Oud 19-05-2009, 16:37
Verwijderd
Worden die twee hulpmiddelen op/voor het examen gecontroleerd? Ik heb van vorige jaren nogal wat in mijn binas erbij geschreven, handige/anders geschreven formules enzo, moet ik die er allemaal uit gummen of is de kans dat ze die controleren heel erg klein?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2009, 16:56
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
De GR mogen ze niet wissen dit jaar, dat staat in de examenregels dus als ze dat proberen mooi niet aan toegeven.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 17:05
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
GR hoeft inderdaad niet, onze leraar adviseerde zelfs om er wat in te zetten. Binas mogen ze wel controleren.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 17:12
Verwijderd
gr maakt me nog niet zoveel uit, gaat meer om m'n binas. Dat het zou kunnen weet ik ook wel, maar vraag is meer of ze het ook wel eens doen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 18:23
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
De GR mogen ze niet wissen dit jaar, dat staat in de examenregels dus als ze dat proberen mooi niet aan toegeven.
Ze mogen op school wel verplichten om de informatie te wissen, alleen is het niet landelijk verboden om informatie erin te hebben staan.

Binas, verschilt per school en docent ook denk ik. Ik weet van bij de toetsen dat er één docent was die regelmatig steekproefsgewijs wat binassen pakte en die doorbladerde.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 18:09
annoniempje
Avatar van annoniempje
annoniempje is offline
Op mijn school worden de binasboekjes in ieder geval altijd gecontroleerd. Komen ze langs en gaan ze doorbladeren en als je er iets in hebt staan mag je hem dan niet gebruiken ofzo denk ik...

Of dat op alle scholen is weet ik dan weer niet..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 00:53
Verwijderd
Nee dus, bij ons werd er dit en vorig jaar niets gecontroleerd. Maja, wel begrijpelijk dat ze het op sommige scholen wel doen. Het is natuurlijk ook wel een beetje vreemd als je je hele binas vol met nuttige shit zou kunnen schrijven.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 10:32
xxx_Sean_xxx
xxx_Sean_xxx is offline
Bij ons op school kwam er een leraar langs om te vragen of je Binas schoon was. Als je ja zei liep hij gewoon verder, maar als je twijfelde kon je een nieuwe Binas van school krijgen.
Verschilt dus per school denk ik
__________________
Destiny decides who we meet in life
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 23:28
femenino
femenino is offline
bij ons moet je de binas inleveren de dag voor het examen en krijg je het op het examen weer terug. (doorgekeken door een andere leraar of hij wel schoon is) wat een werk.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 18:08
AZAlkmaarAZ
AZAlkmaarAZ is offline
wat is binas?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 18:52
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
wat is binas?
En jij vond vmbo 'makkelijk'.
Binas is een boek met allerlei dingen voor bio, natuurkunde en scheikunde erin. Standaardformules bijv.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 17:31
jeweetweldinges
jeweetweldinges is offline
Wij krijge binas vasn school
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 15:55
AZAlkmaarAZ
AZAlkmaarAZ is offline
Citaat:
En jij vond vmbo 'makkelijk'.
Binas is een boek met allerlei dingen voor bio, natuurkunde en scheikunde erin. Standaardformules bijv.
Klopt, en daar sta ik nog steeds 100% achter. Zelfs met examens kunnen ze het zich verloorloven om tussen de exams door te gaan blowen, zuipen etc dus dat zegt genoeg lijkt me. Maar ik doe E&M, dus ik heb nooit zo'n boekje gehad

groetjes vmbeauert
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Zelfs met examens kunnen ze het zich verloorloven om tussen de exams door te gaan blowen, zuipen etc dus dat zegt genoeg lijkt me.
da's niet alleen op het vmbo hoor, ook op het vwo ken ik wel mensen die ook gewoon in hun examentijd nog dagelijks blowen. oke niet echt direct voor hun examens, dat niet, maar een paar vrienden van me smoken nu nog steeds elke dag. al het hele jaar eigenlijk elke dag, dus niet alleen het vmbo is blijkbaar simpel
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 17:35
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
En aan de andere kant zijn er ook weer mensen die voor vmbo zakken terwijl ze hard leren. Alles is relatief enzo.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.