Oud 26-01-2003, 15:21
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Ik niet. * stemt* Hee, neimand!
Poll: Heb je al ns naar Idols gekeken?[*]Neen[*]Jah[*]k was zo stoned dat ik het niet meer weet

Ook een poll maken? Klik hier
__________________
Boe.
Advertentie
Oud 26-01-2003, 15:39
Verwijderd
(POLL) ben jij verslaafd aan (POLLS) maken?
[*]ja[*]ja[*]ja

Oud 26-01-2003, 16:03
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Vooral dat 3e antwoord zal vaak voorkomen..
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 26-01-2003, 16:14
Verwijderd
Haha, ik heb op ja geklikt, zo stoooeeeerrrrrr..........
Oud 26-01-2003, 16:20
Screenager
Screenager is offline
Dewi: begon goed, de rest viel me een beetje tegen.. ze kan beter.

Joel: hij hoorde echt niet in de finale thuis.. zn zang is werkelijk beneden peil.

marieke: ik vind marieke leuk, maar haar sk8ter boy performance viel me tegen.. ik vind haar beste optreden Stop van de 1e show..

hind: mooie stem, kan geweldig zingen.. goed gedaan.. toch vond ik haar andere optredens beter.

jamai: echt heel erg goed gezongen, vond hem 1 van de beste.

david: best goed, alleen die hoge noten hoefden van mij niet zo.. klinkt niet geweldig.

bas: ik vond bas erg goed deze keer, was het niet eens met de jury.

jim: stuk beter dan vorige week, ik vind dat nummer zelfs beter klinken met die lage stem.
Oud 26-01-2003, 16:33
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
ja

*klik*
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 26-01-2003, 17:30
Verwijderd
weten jullie al wat wie de volgende week gaan zingen?
Oud 26-01-2003, 17:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik ben echt voor marieke, maar wat zong ze deze keer fout zeg!! Echt zo zonde dat ze skaterboy had gekozen. Avril Lavigne zelf haalt hem niet eens (bij TOTP ging ie echt vals!!!).
Zonde zonde zonde, maar ik ben wel benieuwd naar d'r ballad van volgende week

Verder vond ik dat Hind en Jamai het echt goed deden.

Jim vonk niet geweldig evenals Dewi. (ook niet slecht hoor, maar niet zo van 'wauw, dat was mooi!'

En David vonden ze goed zingen maar ik helemaal niet. Ik zat al te smullen van het slechte commentaar dat moest gaan komen, maar het kwam maar niet...

En Bas moet ook negatieve reacties kunnen accepteren. Kvond het een beetje arrogant hoe hij reageerde, net alsof hij nooit slecht zou kunnen zingen.

En die stomme grietjes in het publiek die vonden dat ze om de 5 seconden moesten gaan applaudiseren, danwel boe-roepen, moeten ze voortaan weigeren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-01-2003, 18:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
WAAAAAAAAAH! Eindelijk die achterlijke Joel eruit! Nu wachten tot Marieke gedumpt wordt. Ik vind ze voor de rest allemaal wel oké.
__________________
Tsja
Oud 26-01-2003, 20:01
Verwijderd
bas en david mogen er ook uit, dan wordt het eindelijk een btjuh spannend.
nog steeds vind ik dat yuli er onterecht uitgegaan is, ik von haar veel beter dan bas,david,joel*ma die is er tog uit* en marieke!
Oud 26-01-2003, 22:03
Verwijderd
'k vond jamai goed.. dat was dan ook wel de enige..

kan iemand me vertellen wat er dan zo geweldig is aan jim??? want hij kan dus nie ech mooi zinge vind ik dan.. en zijn uiterlijk vind 'k ook nix...
Oud 26-01-2003, 22:17
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Ze vinden Jim lekker (dus vinden ze zijn zang ook automatisch goed ) Maar ik vind dat hij best wel zo'n rond babyhoofd heeft Misschien vinden ze dat juist 'schattig'
Oud 26-01-2003, 22:26
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Zelfs ik vind Jim nog wel lekker met zijn haar zo. In de voorrondes was hij wel lelijk. Nu is hij wel geil. Als ie zijn mond houdt dan. Oh ja, ik ben hetero.
Oud 26-01-2003, 23:38
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Riannuhh schreef:
bas en david mogen er ook uit, dan wordt het eindelijk een btjuh spannend.
nog steeds vind ik dat yuli er onterecht uitgegaan is, ik von haar veel beter dan bas,david,joel*ma die is er tog uit* en marieke!
juuuhg Jamai, renee froger, jamai, renee froger, bah, wat een...euh ..euh..fag
Oud 27-01-2003, 00:15
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
linda85 schreef:


En die stomme grietjes in het publiek die vonden dat ze om de 5 seconden moesten gaan applaudiseren, danwel boe-roepen, moeten ze voortaan weigeren.
Vergeet niet : Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!

__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Oud 27-01-2003, 00:19
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
De helft van deze 'talenten' zijn gewoon niet goed.

Bas, David, Marieke en Jim.

Hoe leuk sommigen waren in de voorrondes, nu zien we gewoon in hoeverre ze verschillende nummers kunnen doen. Jim was dan goed met dat ene Jessie-nummer, met de rest heeft hij moeite. Marieke was bij de auditie goed, ik vind dr afzwakken

Jamai & Hind halen wat mij betreft die finale
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Oud 27-01-2003, 09:10
Verwijderd
Neuh... pulp meuk
Oud 27-01-2003, 09:17
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Wel eens gekeken, om op de poll te reageren. Ik vond het echter zo stom, dat de eerste keer de laatste was.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 27-01-2003, 17:10
Nath
Nath is offline
Citaat:
Evito schreef:
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, maarrr,
men zegt wel vaak dat Jim alles één octaaf lager moet zingen omdat zijn bereik niet zo groot zou zijn. Nu maakt dat bij eigen nummers natuurlijk niet veel uit. Zijn stem is inderdaad wel erg goed. Je kon ook horen bij het nummer van zaterdag; het was niet echt vals, omdat zijn stem van nature wel goed is, maar hij zat qua intonatie leek het wel mis. Of was het wel heel vals?

sorry maar hij kan gewoon ECHT NIET zingen, hij kan maar een toonhoogte zingen, dat lijkt er tenminste op.
En als ik moest kiezen tussen Jim en Joel qua immitatie van Justin Timberlake, dan was Joel toch zeker wel beter, hij had veel meer toonhoogtes en hij had er ook nog werk van gemaakt qua uitvoering...

Heb ik gelijk of heb ik gelijk???
Oud 27-01-2003, 17:20
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
Nath schreef:
sorry maar hij kan gewoon ECHT NIET zingen, hij kan maar een toonhoogte zingen, dat lijkt er tenminste op.
En als ik moest kiezen tussen Jim en Joel qua immitatie van Justin Timberlake, dan was Joel toch zeker wel beter, hij had veel meer toonhoogtes en hij had er ook nog werk van gemaakt qua uitvoering...

Heb ik gelijk of heb ik gelijk???
Geen gelijk

het gaat bij Idols niet om een immitatie.. maar o.a. om een eigen geluid.. zeggen dat Jim niet kan zingen is gewoon onzin, dat kan hij wel.. of je et mooi vind is dan weer wat anders..
En iedereen zeurt maar over bereik.. bereik is niet alleen hoog zingen.. Jim kan weer lager dan alle anderen zingen..

ik vond joels stem zeer slecht.. veel te onstabiel..
Oud 27-01-2003, 17:56
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Marieke viel tegen

Jamai heeft het helemaal goed gemaakt van vorige week Prachtig!

Joel is eruit Ge-wel-dig!

Dewi heeft niet veel indruk op me gemaakt deze keer, welke liedje deed ze ook alweer?

Hind vond ik, persoonlijk, niet veel aan.

Jim, tja.. wat kan je daar nog over zeggen? Vond zn imitatie Justin Timberlake iig niet echt great.

Bas blijft wel n schatje. Maar doet nie veel boeiends.

David..uhm?

Nice he? die smileys
__________________
I'll find you.
Oud 27-01-2003, 18:24
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
De ene oog van Bas is groter dan zijn andere oog
Oud 27-01-2003, 19:23
Screenager
Screenager is offline
Ik las op een ander forum dat Hind afgelopen zaterdag de meeste stemmen heeft gekregen
Oud 27-01-2003, 19:39
load_harmony
load_harmony is offline
dewi is helemaal tof, en die komt er zo ie zo wel denk ik......
tsja, word wel spannend tussen Hind en haar, en met een beetje (jonge meiden) pech ook jim. (zeg nou zelf, niemand van de 15+ vind het toch leuk????)



Dewi is echt wel de beste, en gewoon lief en zo. Hind is gewoon te braaf. Die zou volgens mij echt omvallen als er iemand een beetje agressief is in haar omgeving, en die zou de bodyguard nog aan de kant duwen, om al die lieve schattige bouwvakkers een hand te geven....

conclusie
DEWI IS HELEMAAL TOP!
__________________
just call it music
Oud 27-01-2003, 20:10
vette bonus
vette bonus is offline
*spot WolterB op idolsfan forum*

De toppers van vanavond:
Hind
Zoals altijd zong ze geweldig en zag er ook leuk uit, vooral dat rokje vond ik top .
Jamai
Z'n stem was heel mooi, en wat hij met die stem zong vind ik sowieso 1 van de leukere nummers in de Top40. Z'n kleding vond ik lelijk, maar integendeel: die bril was weer een toppertje.
David
Zo fantastisch gezongen en zag er zo leuk uit (zelfs leuker dan normaal, stel je voor ) met die haarband.

De middenmootjes:
Jim
Ik heb weer voor de buis zitten kwijlen. Heerlijk zo'n jongen.
Z'n zang was idd beter dan vorige week, nog niet helemaal geweldig, maar wel goed.
Dewi
Ze kan beter al zeg ik zelf. Ze zag er wel weer heel leuk uit, alleen de zang vond ik gewoon ietsies minder dan wat ze vorige week liet zien.
Joel
Echt een top performance. Ik vind het echt jammer dat hij weg is. Ik denk dat het toch lag z'n iets te rare neus en een te fanatieke vader.

De tegenvallers:
Marieke
Slecht. Haar zang en performance. Niet fijn om naar te luisteren en te kijken. Ik wilde haar er al uit, nu nog meer.
Bas
Echt jammer. Vind hem normaal heel goed en een leuke jongen. Maar gister vond ik zijn zang echt ondermate, misschien iets te veel gedronken en gesnuifd op z'n verjaardag. Volgende keer beter, heb er alle vertrouwen in.
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Oud 27-01-2003, 20:11
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Screenager schreef:
Ik las op een ander forum dat Hind afgelopen zaterdag de meeste stemmen heeft gekregen

Oud 27-01-2003, 20:28
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
Evito schreef:

jah.. best vet henkjan heeft het op de radio gezegd
Wel leuk om te weten dat het dan toch nog spannend kan worden
Oud 27-01-2003, 20:31
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
VET! HIND! HIND! HIND!

Dewi zingt trouwens zaterdag Imca Marina met Viva Espanja
Oud 27-01-2003, 20:34
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
Evito schreef:
VET! HIND! HIND! HIND!

Dewi zingt trouwens zaterdag Imca Marina met Viva Espanja
lol.. ik hoop dat ze zich bedenkt
Oud 27-01-2003, 21:23
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Screenager schreef:
lol.. ik hoop dat ze zich bedenkt
Ik kan me de melodie niet meer herinneren.
Oud 27-01-2003, 21:25
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik had trouwens 'O Lieve Oma' van Jan[tje] Smit gedaan
Oud 27-01-2003, 22:38
Screenager
Screenager is offline
das wel wat voor jim

Alleen die gaat De Poema's - Zij maakt het verschil zingen..
Oud 27-01-2003, 23:01
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
load_harmony schreef:
dewi is helemaal tof, en die komt er zo ie zo wel denk ik......
tsja, word wel spannend tussen Hind en haar, en met een beetje (jonge meiden) pech ook jim. (zeg nou zelf, niemand van de 15+ vind het toch leuk????)

Kvin m wel cute

Hind is niet leuk!!
__________________
I'll find you.
Oud 28-01-2003, 08:41
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Screenager schreef:
das wel wat voor jim

Alleen die gaat De Poema's - Zij maakt het verschil zingen..
ARGH!
Of eigenlijk

Volgens mij is dat een heel lastig nummer om niet vals te zingen!
Oud 28-01-2003, 08:46
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Marieke doet Marco Borsato.
Oud 28-01-2003, 10:18
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hoe weten jullie wie wat gaat zingen?

Ik las trouwens dat Jim wat heeft met die Charlotte, die kwam hier toch eerst ook op t forum (als missc16 geloof ik?). Niet dat het mij wat kan schelen.
Inderdaad leuk om te horen dat Hind de meeste stemmen had en dat het dus nog niet vastligt... eigenlijk kan je nu gewoon de eerste vier afleveringen overslaan want het is wel duidelijk wie er uitgaan en overblijven.

Ik vind 'zij maakt het verschil' van de Poema's trouwens wel een mooi liedje, ik hoop dat Jim er wat van weet te maken.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 28-01-2003, 10:20
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Staat op idols-fora.

Jim heeft idd iets met Charlotte. Ze zijn al in Amsterdam gespot, hand in hand lopend!!
Oud 28-01-2003, 10:34
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
“Nooit meer een morgen” van Marco Borsato
Dat is het lievelingslied van Jamai
ik vermoed dan ook dat hij dat gaat zingen!
Oud 28-01-2003, 10:41
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik vermoed dat Charlotte wel spijt heeft van al die openhartige topics op Seksualiteit en L&G, nu ze met haar hoofd in de bladen staat als vriendinnetje van Jim.

Oud 28-01-2003, 12:43
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik vermoed dat Charlotte wel spijt heeft van al die openhartige topics op Seksualiteit en L&G, nu ze met haar hoofd in de bladen staat als vriendinnetje van Jim.

*gaat meteen zoeken*

(misschien leuk om die openhartige topics te tippen aan de telegraaf?)
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 28-01-2003, 12:49
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
stout! schreef:
*gaat meteen zoeken*

(misschien leuk om die openhartige topics te tippen aan de telegraaf?)
Ohh, ik wilde het zelf niet voorstellen


http://forum.scholieren.com/showthre...&threadid=3023

Zo openhartig ben ik nooit geweest [met het oog op later ]

Ach,
ik geloof niet in taboes.
Oud 28-01-2003, 12:54
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
ik vin echt dat Hind moet winnen, heeft gewoon de allerbeste stem, is origineel en mooi. Dewi of Jamai mogen van mij daarna winnen. ik ben echt blij dan Joel er uit is, echt zo'n verknipte backstreetboy. David en Bas vin ik niet zoveel bijzonders. Marieke is wel lief, maar ze moet niet gaan dansen want dat ziet er gewoon te lomp uit. Ik snap niet dat iedereen Jim zo leuk vin, hij heeft niet veel variatie in zijn stem, maar ik dnek dat iedereen op zijn koppie afgaat. Dus: go on Hind!
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Oud 28-01-2003, 13:08
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ohh, ik wilde het zelf niet voorstellen


http://forum.scholieren.com/showthre...&threadid=3023

Zo openhartig ben ik nooit geweest [met het oog op later ]

Ach,
ik geloof niet in taboes.
haha volgens mij weten wij meer van haar dan Jim.
Met het oog op later? Jij hoopt dat je ver gaat komen in Idols 2 ?
Ik geloof wel in taboes, en ik denk Charlotte nu ook.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 28-01-2003, 13:11
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
stout! schreef:
haha volgens mij weten wij meer van haar dan Jim.
Met het oog op later? Jij hoopt dat je ver gaat komen in Idols 2 ?
Ik geloof wel in taboes, en ik denk Charlotte nu ook.
Nah niet in Idols 2.
Uit een ander topic weet ik nu ook dat ze het niet erg vindt om sperma op haar handen te krijgen!! Nou, ik ook niet!

Nah, volgens mij is Charlotte wel aardig hoor. We mogen haar niet pesten. En ze is ook nog slim. Jim gaat miljoenen binnenhalen.
Oud 28-01-2003, 13:26
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Evito schreef:
Nah niet in Idols 2.
Uit een ander topic weet ik nu ook dat ze het niet erg vindt om sperma op haar handen te krijgen!! Nou, ik ook niet!

Nah, volgens mij is Charlotte wel aardig hoor. We mogen haar niet pesten. En ze is ook nog slim. Jim gaat miljoenen binnenhalen.
15 - 18
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Oud 28-01-2003, 13:44
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
15 - 18
wat maakt dat nou uit

Citaat:
Evito schreef:
Nah, volgens mij is Charlotte wel aardig hoor. We mogen haar niet pesten. En ze is ook nog slim. Jim gaat miljoenen binnenhalen.
Sterker nog, dat doet hij nu al (alleen niet voor zichzelf) (en ok, misschien nog geen miljoenen, maar toch wel vele (tien)duizenden euro's) (ik dwaal af).
Verder was het natúúúúrlijk allemaal maar een grapje, ik zou Charlottes eer nooit op het spel willen zetten.
Ik heb trouwens wel gelachen om haar posts... dacht zij even anoniem te zijn. Wist zij veel dat ze een jaar later met Nederlands meest begeerde jongetje (iig onder tinalezeressen) zou hebben.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 28-01-2003, 14:37
scala
scala is offline
woh was wel spannend he maar terecht dat joel eruit is...vond het wel enigszins zielig(had nog niet eerder de uitslag gekeken)
heej evito hebben we gelijk gekregen of niet wat betreft Liiiiiike iiiii lovvvee youuuu in de versie van joel

trouwens de volgende afleveringen is het wel duidelijk wie eruit zullen gaan(bas, marieke, david) alleen de volgorde niet. Maar daarna wordt het pas echt spannend want dan komen de favorieten aan de beurt(dewi, hind, jim, jamai)....en dat gaat moeilijk worden

btw volgens mij wordt het best wel gaar als ze nu allemaal ned gaan zingen..klinkt toch heel anders maar ben benieuwd!
Oud 28-01-2003, 14:41
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Zullen we gaan wedden over de volgorde waarin Bas (die ik trouwens best een lieverd vind), Marieke en David eruit gaan? (dat houdt het tenminste een beetje spannend)

Ik leg 10 euro in
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 28-01-2003, 16:02
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Ik denk David of Marieke, zij hebben het vaakst in de gevarenzone gezeten. Maar ik heb liever dat BAS er zo snel mogelijk uit gaat
Oud 28-01-2003, 16:15
Blondje_01
Avatar van Blondje_01
Blondje_01 is offline
Mmmja Marieke mag dr wel uit!!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 14:56
Films, TV & Radio Wie is de Mol in Idols 2 ??
Verwijderd
21 18-03-2004 16:52
Films, TV & Radio Idols 2: Workshops Poll
Ovidius
72 02-02-2004 18:50
Muziek Idols-2
lucky*me
93 16-09-2003 17:44
Films, TV & Radio Idols 2 > wie doet er mee
jewel4life
5 15-09-2003 21:10
Films, TV & Radio Idols 2
Poor twisted me
72 11-09-2003 01:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.