Oud 16-06-2015, 18:41
df
Avatar van df
df is offline
Kikaa* we moeten snel kaarten halen hoorde dat het al bijna uitverkocht is!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Advertentie
Oud 16-06-2015, 18:45
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Kikaa* we moeten snel kaarten halen hoorde dat het al bijna uitverkocht is!
Je lult!
Oud 16-06-2015, 18:50
df
Avatar van df
df is offline
Betrapt!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 16-06-2015, 18:52
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Betrapt!
Op online zijn?
Oud 16-06-2015, 18:58
df
Avatar van df
df is offline
Op lullen!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 16-06-2015, 19:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik hou van lullen!
Oud 16-06-2015, 19:23
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Was inderdaad niet echt bevredigend.
Oud 16-06-2015, 19:23
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Ik heb een bbq georganiseerd bij iemand anders thuis
Oud 16-06-2015, 19:32
df
Avatar van df
df is offline
Was gisteravond wel bevredigend hahahahaha?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 16-06-2015, 19:47
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Gisterochtend.
Oud 16-06-2015, 20:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Mannnnnnnnnnn, mijn projectgroep krijgt de kans om een heel onderzoek bij naturalis te doen. Super tof natuurlijk en ik vind dat we het moeten doen, maar de rest vindt het te 'moeilijk'. What the fuck is dat.
Oud 16-06-2015, 20:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat voor onderzoek? Gewoon proberen!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2015, 20:18
Kikaa*
Kikaa* is offline
Allerlei soorten extracties uitvoeren op een bepaalde soort bloem en dan bekijken welke soort methode het beste is en die methode eventueel optimaliseren. Ontzettend tof natuurlijk, vooral ook om het op een ander lab dan school uit te voeren. Maar ze zijn ervan overtuigd dat ze er niet meer uren in willen steken dan ze op school eigenlijk zouden doen. Echt, man.
Oud 16-06-2015, 20:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat zonde Dat soort dingen zijn juist tof, toch!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2015, 20:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat een sukkels
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2015, 20:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jullie hebben nog geen stage gelopen, toch?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2015, 20:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat zonde Dat soort dingen zijn juist tof, toch!
Vind ik ook ja!
Oud 16-06-2015, 20:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Documentaire over Gascoigne staat op, niet verkeerd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2015, 20:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Jullie hebben nog geen stage gelopen, toch?
Nop. Nou ja, je moest een dag meelopen met iemand en dat was het!
Oud 16-06-2015, 20:21
Kikaa*
Kikaa* is offline
En ik vind die anderen echt oprecht heel aardig, maar af en toe. Een beetje gillen en hysterisch doen als je wat gevaarlijkere dingen moet doen. Zoek dan lekker een andere opleiding man.

Maar ik heb voor elkaar gekregen dat we in ieder geval informatie vragen. Dus wie weet.
Oud 16-06-2015, 20:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hopen dat het lukt! Met zo'n instelling krijgen ze aan hun stage ook nog wel een zware dobber
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2015, 20:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet wel dat ik op het HLO een keer een vrije dag had waar ik me enorm op verheugd had en ook al dagen vooruit gewerkt had aan mijn huiswerk zodat ik op die vrije dag lekker de stad in kon gaan. Kregen we ineens last minute een excursie of zoiets naar de Ruyter Seeds in Bergschenhoek. Nou heb ik sowieso vrij weinig met de plantenkant van mijn studie maar dat was echt zo'n domper dat ik toen gespijbeld heb
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2015, 20:32
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hopen dat het lukt! Met zo'n instelling krijgen ze aan hun stage ook nog wel een zware dobber
Ja, ze zijn ook bang om alleen te werken want straks gaat het fout!!111!! Je kan toch altijd iets vragen..

Citaat:
Ik weet wel dat ik op het HLO een keer een vrije dag had waar ik me enorm op verheugd had en ook al dagen vooruit gewerkt had aan mijn huiswerk zodat ik op die vrije dag lekker de stad in kon gaan. Kregen we ineens last minute een excursie of zoiets naar de Ruyter Seeds in Bergschenhoek. Nou heb ik sowieso vrij weinig met de plantenkant van mijn studie maar dat was echt zo'n domper dat ik toen gespijbeld heb
Wij hebben zelden excursies. Vind ik af en toe wel jammer! Vorig jaar naar een bierbrouwerij. Opzich wel tof, maar ik was van te voren gewaarschuwd dat het alleen maar trappen lopen en bier proeven was. Dat eerste lukt niet, en dat tweede mag niet, dus ik ben lekker thuis gebleven toen.
Oud 16-06-2015, 20:33
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Oh no, branden in hel zal je!
Oud 16-06-2015, 20:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja, ze zijn ook bang om alleen te werken want straks gaat het fout!!111!! Je kan toch altijd iets vragen..

Wij hebben zelden excursies. Vind ik af en toe wel jammer! Vorig jaar naar een bierbrouwerij. Opzich wel tof, maar ik was van te voren gewaarschuwd dat het alleen maar trappen lopen en bier proeven was. Dat eerste lukt niet, en dat tweede mag niet, dus ik ben lekker thuis gebleven toen.
Oh, fantastische eigenschap voor een analist Ik was zeker in het begin toen ik werkte ook wel onzeker maar mijn teamleider heeft ook wel eens tegen me gezegd 'fouten maken mag' en dat gaat dan om echte patiënten.

Wij zaten tegenover het Erasmus MC dus daar hadden we wel regelmatig dagexcursies naartoe.

Haha
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2015, 20:38
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh, fantastische eigenschap voor een analist Ik was zeker in het begin toen ik werkte ook wel onzeker maar mijn teamleider heeft ook wel eens tegen me gezegd 'fouten maken mag' en dat gaat dan om echte patiënten.

Wij zaten tegenover het Erasmus MC dus daar hadden we wel regelmatig dagexcursies naartoe.

Haha
Ik ben ook best wel onzeker over dingen, maar je hebt altijd de mogelijkheid om dingen te vragen. Daarnaast wordt je zelfstandigheid zo opgebouwd dat het allemaal wel goed komt. Als ik het verschil tussen nu en vorig jaar zie dan zie ik al dat ik veel meer vooruit ben gegaan en discussies aan durf te gaan met docenten enzo. Terwijl ik eerst oprecht twijfelde aan mijn eigen kunnen als resultaten anders waren dan verwacht werd.

En ok, dan ga je op je bek en heb je het fout. Wat maakt dat nou weer uit. Zo lang het niet elke dag gebeurt.
Oud 16-06-2015, 20:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je moet daar ook in groeien denk ik. Ik vond bepaalde dingen van mijn werk altijd super lastig en daar was ik super onzeker in maar nu weet ik van mezelf dat ik het kan en durf ik echt wel achter mijn keuzes en beslissingen te staan (en dat gaat dan wel eens om 'heeft deze patiënt leukemie of niet' ). Uiteindelijk beslis je nooit in je eentje.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2015, 21:22
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik heb een bbq georganiseerd bij iemand anders thuis
eindejaars klassen bbq?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 16-06-2015, 21:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat een sukkels, Kikaa Hallo, FUCKING NATURALIS. Ik zou het wel weten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-06-2015, 21:29
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
eindejaars klassen bbq?
Nee, vooral met mensen uit mijn oude klas die ik al een jaar niet heb gezien! Dus wordt leuk
Oud 16-06-2015, 21:29
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Met mijn klas ga ik geen uitje ofzo doen en als ze dat wel doen, ga ik niet
Oud 16-06-2015, 21:30
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat een sukkels, Kikaa Hallo, FUCKING NATURALIS. Ik zou het wel weten.
Het gaat door.

Ik ben nog nooit in Naturalis geweest trouwens. Wandel er dagelijks langs en het staat al heel lang op de planning, maar nog niet gedaan.
Oud 16-06-2015, 21:31
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Met mijn klas ga ik geen uitje ofzo doen en als ze dat wel doen, ga ik niet
Je vond je oude klas leuker?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 16-06-2015, 21:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Het gaat door.

Ik ben nog nooit in Naturalis geweest trouwens. Wandel er dagelijks langs en het staat al heel lang op de planning, maar nog niet gedaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2015, 21:39
Verwijderd
Ik heb deze week een barbecue bij een klasgenoot, wordt leuk
Oud 16-06-2015, 21:39
Kikaa*
Kikaa* is offline
Dfje, heb je al een spartashirt gekocht?
Oud 16-06-2015, 21:40
Verwijderd
En ik ben blij met mij nieuwe stageplek. Ik ga stage lopen op een dagopvang voor gehandicapte kindjes. En het is heel dichtbij. Ik hoef de straat maar uit te lopen
Oud 16-06-2015, 21:40
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik heb een beetje raar gesogd vandaag, ik heb collegegelddingen en inschrijving geregeld, stageshit uitgezocht, gesolliciteerd en afgewassen. Ik weet niet of ik me nu 'schuldig' moet voelen of niet aangezien ik morgen een tentamen heb
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 16-06-2015, 21:41
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
En ik ben blij met mij nieuwe stageplek. Ik ga stage lopen op een dagopvang voor gehandicapte kindjes. En het is heel dichtbij. Ik hoef de straat maar uit te lopen
Oh super leuk!
Oud 16-06-2015, 21:41
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Luie donder
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 16-06-2015, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Oh super leuk!
Ja ik hoor er ook alleen maar positieve dingen over
Oud 16-06-2015, 21:45
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja ik hoor er ook alleen maar positieve dingen over
Ik heb een paar dagen meegelopen op een mytylschool en dat was ook heel interessant. Wel heftig, maar als je er eenmaal je weg gevonden hebt is het super leuk werk om te doeen!
Oud 16-06-2015, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Het gaat door.

Ik ben nog nooit in Naturalis geweest trouwens. Wandel er dagelijks langs en het staat al heel lang op de planning, maar nog niet gedaan.
Goedzo
Citaat:
En ik ben blij met mij nieuwe stageplek. Ik ga stage lopen op een dagopvang voor gehandicapte kindjes. En het is heel dichtbij. Ik hoef de straat maar uit te lopen
Cool en handig!
Citaat:
Ik heb een beetje raar gesogd vandaag, ik heb collegegelddingen en inschrijving geregeld, stageshit uitgezocht, gesolliciteerd en afgewassen. Ik weet niet of ik me nu 'schuldig' moet voelen of niet aangezien ik morgen een tentamen heb
Oh zo sogde ik ook vaak, allemaal nuttige dingen doen waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt, zodat je jezelf kunt wijsmaken "nee maar dit moet nu echt eerst het ligt al zooo lang te wachten!" maar ach, dat was niet echt je prioriteit voor vandaag, maar wel fijn om het uit de weg te hebben toch? En leren voor een tentamen moet toch ook niet op de laatste dag aankomen.
Oud 16-06-2015, 21:46
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Je vond je oude klas leuker?
Oud 16-06-2015, 21:55
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Dfje, heb je al een spartashirt gekocht?
Nee een PPSC sjaaltje
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 16-06-2015, 21:56
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik heb een beetje raar gesogd vandaag, ik heb collegegelddingen en inschrijving geregeld, stageshit uitgezocht, gesolliciteerd en afgewassen. Ik weet niet of ik me nu 'schuldig' moet voelen of niet aangezien ik morgen een tentamen heb
the fuck, moet je je nu al herinschrijven?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 16-06-2015, 21:59
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Nee een PPSC sjaaltje
Oud 16-06-2015, 22:01
df
Avatar van df
df is offline
waarom ben je eruit gegaan dan?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 16-06-2015, 22:07
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik hoop dat mijn kat het huis een beetje heel heeft gelaten op zijn eerste dag alleen
En, gelukt? Of ligt je huis in puin?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 16-06-2015, 22:17
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Mijn hoofd werkt echt niet meer, maar ik ben nog lang niet klaar met leren (morgenvroeg tentamen). Ik heb een stukje tekst al 100 gelezen, maar het dringt niet tot me door wat er staat

"Het stelsel van van de Alternative Vote is een zuiver absolutemeerderheidsstelsel. Het is een preferentieel stelsel, waarbij de kiezer in de eerste en enige ronde de kandidaten moet ordenen volgens zijn voorkeur. Wanneer niemand van de kandidaten de absolute meerderheid van de stemmen behaalt op basis van de eerste voorkeur van de kiezers, dan wordt de kandidaat met de laatste score geëlimineerd. De 'tweede' keuzes van die geëlimineerde kandidaat worden dan opgeteld bij de resultaten van de 'eerste voorkeur' van de overblijvende kandidaten. Dit gaat zo verder tot een van de kandidaten de absolute meerderheid behaalt."

Bij het vetgedrukte gaat het mis Het zou niet zo moeilijk moeten zijn, maar ik moet het echt weten. Help?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.