Oud 24-02-2019, 20:58
Ja6327
Ja6327 is offline
Hoi allemaal,

Ik ben sinds een tijdje verliefd op een meisje uit mijn klas, ik denk nu zo'n 3 à 4 maanden. We zijn nu al wel vrienden en we fietsen soms samen naar huis of we gaan naar de stad. Maar we doen niet heel vaak dingen samen. Ik heb het gevoel dat ze mij wel aardig vindt en misschien ook wel meer maar ik weet niet zeker of ze ook echt verliefd op mij is. Zij en ik zitten in een vriendengroep en ik ben bang als ik tegen haar zeg dat ik haar leuk vind dat onze vriendschap kapot gaat, of erger dat de hele vriendengroep uit elkaar gaat. We zijn ook pas sinds dit schooljaar een vriendengroep en ik wil dat deze groep ook zeker nog bij elkaar blijft. Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? want ik wil wel graag een relatie met haar alleen ik ben bang dat als ik het vertel dat ze het niet wilt en dat het dan ongemakkelijk wordt en de vriendengroep uit elkaar gaat.

Edit:
Laatst fietsen we samen naar huis en ik moet net wat verder fietsen dan haar. We waren dus bij het punt dat zij de andere kant op ging naar huis en ik nog een stukje verder naar mijn huis. Toen we daar dus waren zij ze ik fiets nog wel wat verder mee en ze fietste uiteindelijk nog wel 15 minuten langer mee (ze heeft daarvoor dus omgefietst om langer met mij te fietsen). Vervolgens vroeg ze de volgende dag of ik weer mee fietste, helaas had ik toen al wat na school gepland. Ook een andere dag appte ze mij (wij appen normaal eigenlijk nooit, behalve in een groepschat) dus dat is ook wel een ding. Ik heb dus het gevoel dat ze mij wel echt aardig/leuk vind maar weet het niet zeker.

Laatst gewijzigd op 24-02-2019 om 21:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2019, 05:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Stel eens voor om met z'n tweeën iets leuks te gaan doen. Dan merk je waarschijnlijk snel genoeg of ze je alleen aardig of ook leuk vindt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 07:15
Ja6327
Ja6327 is offline
Citaat:
Stel eens voor om met z'n tweeën iets leuks te gaan doen. Dan merk je waarschijnlijk snel genoeg of ze je alleen aardig of ook leuk vindt.
Oke ga ik doen!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 07:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oke ga ik doen!
Succes!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 12:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Oke ga ik doen!
Goed bezig!
Wat ga je eigenlijk doen? Weet je dat al, of heb je ons advies daar ook voor nodig?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 21:04
Ja6327
Ja6327 is offline
Citaat:
Goed bezig!
Wat ga je eigenlijk doen? Weet je dat al, of heb je ons advies daar ook voor nodig?
Vandaag op school heeft zij toevallig aan mij gevraagd om te gaan voetballen na school (dinsdag), wel met een paar vrienden. Omdat ze dit aan mij gevraagd heeft en ik natuurlijk ja zei wacht ik nog even met vragen of we wat samen kunnen gaan doen. Ik zit er zelf aan te denken om samen een keer te gaan shoppen aangezien we daar allebei van houden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Vandaag op school heeft zij toevallig aan mij gevraagd om te gaan voetballen na school (dinsdag), wel met een paar vrienden. Omdat ze dit aan mij gevraagd heeft en ik natuurlijk ja zei wacht ik nog even met vragen of we wat samen kunnen gaan doen. Ik zit er zelf aan te denken om samen een keer te gaan shoppen aangezien we daar allebei van houden.
Omg meisjes die van shoppen houden (zoals ik) vinden het super leuk als een jongen daar ook van houdt dus dat is echt een geweldig idee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onderzoek naar verliefdheid
miss kittie
19 06-11-2005 15:19
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 16:38
Verhalen & Gedichten Verhaaltje: verliefdheid
Vogelvrij
8 25-11-2003 18:35
Verhalen & Gedichten Verliefd zijn is leuk
Jeroen
8 29-09-2003 11:54
Liefde & Relatie Stellingen over verliefdheid
Fatal Exception
12 09-03-2003 15:43
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.