Oud 01-06-2015, 00:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wat is doorsmeren?
Als je een boterham aan het smeren bent en je mes nog vuil is en je het nog even afveegd aan de niet besmeerde kant.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 01-06-2015, 01:04
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Oud 01-06-2015, 01:20
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
help
__________________
Forumdownie
Oud 01-06-2015, 07:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het was vanmorgen weer eens veel te vroeg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-06-2015, 07:56
Verwijderd
Ik ben nu al op school
Oud 01-06-2015, 08:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Straks tentamen, ik mag al blij zijn als ik de eerste twee vragen weet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-06-2015, 08:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga werken en een half uurtje langer dan de weken hiervoor om weer op te bouwen maar ik heb er wel vertrouwen in!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2015, 08:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Succes Eline!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2015, 08:10
Verwijderd
Succes Elin3!
Oud 01-06-2015, 08:26
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat is doorsmeren?
Citaat:
Citaat:
Als je een boterham aan het smeren bent en je mes nog vuil is en je het nog even afveegd aan de niet besmeerde kant.
Oud 01-06-2015, 08:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Succes Eline!
Citaat:
Succes Elin3!
Dank
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-06-2015, 08:35
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Succes Eline!
Oud 01-06-2015, 08:40
Verwijderd
Lekker dan, pas kwart over 11 les
Oud 01-06-2015, 08:58
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ik heb straks tentamen, maar het is van SPSS en eigenlijk ben ik er niet zo bang voor. Zul je zien dat het dan ineens verschrikkelijk moeilijk is ofzo
Oud 01-06-2015, 09:12
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Wauw, 1 juni alweer!
Oud 01-06-2015, 09:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb straks tentamen, maar het is van SPSS en eigenlijk ben ik er niet zo bang voor. Zul je zien dat het dan ineens verschrikkelijk moeilijk is ofzo
Nee joh SPSS kan je wel als er wat hebt mee zitten kloten. Ik ben wel alles vergeten na 1 jaar
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-06-2015, 09:42
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Slapen is eigenlijk mijn lievelingsbezigheid dus het wordt tijd dat ik eens meer ga slapen.
Oud 01-06-2015, 09:56
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Nee joh SPSS kan je wel als er wat hebt mee zitten kloten. Ik ben wel alles vergeten na 1 jaar
Ik verdring dat ook altijd na zo'n exmen Verschrikkelijk is dat zeg.
Oud 01-06-2015, 09:59
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik heb één keer met SPSS moeten werken en ik vond het toen allemaal niet zo schokkend.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 01-06-2015, 10:07
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik sprak zojuist met een kennis en hij wilde allemaal weten wat ik studeer en wat ik daarna wil doen. Toen zei hij dat een goede vriend van hem bij de ambassade van Zuid-Korea werkt en dat hij wel contact met hem op wilde nemen als ik interesse zou hebben in een baantje daar. Eh...
Oud 01-06-2015, 10:08
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ligt eraan hoeveel je echt moet begrijpen. Vaak lijkt het meer op een klik-cursus dan statistiek.
Oud 01-06-2015, 10:28
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik sprak zojuist met een kennis en hij wilde allemaal weten wat ik studeer en wat ik daarna wil doen. Toen zei hij dat een goede vriend van hem bij de ambassade van Zuid-Korea werkt en dat hij wel contact met hem op wilde nemen als ik interesse zou hebben in een baantje daar. Eh...
Mooi toch?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 01-06-2015, 10:30
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ligt eraan hoeveel je echt moet begrijpen. Vaak lijkt het meer op een klik-cursus dan statistiek.
Dat is waar. Zo heb ik ooit een 9 voor een SPSS-examen gehaald zonder dat ik de statistiek goed begreep
Oud 01-06-2015, 10:32
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Mooi toch?
Zeker, maar hij overviel me er een beetje mee Volgens mij is die kerel belachelijk goed in netwerken.
Oud 01-06-2015, 11:23
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Goeeedemorgen
__________________
Meetwaterkan.
Oud 01-06-2015, 11:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nou dat was een leuk oefententamen Hallo herkansing...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-06-2015, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Als je een boterham aan het smeren bent en je mes nog vuil is en je het nog even afveegd aan de niet besmeerde kant.
<3
Oud 01-06-2015, 13:02
Verwijderd
Daantje, jij had toch laatst iets geverfd in de wasmachine??
Oud 01-06-2015, 13:05
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Het viel echt enorm mee, ik denk dat ik maximaal een paar kleine foutjes heb gemaakt.
Oud 01-06-2015, 13:14
Kikaa*
Kikaa* is offline
Halloooooo
Oud 01-06-2015, 13:16
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Hai
Oud 01-06-2015, 13:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik word echt gek van mezelf. Moet rustiger aan doen op school en dat houdt in dat ik niet alle vakken volg. Dacht dat ik me er prima bij neer kon leggen, maar hoe dichter bij de tentamens komen hoe meer ik ga denken dat ik toch nog wel wat vakken erbij kan doen. Morgen een herkansing van de vorige periode. Eerste kans heb ik niet gemaakt, maar omdat mijn beslissing over school pas later gemaakt is heb ik wel opdrachten gemaakt. Ik snap het vak niet echt goed en had besloten om de herkansing niet te gaan maken en nu denk ik weer van yo, zeik niet!

Wat ben ik af en toe een gigantische probleemmaker. Het ergste is nog dat het totaal niet goed gaat dus ik snap niet waarom ik nu wéér per se alles wil geven. Ik word er oprecht chagrijnig en verdrietig van.
Oud 01-06-2015, 13:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Misschien moet ik 24 uur controle krijgen de komende weken! Of boeken ergens anders dumpen, of weet ik veel wat.
Oud 01-06-2015, 13:28
df
Avatar van df
df is offline
Beginnen met blowen een optie?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 01-06-2015, 13:31
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja, misschien keihard blowen en aan de drugs beginnen enzo! Word ik in ieder geval relaxter! Of was het een serieuze optie? Zijn namelijk mensen die het me aanraden.
Oud 01-06-2015, 13:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik word echt gek van mezelf. Moet rustiger aan doen op school en dat houdt in dat ik niet alle vakken volg. Dacht dat ik me er prima bij neer kon leggen, maar hoe dichter bij de tentamens komen hoe meer ik ga denken dat ik toch nog wel wat vakken erbij kan doen. Morgen een herkansing van de vorige periode. Eerste kans heb ik niet gemaakt, maar omdat mijn beslissing over school pas later gemaakt is heb ik wel opdrachten gemaakt. Ik snap het vak niet echt goed en had besloten om de herkansing niet te gaan maken en nu denk ik weer van yo, zeik niet!

Wat ben ik af en toe een gigantische probleemmaker. Het ergste is nog dat het totaal niet goed gaat dus ik snap niet waarom ik nu wéér per se alles wil geven. Ik word er oprecht chagrijnig en verdrietig van.
Best herkenbaar
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-06-2015, 13:35
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Best herkenbaar
Ja en het is zo vervelend, want ik snap allemaal best wel dat het rustiger aan moet maar als ik leer dan haal ik het gewoon. Dus ik voel me een beetje lui als ik al die dingen niet doe.

Had ook pas een gesprek met iemand op school hierover en die wilde een planning met me maken over deze periode. Toen vertelde ik hem dat ik deze periode twee theorievakken zou doen, en dat als dat goed zou gaan ik nog één of twee vakken bij de herkansing zou doen. Zijn reactie: 'Waarom wil je dat? Als ik jou was zou ik lekker vier weken eerder vakantie gaan vieren?'. Ben ik nou zo achterlijk, of bekijkt hij het dan wel allemaal heel makkelijk?
Oud 01-06-2015, 13:38
df
Avatar van df
df is offline
Loop je nu nog nominaal?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 01-06-2015, 13:41
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Loop je nu nog nominaal?
Ja. En dat -klinkt misschien stom- maakt het juist zo moeilijk. Tot nu toe heb ik in het hele jaar één tentamen niet gehaald. Tijdens mijn infuusperiode heb ik besloten bepaalde praktijkdingen niet te doen, dus heb tot nu toe één praktijkmodule en één tentamen gemist. Daar komt dat tentamen van morgen bij en nog twee praktijkmodules van mijn huidige periode.

En dat maakt het zo 'erg' voor mij. Als ik gewoon werk voor mijn studie haal ik alles met ruime cijfers. Mijn mentor heeft wel eens tegen me gezegd dat het jammer is dat ik alles gewoon haal, omdat ik dan niet zie dat ik mezelf helemaal voor jan lul naar de klote help. En daar heeft hij wel een puntje denk ik.

Ik moet gewoon eens gaan accepteren dat ik het op deze manier veel makkelijker voor mezelf maak. Heb dan ruimte om leuke dingen te doen, om te revalideren en weet ik veel wat allemaal. Maar júist dat is zo moeilijk als alles je gewoon goed afgaat.
Oud 01-06-2015, 13:42
Kikaa*
Kikaa* is offline
Heb overigens wel een paar weken terug te horen gekregen dat ik in aanmerking kom voor een jaar langer stufi etc. Maakt het allemaal wel wat beter, maar in mijn hoofd nog steeds niet helemaal. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik ook mijn stage verspreiden over een lange periode, dus studievertraging ga ik dan sowieso wel oplopen.
Oud 01-06-2015, 13:56
df
Avatar van df
df is offline
Tja, je woont thuis neem ik aan? Hoeveel kosten heb je dan daadwerkelijk per maand? Misschien een afweging maken tussen een relaxeder leven, meer tijd om te revalideren (lijkt me vrij belangrijk) en x duizend euro studieschuld.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 01-06-2015, 14:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Sterkte, Kikaa. Lijkt me heel kut om met zoiets te zitten
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-06-2015, 14:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Tja, je woont thuis neem ik aan? Hoeveel kosten heb je dan daadwerkelijk per maand? Misschien een afweging maken tussen een relaxeder leven, meer tijd om te revalideren (lijkt me vrij belangrijk) en x duizend euro studieschuld.
Mijn ouders betalen mijn collegeld () en hebben al tienduizend keer gezegd dat het niet uitmaakt als ik vertraging oploop. Als het voor mij beter is vinden ze het niet eens erg om nog drie jaar extra te betalen, bij wijze van spreken. Als ik maar kan revalideren, weer sterker word en een beetje normaal kan leven. Veel kosten heb ik dus niet. Probleem ligt dus echt vollédig bij mezelf.
Oud 01-06-2015, 14:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Nu ik dit zo opschrijf vind ik dat ik niet moet zeiken en me gewoon even over alles heen moet gaan zetten. Het ergste is nog dat ik pas zo ver was (had mezelf zo erg naar de klote gebracht) dat mijn ouders vonden dat ik per direct minimaal een jaar moest stoppen met studeren.
Oud 01-06-2015, 14:14
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Acceptatie is de moeilijkste stap . Maar wel een belangrijke. Probeer voor jezelf gewoon goed redenen op een rij te zetten waarom het zo belangrijk is, want je weet natuurlijk heel goed waarom je dingen doet zoals je ze doet.
Oud 01-06-2015, 14:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Daantje, jij had toch laatst iets geverfd in de wasmachine??
Jep!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2015, 14:44
Verwijderd
Hoe heb je dat gedaan enzo? Wat voor ding heb je geverfd? Wat voor verf heb je gebruikt? Hoe was het resultaat?
Oud 01-06-2015, 14:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Heb overigens wel een paar weken terug te horen gekregen dat ik in aanmerking kom voor een jaar langer stufi etc. Maakt het allemaal wel wat beter, maar in mijn hoofd nog steeds niet helemaal. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik ook mijn stage verspreiden over een lange periode, dus studievertraging ga ik dan sowieso wel oplopen.
Wat je schrijft is heel herkenbaar. Ik heb mijn afstudeerstage grotendeels vier dagen per week gedaan ipv vijf. Ik had toen ook al vertraging opgelopen door iets anders maar mijn begeleider was super relaxed. Terwijl ik studeerde maakte ik me onwijs druk dat ik studievertraging had en alles maar nu denk ik, er zijn mensen die om minder reden langer over hun studie doen en na je studie moet je toch de rest van je leven werken en dan kijkt er niemand meer naar hoelang je over je studie gedaan hebt. Dat ik moest lenen omdat ik geen stufi meer kreeg vond ik toen kut maar toen ik eenmaal werkte had ik dat in anderhalf jaar terug betaald.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2015, 14:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hoe heb je dat gedaan enzo? Wat voor ding heb je geverfd? Wat voor verf heb je gebruikt? Hoe was het resultaat?
Ik heb een vale zwarte broek en een katoenen jas met een bleekplek omdat ie te lang in de zon had gehangen weer opnieuw zwart geverfd. Resultaat is super mooi geworden gewoon weer echt zwart. Ik had een pakje verf van Dylan voor in de wasmachine gekocht en het bijbehorende zout. Kan je bij de drogist kopen, vooral DA heeft volop keuze. Je draait een programma met verf en de kleding om te verven, een programma met de kleding en wasmiddel om de verf uit te spoelen. Dan de kleding eruit en laten drogen, rubbers van je wasmachine schoonmaken en nog een programma op 90 graden draaien met chloor of soda oid om je wasmachine weer schoon te krijgen. Ik heb daarna weer gewoon gewassen en dat ging ook goed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2015, 14:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh Nardin, let wel op welk materiaal je wil verven en hoe zwaar het is. Je kan maximaal een bepaald gewicht met een pakje verf doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.