Oud 03-09-2014, 10:51
kfusta
kfusta is offline
THE NEXT ICE-BUCKET CHALLENGE !!

Is het ijs gesmolten? Geen emmer in huis? DON'T PANIC! Je hoeft geen emmer met ijskoud water over je heen te gooien. Je kunt mij al steunen door het invullen van een korte enquête die maar vijf minuten duurt. Daag vervolgens drie andere mensen uit om mijn enquête in te vullen. Vereiste is wel dat je tussen de 16 en 35 jaar bent en in Nederland woont. Daarbij maak je kans op een van de tien items van MTV/Comedy Central (verrassing) die worden verloot onder de deelnemers.

Durf jij het aan?


Hier de link: http://bit.ly/1rzz1Mb

Please help *__*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2014, 19:24
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Ga weg man, met je reclame.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2014, 06:09
Verwijderd
Kijk, als je op dit forum zegt "Hoi zouden jullie mijn enquête willen invullen, superbedankt" dan krijg je altijd wel positieve reacties. Maar als je doet alsof het invullen van jouw enquête een hype is en het verhaal bovendien als een kettingbrief aankleedt, kom je over als spam en daardoor gaat niemand zin hebben om je te helpen.

Die bit.ly link helpt ook niet trouwens. Dan weet ik niet wat voor site erachter zit.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2014, 17:48
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Je kunt mij al steunen door het invullen van een korte enquête die maar vijf minuten duurt. Daag vervolgens drie andere mensen uit om mijn enquête in te vullen.
nice
Met citaat reageren
Oud 05-09-2014, 18:42
Verwijderd
De associatie met de ice-bucket-aandachtshoeren werkt niet in je voordeel.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2015, 23:02
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Optyfe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.