Oud 09-03-2019, 22:27
daaan050
daaan050 is offline
Hallo,

Om te beginnen heb ik een meid ontmoet via tinder, hier heb ik ongeveer 1.5 maand leuk contact mee gehad en ongeveer 8 keer gezien, ook zijn we ook een dag naar Amsterdam geweest, dan leer je elkaar ook beter kennen. Daarna namen we een ''relatie''. Ik was er eigenlijk van overtuigd dat zij bij mij paste, we hadden namelijk ook intensief contact en diepe gesprekken. Het enige waar ik me twijfels over had was haar leeftijd. Zij was 16 en ik 20. Voor haar was alles nieuw en voor mij niet, ik merkte soms dat ze nog wat grillig was in veel dingen. Maar ik dacht dat dat naar mate van tijd wel minder zal worden.


Eenmaal toen we een ''relatie'' hadden was het heel leuk. Ik heb haar ouders ontmoet, zij die van mij. Ook ben ik door haar ouders gevraagd of ik met hun mee uiteten wou. Haar ouders waren heel enthousiast over mij. Ze vonden me een hele lieve en goede jongen voor haar.
Het enige nadeel was dat ik haar niet heel vaak zag, terwijl ze maar 20 minuten fietsen van mij af woont. Dit komt doordat zij een heel druk leventje had. (alles was lastige te combineren, helemaal toen ik er ook bij kwam). Ze vond het lastig om balans in haar leven te vinden. Op de momenten dat we elkaar zagen was het heel fijn en relaxt. Ze vertelde me dat ze echt een toekomst met mij voor zich zag, dat ik perfect bij haar paste en haar echt veel rust gaf en kriebels. Ze had mij ook verteld dat ze in het verleden zichzelf heeft gesneden en een burn out heeft gehad. (dit wist ik pas later, toen had ik nog niet iets met haar).

Toen zag ik haar een aantal dagen niet, ze zei namelijk dat ze naar een carnaval feest ging samen met haar beste vriendin in Breda (andere kant van het land voor mij). (zij was echt heel close met 2 vriendinnen). Toen ze eenmaal samen was met haar veranderde alles. Ze deed heel droog op de app tegen mij en ze had haar status op whatsapp ook verandert (stond eerst een hartje en dan mijn naam). Ik schrok en vroeg haar wat er aan de hand was. Ze zei dat ik me nergens zorgen om hoefte te maken en ze wist niet hoe dat kon. Het contact was dat weekend ook minimaal, dus ik dacht ik gun haar een leuke tijd daar.


Toen ze eenmaal weer in de trein zat appte dat ze onderweg naar huis was. Toen had ik gevraagd of ze het leuk had gehad en hoe laat we zouden afspreken de volgende dag. Toen zei ze dat ze dat ze zo op mij zal reageren. Ik dus afwachten op een reactie, krijg ik een heel lang appje met dat ze daarin verteld dat ze mij een hele lieve en goede jongen vindt, alleen dat ze niet het speciale gevoel bij mij had. Ik geloofde er eerst niks van, aangezien ze ook samen met mij al op zoek was naar een leuke stedentrip. Maar het was dus echt waar. Ze nam met mij een relatie omdat ze hoopte dat het gevoel wel zou komen, alleen ze wou zichzelf niet meer voor de gek houden.

Eenmaal dat verteld was ik natuurlijk best bot, in mijn optiek heel logisch. Haar beste vriendin wist dit eigenlijk al vanaf het begin. Ze heeft dus de hele tijd mij voorgelogen om mij een beter gevoel te geven.
Het vreemde vond ik ook dat ze mij vertelde dat ze het weekend op carnaval de tijd van haar leven heeft gehad en dat het echt heeeeel leuk was. Ze wou nog vrienden met mij blijven, alleen ik heb verteld dat ik daar geen behoefte bij had. Ik had verteld dat ik niet meer op haar ging reageren en dat ik er klaar mee ben. We hebben dus 2 weken een ''relatie'' gehad. Dus in totaal 2 maanden contact.

Nu is mijn vraag. Hoe kan ik dit vermijden en word ik gezien als meer dan dat? Ik heb dit namelijk wel vaker gehad (dan geen relatie, alleen een date). Ik word namelijk vaak gezien als een hele goede jongen en heel lief/betrouwbaar, alleen ik vind dit toch een lastige. Vandaar dat ik misschien om wat tips vraag.


Alvast bedankt voor de hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2019, 22:58
Protected22
Protected22 is offline
ik denk dat je eigenlijk Te lief / zorgzaam bent waardoor ze je meer als vriend (vriendschappelijk) dan als vriendje (relatie) ziet

Laatst gewijzigd op 10-03-2019 om 09:19.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 23:04
Verwijderd
Kan je niet zelf voor zorgen. Je moet je niet aanpassen aan een ander, gewoon lekker jezelf blijven. Dit is gewoon geen match! Sterker nog, ik las een boel rode vlaggen toen ik je verhaal las... Klinkt nu niet fijn, maar ik denk dat het maar beter is dat je er van af bent.

Volgende keer weer een nuchter Grunnings wichtje kiezen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 23:04
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat je eigenlijk Te lief / zorgzaam bent waardoor ze je meer als vriend (vriendschappelijk) dan als vriendje (relatie)
Luister niet naar deze bullshit.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 23:08
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
ik denk dat je eigenlijk Te lief / zorgzaam bent waardoor ze je meer als vriend (vriendschappelijk) dan als vriendje (relatie)
wat
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 23:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jij hoeft je niet aan te passen. Blijkbaar was deze meid gewoon geen goede match. Ben je lief en zorgzaam? Top! Er zijn genoeg meiden die dat wel waarderen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Jij hoeft je niet aan te passen. Blijkbaar was deze meid gewoon geen goede match. Ben je lief en zorgzaam? Top! Er zijn genoeg meiden die dat wel waarderen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 23:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-03-2019, 02:19
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2019, 09:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Lekker constructief
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-03-2019, 10:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tsja, ik heb ook wel eens een relatie gehad met een jongen die ik achteraf niet leuk genoeg vond. Ik hoopte dat het vanzelf zou komen maar uiteindelijk kwam dat niet. Vond ik heel jammer want het was echt een leuke en lieve jongen.

Lang verhaal kort: dit ligt niet aan jou maar aan haar. Ze moest helaas ten koste van jou leren dat ze niet gek genoeg op je was.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-03-2019, 20:02
daaan050
daaan050 is offline
Citaat:
Jij hoeft je niet aan te passen. Blijkbaar was deze meid gewoon geen goede match. Ben je lief en zorgzaam? Top! Er zijn genoeg meiden die dat wel waarderen.
Bedankt voor je reactie!
Daar heb je zeker gelijk in. Dicht bij mezelf blijven is het belangrijkst.
Alleen doordat ik in het verleden ook wel wat dates heb gehad, waar ik meer als beste vriend werd gezien heb ik een beetje me twijfels. Misschien had je nog wat tips hoe ik dat misschien kan veranderen?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2019, 20:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt voor je reactie!
Daar heb je zeker gelijk in. Dicht bij mezelf blijven is het belangrijkst.
Alleen doordat ik in het verleden ook wel wat dates heb gehad, waar ik meer als beste vriend werd gezien heb ik een beetje me twijfels. Misschien had je nog wat tips hoe ik dat misschien kan veranderen?
Blijf jezelf. Je wil uiteindelijk dat een meisje voor jou gaat, niet voor wie jij probeert te zijn. Hoe ouder je wordt, hoe makkelijker het waarschijnlijk zal gaan. Meiden van 16 willen vaak nog een "stoer vriendje", de relatie moet vooral leuk, en een beetje spannend zijn. Terwijl meiden die iets ouder zijn vaker op zoek zijn naar een meer serieuze relatie. Dan is het juist fijn dat je partner tegelijkertijd je beste vriend is, dat hij lief is, en dat je alles met hem kunt bespreken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam?
Verwijderd
363 16-08-2012 22:11
Liefde & Relatie E-cursus Vrouwen versieren
jjohan
3 09-01-2010 20:52
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Liefde & Relatie Sex met beste vriendin; slim of niet slim ?
koelekikker
61 08-11-2005 19:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Seksualiteit pedofilie
blaap
47 01-10-2002 23:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.