Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 22:02
!voX
!voX is offline
Tja ik weet niet of ik jullie hier wel mee lastig moet vallen, maar ik zit er toch wel een beetje mee...

Ik ken een meisje, ze zit nu 2 jaar bij me in de klas, en sinds enkele maanden ben ik haar steeds leuker gaan vinden. We hebben wel een prettige vriendschapelijke relatie om het zo maar te zeggen, maar echt meer dan dat is het niet. Nu ben ik behoorlijk verliefd op haar, en ik vind haar heel erg leuk. Dat is natuurlijk niet erg, het probleem is: ze heeft al een vriend

Ik kende die jongen ook al voordat ik wist dat zij en hij wat hadden (ik wist dat nog niet toen ik verliefd op haar begon te worden), en het is wel een aardige gast, alleen: was hij haar vriend maar niet...

Mijn probleem is dat zij wel heel aardig is tegen me, maar niet meer wil dan nu (denk ik, al twijfel ik daar hoopvol soms een beetje aan), terwijl ik dat wel graag wil. Ik wil niet tussen haar en hem proberen te komen, om dan ruzie met allebei te hebben! Ze hebben echter een behoorlijk vaste relatie, dus ik weet niet of ik ooit nog een kans maak (klinkt wel een tikje zwaar, maar zo zie ik het).

Het heeft niet veel zin denk ik om toch meer te proberen dan nu, wat denken jullie??
__________________
It Never helps to hurt, but never hurts to help
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 22:13
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
als je toch gaat proberen is de kans groot dat het einde vriendschap is. Je zegt dat hun relatie goed is, lijkt mij nutteloos om het dan te proberen.
Tis heel kut, ik heb et ook wel es gehad. Maar toen ging het uit en omdat ik al die tijd gewoon leuk de 'beste vriendin' was geweest had ik ineens kans. Was wel anders geweest als ik had zitten stoken. tenzij je dat op een manier doet dat zij het niet merkt, maar dat is wel heel laag, gemeen en vals
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:14
Verwijderd
De hoofdregel is: niet klooien in andermans relatie om die persoon te krijgen, tenzij die persoon ondubbelzinnig aangeeft dat het in die relatie niet goed zit.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:30
$$$
$$$ is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 23:14:
De hoofdregel is: niet klooien in andermans relatie om die persoon te krijgen, tenzij die persoon ondubbelzinnig aangeeft dat het in die relatie niet goed zit.
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 09:11
Wave
Wave is offline
Wat wil je ervoor op het spel zetten?
Ik zou zo iets hebben van laat maar rusten, een meisje kan ook zonder bijbedoeling aardig tegen je doen....
Maar volgens mijn vriend moet je dan juist extra je best doen...
(ff reactie aan hem gevraagd.....)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 09:51
!voX
!voX is offline
Ik wil in ieder geval niet mijn 'gewone' vriendschap op het spel zetten voor meer dan dat, de kans dat zij niet meer wil, en dat ik dan ook mn gewone vriendschap kwijt zou raken lijkt me heel vervelend. Misschien dat ik inderdaad alles maar gewoon moet laten zoals het is, en erover moet zien te komen

Naja, in elk geval voor jullie advies
__________________
It Never helps to hurt, but never hurts to help
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:00
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Ik heb vaak het idee dat als iemand al een vriend of vriendin heeft die persoon veel opener is in omgang met andere, omdat ze ervan uitgaan dat andere ook weten dat ze bezet zijn.

Als ik jou was zou ik mezelf een boel verdriet besparen en de vriendschap vriendschap laten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik ben verliefd maar durf het niet te vertellen
MItchdecoole
15 26-09-2011 18:27
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.