...... Dat gebeurt er dus totaal niet dus aub houd op met het woordje 'integratie'.
Integreren is helemaal niet je volledig invoegen


Ga jij eerst maar eens de omschrijving ervan opzoeken en kom dan terug met je commentaar.


INtegratie, MOET van beide kanten komen, anders zal t NOOIT werken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:13
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Wow dit is snel volgespamd :/

Ik besteed ook eens een halfuurtje serieus aan school...
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:13
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-04-2003 @ 12:09:
Of erger: bannen
Ach, gewoon even lief in de ogen kijken... dan is het toch wel weer goed... maar zullen we ons weer gedragen en ontopic gaan... waar ging het ook weer over??
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:13
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
pfffffff het zal toch wel nooit werken joh..
dream on...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 23-04-2003 @ 12:13:
pfffffff het zal toch wel nooit werken joh..
dream on...
hoe meer mensen zoals jou, en idd hoe moeilijker t zal lukken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Dat de ael zelfmoordenaars financieel zouden steunen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:15
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-04-2003 @ 12:06:
Je gelooft wel heel erg in je eigen kortzichtigheid hč? Leg eens uit, wat is er zo realistisch aan om de moslims te deporteren naar hun land van herkomst?
Dan hoeven die moslims zich niet meer te ergeren aan de westerse samenleving en kunnen ze fijn mujahideentje spelen in hun eigen stronthoop, de islamitische wereld.

En verder ga ik niet meer op deze topic reageren en je kan hier beter een slotje op doen. Ik weet dat er steeds meer mensen gaan denken zoals ik en er zal een tijd komen dat de rollen omgedraait worden.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:15
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 12:15:
En verder ga ik niet meer op deze topic reageren en je kan hier beter een slotje op doen. Ik weet dat er steeds meer mensen gaan denken zoals ik en er zal een tijd komen dat de rollen omgedraait worden.
Das Vierte Reich?
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2003 @ 12:14:
Dat de ael zelfmoordenaars financieel zouden steunen.
Elk topic over moslims kent een vast patroon: BARON c.s doen provocerende uitspraken over moslims en wij gaan daar op in. Begint een beetje te vervelen soms.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:15
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-04-2003 @ 12:11:
Integreren is helemaal niet je volledig invoegen


Ga jij eerst maar eens de omschrijving ervan opzoeken en kom dan terug met je commentaar.


INtegratie, MOET van beide kanten komen, anders zal t NOOIT werken.
Buitenlanders moeten zich assimileren.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:16
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Martian schreef op 23-04-2003 @ 12:15:
Das Vierte Reich?
Misschien... wacht maar af
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 12:15:
Buitenlanders moeten zich assimileren.

Shut up
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:18
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2003 @ 12:14:
Dat de ael zelfmoordenaars financieel zouden steunen.
Ah... dat was het... nee.... in dat onderwerp past de natte droom van BARON om het fierte reich te stichten idd niet... ik denk dat je nu serieuze waarschuwingen moet gaan geven om weer ontopic te gaan... ik zal me gedragen iig... ik zou niet willen dat je boos op mij bent...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 12:15:

En verder ga ik niet meer op deze topic reageren en je kan hier beter een slotje op doen. Ik weet dat er steeds meer mensen gaan denken zoals ik en er zal een tijd komen dat de rollen omgedraait worden.
dr komt geen slotje op omdat jij dat wilt.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:21
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Gatara, je moet je niet zo aanstellen. Ik wordt hier keer op keer geprovoceerd en moet me dan staande houden. Als je dit door de vingers wilt zien, zal je beloont worden met een mooie positie in mijn nog te vestigen dictatuur.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:21
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ik zei trouwens eerder dat ik de AEL zou mailen. Dat had ik nog niet gedaan.
Dat ga ik nu dan maar doen.

Want ik zou toch wel willen weten hoe ze dit verenigen met hun oorspronkelijke idee dat er een vreedzame oplossing moet komen.

Als ik een antwoord krijg, zal ik logischerwijze dat hier posten.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:22
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 12:21:
Gatara, je moet je niet zo aanstellen. Ik wordt hier keer op keer geprovoceerd en moet me dan staande houden. Als je dit door de vingers wilt zien, zal je beloont worden met een mooie positie in mijn nog te vestigen dictatuur.
Wie provoceert hier nu? BARON, je bent misschien best een aardige knul maar je moet eens ophouden met je voortdurende generalisaties en moslimhaat.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 12:21:
Gatara, je moet je niet zo aanstellen. Ik wordt hier keer op keer geprovoceerd en moet me dan staande houden. Als je dit door de vingers wilt zien, zal je beloont worden met een mooie positie in mijn nog te vestigen dictatuur.
Jij bent diegene die moslims zwart maakt.
Daar verwacht je natuurlijk reacties op.
En jij bent diegene die het meest off-topic gaat.
En niet alleen hier.
Maar in elke topic waar ook maar iets vaags instaat over de islam.

Je fobie houd je maar voor jezelf.

*amen* (ik laat het hier bij)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:22
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2003 @ 12:21:
Ik zei trouwens eerder dat ik de AEL zou mailen. Dat had ik nog niet gedaan.
Dat ga ik nu dan maar doen.

Want ik zou toch wel willen weten hoe ze dit verenigen met hun oorspronkelijke idee dat er een vreedzame oplossing moet komen.

Als ik een antwoord krijg, zal ik logischerwijze dat hier posten.
Overigens hebben ze het hier tijdens buitenhof over gehad... en toen ontkende meneer het doodleuk... dus ik geef je weinig kans...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2003 @ 12:21:
Ik zei trouwens eerder dat ik de AEL zou mailen. Dat had ik nog niet gedaan.
Dat ga ik nu dan maar doen.

Want ik zou toch wel willen weten hoe ze dit verenigen met hun oorspronkelijke idee dat er een vreedzame oplossing moet komen.

Als ik een antwoord krijg, zal ik logischerwijze dat hier posten.
Ik ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:22
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-04-2003 @ 12:22:
Wie provoceert hier nu? BARON, je bent misschien best een aardige knul maar je moet eens ophouden met je voortdurende generalisaties en moslimhaat.
sorry
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:41
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ik heb ze dit gemaild:

Beste mensen van de AEL,

Een paar mensen in mij omgeving waren nogal verontrust toen ze het volgende artikel in het Eindhovens dagblad en het Gelders dagblad lazen:

-----------------------------
AEL wil zelfmoordacties steunen

Donderdag 17 april, DEN HAAG - De Nederlandse tak van de Arabische Europese Liga (AEL-NL) wil geld geven aan Palestijnse organisaties die de zelfmoordaanslagen steunen. Dat zeggen bestuurslid Nabil Marmouch en kandidaat-voorzitter Mohammed Cheppih in een interview met deze krant. Wanneer Palestijnse organisaties die zelfmoordaanslagen steunen, geld zouden vragen aan de AEL, zou de Liga dat geven. "Op alle mogelijke manieren steunen wij het streven naar rechtvaardigheid."

De AEL zegt ook Al Aqsa te steunen, de organisatie waarvan de tegoeden onlangs wegens steun aan de terroristische organisatie Hamas zijn geblokkeerd. Cheppih: "Die geblokkeerde gelden zijn fondsen voor familieleden van omgekomen martelaren. Wat is daar strafbaar aan?" Zelfmoordacties in Israël zijn volgens AEL-NL een legitiem verzetsmiddel. "Er is daar een verzetsstrijd gaande. Verzet, hoe dat dan ook wordt gevoerd, is legitiem," aldus Marmouch. Onschuldige burgers kunnen volgens de AEL niet worden getroffen, omdat 'alle burgers in Israël bezetters zijn'. "Dit soort uitspraken is onaanvaardbaar," zegt VVD-kamerlid Geert Wilders in reactie op het interview. "Zelfmoordaanslagen zijn op geen enkele manier te legitimeren, zeker niet door iemand die de ambitie heeft de AEL te leiden. Cheppih zou er juist met kracht afstand van moeten nemen." Verkiezing van Cheppih tot voorzitter van de AEL Nederland leidt volgens Wilders tot 'een vergroting van moslimradicale beďnvloeding van de AEL Nederland'. Hij heeft eerder deze week bij het kabinet opheldering gevraagd over de uitlatingen en het verleden van Mohammed Cheppih als directeur van de Wereld Moslim Liga. Wilders: "Ik hoop dat de moslims in Nederland inzien wat voor persoon Cheppih is. Een keuze voor de AEL onder zijn leiding is een keuze voor het verharden van de verhouding tussen moslims en niet-moslims in dit land. Dat draagt niet bij aan de integratie."
http://www.eindhovensdagblad.nl/reg...554808_,00.html
----------------------

In hoeverre het hier terroristische organisaties of vrijheidsstrijders betreft, laat ik even buiten de discussie. Het feit dat een strijdende partij financieel geholpen wordt, stoot menigeen tegen de borst.
En zoals ik in jullie partijprogramma kan lezen:

"Palestina is bezet door een staat van joodse, hoofdzakelijk westerse, kolonisten. Verzet hiertegen is vanzelfsprekend en legitiem. De AEL erkent het bestaansrecht van deze zionistische entiteit niet. Deze entiteit dient te worden ontmanteld en op te gaan in een ongedeelde Palestijnse staat, die onderdeel wordt van de nieuw te vormen Arabische federale staat. De AEL ondersteunt pogingen om te komen tot een vreedzame oplossing van het conflict. Een rechtvaardige vrede zal rekening houden met de rechten van alle verdrevenen."

Ik zie niet in hoe het financieren van een strijdende partij kan leiden tot een vreedzame oplossing van het conflict.
Graag had ik enige verduidelijking van jullie kant over het artikel dat verschenen is in de twee kranten en hoe dat te verenigen is met jullie partijprogramma.

Ik hoop van jullie te horen.

Met vriendelijke groet,
NAAM
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
stomme computer... ik maak altijd stomme spelfouten op deze stomme computer nouja. lees daar maar even overheen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 23:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ik heb NU al antwoord gekregen:

Hier is ie:

-----------
Beste NAAM,

Jaarlijks gaan er ettelijke miljarden vanuit de vs alsmede van
particulieren naar de zionistische entiteit, die niet worden ingezet
voor overigens schaars water aan de palestijnen ontrekkende boompjes,
maar aan wapentuig waarmee ettelijke duizenden Palestijnen worden
onteigend en gedood. als de zionisten daarbij zichzelf opbliezen, was
er misschien meer aandacht voor. helaas zitten zij in een comfortabele
tank, van waaruit het veilig bombarderen is. tegen deze achtergrond is
alle verzet tegen de bezetting legitiem te noemen en vanuit onze
comfortabele positie in hollandje gaan we geen preken geven aan onze
belaagde broeders en zusters in Palestina. wij ondersteunen gewoon hun
strijd. onder een vreedzame oplossing verstaan wij:

a) een erkenning dat de zionistisch entiteit een koloniaal en misdadig project is
b) onderhandelingen volgen zuid afrikaanse model met als uitkomst een
machtsoverdracht en ontmanteling van de kolonie.

met vriendelijke groet,

ael nl
------------------------------

Ik snap hun punt wel, maar di's net zo extremistisch en zal alleen maar het vredesproces stagneren
Dit is dus echt geen oplossing (en echt antwoord op mijn vraag hebben ze niet gegeven, vind ik )
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 07:00
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-04-2003 @ 12:22:
Wie provoceert hier nu? BARON, je bent misschien best een aardige knul maar je moet eens ophouden met je voortdurende generalisaties en moslimhaat.
Laat hem toch?
Jullie met z'n allen haten Israel toch ook? Oh nee natuurlijk dat is legitiem dat mag wel!! (even vergeten) .
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 07:15
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 24-04-2003 @ 08:00:
Laat hem toch?
Jullie met z'n allen haten Israel toch ook? Oh nee natuurlijk dat is legitiem dat mag wel!! (even vergeten) .
Beste SimShalom,

Ik word langzaam echt kotsmisselijk van jouw gezeur dat wij zogenaamd Israel haten. Israel haat ik helemaal niet, vind het juist goed dat dat land er is. Maar de huidige regering van Israel maakt er een beetje een potje van. Na die moord van die premier (sorry, ik kom even niet meer op zijn naam) is het echt achteruit gegaan met de buitenlandse politiek van Israel.

De Israeliers mogen zich dan wel superieur voelen (Oh jee, BARON pas op he!!), maar de palestijnen zijn ook mensen die recht hebben op grondgebied om te wonen.

Met liberale groet.
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 24-04-2003 @ 08:00:
Laat hem toch?
Jullie met z'n allen haten Israel toch ook? Oh nee natuurlijk dat is legitiem dat mag wel!! (even vergeten) .
Waar haal jij je (incorrecte) informatie vandaan dat ik Israel zou haten?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 24-04-2003 @ 08:15:
Na die moord van die premier (sorry, ik kom even niet meer op zijn naam) is het echt achteruit gegaan met de buitenlandse politiek van Israel.
.
Rabin
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:24
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Gatara schreef op 24-04-2003 @ 10:05:
Rabin
Die ja... kwam even totaal niet meer op de naam... bedankt...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:30
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 24-04-2003 @ 08:00:
Laat hem toch?
Jullie met z'n allen haten Israel toch ook? Oh nee natuurlijk dat is legitiem dat mag wel!! (even vergeten) .
Als je mijn andere posts m.b.t. dit onderwerp eens even zou lezen voordat je met je vooroordelen over links komt.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:33
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-04-2003 @ 10:30:
Als je mijn andere posts m.b.t. dit onderwerp eens even zou lezen voordat je met je vooroordelen over links komt.
Overigens ben ik rechts en spreekt ze mij ook aan...

Of nee, sorry, volgens de JF is de JOVD en de VVD een extreem links partij... mijn excuses...

Maar wat zou SP dan zijn?? Extreem, extravagant links ofzo??

Nou ja, dat is een andere discussie...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:41
Verwijderd
[QUOTE]Gatara schreef op 24-04-2003 @ 00:35:

*e-mail*

Ik snap hun punt wel, maar di's net zo extremistisch en zal alleen maar het vredesproces stagneren Dit is dus echt geen oplossing


De AEL bezondigt zich al net zozeer aan kortzichtigheid als de Palestijnse terreurgroeperingen en de Israëlische regering zelf. Kortom: ze bieden idd geen oplossing.

(en echt antwoord op mijn vraag hebben ze niet gegeven, vind ik )

Welkom in de wereld die politiek heet, veel politici kletsen er omheen (m.n. CDA en PvdA). De AEL is wat dat betreft perfect geďntegreerd
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:48
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 24-04-2003 @ 08:00:
Laat hem toch?
Jullie met z'n allen haten Israel toch ook? Oh nee natuurlijk dat is legitiem dat mag wel!! (even vergeten) .
Ja ik haat Israel om de politiek die het voert.

Kritiek op Israel wordt al gauw verward met antisemitisme.

Nie goe. Nie doen dus.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:49
Verwijderd
[QUOTE]Gatara schreef op 24-04-2003 @ 00:35:

Jaarlijks gaan er ettelijke miljarden vanuit de vs alsmede van
particulieren naar de zionistische entiteit, die niet worden ingezet
voor overigens schaars water aan de palestijnen ontrekkende boompjes, maar aan wapentuig waarmee ettelijke duizenden Palestijnen worden onteigend en gedood.


Dat is zeker waar, en dat is een bron voor het terrorisme.

als de zionisten daarbij zichzelf opbliezen, was
er misschien meer aandacht voor. helaas zitten zij in een comfortabele tank, van waaruit het veilig bombarderen is.


Erg simplistisch gedacht. Waar twee vechten hebben twee schuld. Kinderachtig gedoe, beide partijen vermoorden burgers uit angst en wraak.

tegen deze achtergrond is alle verzet tegen de bezetting legitiem te noemen en vanuit onze comfortabele positie in hollandje gaan we geen preken geven aan onze belaagde broeders en zusters in Palestina. wij ondersteunen gewoon hun
strijd.


Ze zouden er toch beter aan doen te ''preken'', daar schiet je meer mee op dan terroristische aanslagen financieren die al dertig jaar lang geen enkel effect hebben behalve veel onschuldige doden aan beide kanten.

onder een vreedzame oplossing verstaan wij:
a) een erkenning dat de zionistisch entiteit een koloniaal en misdadig project is
b) onderhandelingen volgen zuid afrikaanse model met als uitkomst een machtsoverdracht en ontmanteling van de kolonie.


Hier spreken ze zichzelf tegen: hoe willen ze onderhandelen en tegelijkertijd terreuraanslagen financieren? Israël is niet zo dol op onderhandelen terwijl er ondertussen weer een bus schoolkinderen opgeblazen wordt. En de Palestijnen willen dan niet meer onderhandelen omdat het Israëlische leger een woonwijk platgereden cq. platgeschoten heeft waarbij vrouwen en kinderen vermoord zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 11:11
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 24-04-2003 @ 08:00:
Laat hem toch?
Jullie met z'n allen haten Israel toch ook? Oh nee natuurlijk dat is legitiem dat mag wel!! (even vergeten) .
Door mensen zoals jij blijft antisemitisme voortbestaan.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 12:15
Martok
Avatar van Martok
Martok is offline
Als ze nou een iets zouden compenseren en zouden zeggen dat ze de Palastijnenen zouden steunen met geld om betere conventionele(voor de nitwits: gewone wapens zoals tanks) wapens te kopen.

Natuurlijk blijft het gewoon een domme oorlog, waarbij alle 2 de kanten best wel domme dingen doen.

Dit zou beter uitzien op hun programma blaadje en iets minder commotie veroorzaken.
Of ze kunnen doen dat ze (Nederlandse???) wapens aan te bieden met een GROTE korting.

Natuurlijk is het hele punt dom maar toch, zo ''verzacht'' je het een beetje.
__________________
Long Live the Fighters!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 13:50
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 24-04-2003 @ 08:00:
Laat hem toch?
Jullie met z'n allen haten Israel toch ook? Oh nee natuurlijk dat is legitiem dat mag wel!! (even vergeten) .

Waar haal je dat in godsnaam vandaan?

Ik haat Israel om dr buitenlandse politiek, net zoals ik die van de VS 'haat'.

En ga lekker zo door, hoe meer van jouw soort, hoe langer anti-semitisme blijft bestaan. Je doet t goed dus
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 14:35
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 24-04-2003 @ 08:00:
Laat hem toch?
Jullie met z'n allen haten Israel toch ook? Oh nee natuurlijk dat is legitiem dat mag wel!! (even vergeten) .
2 woorden voor jou: dom kind
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 14:38
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 24-04-2003 @ 08:00:
Laat hem toch?
Jullie met z'n allen haten Israel toch ook? Oh nee natuurlijk dat is legitiem dat mag wel!! (even vergeten) .
kom jij aandacht tekort ofzo?
wat is je probleem?
bah, ik word echt ziek van jou blegh!
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 20:00
michael1
michael1 is offline
Aankomend AEL-leider wil Islamitische zuil stichten
In de zaterdag bijlage van het Parool van vandaag staat een zes pagina's lang interview met Mohammed Cheppih, de beoogd voorzitter van de Nederlandse tak van de Arabisch Europese Liga (AEL).

In dit interview zegt Cheppi een voorstander te zijn van lijfstraffen, iets wat al een langere tijd bekend is. Cheppi zou het onder bepaalde omstandigheden goedkeuren wanneer bij een dief zijn hand zou worden afgehakt. Volgens Cheppi zijn de lijfstraffen vooral bedoeld om de dader te vernederen. Oók is hij een voorstander van de doodstraf. Hij wijst erop dat in het Midden Oosten de misdaad veel minder erg is dan in het Westen. Dat komt volgens hem mede door de strenge wetten van de sharia. Cheppih zegt dat lijfstraffen binnen het Nederlandse stelsel niet kunnen, maar in een ideale islamitische samenleving wel.

"Wie echt gelooft wat Allah zegt, kan geen homo zijn", met deze uitspraak laat Cheppi in, zoals hij het zelf zegt, "Islamitische context" zien dat hij homoseksualiteit niet kan accepteren. Cheppi vindt dat homoseksuelen zich "normaal" moeten gedragen. De Gay Parade zou volgens de beoogd leider van AEL Nederland moeten worden verboden want daar zeggen homo's openlijk ''wij zijn anders, wij zijn niet normaal''. Homoseksuelen zouden hun seksuele voorkeur volgens hem dan ook thuis moeten laten.

Ook vindt Cheppi dat zoenen op straat eigenlijk niet kan, omdat dit het begin zou zijn van gemeenschap bedrijven in het openbaar. Een tv-programma als Neuken doe je zo van BNN, zou wat hem betreft moeten worden verboden.

Cheppi wijst van de hand dat de standpunten van de AEL tegen de Westerse normen en waarden ingaan: "Ik lees en hoor altijd dat de Islam vrouwen onderdrukt, maar in de jaren vijftig werd nog in Europa vergaderd of vrouwen mens zijn of dier, en de vrouw mocht volgens de Britse wet tot 1908 nog verkocht worden. Dat is nog geen honderd jaar geleden''.

Ondanks dat uit verschillende rapporten blijkt dat er relatief gezien veel moslimvrouwen in Nederland in Blijf-van-mijn-lijfhuizen zitten, ontkent Cheppih dat. En de moslimvrouwen die er wel zitten zijn daar beland door mannen die de islam hebben misbruikt, zo zegt Cheppih.

In het interview wordt ook aandacht besteed aan de mening van Cheppi over de aanslagen van 11 september 2001. Cheppi zegt de aanslagen te veroordelen, maar zeer veel respect te hebben voor de levensstijl van Osama bin Laden. Volgens Cheppi is het niet bewezen dat Bin Laden schuldig is aan de aanslagen.

Salonterrorist

Cheppih noemt zichzelf geen salonterrorist maar een echte terrorist in woord en daad. Onder ''terrorisme' verstaat hij een rechtvaardige strijd tegen onderdrukking: Als het betekent dat ik mensen onschuldig zou willen vermoorden dan ben ik absoluut anti-terrorist''.

De aankomend AEL-voorzitter bevestigd dat hij in 1999 een aantal weken bij de omstreden stichting Al-Waqf werkzaam is geweest, maar alleen bij de oprichting van een humanitaire afdeling in Macedonië. De Nederlandse afdeling van al-Waqf, waarover NOVA van de week kritisch berichtte, is wel mede-opgericht door zijn vader. Hij ontkent dat al-Waqf een broedplaats is voor moslim-extremisme. Volgens hem doet de Nederlandse veiligheidsdienst (AIVD) niets dan moddergooien naar de stichting.

Cheppi geeft toe dat zijn fundamentalistische uitspraken niet-moslims choqueren en dat hij zijn AEL-achterban mobiliseert. Ten slotte zegt Cheppi dat hij een Islamitische zuil nastreeft; hij wil moslimscholen, moslimwijken, moslimziekenhuizen, moslimafkickcentra moslim-blijf-van-mijn-lijfhuizen etc. "Dat is integratie" aldus Cheppi; daar waar maar maatschappelijke behoefte aan is zouden moslims moeten kunnen opzetten.
''Ik hoef niet te assimileren, ik ben trots op mijn standpunten.
www.fok.nl het parool.

Ik mis pim.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 20:12
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Cheppi, hou je kleppie!
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 21:19
Verwijderd
Wat een mafkees is die Cheppih, probeert de kloof tussen autochtoon en allochtoon, die toch al veel te groot is (geworden) nog maar eens te verbreden. Ga zo door zou ik zeggen, door mensen als hij krijgen allochtonen een (nog) slechte(re) naam.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 21:32
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Precies wat ik dacht waar de AEL voor zou zorgen, gebeurt, of het gaat gebeuren als ik het zo hoor. Jammer, maar het was te verwachten!
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 10:55
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
michael1 schreef op 26-04-2003 @ 21:00:
*text*

fok.nl

kom dan met detelegraaf ofzo, zelfs die is nog beter.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 10:57
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 26-04-2003 @ 22:32:
Precies wat ik dacht waar de AEL voor zou zorgen, gebeurt, of het gaat gebeuren als ik het zo hoor. Jammer, maar het was te verwachten!
Wat?

Denk echt niet dat ze wat voor elkaar krijgen, als je echt gelooft dat t iets groots wordt dan ben je echt dom.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:03
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 27-04-2003 @ 11:57:
Wat?

Denk echt niet dat ze wat voor elkaar krijgen, als je echt gelooft dat t iets groots wordt dan ben je echt dom.
De AEL maakt de kloof tussen Nederlander en buitenlander alleen maar breder en wanneer ze aan de macht zouden komen zelfs vrijwel onoverbrugbaar.
Vraag is natuurlijk of ze ook echt daadwerkelijk aan de macht komen.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:11
Martok
Avatar van Martok
Martok is offline
Als de AEL geluk heeft zal het een soort 2e D66, een partij met vrij weinig zetels.
Ik denk ook niet dat veel partijen een coalitie willen beginen met deze partij, vanwege een aantal zeer extremistische uitspraken.
Veel moslims voelen zichzelfs niet aangesproken tot deze onzin en dus zal de AEL nooit echt iets worden.

Als de AEL zo een islamitische zuil zou oprichten dan zal het de vermoedens van vele autochtonen bevestigen dat moslims alleen maar hier zijn voor de positievere economie en het land zeg maar willen overnemen.

(ik denk hier anders over natuurlijk, er zijn natuurlijk ook vluchtelingen die hier van mij best mogen blijven, maar bv. diegene die hier niks doen zoals niet werken of naar school gaan en hun hele leven gebruik maken van een uitkering en niks doen om een beetje te integreren hoeven van mij hier niet te komen, echter diegene die iets willen bereiken en hun leven echt willen verbeteren door te werken en een beetje integreren kunnen hier best blijven.)
__________________
Long Live the Fighters!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:35
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 27-04-2003 @ 13:03:
De AEL maakt de kloof tussen Nederlander en buitenlander alleen maar breder en wanneer ze aan de macht zouden komen zelfs vrijwel onoverbrugbaar.
Vraag is natuurlijk of ze ook echt daadwerkelijk aan de macht komen.
Ach, je moet gewoon als autochtoon weten dat maar heel weinig moslims zich vertegenwoordigd voelen door de AEL en nee, ik denk echt niet dat ze machtig worden. Met veel geluk hooguit 3 zetels ofzo bij verkiezingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.