Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 12:47
Verwijderd
Ik weet niet zeker of dit wel hier hoort (anders moet iemand van het fb-team hem maar verplaatsen ), maar goed. Hebben jullie al eens iets online gekocht? Zo nee, waarom niet? Zo ja, waarom en wat waren je ervaringen. Deze vraag komt bij mij opborrelen omdat ik net iets thuis heb ontvangen dat ik online heb gekocht (een boek).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 13:16
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Ik heb wel eens een pizza online 'gekocht'.
Bezorging was binnen 1 uur.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 13:22
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Keb momenteel een bestelling staan bij Informatique. Gisteravond bestelt, vannochtend orderbevestiging, en zonet een mailtje dat de bestelling klaargemaakt is.

Tot zover dus gaat 't prima, als 't goed is heb ik 'm morgen / overmorgen in huis. Tot nu toe bevalt 't me wel
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 13:30
Verwijderd
Ik heb ervaring bij:
www.large.nl
www.otto.nl [jaja]
www.lostandfound.de
www.stuntprijzen.net

en bealt me allemaal prima
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Wasp schreef:
Ik heb wel eens een pizza online 'gekocht'.
Bezorging was binnen 1 uur.
Bij mij binnen 45 minuten
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 13:51
Orion
Avatar van Orion
Orion is offline
Ik heb online besteld bij verschillende (vooral) computerzaken

bevalt me allemaal prima

1 keer een incidentje gehad met mp3cdspeler.nl, maar die hebben het later weer goed gemaakt
__________________
Ongefilterd. Van nature troebel.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Wasp schreef:
Ik heb wel eens een pizza online 'gekocht'.
Bezorging was binnen 1 uur.
Lameradu, Al Capones?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:00
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Bestel meestal mijn computeronderdelen online, altijd goed gegaan.

Ook 1x vliegticket besteld, ging ook perfect.

En wat spelen en dvd's online besteld. Allemaal ging het goed en makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:00
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Citaat:
DutchECK schreef:


Lameradu, Al Capones?
New York Pizza..
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:27
Verwijderd
Boeken, software, CD's, tijdschriften, eten en computerspullen .. ging tot nu toe allemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:30
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Nederlandse webshops gingen altijd goed (op Shop.nl na, die tot 2 keer toe vermeldden dat een CD leverbaar was en het alsnog in de backorder kwam). Buitenlandse webshops waren minder succesvol in de levering: 2cooltek heeft me ooit es de verkeerde coolers bezorgd (kwamen alsnog van pas, dus niks mee gedaan) en een DVD van het engelse Hit&run music is nooit aangekomen (bedrag teruggestort gekregen).
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:07
Verwijderd
Ik heb zeer goede ervaringen met Norrod, Informatique, Perfect Systems, Alternate en Opus Supplies.

Altijd werd geleverd conform de 'binnen-2-dagen'-standaard, tenzij 't niet op voorraad was. En in dat geval ontving ik netjes een mailtje met de te verwachten levertijd -- welke altijd netjes klopte.

Online bestellen werkt ideaal, i.m.o. Hoewel mijn ervaringen met Large wat levertijd betreft wat minder zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:14
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen (bol.com, amazon.co.uk, amazon.com, dynabyte.nl, darkangel.co.uk, warprecords.com, ant-zen.com en adnoiseam.net)

levertijd was bij allemaal zoals afgesproken en de items waren in prima conditie..
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Wasp schreef:
New York Pizza..
Ah
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:21
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
ik heb tot nu toe overal positieve ervaringen .. nu hopen dat perfect systems ook goed is (zou dan morgen moeten komen) ...

ow wacht.. niet overal.. ik heb een hoop gezeik gehad bij Gistron over een bestelling.... in het kort: ik bestelde geheugen toen het heel goedkoop was... hoor niks... later zeggen ze: niet op voorraad... ik zeg.. dan hoef ik niet meer (prijzen waren super aant stijgen ... krijg ik ineens 6 weken later een pakketje van Gistron... 350 gulden.... ik kwaad gebeld/gemailed uitgelegt.. pakketje geweigerd.. en nooit meer wat van ze gehoord... NEGATIEF dus
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:57
Verwijderd
Ik heb mijn kabelinternet bij @home online besteld. Het was allemaal goed enzo, ontvangstbevestiging gekregen, en toen 2 maanden nix meer gehoord. Opgebeld, en gezegd dat ik kabel had aangevraagd. Daar wisten ze helemaal niks vanaf. Toen heb ik het dus telefonisch geregeld. Ook heb ik mijn computer online besteld bij Albert-Heyn. Ging ook goed, ontvangstbevestiging, en de computer zou ik binnen 4 werkdagen of eerder kunnen afhalen bij de Albert-Heyn bij mij in de buurt. Dus ik 4 dagen later naar de A-H, en wat denk je? De computer was er nog niet. Ze waren uitverkocht. 3 dagen later kwam er een telefoontje:"Ja, er is toch nog een computer, en die kunt u vanaf morgen komen afhalen". Dus wij naar de Albert-Heyn, eerst betalen met airmiles, en toen contant. Maar wat bleek? Ze vroegen €300,- teveel. Dus wij zeggen dat het niet klopte enzo, en zij alles nazoeken. "He, ja, wat gek, we hebben de verkeerde besteld Dus hij werd weeeeer besteld. Airmiles weer geruild enzo, en wij 2 weken later (jaha, zo lang duurde het), weer bij de Albert-Heyn komen. Wat bleek bij het betalen? we hadden niet genoeg airmiles, want de airmiles organisatie had de teruggestorte airmiles nog niet verwerkt. Dus er stond te weinig op ons pasje. En na een maand waren de airmiles weer ok, en konden we de computer afhalen. En nu zit ik er thuis achter.

Ik heb dus eigenlijk hele slechte ervaringen met online shoppen, en nu maar hopen dat die scanner die ik vanmiddag heb besteld goed aankomt aanstaande maandag. *zucht* En als die kl*te A-H het nou niet goed doet dan sleep ik ze voor de rechter!

[edit

Ik heb vorige week trouwens een boek besteld bij de Noordnederlands boekhandel. Want we konden dat boek nergens anders krijgen. We krijgen als het goed is over een paar dagen een acceptgiro thuisgestuurd. Nou maar hopen dat dat goed gaat

[/edit]

Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 17:02
Verwijderd
Citaat:
TearSong schreef:
ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen (bol.com, amazon.co.uk, amazon.com, dynabyte.nl, darkangel.co.uk, warprecords.com, ant-zen.com en adnoiseam.net)

levertijd was bij allemaal zoals afgesproken en de items waren in prima conditie..
Je hebt een kat online besteld?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 18:57
pietje63
Avatar van pietje63
pietje63 is offline
in eerste instantie heb ik vaak pech gehad (defect apparaat) maar altijd keurig opgelost
via een site had ik een keer een mp3-cd-speler gekocht, niet gekregen maar ik had ook nog niet betaald
later via www.mp3cdspeler.nl wel gekregen (en toen wel betaald)

dus redelijk goede ervaringen
__________________
whatever u want, whatever u do, don't forget me :)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-06-2002, 19:08
juppeltje
juppeltje is offline
al onze pc´s thuis via internet werkt prima !
__________________
tut tut tut
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:53
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb wel eens wat software besteld via http://www.surfspot.nl/. Moet zeggen dat ik erg tevreden was over de levering. En ik heb ook een keertje op één of andere site een paar voorraadbussen besteld waar je met krijt op kon schrijven, ook die waren er erg snel!

Dusseh, ja, ben er wel tevreden over
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:57
Ninnoc
Ninnoc is offline
www.bol.com een boek
alles ging prima had het in 3 dagen thuis
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 16:17
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
M'n bestelling bij Informatique is onderhand binnen, en ben er erg over te spreken.

Maandagavond: Besteld + bevestiging ontvangen.
Dinsdagochtend: Bestelling bevestigd door een verkoper.
Dinsdagmiddag: Melding van verzending binnen gekregen.

Bovendien kon ik via een zogeheten Track en Trace precies zien waar m'n pakketje zich bevond. (Zie screenshot)



Prima zaken doen met Informatique en de PTT
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 16:20
Verwijderd
Heb het boek (Birdy voor de geinteresseerden) ook bij bol.com besteld en het ligt nu naast me. Vanaaf acceptgirootje ff dumpen bij de bank (ben er dan toch in de buurt) en dan is alles 100% perfect gegaan.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 16:25
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Twee keer een horloge besteld (liep allebei prima), en een keer een pizza ofzo, ging ook perfect.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 16:27
pietje63
Avatar van pietje63
pietje63 is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Twee keer een horloge besteld (liep allebei prima), en een keer een pizza ofzo, ging ook perfect.
maat toch niet zo'n goed horloge dan denk ik
__________________
whatever u want, whatever u do, don't forget me :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2002, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef:
Twee keer een horloge besteld (liep allebei prima), en een keer een pizza ofzo, ging ook perfect.
Jij spaart horloges?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 17:30
Dutchian
Avatar van Dutchian
Dutchian is offline
Ik heb eens wat bij KijkShop online besteld (toen waren de bezorg kosten toch gratis...)

Mijn studieBoeken bij het VDO online besteld.

Pas geleden wat Hardware gekocht van een bedrijf uit Breda. Ging via de PTT kon je inderdaad zien waar je pakketje was

DVD's uit Canada besteld

2 keer vliegtickets online betaald bij EasyJet.com

Ik heb nog nooit zelf met een Creditcard betaald (heb ik ook niet) alleen mijn moeder bij easyjet. Ikzelf vetrouw de creditcard met internet niet.
__________________
It's a bitter sweet Symphony
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:09
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
ik heb tot nu toe overal positieve ervaringen .. nu hopen dat perfect systems ook goed is (zou dan morgen moeten komen) ...

nou perfect systems perfect hoor.. vanmiddag om 12.00 uur stond de kast voor de deur
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 18:44
Verwijderd
Ik heb net een telefoontje gekregen van Albert-Heyn, de scanner die ik woensdag had besteld is er . Terwijl hij er eigenlijk pas morgen of maandag had moeten zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Online kleding shoppen
sebastiaan133
18 09-10-2015 19:17
Vrije tijd hebben jullie ervaring met deze online winkel?
Gonny97
2 29-11-2013 17:54
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Lifestyle grote maten kleding
Denise_kaas
5 15-08-2012 14:16
Lifestyle Online winkel: Modcloth
Shakespeare?
9 20-03-2011 00:26
Lifestyle [re-ask] online merk-store
Sjoukie
23 20-10-2003 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.