Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2011, 14:54
Chestbrah
Chestbrah is offline
Ik kom dus net uit de supermarkt om wat eten te halen na een zware benentraining in de sportschool vanmorgen. Niets nieuws onder de zon, na een flinke krachtinspanning wil ik een flinke lunch naar binnen werken.
Kom ik dus in de supermarkt en ben rustig aan het kijken wat ik dit keer voor culinairs, doch verantwoord, ga klaarmaken. Komt er ineens een jongen van een jaar of 18 naar me toe gelopen. Hij had een wat tenger postuur, maar je kon wel zien dat hij traint aan zijn schouders ook al waren zijn kuiten wat magertjes.
Hij tikt me op de schouders en vraagt met een iets wat schuchtere stem of ik die ene dude uit de sportschool ben. Ik zeg kan wel, er gaan zoveel mensen naar de sportschool. Hij zei direct daarop dat hij me wel herkend omdat ik altijd zo diep squat (een squat is een kniebuiging, meestal met extra weerstand zoals van een barbell. De Engelse term squat wordt wereldwijd gebruikt, vooral in de krachtsportwereld). Ik weer dat ik altijd wel ATG squat (ATG=ass to grass, dus ik raak met mijn bips de grond bij iedere herhaling). Hij zei ja, altijd als jij ga squaten dat mompelen mensen vaak dat jij 1 van de weinige mensen ben die met echte perfecte vorm de oefening uitvoert. Dus ik glimlachte vriendelijk naar hem en vroeg waar ik hem mee kon helpen.
Hij begon erover dat hij met een voedingschema bezig is omdat hij nog iets wilde bereiken voor de zomer, gewoon de zoveelste jongeman die nog even wat spieren wil kweken voor de zomervakantie dus. Ik keek dus in zijn boodschappenmandje en zag een doos frikandellen en een zak verse frietjes, hij had dan wel weer een bak kwark wat dus goed is. Ik zei hem dus ook dat ik me beledigd voelde met zo’n vraag en al die frituurmeuk. Hij zei dus dat mensen op internet tegen hem zeiden dat je zoveel mogelijk moest eten met spierenkweken en dat vooral de calorieën tellen in welke vorm dan ook. Ik gaf hem hierop kort een paar links die ik op zijn iphone invoerde en hij bedankte me vriendelijk.
Klacht: mensen die verkeerd ingelicht worden als ze willen beginnen met serieus sporten
Advertentie
Oud 22-03-2011, 15:14
Zyzz
Avatar van Zyzz
Zyzz is offline
Heb ik ook last van brah, en ook altijd bitches die m'n biceps willen voelen
__________________
u mad?
Oud 22-03-2011, 21:49
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Dit topic gaat echt nergens heen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.