Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2009 / VWO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2009, 10:38
A****
A**** is offline
Hee,

hoe leren/bereiden jullie examen/proefwerk natuurkunde (1) voor?! Ik vind het echt een rotvak,, en snap nooit wat van de opdrachten

Tips en alles is welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2009, 20:18
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik maak de diagnostische toets van de hoofdstukken die we moeten leren, kijk die na en maak daarna uit de examenbundel de vragen over die onderwerpen. Dingen die ik echt niet snap, vraag ik in de les/in een tussenuur en dan maak ik die dingen de volgende dag nog een keer. En nouja. Zo sleep ik me er door heen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 07:38
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ook het boekje samengevat is vet handig om voor je examens door te nemen. Dan heb je alle stof weer even op een rijtje.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 23:13
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Samengevat is inderdaad handig.

Verder is het raadzaam voor je CE zo veel mogelijk oude examens te maken. Die zijn op het niveau van je CE, bevatten de belangrijkste onderwerpen en hebben dezelfde gedachtegang, manier van denken etc, zodat je weet wat ze van je verwachten.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 00:19
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Mjuh, ik wil idd ook voor natuurkunde (1,2 dan, maar toch) gewoon wat oude examens maken en dan zie ik wel of ik ergens veel moeite mee heb.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Samengevat is inderdaad handig.

Verder is het raadzaam voor je CE zo veel mogelijk oude examens te maken. Die zijn op het niveau van je CE, bevatten de belangrijkste onderwerpen en hebben dezelfde gedachtegang, manier van denken etc, zodat je weet wat ze van je verwachten.
Ja inderdaad: samengevat, bijzondere dingen opzoeken in je boek, aantekeningen, examenbundel en dan als laatste het examen + herexamen van vorig jaar maken. De laatste examens lijken het meest op wat je gaat krijgen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 21:33
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Ik ga eerst Samengevat doorlezen en kijken wat ik moeilijk vind, dat herhalen en daarna examens maken.
(En een groot spiekbriefje in m'n GR zetten, aangezien het toch toegestaan is, mijn leraar wiskunde spoort ons zelfs aan dat te doen, maak gebruik van alle voordelen die je hebt )
Vet chilll programma voor de TI-83+ heb ik trouwens, dan differentiert hij zelf een formule voor jou, wel fijn als je zo'n onmogelijk ding hebt met cosinus en sinus met een zooi machten en getallen ervoor.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 10:56
East
East is offline
ik heb examencursus gedaan
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 18:59
MrKwantos
MrKwantos is offline
én? geef ons tips!
Ik heb examencursus wiskunde gedaan. Was echt handig ik begrijp nu alles van wiskunde!

Ikzelf maak gewoon veel oude examens voor Natuurkunde. Sommige onderwerpen die ik alleen in de 4de gehad heb herhaal ik eventjes met samengevat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
VWO Natuurkunde 1
thabomb1986
160 20-06-2005 16:52
VWO Natuurkunde 1,2
Bloedpropje
56 17-06-2005 21:09
Eindexamens 2003 Havo Eindexamenstof Natuurkunde 1
New Born
4 14-04-2003 14:01
Huiswerkvragen: Exacte vakken Gezocht!Praktische Opdracht voor Natuurkunde 1!voor een 4Havo leerling
Magicstar84
7 07-03-2001 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.