Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2003, 19:10
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
hier maar weer eens een nieuwtje!

c&c altijd welkom

__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2003, 19:11
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
heb jij em getekend? dooope!

Anywee, you know what i think..
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 19:12
sjw
Avatar van sjw
sjw is offline
cool man!!
__________________
zoekt en gij zult vinden :)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 19:16
Verwijderd
Ik vind de rok er niet bij passen... Rest is vet!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 19:22
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
owjah! ...sowwiej wishmaster

pencils: Amer Kokh
inks: me
colors: me

dus ik heb hem nei getekend alleen geinkt en gekleurd!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 19:45
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Zet dat ff in je eerste post, bij het plaatje.

Alhoewel ik Kokh z'n sign wel zag staan. Raar dat jij 't niet meteen zag, Wishmaster, als inker van Kokh
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 20:39
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
lol ik zie alles maar ik = niet iedereen
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 21:15
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Yesh quite cool, goede lichteffecten.
Die skirt is nog ietsje te plat denk ik, iets meer contrast erin en hijs perfecto
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 00:34
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
rok valt een beetje raar over die schoen.. maar voor de rest: wow, vette shit

wie inken er allemaal voor die gast man?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 09:46
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
uhm...nou alleen Wishmaster eigenlijk...ik had gewoon nix te doen!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:28
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 28-08-2003 @ 10:46:
uhm...nou alleen Wishmaster eigenlijk...ik had gewoon nix te doen!


ik zie nu dat de outline van de bijl niet overal even dik is...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:56
qghp
qghp is offline
Mooi hoor!

het enige wat ik er op aan heb te merken is de bijl, die een beetje losjes in zn hand bungelt zeg maar, het lijkt net of hij hem neit vast heeft
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 14:26
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik vind het hoofd beetje te klein. Verder wel mooi, ja en hoe hij die bijl vast houd, ook beetje vaag.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 15:10
Mononoke
Avatar van Mononoke
Mononoke is offline
Die heeft een lange arm!

De figuren op zijn borst zijn leuk.
__________________
I am the Lizard King I can do everything
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:03
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Ah, jij hebt em niet ontworpen en getekend, dan zal ik m'n mond houden over die pijnlijke arm en niet-bruikbare bijl. :] En nog een hoop anatomieprobleem'pjes'.
Wel leuk gekleurd en ge-inkt. De licht- en schaduwval zelf vind ik wel goed, alleen die lichtstralen zelf enzo... Die vind ik niet echt mooi, onder andere omdat ze niet doorlopen tot de rand van de tekening. En sowieso vind ik dit soort lichtstralen niet mooi. De kleuren van die vlammen in zn rok vind ik een beetje buiten het palet vallen en er dus niet bij passen. En ik vind de huidskleur van het ventje zelf niet zo denderend... Een beetje saai en afgezaagd, zo'n kleurtje.
Conclusie: het is allemaal wel grappig, maar niet echt geweldig.

Hoeveel tijd heb je hier eigenlijk in gestoken?
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:06
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
okeej...voor de duidelijkheid....hij heeft hem nie vast....hij leunt een beetkjuh met zn hand op da bijl ding geval....dat bijl ding staat dus op de grond! d0h!!

en dat de lijnen niet even dik zijn is juist de bedoeling geeft de boel wat meer schwung en lijkt het nie zo stijf!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:10
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 28-08-2003 @ 19:03:
Ah, jij hebt em niet ontworpen en getekend, dan zal ik m'n mond houden over die pijnlijke arm en niet-bruikbare bijl. :] En nog een hoop anatomieprobleem'pjes'.
Wel leuk gekleurd en ge-inkt. De licht- en schaduwval zelf vind ik wel goed, alleen die lichtstralen zelf enzo... Die vind ik niet echt mooi, onder andere omdat ze niet doorlopen tot de rand van de tekening. En sowieso vind ik dit soort lichtstralen niet mooi. De kleuren van die vlammen in zn rok vind ik een beetje buiten het palet vallen en er dus niet bij passen. En ik vind de huidskleur van het ventje zelf niet zo denderend... Een beetje saai en afgezaagd, zo'n kleurtje.
Conclusie: het is allemaal wel grappig, maar niet echt geweldig.

Hoeveel tijd heb je hier eigenlijk in gestoken?
klopt idd...die licht stralen zijn best ugly...maar ja ben ook nog in de leer!...volgende keer beter dacht ik zo.....en de huidskleur...tja wat voor kleur dan? was er zelf iig wel tevreden over!

ow en hoezo anatomie probleempjes...tis toch niet zo dat het een figuur is die je in het egt ook zou tegen kunnuh komen......tis een fictief persoontje, oftewel een comic personage...dus fuk anatomie!


iig iedereen bedankt voor zijn haar reacties!

ow en ben er in totaal zon 6 uur meej bezig geweez denk ik! ...inkten koste het meeste tijd en het kleuren uitkiezen!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]

Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 18:12.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:17
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 28-08-2003 @ 19:10:
klopt idd...die licht stralen zijn best ugly...maar ja ben ook nog in de leer!...volgende keer beter dacht ik zo.....en de huidskleur...tja wat voor kleur dan? was er zelf iig wel tevreden over!

ow en hoezo anatomie probleempjes...tis toch niet zo dat het een figuur is die je in het egt ook zou tegen kunnuh komen......tis een fictief persoontje, oftewel een comic personage...dus fuk anatomie!


iig iedereen bedankt voor zijn haar reacties!
Je vroeg ook om constructive critics dus... Tja, de kleur. Ik vind dit saai, maar zou zo gauw niet weten wat beter zou zijn. Ik probeer altijd een heleboel, totdat ik een paar kleuren heb die me wel aanstaan, om vervolgens nog meer te proberen tot ik de goeie tint heb. Soms heb ik maar een paar keer proberen nodig, en soms heel wat en verander ik het aan het eind toch weer enzo.

Maar een comic-figuur moet nog wel enigszins een normaal werkend lichaam hebben, lijkt me. 'k Bedoel, bij zn borsten... De ene is een stukje groter dan de ander. Hij heeft of zeer weinig hersens of een enorm lichaam. En aan spieren heb je niet zoveel als ze niet verbonden zijn aan je botten. Nouja, verhoudingen e.d. vind ik ook nooit zo heel erg belangrijk bij comics, maar het lichaam moet wel een beetje kunnen werken zeg maar. Net als dat je met wapens wel wat 'nuttigs' moet kunnen doen. Met deze bijl kan je hoogstens jezelf verwonden.
__________________
...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-08-2003, 18:22
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
De armen te lang, like nee? ga maar es staan, de biceps is misschien xtreem dik, maar de bovenarm klopt in lengte ongeveer wel, onderarm evenzo... bekijk eerst de stijl van iemand tekenwerk goed voordat je over anatomie begint te klagen, zoals een te klein hoofd, dat is toch echt te stijl, zijn toch echt dingen waar men voor kiest...

Spieren die niet verbonden zijn aan de botten? waar zie je dat dan..
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:07
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
tja...idd...tis amer zn stijl nou eenmaal! de anatomie klopt misgien nie...maar ut lijkt wel dope!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:30
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 28-08-2003 @ 19:22:
De armen te lang, like nee? ga maar es staan, de biceps is misschien xtreem dik, maar de bovenarm klopt in lengte ongeveer wel, onderarm evenzo... bekijk eerst de stijl van iemand tekenwerk goed voordat je over anatomie begint te klagen, zoals een te klein hoofd, dat is toch echt te stijl, zijn toch echt dingen waar men voor kiest...

Spieren die niet verbonden zijn aan de botten? waar zie je dat dan..
Ghehehe, zijn handen zouden de grond raken als deze mneer ze zou laten hangen. Dat noem ik toch echt te lang. En van de spieren en botten in (vooral) zijn (onder)arm klopt echt niets. Er zit geen elleboog; maar één bot in zn onderarm, terwijl dat er twee moeten zijn; alleen maar bepaalde spieren zijn te groot (zeg maar huge) wat in mijn ogen lelijk en voor de persoon in kwestie zeer pijnlijk is enz.
Tja, ik vind Kokhs stijl dan ook niet zo super en heb het gevoel dat hij nog heel veel moet leren(niet dat ik dat niet moet... ).

Biceps. Zitten geen pezen. Zou je wel moeten zien. En het lijkt sowieso dat heel die biceps op zn bovenarm is geplakt als een ballonnetje oid.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:34
Verwijderd
die roos... beest van belle?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:06
misfit13
misfit13 is offline
ik vin um tof maa da wist je al'
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:13
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Toch zie ik in beide gevallen wel degelijk 2 botten in de onderarmen... ik zie wel degelijk een elleboog, je ziet de helft niet begrijp ik.. kokh heeft een geheel eigen stijl, hij heeft een lange weg gehad, en uiteraard nog een lange weg te gaan, Hij lapt de anatomie graag aan z'n laars dat is waar, part of his style, maar hij weet waar hij mee bezig is, en dat kan je goed zijn aan z'n manier van werken... als je z'n stijl nix vind kan ik daar nog inkomen, maar 't is bepaald geen amateur meer.
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:30
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 28-08-2003 @ 20:30:
Ghehehe, zijn handen zouden de grond raken als deze mneer ze zou laten hangen. Dat noem ik toch echt te lang. En van de spieren en botten in (vooral) zijn (onder)arm klopt echt niets. Er zit geen elleboog; maar één bot in zn onderarm, terwijl dat er twee moeten zijn; alleen maar bepaalde spieren zijn te groot (zeg maar huge) wat in mijn ogen lelijk en voor de persoon in kwestie zeer pijnlijk is enz.
Tja, ik vind Kokhs stijl dan ook niet zo super en heb het gevoel dat hij nog heel veel moet leren(niet dat ik dat niet moet... ).

Biceps. Zitten geen pezen. Zou je wel moeten zien. En het lijkt sowieso dat heel die biceps op zn bovenarm is geplakt als een ballonnetje oid.
Handen die de grond raken.. like.. vind jij dit een mens? Dacht 't niet. Bestaat er een boek ofzo, met wetten erin waaraan buitenaardse figuren moeten voldoen? Als jij naar Star Wars kijkt, klaag je toch ook niet over het uiterlijk van Jabba the Hutt?

En over het leren van Kokh... zoals je zelf zegt.. ga beter zelf een stijl ontwikkelen, alvorens die van iemand anders af te kraken. Ik probeer je hier niet in de grond te timmeren, maar ik vind dat geklaag gewoon onzin.

Kokh tekent en heeft een stijl waar velen nog een puntje aan kunnen zuigen, imo.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2003, 11:21
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
uhu!....KoKh is zeker in vergelijking met veel andere comic pensillers wel een van de origineelste en zijn stijl is ongekend!!......hij doet zn eigen ding en heeft schijt aan wat een criticus zoals jij ervan denkt! en hij weet egt wel wat hij doet.

Als je wat meer van zn werk zou zien zou je net als de rest ook bekeren tot Jahannam!!....de dynamiek en originaliteit qua characters is gewoon weg geweldig! respect 2 Amer Kokh!!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 16:50
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Ohohoh, wat heerlijk.

Ik ken een hoop meer artiesten die comics en 'gewone' art in min of meer dit genre maken, en daar steekt Amer Kokh niet echt bovenuit en zeker niet in originaliteit. Vind ik dan. Hij heeft volgens mij nog veel te leren wat betreft aandacht trekken in een tekening (chaos details zijn leuk, zeker in zijn stijl, maar je moet wel zorgen dat die details niet de aandacht wegtrekken, en al helemaal niet in een comic, dat verneukt heel het plezier imho) enigszins kloppend perspectief en anatomie en nog wel wat dingen. Ik zeg echt niet dat hij slecht is, of niet goed of wat dan ook en ik weet ook echt wel dat hij fijn zijn eigen stijl heeft, maar het is volgens mij hier en daar gewoon onvolledig of zelfs foutief. Het heeft natuurlijk ook met je eigen smaak te maken, maar tot op zekere hoogte. Ik houd niet echt van zijn stijl, met al dat ondode vleesgedoe (), maar dat zorgt er nou ook weer niet voor dat ik zijn tekeningen slecht vind. Dat hij vaak anatomie'regels' aan zijn laars lapt, is natuurlijk zijn keus, maar er valt gewoon over te twisten. Vraag er maar enkele goeie en ervaren (comic-)artiesten op na wat zij ervan vinden, goeie anatomie e.d. Velen zeggen dat het niet superbelangrijk is dat alles anatomisch gezien klopt, omdat zeker bij comics er sowieso beesten opduiken die helemaal niet bestaan en dat er dingen gebeuren die in werkelijkheid niet kunnen, maar dat het wel erg fijn is als alles er kloppend uitziet, op het eerste gezicht. En op het tweede gezicht ook. En met kloppend bedoelen ze dan dat dat lichaam wat getekend is wel min of meer zou moeten kunnen functioneren. Verhoudingen zijn nog minder een ramp als die af en toe een beetje (veel) afwijken, maar hier moet het ook wel fijn blijven om naar te kijken. Behalve natuurlijk als er sprake is van een duidelijke afwijkende stijl, zoals in strips het geval is. Zo gauw het enigzins realistisch is (Witchblade bijv.) wordt het op prijs gesteld dat de verhoudingen ook enigzins realistisch zijn.

Moarja, niet iedereen is het hier over eens. Dit is iig mijn mening en die van veel artiesten. (Tenminste veel die ik ken/waarvan ik de mening weet.)

@p-chez: Nee, ik klaag niet bij StarWars over de verhoudingen of wat dan ook. Omdat dat duidelijk zeer afwijkende creaturen zijn, met een geheel eigen anatomie. (Nouja, dat wordt geprobeerd dan... ) Dit wezen is niet echt afwijkend, tis gewoon een nogal gespierde en nogal grote mneer met zeer weinig herseninhoud. De anatomie van een 'normaal' mens is gebruikt.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 17:53
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
hehe! wat leuk een hele discussie over Amer!

magoe....ik denk dat je of met hele andere soort comic artiesten bekends bent...of gewoon nog niet egt veel van Amer gezien....Ik bedoel als je kijkt naar tekeningen van Humberto Ramos of een Joe Madureira........ook daar klopt de anatomie van geen kant, en ook niet bij menselijk achtige figuren, en toch worden ze allebei zeker gezien als een van de beste op dit gebied.
Het was ook altijd de bedoeling om alles een betjuh binnen proporties te houden maar tegenwoordig stappen ze steeds meer af van het naar mijn idee ook vrij saaie idee dat alles moet kloppen.

Nouja het blijft natuurlijk een twist punt waar we nog uren over kunnen discusieren...ik vin Amer zn stijl mooi en jij niezo....punt!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 18:24
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
erg strak

ook meesterlijk ingekleurd
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 18:51
Verwijderd
hehe hij heeft een koptelefoon op, mij maakt het niet uit of anatomie klopt of niet, dit beeld geeft de 1e indruk: vet!
en mierenneukers gaan dan verder kijken, niet dat t erg is
maar ik stoor me er iig niet aan, ik stoor me alleen aan de koptelefoon (nee hoor dies ook dope)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 18:59
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
lol koptelefoon: deze pic was dus voor een drawoff, ze moesten een figuur voor Soul Calibur (2) bedenken, deze kerel zet dus ala Amer himself alstie gaat tekenen, knalharde metal op z'n hoofd om vrij aggresief te vechten lol... gaat verder nerges over
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
GeritoDM schreef op 29-08-2003 @ 17:50:
Ohohoh, wat heerlijk.

Ik ken een hoop meer artiesten die comics en 'gewone' art in min of meer dit genre maken, en daar steekt Amer Kokh niet echt bovenuit en zeker niet in originaliteit. Vind ik dan. Hij heeft volgens mij nog veel te leren wat betreft aandacht trekken in een tekening (chaos details zijn leuk, zeker in zijn stijl, maar je moet wel zorgen dat die details niet de aandacht wegtrekken, en al helemaal niet in een comic, dat verneukt heel het plezier imho) enigszins kloppend perspectief en anatomie en nog wel wat dingen. Ik zeg echt niet dat hij slecht is, of niet goed of wat dan ook en ik weet ook echt wel dat hij fijn zijn eigen stijl heeft, maar het is volgens mij hier en daar gewoon onvolledig of zelfs foutief. Het heeft natuurlijk ook met je eigen smaak te maken, maar tot op zekere hoogte. Ik houd niet echt van zijn stijl, met al dat ondode vleesgedoe (), maar dat zorgt er nou ook weer niet voor dat ik zijn tekeningen slecht vind. Dat hij vaak anatomie'regels' aan zijn laars lapt, is natuurlijk zijn keus, maar er valt gewoon over te twisten. Vraag er maar enkele goeie en ervaren (comic-)artiesten op na wat zij ervan vinden, goeie anatomie e.d. Velen zeggen dat het niet superbelangrijk is dat alles anatomisch gezien klopt, omdat zeker bij comics er sowieso beesten opduiken die helemaal niet bestaan en dat er dingen gebeuren die in werkelijkheid niet kunnen, maar dat het wel erg fijn is als alles er kloppend uitziet, op het eerste gezicht. En op het tweede gezicht ook. En met kloppend bedoelen ze dan dat dat lichaam wat getekend is wel min of meer zou moeten kunnen functioneren. Verhoudingen zijn nog minder een ramp als die af en toe een beetje (veel) afwijken, maar hier moet het ook wel fijn blijven om naar te kijken. Behalve natuurlijk als er sprake is van een duidelijke afwijkende stijl, zoals in strips het geval is. Zo gauw het enigzins realistisch is (Witchblade bijv.) wordt het op prijs gesteld dat de verhoudingen ook enigzins realistisch zijn.

Moarja, niet iedereen is het hier over eens. Dit is iig mijn mening en die van veel artiesten. (Tenminste veel die ik ken/waarvan ik de mening weet.)

@p-chez: Nee, ik klaag niet bij StarWars over de verhoudingen of wat dan ook. Omdat dat duidelijk zeer afwijkende creaturen zijn, met een geheel eigen anatomie. (Nouja, dat wordt geprobeerd dan... ) Dit wezen is niet echt afwijkend, tis gewoon een nogal gespierde en nogal grote mneer met zeer weinig herseninhoud. De anatomie van een 'normaal' mens is gebruikt.
hier sluit ik me helemaal bij aan Iemand moet eerst de anatomie volledig kennen voordat die persoon de anatomie gaat beinvloeden met zijn of haar stijl wat volgens mij niet het geval is bij Amer. En er is niks mis met de anatomie van Joe Madureira.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:29
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
dude...... willen jullie nou zeggen dat Amer de menselijke anatomie niet kent? kom op zeg, hij is al 5 jaar animator, zo iemand hij, zou je echt denken dat ie geen reet van anatomie snapt? dat ie er geen studie's van heeft gemaakt, denk na man...

Dit is gewoon zijn stijl, niets mis met Joe's anatomie? Check z'n nieuwe Streetfighter verhaal maar... hoe die gozer Sagat tekend, klopt geen kont van, hoor je mij klagen? neen... dit is gewoon een kwestie van stijl en smaak...

dit was overigens een vlugge schets, normaal besteed ie er zowieso meer aandacht aan.. maar om hierop te gaan baseren dat Amer de anatomie niet beseert is wel heel krom..
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Wishmaster schreef op 31-08-2003 @ 12:29:
dude...... willen jullie nou zeggen dat Amer de menselijke anatomie niet kent? kom op zeg, hij is al 5 jaar animator, zo iemand hij, zou je echt denken dat ie geen reet van anatomie snapt? dat ie er geen studie's van heeft gemaakt, denk na man...

Dit is gewoon zijn stijl, niets mis met Joe's anatomie? Check z'n nieuwe Streetfighter verhaal maar... hoe die gozer Sagat tekend, klopt geen kont van, hoor je mij klagen? neen... dit is gewoon een kwestie van stijl en smaak...

dit was overigens een vlugge schets, normaal besteed ie er zowieso meer aandacht aan.. maar om hierop te gaan baseren dat Amer de anatomie niet beseert is wel heel krom..
Ik begrijp wel dat Amer de menselijke anatomie heeft bestudeerd maar als ik die tekening zie, kloppen een aantal dingen niet zoals eerder werd opgenoemd. Misschien heeft ie wel 10 jaar anatomie bestudeerd, boeiend...ik geef commentaar op wat ik zie.

Ik heb toevallig ook Joe Mad's nieuwe werk gezien en ik was er erg van onder de indruk. Hij heeft de anatomie goed bestudeerd en heeft nu met zijn stijl de anatomie op een hele mooie manier overdreven (vind ik). Hij houdt tevens ook rekening met de echte anatomie en zorgt dat de verhouding goed ogen terwijl hij heel erg overdrijft.

Ik heb het meer over deze tekening in het bijzonder gehad en niet over het werk van Amer, maar alleen deze tekening.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:00
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Als je 't alleen over deze tekening heb ok.. kan ik er inkomen..

Check gewoon deze 2 gallery's even, dit is allemaal wat ouder werk, maar hierin krijg je al een aardig beeld van wat hij kan, en vooral de orginaliteit van de charactars.. (sommige dingen zijn vrij gay, maar d'r zitten dingen bij van 5 jaar trug, niet op letten hehe, binnekort krijgen we een nieuwe site: met updates..)
hier een gallery van Jahannam de comic waar we nu dus aan werken.. ( de nieuwe stuff staat hier allemaal nog niet tussen..)
http://www.jahannam.org/jahannam/1%20copy.html
hier wat ander werk..
http://www.jahannam.org/art/anubis%20colored.html

Anywee, ik ben nog altijd groot fan van Kokh, en ben blij om met em te kunnen werken, en geloof ik me ik herken talent als ik het zie..
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:41
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
waaah!!!.....jahoor Joe Mad zn tekeningen kloppen anatomies wel...sure......kom op zeg..bij zn werk bij Battle chasres alleen al....dude....sommige lui zouden nie eens moeten kunnen leven met zon lange nek!.......magoe..ut lijkt wel tof en daar gaat het om tog? en niet of het allemaal wel volgens de regeltjes klopt!....
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2003, 14:46
Verwijderd
wishmaster: de tekeningen in zijn gallery's zijn idd beter dan de tekening op deze topic.

getupkids: ik ken alleen maar Battle Chasers en daar is de anatomie idd goed en je hebt gelijk als je zegt dat het niet om regeltjes gaat en dat het er tof uit moet zien. Maar deze tekening vond ik er niet tof uit zien. Maar goed, ieder zijn smaak.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.