Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2010, 20:20
mdac
mdac is offline
weet iemand hoe ik dit toch kan oplossen ? ik ben echt een idioot , pas nadat ik de kaartjes kocht zag ik dat er op de ramen stond ''ID LATEN ZIEN BIJ KASSA & BIJ AFSTEMPELEN'' -.-

weet iemand hoe ik toch binnen kan komen ? ik zat te denken om een kaartje te kopen voor haar dat rond hetzelfde tijdstip begint, het laten afstempelen en dan komt ze gewoon met mij mee in mijn zaal

alleen vind ik het dan wel zonde van die andere betaalde kaartje, kan je je geld terugvragen op een niet gebruikte bios kaartje ? voor het geval het van belang is, de bios waarnaar ik toe ga is utopolis uit Zoetermeer

als iemand trouwens nog anderen idee'en heeft hoor ik het graag !

alvast bedankt xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2010, 20:50
Verwijderd
Lijkt me meer een T&P probleem, of ik bedenk me net, iets voor F,T&R... Nou ja.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 21:00
mdac
mdac is offline
Citaat:
Lijkt me meer een T&P probleem, of ik bedenk me net, iets voor F,T&R... Nou ja.
wat bedoel je precies ? sorry ik snap die afkortingen niet echt ik ben nieuw op deze site, ik heb deze account een tijd geleden gemaakt maar ik heb er nooit echt wat op gedaan
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
wat bedoel je precies ? sorry ik snap die afkortingen niet echt ik ben nieuw op deze site, ik heb deze account een tijd geleden gemaakt maar ik heb er nooit echt wat op gedaan
T&P is de afkorting voor het subforum Tieners&Pubers, waar ik het naartoe heb verplaatst. F,T&R = Films, tv en radio subforum. Je topic paste niet op LS (Lifestyle), dus ik heb het verplaatst naar T&P.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 23:05
goeieboeie
goeieboeie is offline
Aah fuck ik zit met ongeveer hetzelfde probleem. Id laten zien, ik ben 15 maar wil er wel graag heen want lijkt me een grappige film ;p

Met proberen weet je het antwoord, ookal ben ik ook bang dat ik me geld kwijtraak.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 17:30
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
ik vind de oplossing van de TS zelf een prima idee!
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 19:54
Caviamax
Caviamax is offline
Ze vragen bijna nóóit om je ID, althans in Amsterdam. Mij nog nooit gebeurt. Hetzelfde geld voor games.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 22:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Hoewel ik zo goed als nooit naar de bios ga, denk ik niet dat ze vaak om je ID vragen. Volgens mij wordt dat niet zo streng nageleeft, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen. En dan zou je altijd nog stug vol kunnen houden dat je toch echt zestien bent (of zelfs zeventien en verontwaardigd zijn dat ze durven denken dat je nog geen zestien bent) of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 09:30
Verwijderd
Inderdaad, alleen bij alcoholverkoop controleren ze echt.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 15:14
Dolceteamo
Dolceteamo is offline
Ik denk idd ook dat dat wel meevalt..
Maar wat je zou kunnen doen, ik weet niet precies hoe het werkt,, maar ik heb ooit wel eens gehoord dat iemand die uitging een kopie had gemaakt van dr ID en de leeftijd had veranderd, ze zei dat ze die had gekopieerd omdat dr vader bang was dat ze die kwijtraakte,, het was dr nog gelukt ook...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 15:16
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Hoewel ik zo goed als nooit naar de bios ga, denk ik niet dat ze vaak om je ID vragen. Volgens mij wordt dat niet zo streng nageleeft, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen. En dan zou je altijd nog stug vol kunnen houden dat je toch echt zestien bent (of zelfs zeventien en verontwaardigd zijn dat ze durven denken dat je nog geen zestien bent) of iets dergelijks.
Ik ben wel eens in Alphen aan den Rijn gevraagd om mijn ID, maar er zaten toch 15-jarigen in de zaal. Dat merkte ik aan de opmerkingen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, alleen bij alcoholverkoop controleren ze echt.
Pff dat meen je toch niet hè ?

OT:
ik heb gehoord dat er wel streng gecontroleerd wordt bij Sint.. Maarja dat hoor ik vaker...
Als het goed is hoeft er maar 1 iemand 16+ te zijn en dan kunnen ook mensen van 15 mee naar binnen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 09:27
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Mensen van 18+ mogen mensen jonger dan de leeftijdsgrens meenemen Dus je kan altijd even iemand vragen om je 'mee te nemen'.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 17:03
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Mensen van 18+ mogen mensen jonger dan de leeftijdsgrens meenemen Dus je kan altijd even iemand vragen om je 'mee te nemen'.
Niet bij 16+, dat geldt alleen voor 12+ films volgens mij.
Ik ben zelf ook een keer geweigerd (belachelijk) toen ik nog 15 was. (er waren toen wel 16+ mensjes bij)
Als diegene om wie het gaat 16 lijkt moet je gewoon geen ID meenemen en zeggen dat je die bent vergeten, daar een beetje zielig bij kijken en de meeste mensen laten je dan wel toe (zo lukte het mij later ook een keer).
Wat ook handig kan zijn is eens een brommerhelm mee te nemen, die aan diegene om wie het gaat te geven en daarna volhouden dat je je ID of rijbewijs niet bij je hebt.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Pff dat meen je toch niet hè ?
Ik weet niet hoe het is waar jij woont, maar hier wordt er wel degelijk naar je id gevraagd als je alcohol wilt kopen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoe het is waar jij woont, maar hier wordt er wel degelijk naar je id gevraagd als je alcohol wilt kopen.
hier ook hoor, maar niet zo streng als jij het liet overkomen...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 07:14
Koekiemonster.
Avatar van Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
Citaat:
Mensen van 18+ mogen mensen jonger dan de leeftijdsgrens meenemen Dus je kan altijd even iemand vragen om je 'mee te nemen'.
Nope, toen ik elf was en naar de nieuwe Twilight wou werd ik er ook niet in gelaten. Er was een 18 plusser bij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.