Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2004, 18:47
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Hahha het begint al met iemand toestappen en vragen of "zij/hij geen zin heeft om es iets leuks te gaan doen", op een gegeven moment komt "het ouders ontmoeten", "intiemer zijn en naar bed gaan". Dan zijn er ook nog altijd de mannen die vrouwen maar een stel rare wezens vind die nooit duidelijk zijn.. Mmm mij één van... Gehe.. En vrouwen denken weer altijd watvoor nerd, vage of kinderachtige jongen is dat nou weer.. Soms is liefde zo onvoorspelbaar! Je raakt er onzeker door en steek het maar op andere dingen.. Je verpruts het, je weet niks te zeggen en ga zo maar door.. Perfecte liefde bestaat volgens mij niet.. Dat wil niet zegge dat je niet op iemand verliefd kan zijn.. Ohh tis allemaal zo moeilijk. Je moet rekening houden met vrienden, werk en dan een vriendin.. Je moet oppassen dat je niks verkeerd zegt of doet.. En... Tja ga zo nog maar fff door..! Herkennen jullie het ook..!? Gewoon al dat gedoe.. Het plannen, wat eigenlijk één grote warboel bij mij op het moment is.. Vriendin: "vanmiddag naar stad" ik "k, is goed", vrienden: "vanmiddag fitnesse en mischien nog zwemmen?" ik weer: "k, is goed", damn weer twee afspraken, ik ook met mijn stomme kop! Dan moet je weer iets af zeggen.. Vriendin gaat voor, maar je wilt ook niet je vrienden laten vallen.. Aaaaahhh stom ben je ****.. Nou dan maar vriendin en weer een nieuwe afspraak vrienden maken.. Ook tentames gaan niet voor te pruimen en rarara.. Ja hoe komt dat toch weer.. Afijn tis allemaal zo ingewikkeld.. Ook zoiets heeft mijn vriendin hier wel zin in of.. Of het nu tv kijken is of wat anders je vraagt je toch af en toe wel eens af zou ze het toch wel naar d`r zin hebben.. Najaaa "bij je eigen denk je dan, zal wel anders zal ze het wel zeggen".. Maar ja eerlijk een mening zeggen is bij mij een vereiste, maar soms twijfel je er toch wel eens eraan of ze het ook wel doen.. Aaah.. Ook smsjes het ene moment krijg je een berichtje waar je weer helemaal blij van wordt en het andere moment schrijft ze/hij je een berichtje dat weer depriontmoedigend is.. Kijkt je vriendin op je computer, ontdekt ze dat weer, zie ze weer ex-vriendinnen, mensen die jouw zo noemen omdat ze je ergens van kennen.. D`r zijn zoveel dingen.. En soms zo moeilijk..

Kortom liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 18:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2004, 18:54
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
o
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 18:57
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Nou dankje multivitamientje.. Aaaah herken je dit dan allemaal niet vind je het dan niet moeiljk?!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 18:58
Verwijderd
ik ben het zó met je eens. en verder wil ik er niets over kwijt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:00
elledc
elledc is offline
Sommige dingen zijn idd niet makkelijk in een relatie maar andere dingen verlopen spontaan. Als je verliefd bent sta je er niet bij stil en doe je 't gewoon. Dan plaats je je vriendin op nr.1 en vrienden kunnen wachten.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:00
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 15-01-2004 @ 19:57:
Nou dankje multivitamientje.. Aaaah herken je dit dan allemaal niet vind je het dan niet moeiljk?!
Tuurlijk wel, maar ik heb helemaal geen zin om me daar nu al mee bezig te houden... Daar heb ik nog tijd genoeg voor
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:07
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
But do ye mind dat ik er wel eventjes bij stilstaat .. Ik heb denk ik op het moment een beetje laast van het REMI-syndroom .. Ach het lijkt me gewoon leuk om te weten of mensen er dingen er in herkennen.. En hoe het bij hun in hun wereldje omgaat en niet alleen in liefde, maar ook met andere dingen zoals relaties onderhouden..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:10
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 15-01-2004 @ 20:07:
But do ye mind dat ik er wel eventjes bij stilstaat .. Ik heb denk ik op het moment een beetje laast van het REMI-syndroom .. Ach het lijkt me gewoon leuk om te weten of mensen er dingen er in herkennen.. En hoe het bij hun in hun wereldje omgaat en niet alleen in liefde, maar ook met andere dingen zoals relaties onderhouden..
Ik denk dat iedereen van die leeftijd wel eens problemen heeft in een 'relatie'. Ik begin er voorlopig niet meer aan, moet er niet aan denken om vanaf nu tot mn 65ste aan iemand vast te zitten. Uiteraard sta ik wel overal voor open
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:20
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Ik heb totaal geen problemen om alles bij te houden. Me vriend is dan nu een half jaar op uitzending, maar normaal gesproken zie ik hem in het weekend. Op zaterdagavond gaan we dan meestal stappen waardoor we al onze vrienden zien. Doordeweeks ben ik bezig met mijn studie en als ik klaar ben met huiswerk spreek ik met me vrienden af om de stad in te gaan of wat anders leuks te doen. Ook als ik een uurtje vrij heb bel ik me vrienden, smsen we of ik spreek ze op msn. Verder hebben mijn vrienden werk of een studie en snappen ook wel als ik een keer geen tijd heb. Als je wil dat alles goed gaat moet je prioriteiten stellen en ook goede afspraken maken met je vriend(in) en vrienden. Je vriend(in) moet begrijpen dat je ook je vrienden wil zien en dat je je studie/school hebt waar je tijd aan moet besteden en je vrienden moeten begrijpen dat je je vriend(in) wil zien en ook dat je je studie/school hebt.

Ik heb in ieder geval alles onder controle!!
__________________
Femme La Rose, La Femme Fatale
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:57
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Jop je hebt helemaal gelijk, maar dan nog.. Het blijft moeiljk.. Misschien heb jij het wel allemaal onder controle en juist gepland, maar ieder heeft zijn eigen situatie weer.. Mijn vriendin is nou ja aaah hoe noem je dat woord nou.. Mmm nou ja ze kan gewoon niet zonder me.. Damn kom echt fff niet op me woord.. Help me ff .. Nou en dan vind ik het af en toe ook moeilijk om dan weer neej te zeggen en te zeggen dat ik naar vrienden ga.. Maar jaa, mischien komt het nog door de "korte duur" van de verkering (rond 5 maanden) en misschien word het later wel wat minder.. Maar jaa de één is gewoon een warhoofd in plannen en de ander niet.. Maar je kan me geen ongelijk geven dat liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden niet altijd even makkelijk is..!

Afhankelijk dat was het woord
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 20:00.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:57
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 15-01-2004 @ 20:57:
Jop je hebt helemaal gelijk, maar dan nog.. Het blijft moeiljk.. Misschien heb jij het dan wel goed gepland, maar ieder heeft zijn eigen situatie weer.. Mijn vriendin is nou ja aaah hoe noem je dat woord nou.. Mmm nou ja ze kan gewoon niet zonder me.. Damn kom echt fff niet op me woord.. Help me ff .. Nou en dan vind ik het af en toe ook moeilijk om dan weer neej te zeggen en zeggen dat ik naar vrienden ga.. Maar jaa, mischien komt het nog door de "korte duur" van de verkering (rond 5 maanden) en misschien word het later wel wat minder..
je hebt altijd het forum nog
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:58
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 15-01-2004 @ 20:57:
Jop je hebt helemaal gelijk, maar dan nog.. Het blijft moeiljk.. Misschien heb jij het dan wel goed gepland, maar ieder heeft zijn eigen situatie weer.. Mijn vriendin is nou ja aaah hoe noem je dat woord nou.. Mmm nou ja ze kan gewoon niet zonder me.. Damn kom echt fff niet op me woord.. Help me ff .. Nou en dan vind ik het af en toe ook moeilijk om dan weer neej te zeggen en zeggen dat ik naar vrienden ga.. Maar jaa, mischien komt het nog door de "korte duur" van de verkering (rond 5 maanden) en misschien word het later wel wat minder..
afhankelijk? gehecht ?
__________________
www.cu2.nl/maanmeis
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:02
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
Multilot schreef op 15-01-2004 @ 20:57:
je hebt altijd het forum nog
Gehe jep gelukkig maar, af en toe is dat zo makkelijk en kan je ff heel je hart uitstorten! Echt TOP! Scholierenforum DOET! .. Ik hou van jullie allemaal mensen ..

Citaat:
maanmeisje17 schreef op 15-01-2004 @ 20:58:
afhankelijk? gehecht ?
Jahaha ik kwam er ook net op.. Mmm zit ook met zoveel gedachten in mijn hoofd haha.. Meestal als je niet op een naam komt, of een woord, kom je er wel op als je er even niet aan denkt
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:37
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik ken het helemaal. Opeens moet je je tijd gaan verdelen en zijn vreinden beledigd dat je 'alleen nog maar oog voor je vriend(in) hebt'. Logisch, dat is ook degene waar je verliefd op bent en verliefdheid is een sterker gevoel dan vriendschap.
Nouja, nu is het een week uit met mn vriend, sinds een jaar, dus ik heb dat niet meer... Maar altijd nog liever het gedoe erbij dan geen liefde...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 05:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Probeer mededelingen te vermijden. Plak er anders gewoon een vraag aan vast: Welke strubbelingen komen jullie in je relatie tegen of wat vinden jullie oid?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 12:01
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Mijn beste vriendin heeft nu ook al ongeveer 2 jaar een relatie. En vaak als we iets gaan afspreken dan zegt ze het op het laatste moment af omdat ze toch iets gaat doen met haar vriend. Hij kon eerst niet, dus sprak ze met mij af, en nu hij wel weer kan zegt ze onze afspraak af.
Ze gaat wel twee maanden van te voren een kadootje voor d'r vriend's verjaardag kopen en die van mij vergeet ze gewoon. Zelfs om maar een smsje te sturen met gefeliciteerd of iets dergelijks.
En twee/drie keer dat zij met mij wou afspreken kon ik niet en nu is ze boos op mij omdat ik niet kon. Terwijl ik wel altijd begrip voor haar heb, als ze iets afzegt of als ze niet kan omdat ze met haar vriend afspreekt. Vind ik best wel sneu van d'r.

Ik vind best wel dat je en je relatie met je vriend kan onderhouden en je vriendschappen, maar ik vind wel dat je voor allebei wel een beetje moeite mag doen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 12:14
Knorrretje
Knorrretje is offline
Ik vind het ook zo lastig. Ik zit met vrienden, werk, school en huiswerk. Alles loopt door elkaar heen. Dan ga ik naar het huis van mijn vriend, en dan belt een vriendin op, en dan moet ik weer zeggen 'nee, ben vanavond al bij C.'.

Als ik iets met een vriendin ga doen, dan denk ik: shit, heb ook zin om bij mijn vriend te zijn, nu zie ik hem 3 dagen niet...

Sowieso heb ik dan nog werk, drie dagen in de week en een fulltime studie...Het is allemaal zo druk, en ik ben bang dat ik mijn vrienden heel erg laat zitten...maar ik vind mijn relatie nou eenmaal ook heel erg belangrijk...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.