Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 21:10
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mja, verliefd... een meisje van het forum...
Ik zeg ff niet wie.

Maar zij ziet niets in mij... (wat ik wel kan begrijpen, ik ben gewoon lelijk)

Mja, ik wist echt niet zo goed wat ik nou voelde... maar ja, het is (denk ik...) toch verliefdheid.

Maar het is nutteloos... er is toch geen toekomst samen. Waarom zou ik daar dan nog op hopen?

Mja, ik denk dat ik gewoon 'echt' iets voor haar voel, misschien is het níet verliefdheid, maar een soort van liefde. Beetje vaag ja.

Maar ik voel wel echt iets voor haar...

Mja, wat nu...

Mja-maar-mja-maar-mja-maar-mja...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2002, 21:14
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik kan je niet echt helpen, maar ik weet zeker dat jouw "zogenaamde lelijk zijn" niet de reden is dat ze niets voor jouw voelt.
Je bent onzeker over je uiterlijk en je denkt dat zij daarom niets met je wilt, maar dat lijkt me zeer stug.
Zij voelt jammer genoeg niet hetzelfde als jij, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er iets met jou mis is....
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:15
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
heb je ze al gezien dat meisje irl of ken je ze enkel van op dit forum?
tja is wel vervelend zulke gevoelens hebben, ik ken dat.

(ps. mooi wat je daar schrijft als signature, inderdaad, zal je ze nog zien?..)
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
marlies schreef:
Ik kan je niet echt helpen, maar ik weet zeker dat jouw "zogenaamde lelijk zijn" niet de reden is dat ze niets voor jouw voelt.
Je bent onzeker over je uiterlijk en je denkt dat zij daarom niets met je wilt, maar dat lijkt me zeer stug.
Zij voelt jammer genoeg niet hetzelfde als jij, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er iets met jou mis is....
Jawel... ik heb een haarziekte, waardoor ik altijd een pet op heb, en als ik die af zet ziet iedereen m'n hoofd... half kaal, allemaal kale plekken. De afgelopen 6 jaar had ik helemaal niks op m'n hoofd, dus het is al een verbetering.
Maar ik ben dus WEL lelijk...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
lady_x schreef:
heb je ze al gezien dat meisje irl of ken je ze enkel van op dit forum?
tja is wel vervelend zulke gevoelens hebben, ik ken dat.

(ps. mooi wat je daar schrijft als signature, inderdaad, zal je ze nog zien?..)
Dank je over m'n signature ofzo... /

Mja, heb haar al wel gezien, op een meeting.
Toen sloeg het toe... als een onweersklap uit Florida...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
jongen je bent onzeker, dat kan, maar lees je eigen bericht nou nog eens. Je weet dat het niet gaat. Nou begin er dan ook niet aan en bespaar jezelf die ellende.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:23
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Jawel... ik heb een haarziekte, waardoor ik altijd een pet op heb, en als ik die af zet ziet iedereen m'n hoofd... half kaal, allemaal kale plekken. De afgelopen 6 jaar had ik helemaal niks op m'n hoofd, dus het is al een verbetering.
Maar ik ben dus WEL lelijk...

Mijn vader heeft een afwijking aan zijn afweersysteem, waardoor hij ook zoiets heeft, alis hij nu al zijn haar kwijt.

Kijk het is voor mij nu heel moeilijk om iets te zeggen, want het kan zijn dat dat meisje geschrokken is ofzo, maar om je op zoiets af te rekenen, vind ik heel erg kort door de bocht.

Ik snap dat je je daardoor onzeker voelt, maar ik zou er zoals ik al eerder gezegd heb niet gelijk van uit gaan dat ze je daardoor heeft afgewezen.

__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 23:45
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Jawel... ik heb een haarziekte, waardoor ik altijd een pet op heb, en als ik die af zet ziet iedereen m'n hoofd... half kaal, allemaal kale plekken. De afgelopen 6 jaar had ik helemaal niks op m'n hoofd, dus het is al een verbetering.
Maar ik ben dus WEL lelijk...

Je bent net zo lelijk als je je voelt sugerlee hooper heeft ook een haarziekte en is toch heel populair.

Je moet gewoon wat zekerder vanjezelf worden en das het enige waardoor je dat soort dingen denkt, nergens voor nodig
__________________
Http://www.edjuh.nl -->> mijn Site Http://f4rum.tk --> HET forum ..Edjuh de rapper..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mja, bedankt voor alle reacties...

Mja, al die argumenten... zit wat in ja... mja, ik HAAAAAAAAAAT dit...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 19:47
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Mja, verliefd... een meisje van het forum...
Ik zeg ff niet wie.
Mja... C'est moi...
Citaat:
Maar zij ziet niets in mij... (wat ik wel kan begrijpen, ik ben gewoon lelijk)
Dat ik niks in je ziet komt niet doordat je lelijk bent! Het komt gewoon puur doordat ik voor niemand wat kan voelen
Citaat:
Maar het is nutteloos... er is toch geen toekomst samen. Waarom zou ik daar dan nog op hopen?
Dunno
Citaat:
Mja, wat nu...

Mja... Het zou het beste zijn als je gewoon eerlijk tegen me vertelt wat je voelt zodat ik er rekening mee kan houden...
En je komt van zelf echt wel de ware tegen!
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 19:49
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
uh.. waarom denk jij lelijk te zijn?
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 19:50
15 Enrique
15 Enrique is offline
Jong, je bent die de enige. Ik voel me nu ook best klote sinds dat ik zaterdag een blauwtje gelopen heb. Kan er ook niks aan doen. Ik denk dat we gewoon verder kunnen gaan, want er zijn zeker nog genoeg leuke meiden over.
__________________
B.B.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:08
Papageno
Papageno is offline
Het is natuurlijk helemaal niet leuk dat ze je niet 'leuk' vindt, maar realiseer je ook dat het op zo'n moment geen potentie heeft tot slagen. Dan kun je koste wat het kost toch nog alles proberen te doen om haar toch zover te krijgen of haar gewoon naast je neerleggen.

Bovendien geloof ik er niets van dat ze je heeft laten vallen om haar uiterlijk. Als je iemand leuk vind dna wil je echt wel wat offers doen op het gebied van uiterlijkheden.

Je hebt helemaal niets aan een relatie die van één kant komt. Dat houdt niet lang stand, gat snel uit en leidt dan ervolgens weer tot veel meer leed dan nu...
__________________
pa pa pa pa haha
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:15
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Fleet: komt vanzelf goed....when you least expect it...


offtopic:
Papageno, sinds wanneer jij ook hier?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Fleet: komt vanzelf goed....when you least expect it...
Via een Psychologie-forum raar genoeg?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:38
Papageno
Papageno is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Fleet: komt vanzelf goed....when you least expect it...


offtopic:
Papageno, sinds wanneer jij ook hier?

Ben ik dan ooit wel eens ergens anders geweest? ... =Word ik hier verward?
__________________
pa pa pa pa haha
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 19:34
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Daniel...het is idd zwaar klote als een meisje (direct of indirect) je afwijst (believe, I know the feeling). Maar ze zal jou echt niet weggestuurd hebben omdat je niet al te knap bent. Want dan is dr voor meer jongens (en meisjes natuurlijk ook) geen hoop meer. Ga nou eens bij jezelf na: zou jij een meisje afwijzen omdat ze niet bijzonder knap is? Nee toch? Je wijst haar af omdat je niets voor haar voelt. das iets totaal andes.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 12:54
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef:
Daniel...het is idd zwaar klote als een meisje (direct of indirect) je afwijst (believe, I know the feeling). Maar ze zal jou echt niet weggestuurd hebben omdat je niet al te knap bent. Want dan is dr voor meer jongens (en meisjes natuurlijk ook) geen hoop meer. Ga nou eens bij jezelf na: zou jij een meisje afwijzen omdat ze niet bijzonder knap is? Nee toch? Je wijst haar af omdat je niets voor haar voelt. das iets totaal andes.

Pucies... anders zou je om dezelfde reden alle knappe meiden wel moeten hebben?
Nope, tis allemaal gevoel, en dat heeft niet bijzonder veel met knapheid te maken...
Als zij het niet voelt, kun je weinig meer doen... Heel misschien komt het nog (bij mij wel nl), maar daar kun je natuurlijk ook nie vnauit gaan...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2002, 11:27
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
En omdat zij nu ff heel wat problemen heeft ( ) kan ik haar nu helemaal niet spreken...

Voel me gewoon als, mja, niets.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 50 ways to leave your lover
debieltje nr 1
98 22-06-2007 14:41
Psychologie Vaak droevig zonder rede...
Italian
14 07-03-2005 10:01
Psychologie Lucht je hart topic #9.
Quiana
500 07-08-2004 12:56
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 15 feb demontratie tegen oorlog in irak!
blegh!
560 16-02-2003 16:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Voor of tegen een aanval op Irak
Rafael
5 12-02-2003 11:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.